Volgens mij is het maar een klein gedeelte van de supporters die hier achter staat maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je fouten maakt mogen er ook wel eens conclusies getrokken worden.
Een AD die niet overweg kan met een groot deel van de achterban functioneert toch gewoon niet?
Klopt. Ongeveer 5 %.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens mij is het maar een klein gedeelte van de supporters die hier achter staat maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.
Dus maar een klein gedeelte van de supporters wil dat Feyenoord 4 ton ontvangt? Mooie boelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens mij is het maar een klein gedeelte van de supporters die hier achter staat maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.
Het gros interesseert het zich werkelijk niet. Die willen gewoon voetbal zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus maar een klein gedeelte van de supporters wil dat Feyenoord 4 ton ontvangt? Mooie boel
Jij luistert niet dus hou je mondquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus maar een klein gedeelte van de supporters wil dat Feyenoord 4 ton ontvangt? Mooie boel
Er zijn wel eens polls geweest en de resultaten daarvan suggereerden toch echt dat het gaat om meer dan een klein gedeelte van de supporters.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nee, jij wel wou je zeggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Jij luistert niet dus hou je mond
Ja dan zijn er toch fouten gemaakt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, jij wel wou je zeggen
Jij komt met je 'er zijn fouten gemaakt'. Maar de realiteit is dat er nog dagelijks fouten worden gemaakt, zoals ook dit weer.
Zoals jij het brengt is het voltooid verleden tijd, wat dus geenszins het geval is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja dan zijn er toch fouten gemaakt?
Van het parkeerbeleid tot die spandoeken, ik denk als mensen zich bewust zouden zijn van de rol die Gudde/directie speelt men overwegend negatief zou denken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Het gros interesseert het zich werkelijk niet. Die willen gewoon voetbal zien.
De fouten zijn al gemaakt dus het is al gebeurt dus ik heb gewoon gelijk...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals jij het brengt is het voltooid verleden tijd, wat dus geenszins het geval is.
Het is en blijft dom gelul. Niemand behalve lichten als jullie luisteren vol bewondering naar ze.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef Caland het volgende:
Simpelweg wijzen op fouten, een heel natuurlijk controlemechanisme dat al jarenlang bestaat binnen bijna elke club. Als zelfs wij van dit soort simpele reglementen op de hoogte zijn en Gudde blijkbaar niet, waar zijn ze daar dan wel van op de hoogte
Het gaat hier om bijna 4 (!) ton die je kan mislopen. Want alhoewel Villarreal die knaken moet overmaken, moet Feyenoord het geld wel claimen. Doen ze dat niet, gaat het geld naar de KNVB.
Wat is er dan precies dom gelul aan dit stuk. Wijs me eens op tegenstrijdigheden omtrent het solidarity mechanism of de opleidingsvergoeding. Ik dien je graag van repliek hoor.quote:
Nee, de fouten worden nog steeds gemaakt. Essentieel verschil.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
De fouten zijn al gemaakt dus het is al gebeurt dus ik heb gewoon gelijk...
Hoe kan je dat nou weten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er dan precies dom gelul aan dit stuk. Wijs me eens op tegenstrijdigheden omtrent het solidarity mechanism of de opleidingsvergoeding. Ik dien je graag van repliek hoor.
[..]
Nee, de fouten worden nog steeds gemaakt. Essentieel verschil.
Feyenoord meent dat ze geen geld voor De Guzman krijgen, dat is dus onjuist.quote:
is al 30x voorbij gekomen hier, maar geef nou eens fatsoenlijk antwoord op de simpele vraag waarom Been en Beenhakker salaris mee hebben gekregen (totaal ca 1 miljoen euro) terwijl ze zelf hun conclusies hebben en hadden getrokken? Dat is toch een duidelijk voorbeeld van onverantwoord beleid voeren? Of zie jij dat andersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef voice-over het volgende:
[..]
Het is en blijft dom gelul. Niemand behalve lichten als jullie luisteren vol bewondering naar ze.
De enige die ik op het moment dom zie lullen ben jij. Wijs in dat verhaal eens even aan wat er zo dom is aan het artikel?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:23 schreef voice-over het volgende:
[..]
Het is en blijft dom gelul. Niemand behalve lichten als jullie luisteren vol bewondering naar ze.
Zal het je nog sterker vertellen, Feyenoord heeft geen optie laten ondertekenen dat Been geen geld meer krijgt mocht hij een nieuwe club vinden. Iets dat heel gebruikelijk is, zie Jol-Ajax. Been vangt dus doodleuk salaris bij Genk én 80% van zijn salaris bij Feyenoord wordt tot het einde van dit seizoen doorbetaald.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
is al 30x voorbij gekomen hier, maar geef nou eens fatsoenlijk antwoord op de simpele vraag waarom Been en Beenhakker salaris mee hebben gekregen (totaal ca 1 miljoen euro) terwijl ze zelf hun conclusies hebben en hadden getrokken? Dat is toch een duidelijk voorbeeld van onverantwoord beleid voeren? Of zie jij dat anders
En hoe goed heb jij je daar in geïnformeerd behalve dit stukje?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord meent dat ze geen geld voor De Guzman krijgen, dat is dus onjuist.
Dat twitter-account dat je in dat stuk ziet is van mij. Heb ook in grote lijnen eraan meegeholpen. Reken maar dat ik dat gisteren goed heb uitgezocht, tot in de FIFA-reglementen aan toe.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En hoe goed heb jij je daar in geïnformeerd behalve dit stukje?
En wie zegt dat ze dat in de directie niet ook hebben gedaan en op iets heel anders uitgekomen zijn?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat twitter-account dat je in dat stuk ziet is van mij. Heb ook in grote lijnen eraan meegeholpen. Reken maar dat ik dat gisteren goed heb uitgezocht, tot in de FIFA-reglementen aan toe.
Wie stelt dit soort contracten/ontbindingsovereenkomsten dan op voor Feyenoord?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal het je nog sterker vertellen, Feyenoord heeft geen optie laten ondertekenen dat Been geen geld meer krijgt mocht hij een nieuwe club vinden. Iets dat heel gebruikelijk is, zie Jol-Ajax. Been vangt dus doodleuk salaris bij Genk én 80% van zijn salaris bij Feyenoord wordt tot het einde van dit seizoen doorbetaald.
Reglementen zijn reglementen. Die zijn niet anders te interpreteren. Mag ook niet van afgeweken worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze dat in de directie niet ook hebben gedaan en op iets heel anders uitgekomen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |