Wat een ongelofelijk zeikverhaal weer. Worden die gasten nou nooit eens moe van zichzelf? Als ze het leven zo kut vinden, moeten ze maar van een brug afspringen maar ons niet meer lastig vallen met hun slap gelul.quote:
Scherp. Verder is het natuurlijk wel beleid wat hoort bij een topclub ahum. Voor zover je daarover kan oordelen aan de hand van het stuk. Maar het lijkt me sterk dat Feyenoord hiervan op de hoogte was. Sowieso niet te geloven dat ze hem toen geen contract hebben aangeboden om aanspraak te kunnen maken op een opleidingsvergoeding.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:44 schreef Merkie het volgende:
Beetje dom dat Lunatic zelf niet eens het goede artikelnummer in het nieuwsbericht zet, maarja.
4 ton mislopen door onkunde is natuurlijk geen slap gelul.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk zeik-verhaal weer. Worden die gasten nou nooit eens moe van zichzelf? Als ze het leven zo kut vinden, moeten ze maar van een brug afspringen maar ons niet meer lastig vallen met hun slap gelul.
Wat een zeikverhaal, ja. Feijenoord loopt even 3 a 4 ton mis op deze manier.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk zeik-verhaal weer. Worden die gasten nou nooit eens moe van zichzelf? Als ze het leven zo kut vinden, moeten ze maar van een brug afspringen maar ons niet meer lastig vallen met hun slap gelul.
Dus jij compenseert die 4 ton wel ff?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk zeikverhaal weer. Worden die gasten nou nooit eens moe van zichzelf? Als ze het leven zo kut vinden, moeten ze maar van een brug afspringen maar ons niet meer lastig vallen met hun slap gelul.
Ahh, wat lief.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-08-2011 om 21:49:40"@Lerra_: Ik wil alle Feyenoorders bedanken die me altijd hebben gesteund in goede en slechte tijden... #ThankYouAllForEverything" reageer retweet
Ik vind ook dat die fouten die gemaakt zijn echt niet kunnen, maar ik word gewoon moe van die supporters die denken dat zij eventjes het beleid mogen bepalen en de hele directie op zijn kop zetten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Dus jij compenseert die 4 ton wel ff?
*zucht*quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind ook dat die fouten die gemaakt zijn echt niet kunnen, maar ik word gewoon moe van die supporters die denken dat zij eventjes het beleid mogen bepalen en de hele directie op zijn kop zetten.
zielig hoor, eerst Gudde ophemelen en nu blijkt dat de man weer een blunder gemaakt heeft van 4 ton je ongelijk niet toegeven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:47 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk zeikverhaal weer. Worden die gasten nou nooit eens moe van zichzelf? Als ze het leven zo kut vinden, moeten ze maar van een brug afspringen maar ons niet meer lastig vallen met hun slap gelul.
Idd, hou dan gewoon je bek. Geslijmquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:50 schreef Caland het volgende:
Ahh, wat lief.twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 31-08-2011 om 21:49:40"@Lerra_: Ik wil alle Feyenoorders bedanken die me altijd hebben gesteund in goede en slechte tijden... #ThankYouAllForEverything" reageer retweet
Ga fietsen man....quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
*zucht*
Ze willen het beleid niet bepalen.
Bij de tijdsindicatie, 1 minute ago bijvoorbeeld. Daar de link van pakken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar kun je in Twitter de URL vinden van een bericht?
Bij de tijd linksonderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar kun je in Twitter de URL vinden van een bericht?
Goede aftrap in de tweede helft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Net was die 0-4 tegen 020 op EL. Ik schakelde net in nadat de 0-4 was gemaakt dus nog even genoten van al die tackels daarna
Er staat zelfs in dit stuk dat deze supporter groep van Gudde, Koevermans, en Jacobs afwillen. Omdat er niet naar hun geluisterd word. (jaja er zijn ook fouten gemaakt dat weten we nu wel...)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Kom eens met een weerwoord, i.p.v. als een kleuter te reageren.
Daarmee verandert het (slechte) beleid, dat betekent niet dat die supporters daarna alles willen gaan bepalen. Willen en kunnen ze ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Er staat zelfs in dit stuk dat deze supporter groep van Gudde, Koevermans, en Jacobs afwillen. Omdat er niet naar hun geluisterd word. (jaja er zijn ook fouten gemaakt dat weten we nu wel...)
Vind jij dan dat het beleid niet zou veranderen?
Als je fouten maakt mogen er ook wel eens conclusies getrokken worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Er staat zelfs in dit stuk dat deze supporter groep van Gudde, Koevermans, en Jacobs afwillen. Omdat er niet naar hun geluisterd word. (jaja er zijn ook fouten gemaakt dat weten we nu wel...)
Vind jij dan dat het beleid niet zou veranderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |