abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:02:38 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101425287
Hier trouwens een foto van onze nieuwe aanwinst:

VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:03:33 #227
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101425341
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:02 schreef Caland het volgende:
Hier trouwens een foto van onze nieuwe aanwinst:

[ afbeelding ]
Dus vanaf volgende week op de tribunes de chant: We willen sex met die blonde?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:04:49 #228
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101425409
Feyenoord krijgt overigens nog opleidingsvergoeding voor de Guzman. Benieuwd of ze daar wel achteraan gaan.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:08:08 #229
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101425608
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:04 schreef Happel het volgende:
Feyenoord krijgt overigens nog opleidingsvergoeding voor de Guzman. Benieuwd of ze daar wel achteraan gaan.
Ja, ik hoor steeds dat het bij binnenlandse transfers niet geldt en dus ook niet voor De Guzman. Maar volgens mij gaat het dan alleen om transfers binnen Nederland. Dus óf ik heb het fout of Feyenoord ligt weer lekker te slapen :')

quote:
PSV zag Bakkal graag bij Red Bull Salzburg.

Dat is heel snel gegaan”, zegt technisch manager Marcel Brands van PSV over de overgang van Otman Bakkal naar Feyenoord. “Maandag was er nog niets bekend, dinsdag meldde Red Bull
Salzburg zich en gisteravond waren de clubs akkoord over de voorwaarden van een transfer.”

“Toen kregen we te horen dat Otman het zelf niet zag zitten”, gaat Brands verder op de site van zijn club. “Hij had geen goed gevoel bij deze club. Jammer, omdat er sprake was van verkoop en dus ook een transfersom voor PSV. Hij gaf de voorkeur aan Feyenoord, waarmee we een huurconstructie zijn aangegaan. Dat kwam vanmiddag rond voor de periode van één jaar, de rest van zijn contractduur.”
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:10:48 #230
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101425771
^O^. Als 'ie bevalt kunnen we hem meteen vastleggen aan het eind van het seizoen :P .
2000 light years from home
pi_101425933
Op de valreep toch eigenlijk wel het maximale eruit gesleept. Sterker nog, ik vind Bakkal voor Fer een verbetering: betere techniek, meer inzicht. Qua inzet acht ik ze allebei even hoog, evenals de drive naar voren. Bakkal is gewoon completer.

Fijne dag vandaag op de transFermarkt (heh heh heh), dacht eigenlijk dat het niet meer ging gebeuren. Hulde ^O^
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:13:58 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101425984
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Op de valreep toch eigenlijk wel het maximale eruit gesleept. Sterker nog, ik vind Bakkal voor Fer een verbetering: betere techniek, meer inzicht. Qua inzet acht ik ze allebei even hoog, evenals de drive naar voren. Bakkal is gewoon completer.

Fijne dag vandaag op de transFermarkt (heh heh heh), dacht eigenlijk dat het niet meer ging gebeuren. Hulde ^O^
Andere types wel hoor. Bakkal is veel meer een '10'
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:20:37 #233
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101426372
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, ik hoor steeds dat het bij binnenlandse transfers niet geldt en dus ook niet voor De Guzman. Maar volgens mij gaat het dan alleen om transfers binnen Nederland. Dus óf ik heb het fout of Feyenoord ligt weer lekker te slapen :')
Volgens deze bron heeft Feijenoord er gewoon recht op.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:21:03 #234
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_101426394
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Maar wel gelijk.
Jou nemen we gewoon niet serieus.
pi_101426509
Heeft Feyenoord die 350k voor Loovens eigenlijk al ontvangen?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:24:06 #236
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101426564
quote:
19s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:21 schreef voice-over het volgende:

[..]

Jou nemen we gewoon niet serieus.
Jij neemt me niet serieus, klein verschil. Gelukkig maak ik me niet zo druk om debieltjes zoals jij. Toedels verder, hè. :*
Elite
Tegen TTIP
pi_101426688
Ik denk dat de kans zeer groot is dat Bakkal maar 1 seizoen voor Feyenoord speelt.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:26:58 #238
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101426721
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef Maastoren het volgende:
Ik denk dat de kans zeer groot is dat Bakkal maar 1 seizoen voor Feyenoord speelt.
Heb je daar ook een reden voor om dat te denken?
pi_101426794
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef Merkie het volgende:

[..]

Omdat Martin van Geel net bij VI Radio zei dat Bakkal zich wil profileren en er geen optie in het contract staat oid.
pi_101426799
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:26 schreef Merkie het volgende:

[..]

Er is geen optie voor een 2e jaar. Dus in principe is die redenatie toch vrij logisch als je iemand voor 1 jaar huurt?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_101426807
Overig best 'aardig' van psv dat ze akkoord gingen met verhuur. Er was ook een mogelijkheid tot verkoop, dus ze hadden het niet hoeven doen. Zeker niet omdat hij volgend jaar transfervrij is.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:29:23 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_101426857
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:28 schreef Steven184 het volgende:
Overig best 'aardig' van psv dat ze akkoord gingen met verhuur. Er was ook een mogelijkheid tot verkoop, dus ze hadden het niet hoeven doen. Zeker niet omdat hij volgend jaar transfervrij is.
Bakkal wou zelf niet, dus ze hadden hem een jaar op de bank/tribune kunnen houden ja, wat ook nutteloos was geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_101426863
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:28 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Omdat Martin van Geel net bij VI Radio zei dat Bakkal zich wil profileren en er geen optie in het contract staat oid.
Maar hij zei ook dat als hij bevalt ze zeker gesprekken met hem gaan voeren dus ik vind het een beetje een vaag verhaal...
* Verwijderd *
pi_101426865
quote:
Maar Bakkal wilde zelf niet en dan wordt iemand verkopen best lastig.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:29:34 #245
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101426866
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:28 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Er is geen optie voor een 2e jaar. Dus in principe is die redenatie toch vrij logisch als je iemand voor 1 jaar huurt?
Hij is transfervrij na dit seizoen. Niemand huurt een transfervrije speler.
pi_101426885
quote:
kwestie van gunnen ja. Verder kunnen die boeren natuurlijk de kolere krijgen
pi_101427070
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:29 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij is transfervrij na dit seizoen. Niemand huurt een transfervrije speler.
Hij kan tussentijds om wat voor reden dan ook besluiten bij te tekenen. Het is met name Rutten die het niet in hem ziet zitten. Als die zo kut blijft presteren redt die ook de kerst niet.
Groetjes, Ezio.
pi_101427347
quote:
Als supporters praten we gelukkig al een tijdje niet meer met de club. Zijn er al tijden echt he-le-maal klaar mee. Supporters worden door de statutaire directieleden Gudde, Koevermans, en Jacobs toch niet serieus genomen. De club ziet ons als lastig en jokt te pas en te onpas tegen ons. En erger nog. Ze proberen van ons af te komen. Net als wij van hun. Enige verschil is dat wij het doen met oprechte motieven en gegronde redenen. Uit clubliefde.

We vinden het dan ook maar wat fijn niet meer continu door firma list en bedrog in de maling genomen te worden. Maar Feyenoord zou Feyenoord niet zijn als het jokken gewoon door zou gaan. Is het niet tegen ons. Dan well tegen een ander. En dan komt het uiteindelijk via via toch weer bij ons terecht.

Zo ook afgelopen week weer. Een eenvoudig voorbeeld. Wat ons doet lachen om de onkunde. Maar vooral ook gewoon enorm boos maakt. Want dit simpele voorbeeld is Feyenoord in een notendop. Fout op fout. En leugen op leugen. Alles om eigen falen te verbergen. Triest. Niet dat het als een nieuwtje komt voor ons. Maar in deze hebben we zulke overtuigende bewijzen dat er geen ontkennen meer aan is. Dit keer is het niet slechts ons oprechte woord aangevuld met een document (bewijs) tegen dat van de club met de nationale media achter haar, maar hebben we echt alles! Zelfs de grootste directievriend zal dit staaltje wanbeleid niet kunnen ontkennen.

Grote woorden. Waar gaat het nu precies om dan? Ingewikkeld verhaal! We hopen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Mocht u het niet direct snappen geen enkele zorgen: Dat doet Eric Gudde ook niet. Niet dat we u, trouwe supporter, met die koekenbakker willen vergelijken… Maar van iemand in die functie zou je toch meer mogen verwachten…

Jonathan de Guzmán. De speler omtrent wie de heren echt alles maar dan ook alles fout hebben gedaan wat maar fout kán gaan. Zo verzuimde de club, met Eric Gudde voorop, de Guzmán in de winterstop voor 14 miljoen euro te verkopen aan Manchester City. Gezien de situatie waarin de club zich bevindt en bevond, wat ons betreft an sich al genoeg reden voor ontslag.

Gevolg was dat de Guzmán gefrustreerd over de gang van zaken uiteindelijk transfervrij de deur is uitgelopen. Nu heeft de FIFA om clubs een vergoeding te bieden voor de training en opleiding die een speler genoten heeft een compensatieregeling opgezet. Deze regeling geldt voor spelers tot en met het einde van het seizoen van de 23e verjaardag van de speler. Deze regeling geldt echter ook wanneer een speler transfervrij verhuist naar een andere club. In andere woorden: Feyenoord had aanspraak kunnen én moeten maken op deze opleidingsvergoeding.

Een vereiste daarbij well is dat de club de speler een contract moet aanbieden. De regelementen melden: “The former club must offer the player a contract in writing via registered post at least 60 days before the expiry of his current contract. Such an offer shall furthermore be at least of an equivalent value to the current contract.”

En uiteraard heeft Feyenoord nagelaten een contractverlenging aan te bieden. Tot de verbazing van Jonathan de Guzmán die onlangs nog erkende nooit een aanbieding ontvangen te hebben. En dus is Feyenoord niet alleen 14 miljoen misgelopen maar ook nog eens een opleidingsvergoeding. Fout wordt op fout gestapeld.

Nu het gerucht over een vervolgtransfer van de Guzmán van Real Mallorca naar Villareal opspeelde, vandaag realiteit geworden, kwam ook de vraag over het well of geen vergoeding voor Feyenoord weer opspelen. Vervelend. Want dan wordt de club weer herinnerd aan eerder gemaakte blunders. Zo werd Feyenoordwatcher van radiostation Megastad FM Edward van Cuilenborg op twitter gevraagd hoe het nu precies zat. Zijn antwoord:

Feitelijk onjuist. Immers heeft de FIFA naast de opleidingsvergoeding, “Training compensation”, ook een solidariteitsregeling ofwell “Solidarity Mechanism”. En laat die solidariteitsregeling (Artikel 21 en annexe 5) nu gewoon van toepassing zijn… Ook als de transfer binnen het land is waar de speler dan al actief is. Goed nieuws dus! Zoals ook aangegeven door een betrokken supporter.

In de discussie die daarop volgt komt de aap weer eens uit de mouw…

Oh… Dat bericht komt bij Feyenoord vandaan… Of de club daadwerkelijk niet op de hoogte is van het feit danwell bewust goedgelovige Edward voorliegt laten we aan u om te bepalen. Wij vrezen dat het beiden is: Dat de club in de veronderstelling is geen aanspraak te kunnen maken op de solidariteitsvergoeding en om niet weer geconfronteerd te worden met eigen falen een snel leugentje eruit heeft gegooid richting de media. Andermaal wordt op pijnlijke wijze duidelijk dat de heren uit het maasgebouw er weinig van snappen en voornamelijk bezig zijn hun eigen falen te verbergen. Schandalig. En bij de honden af.

Als we de rekensom goed maken gaat het om maar liefst 4.5% procent van de vermeende transfersom van 8.5 miljoen euro. Een totaalsom van 382.500 euro. Een ding scheelt: Villareal is verplicht zelf de rekensom te maken en binnen 30 dagen het geld op de rekening van Feyenoord te storten. De club hoeft daarvoor zelf niets te doen. Gelukkig maar. Anders hadden ze óók dat nog kunnen verprutsen…

Martijn Krabbendam, Feyenoordwatcher van VI, is, aan zijn berichtgeving op twitter te zien, ook door de club voorgelogen. Na door een supporter op de FIFA regelementen gewezen te zijn komt hij al snel tot dezelfde conclusie als ons…

Zijn conclusie is aardig. Maar wij gaan verder. Want dit kan zo écht niet langer…

Eric Gudde… hoelang nog?

bron: Lunatic News http://www.lunaticnews.nl/nieuws/onkunde-leugen-of-beide/

[ Bericht 0% gewijzigd door Maastoren op 31-08-2011 21:46:48 ]
pi_101427603
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef Maastoren het volgende:

[..]

:')
* Verwijderd *
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:44:11 #250
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101427657
Beetje dom dat Lunatic zelf niet eens het goede artikelnummer in het nieuwsbericht zet, maarja ;( .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')