quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:16 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip, waarom negeer je me?
quote:
Voorlopig nog nietquote:
Het zal wel aan mijn nickname liggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Altijd als jij zegt: ik ga eten, heb ik het gevoel dat je spaghetti gaat eten. Ben ik raar?
Toch niet!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef antidood1 het volgende:
Hee een topic over mij
fipo.
FUUUUUU
Denken dat je fipo hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef antidood1 het volgende:
Hee een topic over mij
fipo.
FUUUUUU
Zou het?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet
[..]
Het zal wel aan mijn nickname liggen
In mijn droom was hij hartstikke dun en rimpelig en vrouwelijk. Nee dus.quote:
Ik moest snel zijn, MK denkt altijd dat ze de lapo heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:18 schreef Jac0bus het volgende:
Geen hoofdletters in de TT gebruiken
Lul niet, ik open pas een topic als ik echt een lapo heb.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik moest snel zijn, MK denkt altijd dat ze de lapo heeft
Ik heb een paar jaar terug dat ding toen gezien in Leidenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:18 schreef Rezania het volgende:
Een penisplant, die trouwens een lijkgeur verspreid als hij in bloei staat, voor dit topic:
[ afbeelding ]
Hoaxquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lul niet, ik open pas een topic als ik echt een lapo heb.
Ik heb hem geroken!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar terug dat ding toen gezien in Leiden
quote:
Wat is dit?quote:
Vrouwen moeten niet zo zeiken. Gelijke rechten, gelijke plichten, gelijke behandeling.quote:
quote:
Psst schatje, mag ik je ping?quote:
Denken dat vrouwen gelijk zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen moeten niet zo zeiken. Gelijke rechten, gelijke plichten, gelijke behandeling.
Geen idee, Google.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is dit?
Partyflock?
Superdudes?
Juist, vrouwen zijn beterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen gelijk zijn.
Ik weet dat het beter is om mannen en vrouwen niet gelijk te behandelen. Maar ik spreek wel eens van die feministen die willen dat vrouwen gelijke rechten krijgen. Dan zeg ik dat ze dan eerst maar eens gelijke plichten moeten eisen, dan worden ze pissig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen gelijk zijn.
Zoals jijzelf.quote:
Jup.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
Het gaat hier echt te snel, jullie weten dat UDOWU sluit bij deel 100 toch?
Het aanrecht is hun recht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet dat het beter is om mannen en vrouwen niet gelijk te behandelen. Maar ik spreek wel eens van die feministen die willen dat vrouwen gelijke rechten krijgen. Dan zeg ik dat ze dan eerst maar eens gelijke plichten moeten eisen, dan worden ze pissig.
Lieg niet jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
Jawel.quote:
Wat? Echt waar?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
[NL]_Ouwe_Snuifschuit_Kaal_Is_Ideaal_[NL]quote:
Jij zat nog niet eens op den foks toen udowo liep.quote:
Ja, echt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[NL]_Ouwe_Snuifschuit_Kaal_Is_Ideaal_[NL]![]()
______!!!
Oh jazeker wel.quote:
HELEMAAL NIETTTTquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
UDOWU stopt bij topic 100, dat is het laatste topic.
Jup, niks aan te doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
UDOWU stopt bij topic 100, dat is het laatste topic.
Toen hadden we nog geen problemenquote:
Laten we nou niet gaan discussiëren wie hier eerder was. Iedereen is welkom, nieuw en oud.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij zat nog niet eens op den foks toen udowo liep.
Mensen die 3 maanden lid zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Intronic het volgende:
Mensen die voor 2003 op FOK! zaten.
wat is udowoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die 3 maanden lid zijn.
Daar ding de discussie toch niet over?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laten we nou niet gaan discussiëren wie hier eerder was. Iedereen is welkom, nieuw en oud.
mensen die in 1 dag meer dan 2000 posts gedaan hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die 3 maanden lid zijn.
Laat het nou maar gewoon vallen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar ding de discussie toch niet over?
Toen werden mijn boterhammen nog gesmeerd voor mij, waarna ik mijn kennis in onder andere de Nederlandse taal leerde beheersen op de basisschool.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Intronic het volgende:
Mensen die voor 2003 op FOK! zaten.
2003 zat ik in groep 3quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toen werden mijn boterhammen nog gesmeerd voor mij, waarna ik mijn kennis in onder andere de Nederlandse taal leerde beheersen op de basisschool.
quote:
Ze wilt niet daten, want jij bent een vieze Hollander die bier drinkt.quote:
Dit is dan ook het centrale postopkriktopic, speciaal voor de users die iedere dag geilen op hun postaantal in het Dagcijfers-topic.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
EZquote:
dus je bent nu 20?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik in groep acht ofzo, gok ik.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze wilt niet daten, want jij bent een vieze Hollander die bier drinkt.
Daar zit wel een kern van waarheid in inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit is dan ook het centrale postopkriktopic, speciaal voor de users die iedere dag geilen op hun postaantal in het Dagcijfers-topic.
quote:
Haha ja vooral als ik op 1 sta damn orgasmquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit is dan ook het centrale postopkriktopic, speciaal voor de users die iedere dag geilen op hun postaantal in het Dagcijfers-topic.
Mijn moeder willen stoten...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ragboers moeder
Ragboers vader
Ragboerx 21
En de eerste meldt zich alquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha ja vooral als ik op 1 sta damn orgasm
Toen ik me eerste biertje dronk, en legaal mocht seksen. Old times.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toen werden mijn boterhammen nog gesmeerd voor mij, waarna ik mijn kennis in onder andere de Nederlandse taal leerde beheersen op de basisschool.
Ik bovenaan omygoshquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef Nectar het volgende:
MK
Coban
EZ
P_Z, maar sinds een korte tijd richting de
Patje![]()
Ragboer![]()
BBQSAUSAGE
Zo over je moeder pratenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn moeder willen stoten..._______________________!!!!!
Ze weegt 140 kilo ofzo.
Succes jongen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn moeder willen stoten..._______________________!!!!!
Ze weegt 140 kilo ofzo.
Succes jongen.
Ik zal mijn best doen om dequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef Nectar het volgende:
MK
Coban
EZ
Patje![]()
Ragboer![]()
BBQSAUSAGE
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef Nectar het volgende:
MK
Coban
EZ
Patje![]()
Ragboer![]()
BBQSAUSAGE
MAG IK EEN INJENKTIE VAN JE BAASHEID?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nectar
Dit is weer zo'n post om blij van te worden.
Dat willen ze hier niet echt geloven volgens mijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maakt mij niet uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat willen ze hier niet echt geloven volgens mij
Mijne ook én bovenaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, mijn naam is volledig in caps getypt.
Oké, vooruit. Wil je meteen de volle lading?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
MAG IK EEN INJENKTIE VAN JE BAASHEID?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef Nectar het volgende:
MK
Coban
EZ
Patje![]()
Ragboer![]()
BBQSAUSAGE
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha ja vooral als ik op 1 sta damn orgasm
nee dan stroomt mijn baasheidsgehalte overquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké, vooruit. Wil je meteen de volle lading?
Mij ook nietquote:
Nee want ik wil ook een prik van je baasheidquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké, vooruit. Wil je meteen de volle lading?
Matig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef Nectar het volgende:
MK
Coban
EZ
Patje![]()
Ragboer![]()
BBQSAUSAGE
Je bent mij vergetenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
MK
coban
Nectar
Rezania
Omdatappel
Wat nou.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
MK
coban
Nectar
Rezania
Omdatappel
Oh, dan verdeel ik het in meerdere dosissen. Betekend wel dat ik meerdere penetraties moet doen. Kan wel pijn doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee dan stroomt mijn baasheidsgehalte over
watquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dan verdeel ik het in meerdere dosissen. Betekend wel dat ik meerdere penetraties moet doen. Kan wel pijn doen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
mensen die in 1 dag meer dan 2000 posts gedaan hebben
Ik ben 54 dus praat nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mensenkennis hebben als je onder de 30 bent.
Oh, dan moet ik voor jou ook even een flinke dosis overhouden natuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:33 schreef coban het volgende:
[..]
Nee want ik wil ook een prik van je baasheid
Zelfs 4 jarige koters hebben nog mensenkennis.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mensenkennis hebben als je onder de 30 bent.
Nee want dan weet iedereen dat ik 24/7 hier benquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Alle mensen die hun status hebben verborgenx 901
Mensen die dit niet doen
Jij nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs 4 jarige koters hebben nog mensenkennis.
Laat maar, ik heb al genoeg aan mijn eigen baasheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, je dacht toch niet dat dat geheel pijnloos was? Wie baas wil zijn, moet pijn lijden.
Dit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Alle mensen die hun status hebben verborgenx 901
Mensen die dit niet doen
Doei schatje, ik hou van je. Wij zijn nooit te breken, ik zal je nooit verlaten.quote:
Laatmaar, ik heb het gevoel dat wij het over verschillende injecties hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik voor jou ook even een flinke dosis overhouden natuurlijk.
Mietje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb al genoeg aan mijn eigen baasheid.
De baasheidsinjectie toch? Daar heb ik een flinke lading van klaar liggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef coban het volgende:
[..]
Laatmaar, ik heb het gevoel dat wij het over verschillende injecties hebben.
Daar dacht ik ook aan toen ik schaar lasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef Patje1987 het volgende:
Dikke lesbopr0n in het clublied van RKC
Ja RKC doet het primaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef Intronic het volgende:
RKC die op de 7e plek staat in de eredivisie.
Mooi zegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Doei schatje, ik hou van je. Wij zijn nooit te breken, ik zal je nooit verlaten.
Nooit en nooit zal ik je verlaten lieve schat
soms zeggen ze dit soms zeggen ze dat
zwevend over lange bergen en door diepe dalen
zolang we maar met zijn tweeën niet verdwalen...
FC Utreg komt op 1.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef Intronic het volgende:
RKC die op de 7e plek staat in de eredivisie.
Definitie van mensenkennis:quote:
Kan je best wel eens gelijk in hebben.quote:` men - sen - ken - nis de -woord (vrouwelijk) inzicht in de drijfveren van het menselijke gedrag; inzicht in het karakter van de mensen
Alleen als ik het in mijn ader van mijn arm mag spuiten. Zoals junkiesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De baasheidsinjectie toch? Daar heb ik een flinke lading van klaar liggen.
Zolang je maar zorgt dat je geen overdosis neemt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
Alleen als ik het in mijn ader van mijn arm mag spuiten. Zoals junkies
Bang dat ik meer baas dan jij bent word?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zolang je maar zorgt dat je geen overdosis neemt.
quote:
quote:
Sorry, jullie 2 hadden toen niet gepost, maar ok over jullie en wat andere voorkomende gezichten:quote:
En ik?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Sorry, jullie 2 hadden toen niet gepost, maar ok over jullie en wat andere voorkomende gezichten:
Jac0bus
moosh11![]()
Rezenia
Trollscience![]()
Huppelmuts
Dat is beterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Sorry, jullie 2 hadden toen niet gepost, maar ok over jullie en wat andere voorkomende gezichten:
Jac0bus
moosh11![]()
Rezenia
Trollscience![]()
Huppelmuts
Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef coban het volgende:
[..]
Bang dat ik meer baas dan jij bent word?
/carequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Jac0bus
moosh11![]()
Rezenia
Trollscience![]()
Huppelmuts
Ben je lekker?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef coban het volgende:
Mensen die mij niet standaard baas vinden__!
Ik bedoel, kom op, coban. We hebben het ovet coban.KNIEL VOOR COBAN
Dan zal ik zorgen dat ik een driedubbele overdosis neemquote:
Ik weet dat je mij niet mag.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:42 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen weten wel of ik ze mag ja of nee.
Ik ben blijkbaar mysterieus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Jac0bus
moosh11![]()
Rezenia
Trollscience![]()
Huppelmuts
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:42 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee. Ik eet mijzelf niet op. Jij wel?
Dan zul je helaas overlijden aan de gevolgen van een baasheidsvergiftiging.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef coban het volgende:
[..]
Dan zal ik zorgen dat ik een driedubbele overdosis neem
Daar om moeten lachenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef coban het volgende:
Mensen die mij niet standaard baas vinden__!
Ik bedoel, kom op, coban. We hebben het ovet coban.KNIEL VOOR COBAN
Nee hoor maar je bent soms een beetje naar.quote:
Waarom, naar?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor maar je bent soms een beetje naar.
Heb je een dikke kont?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:42 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee. Ik eet mijzelf niet op. Jij wel?
Ja, die vlag doet het hem hé. Flink irritant.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik denk soms dat rezania coban is
Je post dan irritant.quote:
Terechte klacht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Och meid, het is toch wat! Ik heb echt serieus met je te doen, wat een drama zeg! Kusjes en knuffels om je te steunen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Eens!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor maar je bent soms een beetje naar.
Zolang jullie mij maar gaan missenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan zul je helaas overlijden aan de gevolgen van een baasheidsvergiftiging.
Ik mis je nu al.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef coban het volgende:
[..]
Zolang jullie mij maar gaan missen
Ik zal je missen meid!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef coban het volgende:
[..]
Zolang jullie mij maar gaan missen
Mensen teleurstellen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb nog geen topics daarmaar straks wel
Verander je ui kahbaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Och meid, het is toch wat! Ik heb echt serieus met je te doen, wat een drama zeg! Kusjes en knuffels om je te steunen!![]()
XXX
Kom dan.quote:
Moet je dood ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef Plastic_zak het volgende:
Goed verhaal. Doe mij er ook twee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben even een chocoladegebakje aan het bakken, waarna ik hem deponeer op een porseleinen schaaltje.
Tot zo!![]()
Brock. U serious?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef Nectar het volgende:
De namen van de FOK!kers die in dit topic posten, ja had het al eerder gepost, maar nu zijn ze 100% goed:
MarokkaanseKip - Banathula
Coban - Falimma
Plastic_zak - Benelux
BBQSausage - Angelo
Ragboer - Mohammed
Spaghettivreter - Diederik Jan
Rezenia - Radijs Roodje Pantoffel
Trollscience - Bo
Patje1872 - Patrick
Jac0bus - Yusuf (zijn vrienden noemen hem, ''Tha Town Meister Met Du D7'')
TWP - Brock
Intronic - James
moosh11 - Makelaarijinstituut
Sharr - Char
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Kusjekroel nwly ntb wjnmk knzj en euh hvj
Hey, ik ben de echte Nederlander hier ja, coban niet!quote:
Je hebt niet eens de moeite genomen om een echte naam bij mij te bedenken hè?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef Nectar het volgende:
De namen van de FOK!kers die in dit topic posten, ja had het al eerder gepost, maar nu zijn ze 100% goed:
Coban - Falimma
Plastic_zak - Benelux
BBQSausage - Angelo
Ragboer - Mohammed
Trollscience - Bo
Patje1872 - Patrick
TWP - Brock
Intronic - James
Sharr - Char
Lolque?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef Nectar het volgende:
Coban - Falimma
Plastic_zak - Benelux
BBQSausage - Angelo
Ragboer - Mohammed
Trollscience - Bo
Patje1872 - Patrick
TWP - Brock
Intronic - James
Sharr - Char
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef Trollscience het volgende:
Hihi, ik ben weg, ben nu naar radiotopic toe, ik ga zo draaien.
Nou doeg
Oké verlaat ons maar. Succes!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef Trollscience het volgende:
Hihi, ik ben weg, ben nu naar radiotopic toe, ik ga zo draaien.
Nou doeg
Jawel maar ik weet dat jij Radijs heette, alleen dat dat je nog 2 dingen meer had in je naam.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hey, ik ben de echte Nederlander hier ja, coban niet!
[..]
Je hebt niet eens de moeite genomen om een echte naam bij mij te bedenken hè?
Jacobus yusuuf?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef Nectar het volgende:
Coban - Falimma
Plastic_zak - Benelux
BBQSausage - Angelo
Ragboer - Mohammed
Trollscience - Bo
Patje1872 - Patrick
TWP - Brock
Intronic - James
Sharr - Char
Ja het was niet Fatima, maar wist wel ergens in die richting, dus Falimma dna maar?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef coban het volgende:
[..]
Jacobus yusuuf?
Falimma? Wat is dat voor kutnnaam?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jawel maar ik weet dat jij Radijs heette, alleen dat dat je nog 2 dingen meer had in je naam.
Ik weet jou echte naam en die is veel mooier dan Falimma.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:50 schreef coban het volgende:
[..]
Jacobus yusuuf?
Falimma? Wat is dat voor kutnnaam?
Mijn naam is veel mooierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja het was niet Fatima, maar wist wel ergens in die richting, dus Falimma dna maar?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk.
[..]
Ik weet jou echte naam en die is veel mooier dan Falimma.
MK heet denk ik Souhaila ofzo.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:48 schreef Nectar het volgende:
Coban - Falimma
Plastic_zak - Benelux
BBQSausage - Angelo
Ragboer - Mohammed
Trollscience - Bo
Patje1872 - Patrick
TWP - Brock
Intronic - James
Sharr - Char
Nee ik heet Erik.quote:
quote:
Ja mangquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]________________________________!!!
Ben je italiaans?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]________________________________!!!
Jac0bus is Italiaans, die zal wel Lorenzo of Paolo heten.quote:
Brock in je keelquote:
Mijn username heeft niks te maken met mijn echte naam.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:55 schreef Nectar het volgende:
Rezenia
Re -> Radijs
Ze -> Roodje
Ni -> Pantoffel
a -> zijn achternaam, die weet ik alleen echter niet.
Ja gewoon wat programmas gedownload om een algemeend beeld te sketchen van je uit je posts, en dan een andere programma downloaden waar ik mezelf in transporteer in de visuele retroductie van je UI, dan kan ikd aar uit een conclusie trekken wat je naam is, die 98,83% goed is.quote:
You just blew up my fantasy.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik associeer het niet bepaald met geil.
Dat zei HenkKaas ook, maar waar ligt die nu? Juistem in het Ziekenhuis.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn username heeft niks te maken met mijn echte naam.
LUIGIquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jac0bus is Italiaans, die zal wel Lorenzo of Paolo heten.
Ben helegaar niet Italiaans.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jac0bus is Italiaans, die zal wel Lorenzo of Paolo heten.
Fatima, Khadija, Aicha, Malika, Naima, Rachida, Nadia, Karima, Amina, Saida, Zohra, Samira, Latifa, Fatiha, Hafida, Najat, Bouchra, Rahma, Hanane, Jamila, Souad, Hanan, Laila, Fatima Zohra, Fatna, Sara, Hayat, Habiba, Yamina, Siham, Mariam, Zahra, Ikram, Fadma, Halima, Salma, Amal, Farida, Loubna, Iman, Aziza, Hajar, Rabia, Mina, Sanae, Mimount, Hakima, Yasmina, Imanequote:
Ok, duidelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja gewoon wat programmas gedownload om een algemeend beeld te sketchen van je uit je posts, en dan een andere programma downloaden waar ik mezelf in transporteer in de visuele retroductie van je UI, dan kan ikd aar uit een conclusie trekken wat je naam is, die 98,83% goed is.
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Fatima, Khadija, Aicha, Malika, Naima, Rachida, Nadia, Karima, Amina, Saida, Zohra, Samira, Latifa, Fatiha, Hafida, Najat, Bouchra, Rahma, Hanane, Jamila, Souad, Hanan, Laila, Fatima Zohra, Fatna, Sara, Hayat, Habiba, Yamina, Siham, Mariam, Zahra, Ikram, Fadma, Halima, Salma, Amal, Farida, Loubna, Iman, Aziza, Hajar, Rabia, Mina, Sanae, Mimount, Hakima, Yasmina, Imane
Nou, staat je naam er tussen MK?
Allemaal kut namen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Fatima, Khadija, Aicha, Malika, Naima, Rachida, Nadia, Karima, Amina, Saida, Zohra, Samira, Latifa, Fatiha, Hafida, Najat, Bouchra, Rahma, Hanane, Jamila, Souad, Hanan, Laila, Fatima Zohra, Fatna, Sara, Hayat, Habiba, Yamina, Siham, Mariam, Zahra, Ikram, Fadma, Halima, Salma, Amal, Farida, Loubna, Iman, Aziza, Hajar, Rabia, Mina, Sanae, Mimount, Hakima, Yasmina, Imane
Je praat Italiaans en was helemaal blij toen je er achter kwam dat ik een Italiaanse voornaam heb.quote:
Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Helemaal blij?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je praat Italiaans en was helemaal blij toen je er achter kwam dat ik een Italiaanse voornaam heb.
Je was enthousiast jonguh! Je begon gelijk Italiaans te typen.quote:
Haha ja vind ik leuk, net als steinkohlendeutsch sprechenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je was enthousiast jonguh! Je begon gelijk Italiaans te typen.
Veel plezier.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga mij even verplaatsen naar de douche
Je leek me meer een Lucasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:59 schreef Ragboer het volgende:
Ik heet gewoon Wouter, lekker makkelijk.
Een hint voor jou: mijn voornaam is Italiaans.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:55 schreef Nectar het volgende:
Rezenia
Re -> Radijs
Ze -> Roodje
Ni -> Pantoffel
a -> zijn achternaam, die weet ik alleen echter niet.
EET SMAKELIJK ENZO TOCHquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:59 schreef BBQSausage het volgende:
Nu we het daar toch over hebben.
Waarom staat er bon appetit op een doos van een Italiaanse pizza.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |