quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:16 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip, waarom negeer je me?
quote:
Voorlopig nog nietquote:
Het zal wel aan mijn nickname liggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Altijd als jij zegt: ik ga eten, heb ik het gevoel dat je spaghetti gaat eten. Ben ik raar?
Toch niet!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef antidood1 het volgende:
Hee een topic over mij
fipo.
FUUUUUU
Denken dat je fipo hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef antidood1 het volgende:
Hee een topic over mij
fipo.
FUUUUUU
Zou het?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet
[..]
Het zal wel aan mijn nickname liggen
In mijn droom was hij hartstikke dun en rimpelig en vrouwelijk. Nee dus.quote:
Ik moest snel zijn, MK denkt altijd dat ze de lapo heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:18 schreef Jac0bus het volgende:
Geen hoofdletters in de TT gebruiken
Lul niet, ik open pas een topic als ik echt een lapo heb.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik moest snel zijn, MK denkt altijd dat ze de lapo heeft
Ik heb een paar jaar terug dat ding toen gezien in Leidenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:18 schreef Rezania het volgende:
Een penisplant, die trouwens een lijkgeur verspreid als hij in bloei staat, voor dit topic:
[ afbeelding ]
Hoaxquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lul niet, ik open pas een topic als ik echt een lapo heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |