Sryquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef Ragboer het volgende:
Zo, wat kan ik toch lekker koken. Ik ben zo verliefd op mijn eigen kookkunsten.
Tevens schatje, waar was je vannacht? Ik wilde je DM'en maar volgens mijn was je al in dromenland. Ik probeerde je nog met voer te lokken, maar je was al verdwenen...
Toen heb ik mijzelf in slaap gehuild...
Gewoon inhalen in het weekendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik heb gister en eergister in totaal 5 uurtjes geslapen
Ik sliep pas rond half 7, dus dmen kan altijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef Ragboer het volgende:
Zo, wat kan ik toch lekker koken. Ik ben zo verliefd op mijn eigen kookkunsten.
Tevens schatje, waar was je vannacht? Ik wilde je DM'en maar volgens mijn was je al in dromenland. Ik probeerde je nog met voer te lokken, maar je was al verdwenen...
Toen heb ik mijzelf in slaap gehuild...
Sorry, ben weer tot leven gekomen. Mag het?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef Ragboer het volgende:
Huh, sharr is er weer? Je was toch dood? Wat is dit?
Hoi Coban, ik heb geen inspiratie meer.
Heb je vakantie ga je niet eens uitslapen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik heb gister en eergister in totaal 5 uurtjes geslapen
MAAR JE REAGEERDE HELEMAAL NERGENS OP TOEN IK JE ROEPTE, WAAROM WAAROM WAAROM?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik sliep pas rond half 7, dus dmen kan altijd.
Jawel hoor, maar je was toen al weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
MAAR JE REAGEERDE HELEMAAL NERGENS OP TOEN IK JE ROEPTE, WAAROM WAAROM WAAROM?
Ik ben sinds gisteren weer begonnenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Sorry, ben weer tot leven gekomen. Mag het?
Wil je mijn koningin zijn dan?quote:
Echt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren weer begonnen
Ik stond om 7 uur op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik sliep pas rond half 7, dus dmen kan altijd.
Kon niet ik moest optijd opstaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb je vakantie ga je niet eens uitslapen.
Ik zag je nog fietsen, haha.quote:
aha okequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kon niet ik moest optijd opstaan
Matige keuze.quote:
Datquote:
Seizoenskaart voor wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:37 schreef Ragboer het volgende:
Tevens heb ik geen seizoenskaart meer...
De nachtbagger vecht al een week voor zijn leven, iedere nacht weer.quote:
:-)quote:
Hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
De nachtbagger vecht al een week voor zijn leven, iedere nacht weer.
Haha ja vooral als Denemarkensletje.quote:
Ons baggeraars noemenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef Paul het volgende:
Ik kom hier nooit, maar dit is dus de baggeraarsverzameltopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |