Sryquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef Ragboer het volgende:
Zo, wat kan ik toch lekker koken. Ik ben zo verliefd op mijn eigen kookkunsten.
Tevens schatje, waar was je vannacht? Ik wilde je DM'en maar volgens mijn was je al in dromenland. Ik probeerde je nog met voer te lokken, maar je was al verdwenen...
Toen heb ik mijzelf in slaap gehuild...
Gewoon inhalen in het weekendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik heb gister en eergister in totaal 5 uurtjes geslapen
Ik sliep pas rond half 7, dus dmen kan altijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef Ragboer het volgende:
Zo, wat kan ik toch lekker koken. Ik ben zo verliefd op mijn eigen kookkunsten.
Tevens schatje, waar was je vannacht? Ik wilde je DM'en maar volgens mijn was je al in dromenland. Ik probeerde je nog met voer te lokken, maar je was al verdwenen...
Toen heb ik mijzelf in slaap gehuild...
Sorry, ben weer tot leven gekomen. Mag het?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef Ragboer het volgende:
Huh, sharr is er weer? Je was toch dood? Wat is dit?
Hoi Coban, ik heb geen inspiratie meer.
Heb je vakantie ga je niet eens uitslapen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik heb gister en eergister in totaal 5 uurtjes geslapen
MAAR JE REAGEERDE HELEMAAL NERGENS OP TOEN IK JE ROEPTE, WAAROM WAAROM WAAROM?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik sliep pas rond half 7, dus dmen kan altijd.
Jawel hoor, maar je was toen al weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
MAAR JE REAGEERDE HELEMAAL NERGENS OP TOEN IK JE ROEPTE, WAAROM WAAROM WAAROM?
Ik ben sinds gisteren weer begonnenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Sorry, ben weer tot leven gekomen. Mag het?
Wil je mijn koningin zijn dan?quote:
Echt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteren weer begonnen
Ik stond om 7 uur op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik sliep pas rond half 7, dus dmen kan altijd.
Kon niet ik moest optijd opstaanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb je vakantie ga je niet eens uitslapen.
Ik zag je nog fietsen, haha.quote:
aha okequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Kon niet ik moest optijd opstaan
Matige keuze.quote:
Datquote:
Seizoenskaart voor wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:37 schreef Ragboer het volgende:
Tevens heb ik geen seizoenskaart meer...
De nachtbagger vecht al een week voor zijn leven, iedere nacht weer.quote:
:-)quote:
Hahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
De nachtbagger vecht al een week voor zijn leven, iedere nacht weer.
Haha ja vooral als Denemarkensletje.quote:
Ons baggeraars noemenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef Paul het volgende:
Ik kom hier nooit, maar dit is dus de baggeraarsverzameltopic
Paul tegensprekenquote:
Sletjes, ik verzamel ze!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Haha ja vooral als Denemarkensletje.
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:37 schreef Patje1987 het volgende:
Sharr heb je mijn vakantie foto's gezien? Staan ook op facebook.
Lekker tochquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:39 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Haha ja vooral als Denemarkensletje.
In My Opinion, Quoted For Truth en For The Win.quote:
In My Opinionquote:
Ja ik vind het naar om weer in NL te zijnquote:
quote:
Snap ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik vind het naar om weer in NL te zijn
Ik voel je pijn man. Ik heb er ook last van.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Eens met Trollscience.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef Trollscience het volgende:
Paul [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trollscience ben jij echt diegene in dat gitaar filmpje op youtube?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef Trollscience het volgende:
Paul [ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij zat hier eerderquote:
quote:
Als het goed is minimaal een jaartje in LA wonen, even kijken wanneer het beste uit komtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik voel je pijn man. Ik heb er ook last van.
quote:
Als Nederland je niet aanstaat, vertrek je maar lekker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jep. En zo zie ik er niet uit irl. Had een bad hair dayquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Trollscience ben jij echt diegene in dat gitaar filmpje op youtube?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht, wat? Welke prostaat heb je daarvoor moeten melken?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is minimaal een jaartje in LA wonen, even kijken wanneer het beste uit komt
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jep. En zo zie ik er niet uit irl. Had een bad hair dayIk had me je dus echt heel anders voorgesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Geen, ik doe gewoon waar ik zin in hebquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wacht, wat? Welke prostaat heb je daarvoor moeten melken?
Nee, dit keer heb ik je in je waarde gelaten.quote:
[..]
Jep. En zo zie ik er niet uit irl. Had een bad hair dayPost dat filmpje nog eens ik ben alweer vergeten hoe je er toen uitzagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zeggen de meestenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had me je dus echt heel anders voorgesteld.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Post dat filmpje nog eens ik ben alweer vergeten hoe je er toen uitzag
[..]
Jep. En zo zie ik er niet uit irl. Had een bad hair dayJe hebt je ogen dicht tijdens het FOK!kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F.K.A. SuperwormJim
Ik ook, maar ik zie mijzelf niet zo snel in LA wonen tbh.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen, ik doe gewoon waar ik zin in heb
Ik vind: Fuck The World leuker klinkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In My Opinion
Quoted For Truth
For The Win
[..]
Jep. En zo zie ik er niet uit irl. Had een bad hair dayWaarom sta je op al je fotos zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je gehandicapt ofzo?
Dat is een nee.quote:
Dm maar, kan ik je gelijk uit mijn DM lijst flikkerenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef Ragboer het volgende:
Hoi Trollscience, wil je een DM van me?
Ach het lijkt me wel tof en voldoende werk in mijn sector dus waarom niet proberen? Even kijken of ik nog iets via mijn werk kan regelen over een paar jaar ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zie mijzelf niet zo snel in LA wonen tbh.
Nee hij is gewoon geen 15 meerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom sta je op al je fotos zo?
Ben je gehandicapt ofzo?
Ik was aan het gapen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt je ogen dicht tijdens het FOK!ken
Tering, doet het pijn om aardig te doen ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom sta je op al je fotos zo?
Ben je gehandicapt ofzo?
Je bent de 2e die mij dan op negeermodus zet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is een nee.
[..]
Dm maar, kan ik je gelijk uit mijn DM lijst flikkeren
Wie nog meer dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent de 2e die mij dan op negeermodus zet.
Hij is nog geen eens 15, stumpert.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee hij is gewoon geen 15 meer
Dus ik heb haar gemist.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Drukjes. Ze was er gister even.
Jij woont op een woonwagenkamp?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef Intronic het volgende:
Wat is deze. Gangsters die mijn buurt willen overnemen. Vrouwen van 50+ in roze Adidas pakjes
_. Meisjes van 12 die zeggen dat ze 16 zijn en je willen pijpen
__
Wat is daar mis mee ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef Intronic het volgende:
Wat is deze. Gangsters die mijn buurt willen overnemen. Vrouwen van 50+ in roze Adidas pakjes
_. Meisjes van 12 die zeggen dat ze 16 zijn en je willen pijpen
__
Uitbreiden naar het buitenland. Goede optie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach het lijkt me wel tof en voldoende werk in mijn sector dus waarom niet proberen? Even kijken of ik nog iets via mijn werk kan regelen over een paar jaar ofzo.
Ik vroeg me gewoon af waarom je je ogen dicht had op die foto.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik was aan het gapen.
En Y SO SURPRISED?
Hij is 12 en denkt dat dat stoer is.quote:[..]
Tering, doet het pijn om aardig te doen ofzo?
Oh dan kunnen jullie het vast goed met elkaar vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hij is nog geen eens 15, stumpert.
Knetterkrankjorum.quote:
Wrsch eerder met jou want jij bent 11.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh dan kunnen jullie het vast goed met elkaar vinden
Drugskamp.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij woont op een woonwagenkamp?
Oh ok.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon af waarom je je ogen dicht had op die foto.
Daar ben je vast niet rouwig omquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wrsch eerder met jou want jij bent 11.
Wat is er mis met kampers? Ik kom ook van een woonwagen, tevens ben ik reiziger. En ben daar trots op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij woont op een woonwagenkamp?
Die foto's had ik aan haar geDMt, vond ze niet zo leuk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben je vast niet rouwig om
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is er mis met kampers? Ik kom ook van een woonwagen, tevens ben ik reiziger. En ben daar trots op.
Ja jij wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is er mis met kampers? Ik kom ook van een woonwagen, tevens ben ik reiziger. En ben daar trots op.
Welke foto's?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die foto's had ik aan haar geDMt, vond ze niet zo leuk.
Die van haar eigen misvormde kipfilet die ze zelf in kpd had gezet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die foto's had ik aan haar geDMt, vond ze niet zo leuk.
Ja, ik had ze een keer in een tc gegooid en nu heeft heel ONZ ze gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van haar eigen misvormde kipfilet die ze zelf in kpd had gezet?
Inclusief ik dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, ik had ze een keer in een tc gegooid en nu heeft heel ONZ ze gezien.
En dat is jouw schuld? Zij plaatst ze (als strafquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niks mis mee om twee weekjes per jaar in te slapen, zolang ik er maar niet in hoef te wonen.quote:
Nee hoezo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga jij dan niet dood van de honger ofzo?
Ik had medelijden met haar kipfiletquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Belediging voor alle kippen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik had medelijden met haar kipfilet
Nee, zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat is jouw schuld? Zij plaatst ze (als straf) in KPD
ze heef eergister en de 30 dagen daarvoor pas weer om 2100 mogen etenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga jij dan niet dood van de honger ofzo?
Welke foto's dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, zeg ik ook niet.Ik heb ze alleen verspreid, en zeker niet gepost ofzo. Dus ik doe niks fout.
Soms eet ik avondeten rond 8 uur ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kan het niet verdragen om later dan 6 uur, kwart over 6 te eten.
Ja, en dan stuur ik jou een DM en dan block je mij zeker.quote:
Nee, ik beloof hetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en dan stuur ik jou een DM en dan block je mij zeker.
Turken en Marokkanen altijdquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Soms eet ik avondeten rond 8 uur ofzo.Hoe later hoe beter
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef coban het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen altijdwij ook
ik ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef coban het volgende:
[..]
Heul egt niet. Wij van het woonwagenkamp eten nu pas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Wist ik wel.
Hollanders ook altijd, stipt om 18:00![]()
Ik had ze toen allebei verwijdert uit mijn DM geschiedenisquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef Ragboer het volgende:
Trollscience, kijk maar in je DM geschiedenis. Laatste keer dat we contact hadden heb ik ze verzonden.
Echte Nederlanders eten om 6 uur, ik ben geen echte Nederlander.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn apart.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:55 schreef Intronic het volgende:
[..]
Heul egt niet. Wij van het woonwagenkamp eten nu pas.
Leer het verschil nou eens!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Wist ik wel.
Hollanders Nederlanders ook altijd, stipt om 18:00![]()
Dat heet een bioritme.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef Intronic het volgende:
Autisten die elke dag op hetzelfde tijdstip moeten eten.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef Intronic het volgende:
Autisten die elke dag op hetzelfde tijdstip moeten eten.
Dit. Behalve het Gr gr dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik eet altijd om 18:00 omdat ik dan honger heb.
gr gr
Dus de Nederlandse bevolking bestaat uit Hollanders en Limburgers?quote:
Ok.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit. Behalve het Gr gr dan.
Bioritme is overrated.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heet een bioritme.Is gezond.
Je geen NL'er voelenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Wist ik wel.
Hollanders ook altijd, stipt om 18:00![]()
Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus de Nederlandse bevolking bestaat uit Hollanders en Limburgers?
Nederlanders/Hollanders, allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus de Nederlandse bevolking bestaat uit Hollanders en Limburgers?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echte Nederlanders eten om 6 uur, ik ben geen echte Nederlander.
Zeg dat maar eens tegen bijvoorbeeld de Friezen, die zullen niet blij zijn om dat te horen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nederlanders/Hollanders, allemaal hetzelfde.
Oh wat errug.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen bijvoorbeeld de Friezen, die zullen niet blij zijn om dat te horen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nederlanders/Hollanders/Kaaskoppen, allemaal hetzelfde.
Wat dan wel?quote:
Daar kan verandering in komen als ik mijn warme rookworst in haar prop. Dan wilt ze niks anders meer.quote:
Emmersquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daar kan verandering in komen als ik mijn warme rookworst in haar prop. Dan wilt ze niks anders meer.
Sorry, schatje. Zullen we samen knuffelen? En zoenen? En handjes vasthouden? En strelen?quote:
Haha wederom een buitengewoon lueken garpjen van jauquote:
NEE DAT DOE JE NIET MET HAARquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry, schatje. Zullen we samen knuffelen? En zoenen? En handjes vasthouden? En strelen?
kweetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Haha wederom een buitengewoon lueken garpjen van jau
Ben ik niet, nooit geweest en zal ik nooit worden ookquote:
Ach mens alle nederlanders hetzelfde doe niet moeilijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit dus!
Maar sowieso Nederlanders!
Weet ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
Jij bent heul goed ingeburgerd!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ach mens alle nederlanders hetzelfde doe niet moeilijk
Limburgersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]Oké, Limburgers en Hollanders, allemaal één pot nat.
Wat zijn Nederlanders dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]Oké, Limburgers en Hollanders, allemaal één pot nat.
Watquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
Persoon 1 : Hallon in heb kip gegeten
TS : HIHIHI EEN MAROKKAANSEKIP![]()
![]()
![]()
Persoon 2 ( een FOK!ker)![]()
Persoon 1 : ok gr gr
Doei.quote:
Onverstaanbaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef Ragboer het volgende:
Serieus hé, Limburgse Marokkanen lijken ingeburgerd omdat ze onverstaanbaar praten. Het heeft ook wel iets schattigs, die zachte g...
Helmonds kan ik al niet verstaan, laat staan dat je een of ander Limburgs accent/dialect er tegenaan gooit. Zal wel half Duits zijn.quote:
Oh je bedoelt zeker dat dialect.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Helmonds kan ik al niet verstaan, laat staan dat je een of ander Limburgs accent/dialect er tegenaan gooit. Zal wel half Duits zijn.
Limburgers en Hollanders onder andere. Maar Nederlanders zijn niet perse Hollanders. Nederland zonder Limburg is ook geen Holland, zoals veel Limburgers er altijd over praten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat zijn Nederlanders dan?
Zachte gquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh je bedoelt zeker dat dialect.
Dat praat bijna geen enkele marokkaan, ik heb alleen een zachte g en die misvormde R.Voor de rest praat ik ABN hoor.
Zachte G Unitedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh je bedoelt zeker dat dialect.
Dat praat bijna geen enkele marokkaan, ik heb alleen een zachte g en die misvormde R.Voor de rest praat ik ABN hoor.
Nederland zonder Limburg is kansloos.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Limburgers en Hollanders onder andere. Maar Nederlanders zijn niet perse Hollanders. Nederland zonder Limburg is ook geen Holland, zoals veel Limburgers er altijd over praten.
Ik kan naast een zachte G ook gewoon een normale G produceren, ik zit dus goed.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nederland zonder Limburg is kansloos.
We hebben hier een talentje!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan naast een zachte G ook gewoon een normale G produceren, ik zit dus goed.
Ik ga hier niet eens serieus op in.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar jullie dat normaal ook doen, gewoon op straatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Klopt.
Waar moeten we anders ons vuil storten ?
Dat doen allochtonen al in Hilversumquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar jullie dat normaal ook doen, gewoon op straat
Niet. Ik zou zelfs MK opofferen om jou en limburg kwijt te kunnen raken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dank je.quote:
Niet haten op allochtonenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat doen allochtonen al in Hilversum
ALLEMAAL NEDERLANDERS!!11quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Limburgers en Hollanders onder andere. Maar Nederlanders zijn niet perse Hollanders. Nederland zonder Limburg is ook geen Holland, zoals veel Limburgers er altijd over praten.
Dat niet hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef coban het volgende:
[..]
Niet. Ik zou zelfs MK opofferen om jou en limburg kwijt te kunnen raken.
Niet je aangesproken voelen dubbelpuntraarhekjewquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef coban het volgende:
[..]
Eindelijk, je hebt het door.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ALLEMAAL NEDERLANDERS!!11
Ondanks dat MK niet van mij houd zoals ik hou van haar, zou ik haar dit niet aan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef coban het volgende:
[..]
MK. Niets persoonlijk hoor, maar soms moet gedaan worden, wat gedaan moet worden. Snapje?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Laat maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
DA ZEG IK AL DE HELE TIJD
Ik gooi ook altijd vuil op de grond in Hilversum dubbelepuntzesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:11 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Niet je aangesproken voelen dubbelpuntraarhekjew
De vraag is; willen wij MK hier?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef Plastic_zak het volgende:
MK kan ook gewoon naar de randstad verhuizen.
Ik dacht dat we BFF's waren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef coban het volgende:
[..]
MK. Niets persoonlijk hoor, maar soms moet gedaan worden, wat gedaan moet worden. Snapje?
Wie ben jij?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
De vraag is; willen wij MK hier?
Ik wel hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
De vraag is; willen wij MK hier?
Ja maar ik ga studeren in Maastricht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef Plastic_zak het volgende:
MK kan ook gewoon naar de randstad verhuizen.
je doet maar emo.gifquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef coban het volgende:
[..]
Ik gooi ook altijd vuil op de grond in Hilversum dubbelepuntzes
Zijn we ookquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik dacht dat we BFF's waren.
Maastrichtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar ik ga studeren in Maastricht.
Ze is al matties for life met mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik dacht dat we BFF's waren.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
WAYOW ZIEN JULLIE DIT HAHAAA DI KRIJGEN JULLIE NOOIT VAN REZ WANT REZ EN IK MATTIES FOR LIFE JWZZZZ
Ik kom wel af en toe bij je buurtenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar ik ga studeren in Maastricht.
Ga je haar schenken ?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik kom wel af en toe bij je buurten
Altijd als jij zegt: ik ga eten, heb ik het gevoel dat je spaghetti gaat eten. Ben ik raar?quote:
Woon je er?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik kom wel af en toe bij je buurten
Heb ik al genoegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wil gewoon aandacht van vrouwen.
Oh shitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze is al matties for life met mij.
[..]
Blijkbaar niet, als je op iedere FOK!ster loopt te geilen.quote:
NIET HATEN ):quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, als je op iedere FOK!ster loopt te geilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |