quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is er mis met kampers? Ik kom ook van een woonwagen, tevens ben ik reiziger. En ben daar trots op.
Ja jij wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is er mis met kampers? Ik kom ook van een woonwagen, tevens ben ik reiziger. En ben daar trots op.
Welke foto's?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die foto's had ik aan haar geDMt, vond ze niet zo leuk.
Die van haar eigen misvormde kipfilet die ze zelf in kpd had gezet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die foto's had ik aan haar geDMt, vond ze niet zo leuk.
Ja, ik had ze een keer in een tc gegooid en nu heeft heel ONZ ze gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van haar eigen misvormde kipfilet die ze zelf in kpd had gezet?
Inclusief ik dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, ik had ze een keer in een tc gegooid en nu heeft heel ONZ ze gezien.
En dat is jouw schuld? Zij plaatst ze (als strafquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niks mis mee om twee weekjes per jaar in te slapen, zolang ik er maar niet in hoef te wonen.quote:
Nee hoezo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga jij dan niet dood van de honger ofzo?
Ik had medelijden met haar kipfiletquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Belediging voor alle kippen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik had medelijden met haar kipfilet
Nee, zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat is jouw schuld? Zij plaatst ze (als straf) in KPD
ze heef eergister en de 30 dagen daarvoor pas weer om 2100 mogen etenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga jij dan niet dood van de honger ofzo?
Welke foto's dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, zeg ik ook niet.Ik heb ze alleen verspreid, en zeker niet gepost ofzo. Dus ik doe niks fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |