Nou zeg, hoe kom je daar nou weer op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Hey meisje zal ik jouw leidingen even een doorsmeerbeurt geven?
Maar hoezo zou je anders je propedeuse halen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee dat kon ik al want heb VWO gedaanmaar uni is suf.
Als je iemand een hoestdrankje aanbied word je ook al gauw als pervert gezien...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Hey meisje zal ik jouw leidingen even een doorsmeerbeurt geven?
Omdat ik anders van m'n opleiding af moestquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hoezo zou je anders je propedeuse halen?
De TT slaat echt nergens op, moet je maar een opleiding kiezen die je echt leuk vindt, in plaats van voor het geld te kiezen.
Ik ga kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat Holland in da Hood is geen hoax ;o
Vanaf 8 september op tv bij rtl 5![]()
![]()
Ja maar dat is dan ook zeer logischquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Als je iemand een hoestdrankje aanbied word je ook al gauw als pervert gezien...
Wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat Holland in da Hood is geen hoax![]()
Vanaf 8 september op tv bij rtl 5![]()
![]()
Echte gangster afkomstig uit een of ander gehucht in Friesland.quote:
Ik heb een tegemoetkoming van DUO, telt dat ook?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:22 schreef coban het volgende:
mensen die geen uitkering weten te hosselen op hun 18e.
Ik heb een tegemoetkoming van DUO, mag mijn reiskosten declareren bij de gemeente en kan ook nog Wajong krijgen als ik wil.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:26 schreef coban het volgende:
hoi terug
ik heb nog nieteens een fakking studiefinanciering of ov.
Zorgtoeslag is toch zo'n beetje standaard voor iedere jongere?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef Zandman030 het volgende:
Heerlijk hoor stufi, OV, zorgtoeslag
leuk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een tegemoetkoming van DUO, mag mijn reiskosten declareren bij de gemeente en kan ook nog Wajong krijgen als ik wil.
In je eentjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:32 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb geen zin om te koken. Misschien ga ik gewoon met mijzelf uiteten.
En dan die mensen die kijken en wijzen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:32 schreef Ragboer het volgende:
Ja, ik kreeg echt ¤15.000,- per jaar, terwijl ik maar ¤1.000,- per jaar nodig had.quote:
Gewoon gaan, schijt aan iedereen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:32 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Trollscience stuurt mij naaktfoto's![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
Voor beide berichten:quote:
Ja, ouders zijn naar Thailand en mijn broertje is thuis. Dus in m'n eentje.quote:
Ezechielk stuurt mij foto's van misvormde piemels en anussenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
Wat eet je broertje dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, ouders zijn naar Thailand en mijn broertje is thuis. Dus in m'n eentje.Vrienden hebben het druk.
Geen idee. Maar die woont in Keiland, geen zin om heen te gaan.quote:
Oh, ik dacht dat jullie beiden nog bij jullie ouders woonde.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die woont in Keiland, geen zin om heen te gaan.
Nee, ik woon weer thuis (bij ouders)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie beiden nog bij jullie ouders woonde.
Stront en poep opmerkingen zijn voor 7 jarige, ben jij 7?quote:
Veel ouder schat ik hem echt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stront en poep opmerkingen zijn voor 7 jarige, ben jij 7?
Haten op P_zquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel ouder schat ik hem echt niet
Is geen haten, de laatste dagen gedraag je je gewoon als een of ander basisschooljochiequote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is geen haten, de laatste dagen gedraag je je gewoon als een of ander basisschooljochie
14.gifquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is geen haten, de laatste dagen gedraag je je gewoon als een of ander basisschooljochie
Wat is een wassjop?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:56 schreef Intronic het volgende:
Gangsters die bij de wassjop geld witwassen.
Is hij nu een brugpieper? Dat is echt kut voor hem.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik heb verstand van basisschooljochies want tot een paar weken terug was mijn zoon er 1
Zit hij nu in de brugklas?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik heb verstand van basisschooljochies want tot een paar weken terug was mijn zoon er 1
Hij kan breakdancen en weet hoe hij met 1 hand een bh moet los maken (geleerd van Ezechielk)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is hij nu een brugpieper? Dat is echt kut voor hem.
Whatsapp?quote:
Stomerij?quote:
Moet hij natuurlijk nog wel een Samsung Galaxy S2 of een iPhone hebben. Met Whatsapp uiteraard om de chicks te hosselen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kan breakdancen en weet hoe hij met 1 hand een bh moet los maken (geleerd van Ezechielk)
Hij wordt echt wel devan alle bruggers
Of krijgt problemen omdat hij overal lukraak bh's van meisjes losmaaktquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kan breakdancen en weet hoe hij met 1 hand een bh moet los maken (geleerd van Ezechielk)
Wordt hij wel baas in de ogen van zijn klasgenotenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:02 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Of krijgt problemen omdat hij overal lukraak bh's van meisjes losmaakt![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een moeder met boobies in de UI, een FOK!kster als moeder, met een vriend die je leert hoe je een beha met 1 hand los moet maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een moeder man.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:04 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Een moeder met boobies in de UI, een FOK!kster als moeder, met een vriend die je leert hoe je een beha met 1 hand los moet maken.
Waarom heb ik niet zo'n moeder?
Daar was ik niet zo heel blij mee hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:04 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Een moeder met boobies in de UI, een FOK!kster als moeder, met een vriend die je leert hoe je een beha met 1 hand los moet maken.
Waarom heb ik niet zo'n moeder?
Ja wat?quote:
Reactie van mijn zoon: heyyyyy! Ik vind kutkoter veel leuker! Ik wil geen huppelkind zijn, jij (mama) bent de enige huppel hier, dat is meer dan genoeg!quote:
Jouw zoon leest mee op FOK!?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Reactie van mijn zoon: heyyyyy! Ik vind kutkoter veel leuker! Ik wil geen huppelkind zijn, jij (mama) bent de enige huppel hier, dat is meer dan genoeg!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Reactie van mijn zoon: heyyyyy! Ik vind kutkoter veel leuker! Ik wil geen huppelkind zijn, jij (mama) bent de enige huppel hier, dat is meer dan genoeg!
Nee ik vertelde hem wat Ez had gezegdquote:
Wasserette ja. Maar dan vol met negers die meer doen dan alleen kleren wassenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stomerij?
[..]
Moet hij natuurlijk nog wel een Samsung Galaxy S2 of een iPhone hebben. Met Whatsapp uiteraard om de chicks te hosselen.
Proberen ze het echt te wassen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wasserette ja. Maar dan vol met negers die meer doen dan alleen kleren wassen.
Gelukkig, ik wou al bijna de kinderbescherming gaan bellen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik vertelde hem wat Ez had gezegd
Wat dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
En die kutkoter heeft autistische trekjes. Niet van zijn moeder overigens.
Autistische trekjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
En die kutkoter heeft autistische trekjes. Niet van zijn moeder overigens.
Leuk voor Bruce Wayne.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef Zandman030 het volgende:
Bruce Wayne dissaproves of your comments.
Zeker man. Dus ik zei ze, oh geef maar ik doe het thuis wel in de droger. Nu ben ik rijk, goed verhaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Proberen ze het echt te wassen?
[..]
Gelukkig, ik wou al bijna de kinderbescherming gaan bellen.
Je bent een huisvrouw die een programma kijkt dat voor huisvrouwen bedoeld is, wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Dr Phil heeft nu een geniale gast. Die kerel is heerlijk opstandig en krijgt straks ruzie met Phil.
Ja ik kijk Dr. Phil, so sue me
quote:
TRAUMA'S!!!!quote:
quote:Dwergwerpen
Dwergwerpen is een eeuwenoude sport waarbij wordt gegooid met zeer korte mensen.
Door de Verenigde Naties is op 27 september 2002 besloten dat dwergwerpen als mensonwaardig moet worden beschouwd en niet meer mag.
Dwergen zoals de 1 meter en 14 centimeter lange Fransman Manuel Wackenheim, voor wie de sport een bron van inkomsten was, hebben zich vergeefs fel verzet tegen het verbod.
De personen met wie wordt geworpen lopen uiteraard het risico niet te worden opgevangen en lelijk ten val te komen.
Nee hele nacht wakker gehouden door een krekel.quote:
Ik voel je pijn mama. Ik vind het echt een rustgeven geluidquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hele nacht wakker gehouden door een krekel.
EN IK WAS NIET AAN HET KAMPEREN!
Hoezo niet? Wil je niet dat hij een chickmagnet wordt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar was ik niet zo heel blij mee hoor
Plas in z'n kont. Kan ie nooit meer krekelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hele nacht wakker gehouden door een krekel.
EN IK WAS NIET AAN HET KAMPEREN!
Krekel je uit je kont dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Plas in z'n kont. Kan ie nooit meer krekelen.
Ja, daar hadden ze natuurlijk al in 1945 over moeten praten, het is niet alsof er toen andere belangrijke onderwerpen waren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ook pas in 2002. Lekker op tijd ook
Weet ik veelquote:
In de '60 en de '70 hadden ze niet zoveel te doen anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, daar hadden ze natuurlijk al in 1945 over moeten praten, het is niet alsof er toen andere belangrijke onderwerpen waren.![]()
Het ov faalt niet, jij faalt gewoon in het ov.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik ook! En ik eet vanavond pizza!quote:
Nee, ze vallen ons onschuldige treinspotters lastigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weer eens gefaald met het OV?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omg.. dit is episch. Die andere filmpjes van hem
![]()
Stelletje drugsverslaafde idiotenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, ze vallen ons onschuldige treinspotters lastig
Hoi.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef Plastic_zak het volgende:
hoe bestaat het ! vriendelijke meiden zeiden hallo tegen me.
Hadden ze geld nodig?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef Plastic_zak het volgende:
The fuck?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Uit medelijden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef Plastic_zak het volgende:
De hoeren zijn wanhopig tegenwoordigquote:
arme jijquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:38 schreef TWP het volgende:
Pizza.![]()
Ik zal wel weer aan de aardappels moeten.
Hypocriet, eraan meedoen en dan de nsber uithangenquote:
Die van mij was een serieuze vraag. Misschien onhandig gepland.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hypocriet, eraan meedoen en dan de nsber uithangen
Dit dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hypocriet, eraan meedoen en dan de nsber uithangen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:43 schreef TWP het volgende:
[..]
Die van mij was een serieuze vraag. Misschien onhandig gepland.
excuusnegerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:43 schreef TWP het volgende:
[..]
Die van mij was een serieuze vraag. Misschien onhandig gepland.
Haha mijn hont is de excuusneger in het gezinquote:
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:45 schreef Spouwerranger het volgende:
Ze zijn al aan het verwijderen, zie ik.
Je vroeg er ook een beetje om.quote:
Zielig al die leugens om je eigen hachje te reddenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:46 schreef TWP het volgende:
Maar serieus, ik ga wel een 'krant overnemen'. We hebben zo'n wijkkrant waarvan de huidige 'hoofdredacteur' ermee gaat stoppen omdat hij al oud en gammel is. En misschien ga ik dat wel doen.
Ok. Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zielig al die leugens om je eigen hachje te redden
Al zenuwachtig?quote:
Ja nu heb ik meteen trek in een tostiquote:
Nee heur.quote:
Ik ook niet, ik ga het toch wel winnenquote:
Sorryquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nu heb ik meteen trek in een tosti
Eet smakelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:50 schreef TWP het volgende:
Deze hypocriete lul gaat lekker eten. Kusje.
Dat is jammerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Spaghhetti
Ik heb dat vanavond gegeten maar het was niet te nassen!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:52 schreef sharr het volgende:
Hoi TS
Patjenn
Dit is dus een leuke SC?
Ja enigzins welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:52 schreef sharr het volgende:
Hoi TS
Patjenn
Dit is dus een leuke SC?
Ik ben niet zeker van mijn zaakquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:53 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ga deze oorlog keihard winnen vanavond.
Ik doe alsof ik heel zeker van mijn zaak ben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben niet zeker van mijn zaak
Ah, tegen hem, kut is dat ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe alsof ik heel zeker van mijn zaak ben.
Stiekem ben ik best wel bang dat ik ga verliezen van het daapse ettertje![]()
Die overigens moet ophouden met in het topic zeggen tegen wie hij moet
Ik wilde ook niet dat iedereen het zou weten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, tegen hem, kut is dat ja.
Ik zeg het liever niet, vind het veel leuker als het een verassing blijft voor lezers, wel een leuk target trouwens, ik had er meer van kunnen maken.
Heb jij al een Spongebob Tosti-ijzer voor mij gehaald?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:04 schreef Ezechielk het volgende:
Help, hebben ze Sharr weer losgelaten?
Sharr het medium XD!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:04 schreef Ezechielk het volgende:
Help, hebben ze Sharr weer losgelaten?
Sharr niet kennenquote:
ik doe altijd tonijn op me tosti. wel lekker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde ook niet dat iedereen het zou weten.
[..]
Heb jij al een Spongebob Tosti-ijzer voor mij gehaald?
Ik lees dat topic bewust niet helemaal door, ik wacht gewoon totdat Mono post!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde ook niet dat iedereen het zou weten.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik doe altijd tonijn op me tosti. wel lekker.
Ik ben bang dat Mono vandaag te laat gaat zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik lees dat topic bewust niet helemaal door, ik wacht gewoon totdat Mono post!
NEEEEEEEEEE Dan raken we nog een speler kwijtquote:
Yep, ben er ook bang voor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Mono vandaag te laat gaat zijn![]()
Ik ga hem wel even storen op de WA
speler?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEE Dan raken we nog een speler kwijt
Oorlogsspelquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:09 schreef Nectar het volgende:
Poll: Wie findt Pimmetje2010 een stoere jongen
• Ik.
• Ik niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
WA?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Mono vandaag te laat gaat zijn![]()
Ik ga hem wel even storen op de WA
quote:
Tis wat he, 15 jaar zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:09 schreef Nectar het volgende:
Poll: Wie findt Pimmetje2010 een stoere jongen
• Ik.
• Ik niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:04 schreef Nectar het volgende:
Hallo iederen, vandaag ga ik jullie uitleggen hoe je whiskey/cocktail saus moet maken, iedereen kan dit vaak bij de shaormaturk en dergelijke krijgen, maar ik ga jullie een hele goede uitleg geven over hoe je !!!!!!!!!!!!!!!ZELF!!!!!!!!!!!!!!!! kunt maken. Het is lekker met naturel chips, doritos, en allerlei andere lekkere met weinig smake chips.
Oke stap 1. Koop fles ketchup & majanaise
Stap 2. Pak beide uit de koelkast
Stap 3. Pak een klein bordje
Stap 4. Doe wat Mayonaise en wat Ketsjup in het boordje, je wilt niet meer ketchup dan mayonaise hebben anders wordt het zuur echt waar.
Stap 5. Pak een lepel
Stap 6. Roer de 2 sauzen goed door elkaar.
Stap 7. Je hebt Whiskey/Cocktail saus.
Graga gedana
Nectar.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:10 schreef Rezania het volgende:
Ingrediënten
4 eetl. mayonaise, 3 eetl. tomatenketchup, 1 eetl. gembersiroop, 1 eetl. wiskey, naar smaak peper en zout.
Hulpmiddelen
Garde.
Bereidingswijze
Alle ingredienten koud mengen, eventueel garneren met een takje peterselie voor op een feestelijke tafel.
Zo maak je whiskysaus.
ja maar jij bent 15quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo gembersiroop en hoezo whiskey, dat doe ik nooit.
Het heet toch whiskysaus?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo gembersiroop en hoezo whiskey, dat doe ik nooit.
Deze vrouwquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:13 schreef sharr het volgende:
Ezechielk, zo erg is het toch niet dat ik weer losgelaten ben
Koop eens een spongebob tosti ijzer joh!
Integendeelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:13 schreef sharr het volgende:
Ezechielk, zo erg is het toch niet dat ik weer losgelaten ben
Koop eens een spongebob tosti ijzer joh!
Ik doe nooti whiskey erin, en btw gember hoeft niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het heet toch whiskysaus?En gember, gewoon omdat het kan.
Ligt er aan of je er Whisky of whiskey in dondertquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het heet toch whiskysaus?En gember, gewoon omdat het kan.
Het ding is een ramp!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:13 schreef sharr het volgende:
Huppel, las ik nou via twitter dat je ook zo'n vreselijk druk viervoetig poesje in huis hebt?
Ik vind mijn recept gewoon lekkerder dan jouw recept.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik doe nooti whiskey erin, en btw gember hoeft niet.
rlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
ja en jij bent 11 en hebt geen vrienden in rl en wordt al je hele leven gepest.
Real Life.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
rlVoor de rest heb je gelijk
NIET DOOR MIJ!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Integendeel
En ik heb al een tosti ijzer
Mijn spongebobding is weggejat.
Ja maar ik doe geen gember erin, snap niet dat mensen dat erin doen, en whiskey is gewoon domquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind mijn recept gewoon lekkerder dan jouw recept.
Wat is het verschil dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan of je er Whisky of whiskey in dondert
Gember is trouwens puur voor de smaak, voor deze bazensaus.
Jij hebt een poesje?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ding is een ramp!!
Vooral als ik slaap is hij wakker
I know how you feel. Hoe oud is hij nu? Alles is gesloopt in huis, hihi.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ding is een ramp!!
Vooral als ik slaap is hij wakker
Whisky is schotsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whisky is Schots, whiskey is Iers of Amerikaans.
Whiskysaus zonder whisky.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja maar ik doe geen gember erin, snap niet dat mensen dat erin doen, en whiskey is gewoon dom
Hij is van 13 mei.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:16 schreef sharr het volgende:
[..]
I know how you feel. Hoe oud is hij nu? Alles is gesloopt in huis, hihi.
Nee, zo noemen Amerikanen het.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Whisky is schots!
Het heet Skotch in Schotland.
Voor mij dus he. Dat dat even duidelijk isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:16 schreef sharr het volgende:
Ez, dat hij weg is, is dus een reden om een nieuwe te kopen.
Die van mij is vijf dagen jonger. Wil je er toevallig nog één bij..?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is van 13 mei.
Gordijnen inklimmen kan hij wel heel goed
Gewoon stelen tochquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij dus he. Dat dat even duidelijk is
Hoe noem jij een poes die net geboren is?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij dus he. Dat dat even duidelijk is
Dan heb ik er 2, nuttig wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:16 schreef sharr het volgende:
Ez, dat hij weg is, is dus een reden om een nieuwe te kopen.
Kan niet. Ik moet deze ook weg doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Die van mij is vijf dagen jonger. Wil je er toevallig nog één bij..?
Jij negeert mij expres hequote:
Wil jij dan mijn afwas doen? :'_quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef Intronic het volgende:
Hallon wil iemand de taak van mijn ex overnemen, ik moet nu zelf de was doen.
Uhuquote:
De vorige liet hij gewoon achter bij mijquote:
Waarom?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet. Ik moet deze ook weg doen![]()
En de nonnenhont moet ook weg
Ja, we wisselen om de week dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn afwas doen? :'_
[..]
Uhu
Is de liefde over?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn afwas doen? :'_
[..]
Uhu
Tof.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja, we wisselen om de week dan.
Als je allemaal dingen van me gaat eisen, ja.quote:
You know me better babequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Als je allemaal dingen van me gaat eisen, ja.
FOK!t hij weer?quote:
Jammer, nu moet je weer helemaal opnieuw beginnen met zoeken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja tijdelijk, nu ben ik er weer.
Niet dat ik weet, maar ik weet godverdomme nog steeds zijn naam niet. Heeft hij Popje geld over laten maken naar Pilu ipv hijzelf, ik wist haar naam al maar die van hem nietquote:
Rond half 7 ofzo, en rond half 2 opquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoelaat ben je gaan slapen en hoelaat werd je wakker MK?
Dat is nu mijn landquote:
Wil je mijn prinses worden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IK WIL ER NIET OVEWR PRATEN.
Geniale actie welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik weet godverdomme nog steeds zijn naam niet. Heeft hij Popje geld over laten maken naar Pilu ipv hijzelf, ik wist haar naam al maar die van hem niet#FML
rond 2:00 volgens mij gaan slapen en om 17:00 weer wakkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Rond half 7 ofzo, en rond half 2 op.
En jij?
Hahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is nu mijn land![]()
Ik heb MK dus gebruikt in mijn aanval op Daaps van vanavond
quote:
Okequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
rond 2:00 volgens mij gaan slapen en om 17:00 weer wakker
Forum Opties | |