Proberen ze het echt te wassen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:10 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wasserette ja. Maar dan vol met negers die meer doen dan alleen kleren wassen.
Gelukkig, ik wou al bijna de kinderbescherming gaan bellen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik vertelde hem wat Ez had gezegd
Wat dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
En die kutkoter heeft autistische trekjes. Niet van zijn moeder overigens.
Autistische trekjes.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef Ezechielk het volgende:
En die kutkoter heeft autistische trekjes. Niet van zijn moeder overigens.
Leuk voor Bruce Wayne.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef Zandman030 het volgende:
Bruce Wayne dissaproves of your comments.
Zeker man. Dus ik zei ze, oh geef maar ik doe het thuis wel in de droger. Nu ben ik rijk, goed verhaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Proberen ze het echt te wassen?
[..]
Gelukkig, ik wou al bijna de kinderbescherming gaan bellen.
Je bent een huisvrouw die een programma kijkt dat voor huisvrouwen bedoeld is, wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Dr Phil heeft nu een geniale gast. Die kerel is heerlijk opstandig en krijgt straks ruzie met Phil.
Ja ik kijk Dr. Phil, so sue me
quote:
TRAUMA'S!!!!quote:
quote:Dwergwerpen
Dwergwerpen is een eeuwenoude sport waarbij wordt gegooid met zeer korte mensen.
Door de Verenigde Naties is op 27 september 2002 besloten dat dwergwerpen als mensonwaardig moet worden beschouwd en niet meer mag.
Dwergen zoals de 1 meter en 14 centimeter lange Fransman Manuel Wackenheim, voor wie de sport een bron van inkomsten was, hebben zich vergeefs fel verzet tegen het verbod.
De personen met wie wordt geworpen lopen uiteraard het risico niet te worden opgevangen en lelijk ten val te komen.
Nee hele nacht wakker gehouden door een krekel.quote:
Ik voel je pijn mama. Ik vind het echt een rustgeven geluidquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hele nacht wakker gehouden door een krekel.
EN IK WAS NIET AAN HET KAMPEREN!
Hoezo niet? Wil je niet dat hij een chickmagnet wordt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar was ik niet zo heel blij mee hoor
Plas in z'n kont. Kan ie nooit meer krekelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hele nacht wakker gehouden door een krekel.
EN IK WAS NIET AAN HET KAMPEREN!
Krekel je uit je kont dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Plas in z'n kont. Kan ie nooit meer krekelen.
Ja, daar hadden ze natuurlijk al in 1945 over moeten praten, het is niet alsof er toen andere belangrijke onderwerpen waren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ook pas in 2002. Lekker op tijd ook
Weet ik veelquote:
In de '60 en de '70 hadden ze niet zoveel te doen anders.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, daar hadden ze natuurlijk al in 1945 over moeten praten, het is niet alsof er toen andere belangrijke onderwerpen waren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |