Ezechielk stuurt mij foto's van misvormde piemels en anussenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Trollscience stuurt mij naaktfoto's![]()
![]()
Wat eet je broertje dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, ouders zijn naar Thailand en mijn broertje is thuis. Dus in m'n eentje.Vrienden hebben het druk.
Geen idee. Maar die woont in Keiland, geen zin om heen te gaan.quote:
Oh, ik dacht dat jullie beiden nog bij jullie ouders woonde.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die woont in Keiland, geen zin om heen te gaan.
Nee, ik woon weer thuis (bij ouders)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jullie beiden nog bij jullie ouders woonde.
Stront en poep opmerkingen zijn voor 7 jarige, ben jij 7?quote:
Veel ouder schat ik hem echt nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stront en poep opmerkingen zijn voor 7 jarige, ben jij 7?
Haten op P_zquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel ouder schat ik hem echt niet
Is geen haten, de laatste dagen gedraag je je gewoon als een of ander basisschooljochiequote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is geen haten, de laatste dagen gedraag je je gewoon als een of ander basisschooljochie
14.gifquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is geen haten, de laatste dagen gedraag je je gewoon als een of ander basisschooljochie
Wat is een wassjop?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:56 schreef Intronic het volgende:
Gangsters die bij de wassjop geld witwassen.
Is hij nu een brugpieper? Dat is echt kut voor hem.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik heb verstand van basisschooljochies want tot een paar weken terug was mijn zoon er 1
Zit hij nu in de brugklas?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik heb verstand van basisschooljochies want tot een paar weken terug was mijn zoon er 1
Hij kan breakdancen en weet hoe hij met 1 hand een bh moet los maken (geleerd van Ezechielk)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is hij nu een brugpieper? Dat is echt kut voor hem.
Whatsapp?quote:
Stomerij?quote:
Moet hij natuurlijk nog wel een Samsung Galaxy S2 of een iPhone hebben. Met Whatsapp uiteraard om de chicks te hosselen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kan breakdancen en weet hoe hij met 1 hand een bh moet los maken (geleerd van Ezechielk)
Hij wordt echt wel devan alle bruggers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |