Voor mij dus he. Dat dat even duidelijk isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:16 schreef sharr het volgende:
Ez, dat hij weg is, is dus een reden om een nieuwe te kopen.
Die van mij is vijf dagen jonger. Wil je er toevallig nog één bij..?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is van 13 mei.
Gordijnen inklimmen kan hij wel heel goed
Gewoon stelen tochquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij dus he. Dat dat even duidelijk is
Hoe noem jij een poes die net geboren is?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor mij dus he. Dat dat even duidelijk is
Dan heb ik er 2, nuttig wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:16 schreef sharr het volgende:
Ez, dat hij weg is, is dus een reden om een nieuwe te kopen.
Kan niet. Ik moet deze ook weg doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Die van mij is vijf dagen jonger. Wil je er toevallig nog één bij..?
Jij negeert mij expres hequote:
Wil jij dan mijn afwas doen? :'_quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef Intronic het volgende:
Hallon wil iemand de taak van mijn ex overnemen, ik moet nu zelf de was doen.
Uhuquote:
De vorige liet hij gewoon achter bij mijquote:
Waarom?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet. Ik moet deze ook weg doen![]()
En de nonnenhont moet ook weg
Ja, we wisselen om de week dan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn afwas doen? :'_
[..]
Uhu
Is de liefde over?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wil jij dan mijn afwas doen? :'_
[..]
Uhu
Tof.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja, we wisselen om de week dan.
Als je allemaal dingen van me gaat eisen, ja.quote:
You know me better babequote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tof.
[..]
Als je allemaal dingen van me gaat eisen, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |