Nou zeg, hoe kom je daar nou weer op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Hey meisje zal ik jouw leidingen even een doorsmeerbeurt geven?
Maar hoezo zou je anders je propedeuse halen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee dat kon ik al want heb VWO gedaanmaar uni is suf.
Als je iemand een hoestdrankje aanbied word je ook al gauw als pervert gezien...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Hey meisje zal ik jouw leidingen even een doorsmeerbeurt geven?
Omdat ik anders van m'n opleiding af moestquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar hoezo zou je anders je propedeuse halen?
De TT slaat echt nergens op, moet je maar een opleiding kiezen die je echt leuk vindt, in plaats van voor het geld te kiezen.
Ik ga kijkenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat Holland in da Hood is geen hoax ;o
Vanaf 8 september op tv bij rtl 5![]()
![]()
Ja maar dat is dan ook zeer logischquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Zandman030 het volgende:
[..]
Als je iemand een hoestdrankje aanbied word je ook al gauw als pervert gezien...
Wat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat Holland in da Hood is geen hoax![]()
Vanaf 8 september op tv bij rtl 5![]()
![]()
Echte gangster afkomstig uit een of ander gehucht in Friesland.quote:
Ik heb een tegemoetkoming van DUO, telt dat ook?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:22 schreef coban het volgende:
mensen die geen uitkering weten te hosselen op hun 18e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |