Helmonds kan ik al niet verstaan, laat staan dat je een of ander Limburgs accent/dialect er tegenaan gooit. Zal wel half Duits zijn.quote:
Oh je bedoelt zeker dat dialect.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Helmonds kan ik al niet verstaan, laat staan dat je een of ander Limburgs accent/dialect er tegenaan gooit. Zal wel half Duits zijn.
Limburgers en Hollanders onder andere. Maar Nederlanders zijn niet perse Hollanders. Nederland zonder Limburg is ook geen Holland, zoals veel Limburgers er altijd over praten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat zijn Nederlanders dan?
Zachte gquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh je bedoelt zeker dat dialect.
Dat praat bijna geen enkele marokkaan, ik heb alleen een zachte g en die misvormde R.Voor de rest praat ik ABN hoor.
Zachte G Unitedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh je bedoelt zeker dat dialect.
Dat praat bijna geen enkele marokkaan, ik heb alleen een zachte g en die misvormde R.Voor de rest praat ik ABN hoor.
Nederland zonder Limburg is kansloos.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Limburgers en Hollanders onder andere. Maar Nederlanders zijn niet perse Hollanders. Nederland zonder Limburg is ook geen Holland, zoals veel Limburgers er altijd over praten.
Ik kan naast een zachte G ook gewoon een normale G produceren, ik zit dus goed.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nederland zonder Limburg is kansloos.
We hebben hier een talentje!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan naast een zachte G ook gewoon een normale G produceren, ik zit dus goed.
Ik ga hier niet eens serieus op in.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar jullie dat normaal ook doen, gewoon op straatquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Klopt.
Waar moeten we anders ons vuil storten ?
Dat doen allochtonen al in Hilversumquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar jullie dat normaal ook doen, gewoon op straat
Niet. Ik zou zelfs MK opofferen om jou en limburg kwijt te kunnen raken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dank je.quote:
Niet haten op allochtonenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:09 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat doen allochtonen al in Hilversum
ALLEMAAL NEDERLANDERS!!11quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Limburgers en Hollanders onder andere. Maar Nederlanders zijn niet perse Hollanders. Nederland zonder Limburg is ook geen Holland, zoals veel Limburgers er altijd over praten.
Dat niet hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef coban het volgende:
[..]
Niet. Ik zou zelfs MK opofferen om jou en limburg kwijt te kunnen raken.
Niet je aangesproken voelen dubbelpuntraarhekjewquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef coban het volgende:
[..]
Eindelijk, je hebt het door.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ALLEMAAL NEDERLANDERS!!11
Ondanks dat MK niet van mij houd zoals ik hou van haar, zou ik haar dit niet aan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:10 schreef coban het volgende:
[..]
MK. Niets persoonlijk hoor, maar soms moet gedaan worden, wat gedaan moet worden. Snapje?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Laat maar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
DA ZEG IK AL DE HELE TIJD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |