quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:16 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip, waarom negeer je me?
quote:
Voorlopig nog nietquote:
Het zal wel aan mijn nickname liggenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
Altijd als jij zegt: ik ga eten, heb ik het gevoel dat je spaghetti gaat eten. Ben ik raar?
Toch niet!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef antidood1 het volgende:
Hee een topic over mij
fipo.
FUUUUUU
Denken dat je fipo hebtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef antidood1 het volgende:
Hee een topic over mij
fipo.
FUUUUUU
Zou het?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet
[..]
Het zal wel aan mijn nickname liggen
In mijn droom was hij hartstikke dun en rimpelig en vrouwelijk. Nee dus.quote:
Ik moest snel zijn, MK denkt altijd dat ze de lapo heeftquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:18 schreef Jac0bus het volgende:
Geen hoofdletters in de TT gebruiken
Lul niet, ik open pas een topic als ik echt een lapo heb.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik moest snel zijn, MK denkt altijd dat ze de lapo heeft
Ik heb een paar jaar terug dat ding toen gezien in Leidenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:18 schreef Rezania het volgende:
Een penisplant, die trouwens een lijkgeur verspreid als hij in bloei staat, voor dit topic:
[ afbeelding ]
Hoaxquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lul niet, ik open pas een topic als ik echt een lapo heb.
Ik heb hem geroken!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar terug dat ding toen gezien in Leiden
quote:
Wat is dit?quote:
Vrouwen moeten niet zo zeiken. Gelijke rechten, gelijke plichten, gelijke behandeling.quote:
quote:
Psst schatje, mag ik je ping?quote:
Denken dat vrouwen gelijk zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen moeten niet zo zeiken. Gelijke rechten, gelijke plichten, gelijke behandeling.
Geen idee, Google.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is dit?
Partyflock?
Superdudes?
Juist, vrouwen zijn beterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen gelijk zijn.
Ik weet dat het beter is om mannen en vrouwen niet gelijk te behandelen. Maar ik spreek wel eens van die feministen die willen dat vrouwen gelijke rechten krijgen. Dan zeg ik dat ze dan eerst maar eens gelijke plichten moeten eisen, dan worden ze pissig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:22 schreef Intronic het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen gelijk zijn.
Zoals jijzelf.quote:
Jup.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
Het gaat hier echt te snel, jullie weten dat UDOWU sluit bij deel 100 toch?
Het aanrecht is hun recht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet dat het beter is om mannen en vrouwen niet gelijk te behandelen. Maar ik spreek wel eens van die feministen die willen dat vrouwen gelijke rechten krijgen. Dan zeg ik dat ze dan eerst maar eens gelijke plichten moeten eisen, dan worden ze pissig.
Lieg niet jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
Jawel.quote:
Wat? Echt waar?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
[NL]_Ouwe_Snuifschuit_Kaal_Is_Ideaal_[NL]quote:
Jij zat nog niet eens op den foks toen udowo liep.quote:
Ja, echt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[NL]_Ouwe_Snuifschuit_Kaal_Is_Ideaal_[NL]![]()
______!!!
Oh jazeker wel.quote:
HELEMAAL NIETTTTquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
UDOWU stopt bij topic 100, dat is het laatste topic.
Jup, niks aan te doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
UDOWU stopt bij topic 100, dat is het laatste topic.
Toen hadden we nog geen problemenquote:
Laten we nou niet gaan discussiëren wie hier eerder was. Iedereen is welkom, nieuw en oud.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij zat nog niet eens op den foks toen udowo liep.
Mensen die 3 maanden lid zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Intronic het volgende:
Mensen die voor 2003 op FOK! zaten.
wat is udowoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij zat nog niet eens op den foks toen udowo liep.
Iedereen is gelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die 3 maanden lid zijn.
Daar ding de discussie toch niet over?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laten we nou niet gaan discussiëren wie hier eerder was. Iedereen is welkom, nieuw en oud.
mensen die in 1 dag meer dan 2000 posts gedaan hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mensen die 3 maanden lid zijn.
Laat het nou maar gewoon vallen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar ding de discussie toch niet over?
Toen werden mijn boterhammen nog gesmeerd voor mij, waarna ik mijn kennis in onder andere de Nederlandse taal leerde beheersen op de basisschool.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Intronic het volgende:
Mensen die voor 2003 op FOK! zaten.
2003 zat ik in groep 3quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toen werden mijn boterhammen nog gesmeerd voor mij, waarna ik mijn kennis in onder andere de Nederlandse taal leerde beheersen op de basisschool.
quote:
Ze wilt niet daten, want jij bent een vieze Hollander die bier drinkt.quote:
Dit is dan ook het centrale postopkriktopic, speciaal voor de users die iedere dag geilen op hun postaantal in het Dagcijfers-topic.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
EZquote:
dus je bent nu 20?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik in groep acht ofzo, gok ik.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze wilt niet daten, want jij bent een vieze Hollander die bier drinkt.
Daar zit wel een kern van waarheid in inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit is dan ook het centrale postopkriktopic, speciaal voor de users die iedere dag geilen op hun postaantal in het Dagcijfers-topic.
quote:
Haha ja vooral als ik op 1 sta damn orgasmquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit is dan ook het centrale postopkriktopic, speciaal voor de users die iedere dag geilen op hun postaantal in het Dagcijfers-topic.
Mijn moeder willen stoten...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ragboers moeder
Ragboers vader
Ragboerx 21
En de eerste meldt zich alquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha ja vooral als ik op 1 sta damn orgasm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |