Toen werden mijn boterhammen nog gesmeerd voor mij, waarna ik mijn kennis in onder andere de Nederlandse taal leerde beheersen op de basisschool.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:26 schreef Intronic het volgende:
Mensen die voor 2003 op FOK! zaten.
2003 zat ik in groep 3quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toen werden mijn boterhammen nog gesmeerd voor mij, waarna ik mijn kennis in onder andere de Nederlandse taal leerde beheersen op de basisschool.
quote:
Ze wilt niet daten, want jij bent een vieze Hollander die bier drinkt.quote:
Dit is dan ook het centrale postopkriktopic, speciaal voor de users die iedere dag geilen op hun postaantal in het Dagcijfers-topic.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:24 schreef BBQSausage het volgende:
Het gaat hier echt te snel, jullie weten dat UDOWU sluit bij deel 100 toch?
EZquote:
dus je bent nu 20?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik in groep acht ofzo, gok ik.
Helemaal niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze wilt niet daten, want jij bent een vieze Hollander die bier drinkt.
Daar zit wel een kern van waarheid in inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit is dan ook het centrale postopkriktopic, speciaal voor de users die iedere dag geilen op hun postaantal in het Dagcijfers-topic.
quote:
Haha ja vooral als ik op 1 sta damn orgasmquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit is dan ook het centrale postopkriktopic, speciaal voor de users die iedere dag geilen op hun postaantal in het Dagcijfers-topic.
Mijn moeder willen stoten...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ragboers moeder
Ragboers vader
Ragboerx 21
En de eerste meldt zich alquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha ja vooral als ik op 1 sta damn orgasm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |