De baasheidsinjectie toch? Daar heb ik een flinke lading van klaar liggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef coban het volgende:
[..]
Laatmaar, ik heb het gevoel dat wij het over verschillende injecties hebben.
Daar dacht ik ook aan toen ik schaar lasquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef Patje1987 het volgende:
Dikke lesbopr0n in het clublied van RKC
Ja RKC doet het primaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef Intronic het volgende:
RKC die op de 7e plek staat in de eredivisie.
Mooi zegquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Doei schatje, ik hou van je. Wij zijn nooit te breken, ik zal je nooit verlaten.
Nooit en nooit zal ik je verlaten lieve schat
soms zeggen ze dit soms zeggen ze dat
zwevend over lange bergen en door diepe dalen
zolang we maar met zijn tweeën niet verdwalen...
FC Utreg komt op 1.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef Intronic het volgende:
RKC die op de 7e plek staat in de eredivisie.
Definitie van mensenkennis:quote:
Kan je best wel eens gelijk in hebben.quote:` men - sen - ken - nis de -woord (vrouwelijk) inzicht in de drijfveren van het menselijke gedrag; inzicht in het karakter van de mensen
Alleen als ik het in mijn ader van mijn arm mag spuiten. Zoals junkiesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De baasheidsinjectie toch? Daar heb ik een flinke lading van klaar liggen.
Zolang je maar zorgt dat je geen overdosis neemt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
Alleen als ik het in mijn ader van mijn arm mag spuiten. Zoals junkies
Bang dat ik meer baas dan jij bent word?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zolang je maar zorgt dat je geen overdosis neemt.
quote:
quote:
Sorry, jullie 2 hadden toen niet gepost, maar ok over jullie en wat andere voorkomende gezichten:quote:
En ik?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Sorry, jullie 2 hadden toen niet gepost, maar ok over jullie en wat andere voorkomende gezichten:
Jac0bus
moosh11![]()
Rezenia
Trollscience![]()
Huppelmuts
Dat is beterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Sorry, jullie 2 hadden toen niet gepost, maar ok over jullie en wat andere voorkomende gezichten:
Jac0bus
moosh11![]()
Rezenia
Trollscience![]()
Huppelmuts
Ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef coban het volgende:
[..]
Bang dat ik meer baas dan jij bent word?
/carequote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Jac0bus
moosh11![]()
Rezenia
Trollscience![]()
Huppelmuts
Ben je lekker?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:41 schreef coban het volgende:
Mensen die mij niet standaard baas vinden__!
Ik bedoel, kom op, coban. We hebben het ovet coban.KNIEL VOOR COBAN
Dan zal ik zorgen dat ik een driedubbele overdosis neemquote:
Ik weet dat je mij niet mag.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:42 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen weten wel of ik ze mag ja of nee.
Ik ben blijkbaar mysterieus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
Jac0bus
moosh11![]()
Rezenia
Trollscience![]()
Huppelmuts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |