quote:
Ja mangquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]________________________________!!!
Ben je italiaans?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]________________________________!!!
Jac0bus is Italiaans, die zal wel Lorenzo of Paolo heten.quote:
Brock in je keelquote:
Mijn username heeft niks te maken met mijn echte naam.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:55 schreef Nectar het volgende:
Rezenia
Re -> Radijs
Ze -> Roodje
Ni -> Pantoffel
a -> zijn achternaam, die weet ik alleen echter niet.
Ja gewoon wat programmas gedownload om een algemeend beeld te sketchen van je uit je posts, en dan een andere programma downloaden waar ik mezelf in transporteer in de visuele retroductie van je UI, dan kan ikd aar uit een conclusie trekken wat je naam is, die 98,83% goed is.quote:
You just blew up my fantasy.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:54 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik associeer het niet bepaald met geil.
Dat zei HenkKaas ook, maar waar ligt die nu? Juistem in het Ziekenhuis.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn username heeft niks te maken met mijn echte naam.
LUIGIquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jac0bus is Italiaans, die zal wel Lorenzo of Paolo heten.
Ben helegaar niet Italiaans.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jac0bus is Italiaans, die zal wel Lorenzo of Paolo heten.
Fatima, Khadija, Aicha, Malika, Naima, Rachida, Nadia, Karima, Amina, Saida, Zohra, Samira, Latifa, Fatiha, Hafida, Najat, Bouchra, Rahma, Hanane, Jamila, Souad, Hanan, Laila, Fatima Zohra, Fatna, Sara, Hayat, Habiba, Yamina, Siham, Mariam, Zahra, Ikram, Fadma, Halima, Salma, Amal, Farida, Loubna, Iman, Aziza, Hajar, Rabia, Mina, Sanae, Mimount, Hakima, Yasmina, Imanequote:
Ok, duidelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:56 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja gewoon wat programmas gedownload om een algemeend beeld te sketchen van je uit je posts, en dan een andere programma downloaden waar ik mezelf in transporteer in de visuele retroductie van je UI, dan kan ikd aar uit een conclusie trekken wat je naam is, die 98,83% goed is.
Jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Fatima, Khadija, Aicha, Malika, Naima, Rachida, Nadia, Karima, Amina, Saida, Zohra, Samira, Latifa, Fatiha, Hafida, Najat, Bouchra, Rahma, Hanane, Jamila, Souad, Hanan, Laila, Fatima Zohra, Fatna, Sara, Hayat, Habiba, Yamina, Siham, Mariam, Zahra, Ikram, Fadma, Halima, Salma, Amal, Farida, Loubna, Iman, Aziza, Hajar, Rabia, Mina, Sanae, Mimount, Hakima, Yasmina, Imane
Nou, staat je naam er tussen MK?
Allemaal kut namen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Fatima, Khadija, Aicha, Malika, Naima, Rachida, Nadia, Karima, Amina, Saida, Zohra, Samira, Latifa, Fatiha, Hafida, Najat, Bouchra, Rahma, Hanane, Jamila, Souad, Hanan, Laila, Fatima Zohra, Fatna, Sara, Hayat, Habiba, Yamina, Siham, Mariam, Zahra, Ikram, Fadma, Halima, Salma, Amal, Farida, Loubna, Iman, Aziza, Hajar, Rabia, Mina, Sanae, Mimount, Hakima, Yasmina, Imane
Nou, staat je naam er tussen MK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |