SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
na dit nummer kan jequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
geen idee wat ik ga draaien maar ik ben er klaar voor
Mijn lapo:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
Je kan ook de reclame afdeling van Grolsch bellen, Mr. T..
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:59 schreef ACT-F het volgende:
Trouwens, ik ben erachter dat het Grolsch-nummer wat ik zoek gecomponeerd is door Clous van Mechelen, maar ik heb de titel nog niet
geef ff een go want ik luister niet meequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
na dit nummer kan je
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geef ff een go want ik luister niet mee
Daarom kan je nog steeds die afdeling wel bellenquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Trijntje is wel echt een ontzettend goede zangeres.
Mocht ik ten einde raad zijn, dan bel ik ze welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom kan je nog steeds die afdeling wel bellen.
quote:
Stefan en Liza zijn namen voor het klootjesvolk. Henk en Ingrid 2.0quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
Of Liza. Wat ben je dan voor een halfling. Gewoon net niet.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als Stefan heten. Het klopt gewoon niet.
Of Fay.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Ja echt he. Stel gierige krentenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]! Ik ken iemand die zo heet. Wat probeer je dan te bewijzen? Oeh we sparen inkt uit door die fucking e weg te laten, gadver.
Ik ben al klaar voor een eventuele aanval.quote:
Jij hebt je aluhoedje al op?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben al klaar voor een eventuele aanval.
Ik ben klaar geboren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben al klaar voor een eventuele aanval.
Ik heb het niet over aliens, ik heb het over zombies, lees je in.quote:
Ik vind dat wel leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet huilen nuquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aliens, ik heb het over zombies, lees je in.
Liv komt van het Zweedse woord voor leven af, dat is wel leuk, maar Suuz klinkt zo Tina.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk. Net als Liv en Suuz en zo
.
Je hebt nog genoeg tijd.quote:
Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Liv komt van het Zweedse woord voor leven af, dat is wel leuk, maar Suuz klinkt zo Tina.
Ik zou zelfs niet naar Drenthe gaan als er geen zombies waren. Die hele provincie is één grote kutscheet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb in mijn hoofd serieus al een heel plan. Ten eerste: Wegwezen uit de Bommelerwaard. In feite is dit gewoon een soort eiland en daar wil je niet op zitten. Daarna mijn afkeer overwinnen en naar Drenthe gaan. Daar wonen zo weinig mensen dat de zombies daar naar bewoond gebied trekken.
Zilver.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.. Veel beter dan van die niet-namen als Vlinder en Zilver of zo.
.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet naar Drenthe gaan als er zombies waren. Die hele provincie is één grote kutscheet.
Ik tune ook precies op het goeie moment inquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had ik gewoon ff zin in
even alvast inkomen voor vanavond
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet naar Drenthe gaan als er zombies waren. Die hele provincie is één grote kutscheet.
je bent geweldigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik tune ook precies op het goeie moment in![]()
Of Lente of...SPLINTER!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.. Veel beter dan van die niet-namen als Vlinder en Zilver of zo.
.
Het is dan ook een tussenstation. Godwin gemacht! Mijn uiteindelijke plan is Zweden/Noorwegen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als er een uitbraak zo plaatsvinden zou ik laf zijn:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb in mijn hoofd serieus al een heel plan. Ten eerste: Wegwezen uit de Bommelerwaard. In feite is dit gewoon een soort eiland en daar wil je niet op zitten. Daarna mijn afkeer overwinnen en naar Drenthe gaan. Daar wonen zo weinig mensen dat de zombies daar naar bewoond gebied trekken.
middag heloefquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
Zowel de koelkast als ik zijn blinkend schoon.
Goedemiddag.
Heloefquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
Goedemiddag.
Je had de dochter van Johan Derksen kunnen zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet naar Drenthe gaan als er geen zombies waren. Die hele provincie is één grote kutscheet.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
Goedemiddag.
Iew.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Je had de dochter van Johan Derksen kunnen zijn.
Mooi, dan mag je mijn koelkast ook even doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:16 schreef heloef het volgende:
Goedemiddag.
Van de brug afspringen is makkelijker. Het is geen VS waar je overal aan geweren kunt komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als er een uitbraak zo plaatsvinden zou ik laf zijn:
Geweer vinden en kogel door mijn eigen kop.
Splinter?quote:
Ik ken een jochie dat Storm heet. Vernoemd naar Stormfront. True storyquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Hier in de buurt heet een meisje Pere-Lotje.
Sympathieke vader hoor.quote:
Dan moet ik wel zeker zijn dat ik op mijn nek land, dan ben ik tenminste meteen dood. Stel je voor dat ik nog leefquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van de brug afspringen is makkelijker. Het is geen VS waar je overal aan geweren kunt komen.
Ik vind hem zo naar, altijd zo zeiken over alles.quote:
Ah leuk... wat draai je?quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:16 schreef ACT-F het volgende:
Ja, van Clous van Mechelen, met waarschijnlijk als titel 'Op een dag....'.
van alles 15.55 besloten dat ik om 16:00 ging draaienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ah leuk... wat draai je?
En: die TT.. huh?
Nog altijd beter dan die kontenlikkers die over alles positief en blij doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind hem zo naar, altijd zo zeiken over alles.
Fair point. JE kunt altijd nog een mes zoeken en je keel doorsnijden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan moet ik wel zeker zijn dat ik op mijn nek land, dan ben ik tenminste meteen dood. Stel je voor dat ik nog leefLig je daar met ik weet niet hoe veel gebroken botten terwijl er bloeddorstige zombies rondlopen
Of gewoon een beetje er tussen in, kan ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die kontenlikkers die over alles positief en blij doen.
Maar dat lijkt me pijnlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fair point. JE kunt altijd nog een mes zoeken en je keel doorsnijden.
ICT - Lasiati Tentarequote:
Als ik het zo lees wordt je gewoon opgevreten door de zombies. Zwakkeling!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me pijnlijk.
Zo'n cyanide pil.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me pijnlijk.
Kan ook ja, maar dat zie je ook weinig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of gewoon een beetje er tussen in, kan ook.
Ik vind gewoon een wapen, genoeg schizofrene gekken die een wapen hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik het zo lees wordt je gewoon opgevreten door de zombies. Zwakkeling!
Op tv is er geen plaats voor mensen met nuance.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ook ja, maar dat zie je ook weinig.
Ze zijn er zeldzaam ik noem als het om voetbal gaat dan een van Halst en Borst als uitzonderingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op tv is er geen plaats voor mensen met nuance.
Hugo Borst en nuance?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn er zeldzaam ik noem als het om voetbal gaat dan een van Halst en Borst als uitzonderingen.
Beetje DWDD effect, iedereen moet in hoogstens 5 minuten zijn mening hapklaar hebben gezegd, geen tijd voor uitleggen, zodat de vaart er lekker in blijft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het goed zou doen op tvquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ik vin da zo'n kwalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:30 schreef ValHallen het volgende:
Jort Kelder heeft ook zijn momenten.
mits nuchterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het goed zou doen op tv.
Ik vind hem heerlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:30 schreef ValHallen het volgende:
Jort Kelder heeft ook zijn momenten.
Dit is een gematigde slowchat, lees de OP eerst eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:31 schreef Skippy_ball het volgende:
Mensen wat is dit voor slowchat? :|
Jup. De publieken moeten scoren waardoor programma's met inhoud verdwijnen naar de late avond of overdagquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beetje DWDD effect, iedereen moet in hoogstens 5 minuten zijn mening hapklaar hebben gezegd, geen tijd voor uitleggen, zodat de vaart er lekker in blijft.
wat~~quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:31 schreef Skippy_ball het volgende:
Mensen wat is dit voor slowchat? :|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Dusssss zo sta je in de kleedkamer te strijken.. voor het raam... al dansend/gek doen/meezingend....... kijk je door het raam; staat een buurjongen al wellicht een geruime tijd naar binnen te staren
Heb maar even gezwaaid maar toen liep ie met een rode kop vlug door
Derksen is met afstand de grootste schreeuwlelijk op TV.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hugo Borst en nuance?Dat is de grootste schreeuwlelijk op tv
geen idee ik kwam het tegen, downloaden kopen en ik vind het tof!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:34 schreef ValHallen het volgende:
Hoor ik wat vage flirts met dubstep?
Maar aan de andere kant kan Borst zich ook heel goed als een klein kind gedragen. De aflevering met van Marwijk vergeten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Derksen is met afstand de grootste schreeuwlelijk op TV.![]()
Hugo Borst heeft meer verstand van voetbal dan Derksen leest zich beter in enzovoort.
Als mooi voorbeeld geef ik de discussie tussen Borst en een vrouw die haar kind alleen rauw liet eten, Borst had netjes zijn huiswerk gedaan en kon fatsoenlijke discussie voeren. Johan Derksen bemoeit zich overal mee zonder er verstand van het hebben zoals in die discussie met een aftredend lid van de SGP.
Klopt toen was hij strontvervelend.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant kan Borst zich ook heel goed als een klein kind gedragen. De aflevering met van Marwijk vergeten?
Zeg maar een soort mannelijke samzz'en.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee wie al die lui zijn.
Touchéquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeg maar een soort mannelijke samzz'en.
thnx !quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Net 200 foto's gekopiëerd. Heb ik ze allemaal geselecteerd staan en ik druk perongeluk op voorbeeld.
Het resultaat laat zich raden.
Volgens mij kan dat niet...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thnx !
kan je in SAM trouwens ook een nummer luister zonder dat hij on air komt?
moet ik dan op cue drukken?
Contract voor 1 jaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
Bulykin naar Ajax.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Danny Blind![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frank de Boer![]()
Tot zover mijn voetbalgeleuter.

31 jaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Contract voor 1 jaar [ afbeelding ]
Prima reservespits [ afbeelding ]
Ruiz naar Fulham [ afbeelding ]
Gebruik geen dure woorden als je niet weet wat het betekentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
Ik ben trouwens wel bekend met het woord nuance, hoor. Alleen dan wel selectief.
Brede selectie hebben is noodzakelijk. Bovendien een ideale spits aangezien we met Boerrichter en Janssen 2 assistenkoningen hebben. En volgens mij gaat dat salaris best meevallen. 31 jaar is niet heel oud.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
31 jaar![]()
Hoog salaris![]()
Voor slechts een bankzitter
quote:
Ik wilde me ook eens elitair voordoenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gebruik geen dure woorden als je niet weet wat het betekent
Je hautaine houding staat me niet aanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde me ook eens elitair voordoen.
Dat zal mij aan mijn bevallige achterwerk oxideren, mijn vriendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hautaine houding staat me niet aan
Dan zou mijn website de lucht ingaan maar de programmeur is tijdelijk even uitgeschakeldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
Verklaar de tweede regel van je sig eens LovelyLady.
Balen, wat voor site is het?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zou mijn website de luch ingaan maar de programmeur is tijdelijk even uitgeschakeld
101 doelen in 1001 dagenquote:
Goed spel.quote:
Jouw derrière is anders welquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal mij aan mijn bevallige achterwerk oxideren, mijn vriend.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:51 schreef ValHallen het volgende:
Wat een heerlijk bandje blijft dit toch.
Oeh, wat een mooi initiatief!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
101 doelen in 1001 dagen
Day Zero Project #5
quote:
Berichtje van Rob vannacht uit Thailand, voor iedereen die het niet gezien heeft. Had beloofd het nog een keer in het topic te gooien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 04:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Doe iedereen de groeten van me.
Tschuss!quote:
Dus je zet voor jezelf elke dag een doel als ik het goed begrijp?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hele leuke doelen voor mezelf en mijn gezin
leuk om te doen
neequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus je zet voor jezelf elke dag een doel als ik goed begrijp?
Okee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
je hebt 101 doelen die je wil bereiken in 1001 dagen (2 jaar en ongeveer 7 maanden)
ik ook niet maar naar gelang ik er over ging na denken vulde zich het lijstje sneller dan ik verwachttequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee.
Pfff ik heb niet eens 101 doelen.
Noem eens enkele?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niet maar naar gelang ik er over ging na denken vulde zich het lijstje sneller dan ik verwachtte
heb er nu 90
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:58 schreef WickedTunes het volgende:
Heerlijke stem heb je LoLa! Je bent zo lekker jezelf op de radio...
Ja, die ga ik missen (als kiespijnquote:
dagje texelquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:00 schreef Skippy_ball het volgende:
En die ga je op een website zetten als blog?
Geinigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn vriend heeft een mooie site gemaakt maar is nog niet af, hij ligt nu gevloerddus voorlopig moet het maar even doen met alleen mijn kladblok lijstje
Mooi dingquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
http://www.8notes.com/gear/ALEUSBPODCASTMIC.asp
Ik zat ook al te denken *horen ze hier niet normaal in te zingen?*quote:
quote:
quote:
DAN NOG IS HET JOU SCHULDquote:
Me tooquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:12 schreef ToT het volgende:
Ik dacht altijd dat hij zong: "and all he left us was alone"!
Hoiquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:15 schreef Insomnium het volgende:
Fietsen was lekker![]()
Waarom is de radio stil !
Het zelfde nummer nog een keer!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:18 schreef Skippy_ball het volgende:
Wat heb je hierna?Ben na 11 minuut hier wel flauw van
Hahahaquote:
Je meende hetquote:
Nog niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Al iemand die het straks overneemt van je ToT?
Nee, geen. Hoezo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beetje veel sirenes gehoord bij jou in de buurt?
Ik heb het nummer gevonden trouwens
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben even snel naar de super, Wil zometeen wel draaien vanaf 18:00 evt..
De keuze is aan jullie:
Top 100 Carnavals Hits
Top 100 Kermis Hits
Top 100 Kids Zomerhits
Oh, maar Schilholt is wel een stukje verder... Niks gehoord iig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er was net een wilde achtervolging hoorde ik. Ze zijn aangehouden overigens (Schipholstraat).
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]Mag je ook stemmen op "Geen van deze drie"?
Kermisquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
De keuze is aan jullie:
Top 100 Carnavals Hits
Top 100 Kermis Hits
Top 100 Kids Zomerhits
Top 100 Carnavals Hitsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
De keuze is aan jullie:
Top 100 Carnavals Hits
Top 100 Kermis Hits
Top 100 Kids Zomerhits
Car classicsquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Whehe, verwacht wel
Anders pak ik m'n Car Classics er wel bij
quote:
Ik heb nu wel het nummer gehoord wat ik al jaren zochtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, maar Schilholt is wel een stukje verder... Niks gehoord iig..
Die CD heb ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb nu wel het nummer gehoord wat ik al jaren zocht![]()
Van de Grolsch cd 'Op een dag....'
J. Eggemond - H. Hollestelle - Thuiskomst
Samzz, wacht, doe mij dat uurtje van 19:00 tot 20:00 ook maar dan, is het meteen gevuld!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik moet weg.
Tot vanavond, het rooster is tot zover aangepast.
Kermisquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
De keuze is aan jullie:
Top 100 Carnavals Hits
Top 100 Kermis Hits
Top 100 Kids Zomerhits
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:27 schreef Insomnium het volgende:
Alsof Stephen Hawking seks heeft met een hoer in hetzelfde schuitje
Ja, donequote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz, wacht, doe mij dat uurtje van 19:00 tot 20:00 ook maar dan, is het meteen gevuld!
USB kabel van stoel naar stoel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]Dan vraag ik me wel af hoe ze dat dan doen!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
USB kabel van stoel naar stoel.
En dan met elektrische schokjes de genots centra stimuleren.
Nee ?quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee ?
Die film ken ik geloof ik niet eens
Really?quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:35 schreef Melting het volgende:
ToT aan de knoppen? Dan luister ik weer even mee.....
Heb jij een radiohoofd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:35 schreef Trollscience het volgende:
Vanavond om 8 uur: Radiohead special!
Veel oud werk? Dan luister ik zeker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:35 schreef Trollscience het volgende:
Vanavond om 8 uur: Radiohead special!
quote:
Mee eensquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Veel oud werk? Dan luister ik zeker.
Onder andere The Bends, Ok Computer en Pablo Honeyquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Veel oud werk? Dan luister ik zeker.
Kermis! Omdat het hier over 2 weken kermis is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alweer?![]()
ToT heb je niks anders?
EN waar blijven de stemmen dan? Kom kom!
Carnaval zie ik,
Kermis zie ik, en Car Classics.. Maar neit echt 1 die meer stemmen heeft dan de ander..
Ik kan ook gaan mengen natuurlijk
Dat hoor ik graag. Ben afgehaakt na Kid Aquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Onder andere The Bends, Ok Computer en Pablo Honey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |