Ik ken een jochie dat Storm heet. Vernoemd naar Stormfront. True storyquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Hier in de buurt heet een meisje Pere-Lotje.
Sympathieke vader hoor.quote:
Dan moet ik wel zeker zijn dat ik op mijn nek land, dan ben ik tenminste meteen dood. Stel je voor dat ik nog leefquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van de brug afspringen is makkelijker. Het is geen VS waar je overal aan geweren kunt komen.
Ik vind hem zo naar, altijd zo zeiken over alles.quote:
Ah leuk... wat draai je?quote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:16 schreef ACT-F het volgende:
Ja, van Clous van Mechelen, met waarschijnlijk als titel 'Op een dag....'.
van alles 15.55 besloten dat ik om 16:00 ging draaienquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ah leuk... wat draai je?
En: die TT.. huh?
Nog altijd beter dan die kontenlikkers die over alles positief en blij doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind hem zo naar, altijd zo zeiken over alles.
Fair point. JE kunt altijd nog een mes zoeken en je keel doorsnijden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan moet ik wel zeker zijn dat ik op mijn nek land, dan ben ik tenminste meteen dood. Stel je voor dat ik nog leefLig je daar met ik weet niet hoe veel gebroken botten terwijl er bloeddorstige zombies rondlopen
Of gewoon een beetje er tussen in, kan ook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die kontenlikkers die over alles positief en blij doen.
Maar dat lijkt me pijnlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Fair point. JE kunt altijd nog een mes zoeken en je keel doorsnijden.
ICT - Lasiati Tentarequote:
Als ik het zo lees wordt je gewoon opgevreten door de zombies. Zwakkeling!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me pijnlijk.
Zo'n cyanide pil.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me pijnlijk.
Kan ook ja, maar dat zie je ook weinig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of gewoon een beetje er tussen in, kan ook.
Ik vind gewoon een wapen, genoeg schizofrene gekken die een wapen hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik het zo lees wordt je gewoon opgevreten door de zombies. Zwakkeling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |