Stefan en Liza zijn namen voor het klootjesvolk. Henk en Ingrid 2.0quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
Of Liza. Wat ben je dan voor een halfling. Gewoon net niet.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's hetzelfde als Stefan heten. Het klopt gewoon niet.
Of Fay.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Ja echt he. Stel gierige krentenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]! Ik ken iemand die zo heet. Wat probeer je dan te bewijzen? Oeh we sparen inkt uit door die fucking e weg te laten, gadver.
Ik ben al klaar voor een eventuele aanval.quote:
Jij hebt je aluhoedje al op?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben al klaar voor een eventuele aanval.
Ik ben klaar geboren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben al klaar voor een eventuele aanval.
Ik heb het niet over aliens, ik heb het over zombies, lees je in.quote:
Ik vind dat wel leukquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet huilen nuquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aliens, ik heb het over zombies, lees je in.
Liv komt van het Zweedse woord voor leven af, dat is wel leuk, maar Suuz klinkt zo Tina.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk. Net als Liv en Suuz en zo
.
Je hebt nog genoeg tijd.quote:
Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Liv komt van het Zweedse woord voor leven af, dat is wel leuk, maar Suuz klinkt zo Tina.
Ik zou zelfs niet naar Drenthe gaan als er geen zombies waren. Die hele provincie is één grote kutscheet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb in mijn hoofd serieus al een heel plan. Ten eerste: Wegwezen uit de Bommelerwaard. In feite is dit gewoon een soort eiland en daar wil je niet op zitten. Daarna mijn afkeer overwinnen en naar Drenthe gaan. Daar wonen zo weinig mensen dat de zombies daar naar bewoond gebied trekken.
Zilver.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.. Veel beter dan van die niet-namen als Vlinder en Zilver of zo.
.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet naar Drenthe gaan als er zombies waren. Die hele provincie is één grote kutscheet.
Ik tune ook precies op het goeie moment inquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
had ik gewoon ff zin in
even alvast inkomen voor vanavond
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet naar Drenthe gaan als er zombies waren. Die hele provincie is één grote kutscheet.
je bent geweldigquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik tune ook precies op het goeie moment in![]()
Of Lente of...SPLINTER!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.. Veel beter dan van die niet-namen als Vlinder en Zilver of zo.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |