SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet ze vaak in films maar de echte vraag is of ze in het echt bestaan. Mijn persoonlijke mening is dat ze echt op onze aardbodem aanwezig zijn en het mogelijk is dat er een Zombie invasie vroeg of laat komt. Daarom heb ik respect voor de makers van ZombieAlarm.nl
Deze oprichters kwamen als eerste met het idee om een site op te richten voor zo'n dergelijke aanval van zombies. Hier kunnen mensen tijdig worden geïnformeerd om zich eventueel te verweren tegen deze invasie.
Jullie zullen misschien denken "wat is dit voor onzin" Maar ik heb er heilig geloof in dat vroeg of laat er eventueel een aanval zou kunnen komen. Daarom heb ik dit topic aangemaakt om eventueel geïnteresseerde en gelovigen te informeren.
Ze zijn vanavond ook te zien op Nederland 3 om 23:05-23:25
Hier nog een stukje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Niets mis met de VPRO gids.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat dit in de vpro gids stond.
Rot op met je trollquote:
Leuk in combinatie met dit:quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:47 schreef Romanus het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)ld-fail-quickly.html
Ja maar ik heb beide vergeleken en ben tot de conclusie gekomen dat de apocalyps in ieder geval niet zo groot zal zijn als dat in de meeste films wordt uitgebeeldquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leuk in combinatie met dit:
http://www.cracked.com/ar(...)actually-happen.html
Dat sowieso niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:13 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ja maar ik heb beide vergeleken en ben tot de conclusie gekomen dat de apocalyps in ieder geval niet zo groot zal zijn als dat in de meeste films wordt uitgebeeld
Bazenspel!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:09 schreef brutebob het volgende:
had net nog een zombie achter me aan op minecraft dan
De oldschool zombies wel, de nieuwe kunnen rennen, springen, wapens gebruiken en beperkt nadenken. Brrr!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:12 schreef Bastard het volgende:
Gelukkig zijn ze traag en lijken ze relatief makkelijk te onthoofden.
Dus niet van normale mensen te onderscheiden.. scarry!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:40 schreef Gray het volgende:
[..]
De oldschool zombies wel, de nieuwe kunnen rennen, springen, wapens gebruiken en beperkt nadenken. Brrr!
Metal Slug.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:49 schreef R0N1N het volgende:
[ afbeelding ]
7 Scientific Reasons a Zombie Outbreak Would Fail (Quickly)
Dat wist ik nog niet moet mij toch beter inlezen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:40 schreef Gray het volgende:
[..]
De oldschool zombies wel, de nieuwe kunnen rennen, springen, wapens gebruiken en beperkt nadenken. Brrr!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |