Derksen is met afstand de grootste schreeuwlelijk op TV.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hugo Borst en nuance?Dat is de grootste schreeuwlelijk op tv
geen idee ik kwam het tegen, downloaden kopen en ik vind het tof!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:34 schreef ValHallen het volgende:
Hoor ik wat vage flirts met dubstep?
Maar aan de andere kant kan Borst zich ook heel goed als een klein kind gedragen. De aflevering met van Marwijk vergeten?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Derksen is met afstand de grootste schreeuwlelijk op TV.![]()
Hugo Borst heeft meer verstand van voetbal dan Derksen leest zich beter in enzovoort.
Als mooi voorbeeld geef ik de discussie tussen Borst en een vrouw die haar kind alleen rauw liet eten, Borst had netjes zijn huiswerk gedaan en kon fatsoenlijke discussie voeren. Johan Derksen bemoeit zich overal mee zonder er verstand van het hebben zoals in die discussie met een aftredend lid van de SGP.
Klopt toen was hij strontvervelend.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant kan Borst zich ook heel goed als een klein kind gedragen. De aflevering met van Marwijk vergeten?
Zeg maar een soort mannelijke samzz'en.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen idee wie al die lui zijn.
Touchéquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeg maar een soort mannelijke samzz'en.
thnx !quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
Net 200 foto's gekopiëerd. Heb ik ze allemaal geselecteerd staan en ik druk perongeluk op voorbeeld.
Het resultaat laat zich raden.
Volgens mij kan dat niet...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thnx !
kan je in SAM trouwens ook een nummer luister zonder dat hij on air komt?
moet ik dan op cue drukken?
Contract voor 1 jaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
Bulykin naar Ajax.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Danny Blind![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frank de Boer![]()
Tot zover mijn voetbalgeleuter.

31 jaarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Contract voor 1 jaar [ afbeelding ]
Prima reservespits [ afbeelding ]
Ruiz naar Fulham [ afbeelding ]
Gebruik geen dure woorden als je niet weet wat het betekentquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
Ik ben trouwens wel bekend met het woord nuance, hoor. Alleen dan wel selectief.
Brede selectie hebben is noodzakelijk. Bovendien een ideale spits aangezien we met Boerrichter en Janssen 2 assistenkoningen hebben. En volgens mij gaat dat salaris best meevallen. 31 jaar is niet heel oud.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
31 jaar![]()
Hoog salaris![]()
Voor slechts een bankzitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |