Op tv is er geen plaats voor mensen met nuance.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan ook ja, maar dat zie je ook weinig.
Ze zijn er zeldzaam ik noem als het om voetbal gaat dan een van Halst en Borst als uitzonderingen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op tv is er geen plaats voor mensen met nuance.
Hugo Borst en nuance?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn er zeldzaam ik noem als het om voetbal gaat dan een van Halst en Borst als uitzonderingen.
Beetje DWDD effect, iedereen moet in hoogstens 5 minuten zijn mening hapklaar hebben gezegd, geen tijd voor uitleggen, zodat de vaart er lekker in blijft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het goed zou doen op tvquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ik vin da zo'n kwalquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:30 schreef ValHallen het volgende:
Jort Kelder heeft ook zijn momenten.
mits nuchterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het goed zou doen op tv.
Ik vind hem heerlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:30 schreef ValHallen het volgende:
Jort Kelder heeft ook zijn momenten.
Dit is een gematigde slowchat, lees de OP eerst eens.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:31 schreef Skippy_ball het volgende:
Mensen wat is dit voor slowchat? :|
Jup. De publieken moeten scoren waardoor programma's met inhoud verdwijnen naar de late avond of overdagquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beetje DWDD effect, iedereen moet in hoogstens 5 minuten zijn mening hapklaar hebben gezegd, geen tijd voor uitleggen, zodat de vaart er lekker in blijft.
wat~~quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:31 schreef Skippy_ball het volgende:
Mensen wat is dit voor slowchat? :|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Dusssss zo sta je in de kleedkamer te strijken.. voor het raam... al dansend/gek doen/meezingend....... kijk je door het raam; staat een buurjongen al wellicht een geruime tijd naar binnen te staren
Heb maar even gezwaaid maar toen liep ie met een rode kop vlug door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |