abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:31:56 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101407845

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

Kan je iets niet vinden, of weet je écht niet wat je zoekt gebruik dan een van de onderstaande zoekmachines. Let er wel op dat niet alle chinese webshops hierin opgenomen zijn. Je zoekt dus maar door een beperkt aantal shops, alhoewel de belangrijkste shops er wel tussen staan (je kan de zoekmachines natuurlijk ook gebruiken om de shop te vinden met de laagste prijs van je gevonden item!).

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.
SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)
SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortiment
SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_101407922
Vraagje, ik wil op de hoogte gehouden van enkele producten op Tinydeal.
Nu staat er dit:

quote:
To add products to your product notification list, click on the notification link available on the detailed product information page.
Maar ik kan die notification link bij de producten niet vinden. :?
pi_101408101
Is dat niet gewoon een item op je 'Wishlist' zetten?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_101408251
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:37 schreef shiznuts het volgende:
Is dat niet gewoon een item op je 'Wishlist' zetten?
Nee, dat is wat je wenst te bestellen.
Product notification is als er wat wijzigt.
Bijv. de prijs of als hij uit het assortiment wordt gehaald o.i.d.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:00:54 #5
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101409083
(Repost van vorrige topic helemaal aan 't einde ;))

Trouwens mijn Brainwavz beta binnen ;)

Mooi setje:
-Silicone tips 3 (standaard 3 maten)
-Foarm tips (schuim 1 maat, maar vormt naar je oor)
-Brainwavz beta oortjes zelf

De oordopjes zien er wat raar uit omdat ze onder een hoek van 45 graden staan maar na even luisteren zitten ze wel confortabel.
Personelijk vind ik de foamtips het fijnst zitten. Zijn wel beetje lastig om de driver heen te krijgen. Maar met een beetje priegelen lukt dit wel.
Het geluid van de betá's is naar mijn gevoel iets gedtailleerder dan dat van de Brainwavz Alpha´s maar toch wel een lekker duidelijke bas(niet overdreven maar toch aanwezig). In vergelijking met een Sennheiser PXC350 zijn ze iets minder vol, maar verschil moet er wezen voor een 20 euro koptelefoonsetje en een 200 euro koptelefoon.

Mijn uiteindelijke oordeel is dan ook dat het uitstekende koptelefoontjes zijn voor de 20 euro die je er voor betaald. Gedetailleerd geluid, goede bas en uitstekende pasvorm.

MP4nation's Brainwavz Beta IEM
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_101409571
Bij Dealcool kom ik net de money cat bank tegen die Shiz had.
In de aanbieding voor 12 dollar.

http://www.deal-cool.com/(...)ey-Cat-Coin-Bank.htm

Shiz, is het wat?
pi_101410150
Jawel hoor. Het is wel erg grappig en het werkt ook goed gewoon. :Y
Werd leuk ontvangen als cadeautje.

Pandawill heeft een video op YouTube ervan.
Zelf had ik wel verwacht dat je wat meer van de kat zou zien. De klep gaat niet heel ver open, dus als je 'em ergens neer wilt zetten, beter niet op een laag tafeltje, maar eerder dan een boekenkast/-plank in de buurt van ooghoogte, dan zie je wat 'ie doet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_101411290
quote:
16s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 11:58 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ten éérste, na een uur jezelf bumpen...? C'mon dit is een forum waar je gewoon ff moet wachten hoor.
Ten tweede, Deal-Cool, prima shop.. duurt soms iets langermet shipping. Maar over het algemeen shippen ze gewoon goed verpakt en met redelijke tijd. Dus kan je gewoon bestellen.
Sorry, ik ben nieuw hier... En het voelde net alsof er om me heen werd gepraat :S Maar in ieder geval bedankt voor de info, ik denk dat ik dit topic blijf volgen.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:09:39 #9
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101411513
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef tornado61 het volgende:

[..]

Sorry, ik ben nieuw hier... En het voelde net alsof er om me heen werd gepraat :S Maar in ieder geval bedankt voor de info, ik denk dat ik dit topic blijf volgen.
Haha, lees de OP even door staat ook heel veel informatie in die echt wel handig kan zijn!
En als je paar dingen besteld hebt dan ben je zo verslaafd haha ;)
pi_101411853
ja klopt, ik heb er nu al last van, normaal bestelde ik altijd via DX maar ik kon weinig vinden over Dealcool. Nu nog even wachten tot het geld binnen is op mijn paypal account (gister overgemaakt). En dan binnenkort bestellen :D
pi_101413819
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:32 schreef shiznuts het volgende:
Jawel hoor. Het is wel erg grappig en het werkt ook goed gewoon. :Y
Werd leuk ontvangen als cadeautje.
Shiznuts, waarom zou je een FiiO E5 willen kopen, wil je nog dover worden?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_101415871
-weg-

[ Bericht 92% gewijzigd door kanovinnie op 31-08-2011 17:29:02 ]
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:23:26 #13
128384 mcwops
gat in je glas
pi_101415903
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:22 schreef Rev- het volgende:
-weg-
-weg-

[ Bericht 8% gewijzigd door kanovinnie op 31-08-2011 17:29:32 ]
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:26:39 #14
352736 BigD033
中國&#
pi_101416045
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:22 schreef Rev- het volgende:
-weg-
Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.

-weg-

[ Bericht 6% gewijzigd door kanovinnie op 31-08-2011 17:29:21 ]
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_101416151
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:23 schreef W00fer het volgende:

[..]

Shiznuts, waarom zou je een FiiO E5 willen kopen, wil je nog dover worden ?
Wat?

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 31-08-2011 17:29:51 (Maar een topicpointer toevoegen zal...) ]
  woensdag 31 augustus 2011 @ 17:29:47 #16
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_101416177
Men weet dat illegale meuk niet mag?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_101416414
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
Men weet dat illegale meuk niet mag?
Helemaal!
Behalve een aantal...
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:15:20 #18
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101422913
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:21 schreef shiznuts het volgende:
Nice. ^O^

Zelf ben ik niet zo van de foam, mijn ervaring is dat de bass beter overkomt wanneer je de normal silicons gebruikt (of dubbele: geribbeld for her pleasure). Qua 'insulation' zijn de foam tips natuurlijk wel beter, door de warmte van je oor vormen ze zich namelijk tot een perfect fit (proces duurt even).

Na de flut mp3-speler van DX nu net met de post m'n Sansa Clip+ ontvangen (pixmania.at) ontvangen. Die is hackbaar met Rockbox, iets wat velen aanraden. Nu nog wachten op m'n FiiO E5 en CKDUN CK-700 oortjes en dan hebben we hopelijk een mooie kit. :P
Bestel zoiets erbij, omdat de accu van de Clip niet echt heel lang meegaat. Ik vergeet hem vaak op te laden, perfect om zoiets erbij te hebben :Y

http://shop.ebay.nl/i.htm(...)c0.m14&_sop=15&_sc=1

quote:
16s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wat is de funcit van 'm rooten/hacken met Rockbox, meer functionaliteit of zoiets?
Dan kun je echt de gekste dingen instellen qua geluid en functionaliteit, high end mogelijkheden. Superieur aan alle software op mp3spelers, alleen Iaudio komt in de buurt.

Qua geluidskwaliteit zijn alle mp3spelers gelijk als je ze puur laat spelen.
De belabberde software verpest ze allemaal :')
pi_101424194
Klinkt goed. Thnx bro.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:34:36 #20
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_101427172
Paypal is verdomd irritant. Het zou 4-6 dagen duren voordat mijn geld van de bank op paypal stond, inmiddels duurt het al 8 dagen. Bij status betaling staat 'bezig met verwerking', terwijl bij de uitleg van de status betalingen deze status niet bij staat (je hebt bijvoorbeeld wel 'in behandeling' enzo).
This isn't even my final form.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:28:48 #21
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101429953
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:43 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] Klinkt goed. Thnx bro.
Wat heb jij toch met Jesus belachelijk maken, heiden :@
pi_101432487
quote:
11s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 17:29 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wat?
Waarom zou je een FiiO E5 willen hebben?
pi_101432554
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:34 schreef Levolution het volgende:
Paypal is verdomd irritant. Het zou 4-6 dagen duren voordat mijn geld van de bank op paypal stond, inmiddels duurt het al 8 dagen. Bij status betaling staat 'bezig met verwerking', terwijl bij de uitleg van de status betalingen deze status niet bij staat (je hebt bijvoorbeeld wel 'in behandeling' enzo).
Kun je nagaan als je geen centen meer op je bank hebt staan en Paypal tovert het naar een uitgestelde bankbetaling. Dat duurt ruim een week, niet dat ze elke dag even pollen om die knaken eraf te halen, nee wachten en wachten. De verkoper moet dus ook wachten op zijn centen.
pi_101433218
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef W00fer het volgende:

[..]

Kun je nagaan als je geen centen meer op je bank hebt staan en Paypal tovert het naar een uitgestelde bankbetaling. Dat duurt ruim een week, niet dat ze elke dag even pollen om die knaken eraf te halen, nee wachten en wachten. De verkoper moet dus ook wachten op zijn centen.
Toevallig heb ik vanochtend een mail gekregen dat ik niet genoeg geld op mijn rekening had staan van paypal (had ik wel hoor alleen ik had net wat overgezet naar mijn spaarrekening). Maar de shop was gewoon betaald alleen mijn Paypal rekening stond in de min, ze hebben me gewoon voorgeschoten?. Nu moet ik alsnog geld opnemen van mijn bankrekening, ik ben benieuwd hoe lang dat duurt

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2011 23:33:17 ]
pi_101436479
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:16 schreef W00fer het volgende:

[..]

Waarom zou je een FiiO E5 willen hebben?
Oef. Je begreep m'n grapje niet. ;(

Maarem. De output van m'n telefoon en de Sandisk missen wat pit (in vergelijking met m'n laptop). Van wat ik lees en hoor maakt de FiiO E5 een hoop verschil, want hij zorgt dat je dopjes/koptelefoon genoeg juice krijgen om de lucht aan te zwengelen = betere luisterervaring. En op Ebay was 'ie redelijk voordelig te verkrijgen vergeleken met webshops als MP4nation, dus zeker het proberen wel waard dacht ik zo. :)
  donderdag 1 september 2011 @ 01:42:53 #26
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_101437542
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:17 schreef W00fer het volgende:

[..]

Pff, het is een handig betaalmiddel maar het mag wel iets sneller allemaal. Het internet is een snel wereldje. Het geld is inmiddels over, maar nu kan ik ook zo'n 2 weken op mijn bestelling wachten.
This isn't even my final form.
pi_101441669
Eergister -weg- Goede kwaliteit
Niks aan op te merken
Geen voice control / volume regeling (maar dan moet je nog een stap duurder nemen)
Getest met de orginele en collega heeft spijt dat hij die heeft gekocht.

Dus zeker aan te raden als je nog nieuwe oordopjes zoekt.

[ Bericht 23% gewijzigd door kanovinnie op 01-09-2011 12:08:18 ]
OMGROFL
pi_101441691
Gisteren weer een stapeltje vouwmessen besteld bij Exduct.com. Dit wordt mijn derde levering tot nu toe van dit bedrijf en ben er erg tevreden over. Veel snellere bezorging dan gewoon bij Chinabusiness en keurig verpakt. Verkoper reageert ook vlot op email en blijkt vloeiend Engels te spreken/typen.

Hij richt zich voornamelijk op merken als Enlan, Navy, Ganzo en SanRenMu en de kwaliteit is echt bizar goed als je ze vergelijkt met Westerse merken als Böker, Kershaw, Spyderco en Benchmade. Op Bladeforums beginnen ze er ook achter te komen en loopt er nu zelfs een inkoopactie.

Mocht iemand nog op zoek zijn naar een goed every-day-carry mes (allen legaal, klein, licht en stevig voor dagelijkse werkzaamheden, GEEN wapens), dan kan ik Exduct.com van harte aanbevelen. Noteworthy zijn de SanRenMu 710, 730, B4730, Enlan B09, Enlan EL-02 Micarta en de Ganzo 704.

[ Bericht 0% gewijzigd door Negakinu op 01-09-2011 10:48:57 ]
pi_101441970
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:30 schreef Silencee het volgende:
Eergister binnen gekregen:

Goede kwaliteit
Niks aan op te merken
Geen voice control / volume regeling (maar dan moet je nog een stap duurder nemen)

*zucht :|W

Wordt tijd dat er bans uitgedeeld gaan worden...
pi_101442637
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:44 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

*zucht :|W

Wordt tijd dat er bans uitgedeeld gaan worden...
Hoezo dit word gewoon op de sites verkocht die jullie hier ook allemaal aanprijzen...
OMGROFL
pi_101442943
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:10 schreef Silencee het volgende:

[..]

Hoezo dit word gewoon op de sites verkocht die jullie hier ook allemaal aanprijzen...
Boven de reactievak:
quote:
Let op! Het per post bestellen van namaakproducten uit het buitenland is niet toegestaan in Nederland.
Het bespreken hiervan wordt hier derhalve niet toegestaan.
Dit lijkt me vrij duidelijk..... We prijzen de sites aan, ja... Maar niet de namaak producten ;)
pi_101443991
Wat zijn nog leuke hebbedingetjes van nu?
Of iets wat ik op mijn lange reis naar school kan gebruiken? :)
pi_101444024
-dubbel- sorry
  donderdag 1 september 2011 @ 12:08:53 #35
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101444211
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:31 schreef Negakinu het volgende:
Gisteren weer een stapeltje vouwmessen besteld bij Exduct.com. Dit wordt mijn derde levering tot nu toe van dit bedrijf en ben er erg tevreden over. Veel snellere bezorging dan gewoon bij Chinabusiness en keurig verpakt. Verkoper reageert ook vlot op email en blijkt vloeiend Engels te spreken/typen.

Hij richt zich voornamelijk op merken als Enlan, Navy, Ganzo en SanRenMu en de kwaliteit is echt bizar goed als je ze vergelijkt met Westerse merken als Böker, Kershaw, Spyderco en Benchmade. Op Bladeforums beginnen ze er ook achter te komen en loopt er nu zelfs een inkoopactie.

Mocht iemand nog op zoek zijn naar een goed every-day-carry mes (allen legaal, klein, licht en stevig voor dagelijkse werkzaamheden, GEEN wapens), dan kan ik Exduct.com van harte aanbevelen. Noteworthy zijn de SanRenMu 710, 730, B4730, Enlan B09, Enlan EL-02 Micarta en de Ganzo 704.
Heb je linkjes naar de bladeforums?

Helaas heb ik geen flauw benul wat een "goed mes" is. Ik merk wel een hoop kwaliteitsverschil tussen de exemplaren van de bekende shops.

Helaas zijn de slijpstenen ook duur bij deze shop. Ik heb bij een Nederlandse winkel zo'n steen voor 2 euro gehaald alleen is deze vrij grof. Ik zou graag enkele fijnere hebben om er scheermesjes van te maken :Y
  donderdag 1 september 2011 @ 12:09:26 #36
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_101444229
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:30 schreef Silencee het volgende:
Eergister -weg- Goede kwaliteit
Niks aan op te merken

Nogmaals (je hebt eerder al een bericht van een mod gehad), het is NIET toegestaan om over namaakartikelen te praten. Ga je hier mee door, dan loop je de kans op dat je een ban krijgt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 1 september 2011 @ 12:15:15 #37
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101444398
quote:
Ga dan tenminste voor béétje kwaliteit voor kleine prijs :)
Quality, for less

Verder gewoon het standaard speelgoed, en toys voor onderweg:
- Mooie MP3/MP4 speler, icm met leuke oortjes (MP4 nation alpha's..)
- Helikopters
- Mooi horloge (shark @ ebay?)
- Zaklamp :')
- Hippe zonnebrillen
- tablets
pi_101447421
quote:
16s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ga dan tenminste voor béétje kwaliteit voor kleine prijs :)
Quality, for less

Verder gewoon het standaard speelgoed, en toys voor onderweg:
- Mooie MP3/MP4 speler, icm met leuke oortjes (MP4 nation alpha's..)
- Helikopters
- Mooi horloge (shark @ ebay?)
- Zaklamp :')
- Hippe zonnebrillen
- tablets
Heb je die gekocht? Die nep kut. :')
pi_101447928
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 10:31 schreef Negakinu het volgende:

Ik heb een hekel aan dit soort posts. Uit je taalgebruik blijkt dat je niet de eerste de beste bent die met die dingen gaat zwaaien, maar ik vind dat ze dit veel harder mogen aanpakken.
Het gemak waarmee je praat over een "stapeltje messen".
Waarom zou je, in een wereld die niet meer op de middeleeuwen lijkt nog een mes willen meenemen? Om 's middags in de kantoor kantine je boterhampapiertje open te snijden?
Ik zie op GoT ook zat mensen in het EDC topic met de meest bizarre messen iedere dag op zak. Allemaal onder de noemer "Het is geen wapen".
Zelfs een good old Victorinox vind ik in 2011 al achterhaald, of het moet die multitool functie zijn voor bierflesjes te openen, met usb stick erin en lampje om het sleutelgat te vinden.

Dan kun je wel weer komen van: Guns don't kill people, people do, maar je hebt de mogelijkheid tot. En dat maakt het al erg genoeg. Verbieden die zooi. Messen opsturen vind ik 100x erger dan een paar nep t-shirts.
  donderdag 1 september 2011 @ 14:28:26 #40
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101448199
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:02 schreef Berend. het volgende:

[..]

Daar kan ik geen uitspraken over doen.
(maby deze wel? c_/ )
pi_101449243
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:18 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan dit soort posts. Uit je taalgebruik blijkt dat je niet de eerste de beste bent die met die dingen gaat zwaaien, maar ik vind dat ze dit veel harder mogen aanpakken.
Waarom zou je, in een wereld die niet meer op de middeleeuwen lijkt nog een mes willen meenemen? Om 's middags in de kantoor kantine je boterhampapiertje open te snijden?
Ik zie op GoT ook zat mensen in het EDC topic met de meest bizarre messen iedere dag op zak. Allemaal onder de noemer "Het is geen wapen".
Zelfs een good old Victorinox vind ik in 2011 al achterhaald, of het moet die multitool functie zijn voor bierflesjes te openen, met usb stick erin en lampje om het sleutelgat te vinden.

Dan kun je wel weer komen van: Guns don't kill people, people do, maar je hebt de mogelijkheid tot. En dat maakt het al erg genoeg. Verbieden die zooi. Messen opsturen vind ik 100x erger dan een paar nep t-shirts.
Ben ik het wel redelijk mee eens. Tenzij je als Bear Grylls graag af en toe jezelf ergens laat droppen in de middle of nowhere en de eerste beschaving een week lopen verder is, heb je weinig aan zo'n ding. Het zijn dan ook wel 'tactical' en 'survival' messen. Om jezelf te weren (steken uit te delen, snijden) en om enkele natuurelementen naar je hand te zetten (stok speerpunten, touw of bladeren doorsnijden, etc). Natuurlijk heb je er mensen bij die om onverklaarbare redenen gewoon een soort voorliefde voor messen hebben, gewoon de schoonheid ervan ofzo en die dan messen verzamelen, en samuraizwaarden en ninjasterren, dit allemaal onder de noemer 'hobby', maar het is natuurlijk wel redelijk verontrustend, want al zijn het geen wapens, je kunt ze zeker als zodoende gebruiken.

Vaak hoor je dat er bij een disco weer iemand neer is gestoken. Dan denk ik dus altijd: 'oh, die gozer had dus op voorhand een mes op zak, tof persoon'.

Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor lasers. Ik heb zelf één laseriets, dat is een 3-in-1 balpen met aanwijsstock en laser dus, een zwakke rode laser, maar die het prima doet bij presentaties e.d. Waar anders heb je een laser voor nodig? Precies, men is al gauw verveeld van wat je eigenlijk met zo'n laser kan en wat gaan die tokkies dan doen? Precies, op vliegtuigen en voornamelijk helikopters (langzamer/kunnen hoveren) schijnen. Laatst hier ook een traumaheli in de landingsfase beschenen, de piloot was verblind en zette het toestel op gevoel neer, ging nog maar net goed. Zo, dan ben je echt stoer bezig hoor, petje af. Gelukkig waren die jongens in de tweede ronde nog altijd aanwezig en hielden de piloten ze bezig, de politie achterhaalde waarvandaan werd beschenen en pakte ze op. Kun je 10 jaar voor krijgen hier in Oostenrijk, nog mild in mijn ogen, want je brengt gewoon mensenlevens in gevaar.

Je mag van mij best zo'n kermislasertje met zo goed als nul kracht hebben. Beter gewoon verbieden inderdaad, die messen en lasers en harde straffen zetten op het buitenshuis bezit en gebruik ervan. Hoe goed sommigen het misschien bedoelen, het trekt gewoon te veel fout volk aan en die moet je het niet makkelijk gaan maken.
pi_101450639
quote:

[..]

Ik ga hier niet te uitgebreid op reageren aangezien dit onderwerp zo subjectief is dat je er onmogelijk zinnig via een forum over kunt discussiëren. Tevens wil ik voorop stellen dat ik je mening respecteer. Ik wil wel even meedelen dat ik mijn mes/snijgereedschap dagelijks gebruik op mijn werk en in mijn hobby. Ik draag het nooit tijdens gelegenheden waar het geen functie zal vervullen. Verder ben ik van mening dat een mes niets anders is dan een gereedschap en dat een kwaadwillend persoon met een botte schroevendraaier een gevaarlijker wapen in handen heeft dan een klein en scherp EDC mes. De drager bepaalt de functie van het voorwerp. Dingen zoals zwaarden, ninjasterren, vechtmessen, tasers etc. zijn echter wel mijlenver verwijderd van mijn functionele EDC snijgereedschap en dragen mijn goedkeuring dan ook absoluut niet.
pi_101452804
Ik heb nog nooit iemand een botermes of een botte schroevendraaier tevoorschijn zien toveren. Punt is, die neem je ook niet op je mee, omdat er niks stoers aan is en het geen nut dient. Een mes op zak hebben zegt maar één ding 'als ik 'em gebruiken moet, heb ik 'em bij' (misplaatst gevoel van veiligheid en de mogelijkheid een andere partij alleen al te kunnen bangmaken) en in de heat of the moment i.p.v. een klap met een vuist uitdelen, naar een mes grijpen en iemand een slagaderlijke bloeding toebedelen is dan natuurlijk al gauw gebeurd. Dan verandert het gevoel van veiligheid in een agressieve en bloedige daad. Ik denk dat mensen conflicten sneller uit de weg zouden gaan als ze geen mes op zak zouden hebben. En sommige mensen, die normaal geen mes mee zouden hebben, hebben dat wel omdat het zo gewoon zo makkelijk wordt gemaakt om eraan te komen.

Een vouwmes is compact, opgevouwd beschut, scherp, doeltreffend, ziet er stoer, imposant en dreigend uit e.d., dus die is wel ideaal om mee te nemen. Begrijp ook niet waarom je een vouwmes zou willen gebruiken als gereedschap, daar heb je immers Stanleymessen e.d. voor lijkt me. Kan me alleen voorstellen dat bergbeklimmers, duikers en mensen van Defensie zo'n ding op zak hebben. Maar goed, je zegt ook niet dat je zo'n ding op zak hebt, maar alleen professioneel voor eigen-huis-en-tuin-doeleinden gebruikt. Neemt niet weg dat waarschijnlijk meer dan driekwart zo'n mes om andere redenen in huis haalt... het is de rest dan die het voor jou verpest, maar daarom in mijn ogen nog niet minder nodig dat er best een verbod op de invoer ervan mag zijn.

Maar inderdaad, die discussie heeft weinig zin en de wet is wat de wet zegt.

Iets anders dan. :P Pintool nog altijd niet daar. :( FUUU! Ze sturen hem nogmaals op stellen ze voor. Nou ja, vooruit dan maar, dan wachten we wel weer. Verder de laatste tijd eigenlijk helemaal niet zo bar veel besteld en binnengekregen. Nu verder alleen dus in afwachting van de portable versterker en dopjes. Ik hoop dat de shops binnenkort weer eens met wat meer dingen komen die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb, maar wel kek zijn.
pi_101452996
Dealextreme is ook traag met verzenden.
26-08 wat besteld en het is nog niet weg.
Maar het is DX :X

Focalprice is ook niet bepaald snel.
Ik had een horloge met batterij cases besteld.
Staat er nu bij status shipped seperatly.
Terwijl bij het horloge gewoon in stock staat }:|

Buyincoins had een dag na bestellen mijn muis al verstuurd.

Tinydeal is ook altijd snel met verzending w/
Had alleen eergister wat besteld en gisteren.
En de bestelling van gister is verstuurd en die van eergister niet :')

Achja, allemaal maar afwachten weer :P
  donderdag 1 september 2011 @ 17:07:53 #45
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101452999
Mistertao is steeds klein beetje aan het updaten.. andere knopjes etc.
Maar nu staat ook bij "why is my product so havy!?" de tekst dat soms overschatten en het mét verpakking is etc. en dat als je het ontvangt en veel lichter is terug kan claimen en ze het bij je account op zetten.
  donderdag 1 september 2011 @ 17:19:23 #46
352736 BigD033
中國&#
pi_101453305
wie gebruikt hier wel eens offers.dealextreme?
zag wel mooie dingen, zaklampje voor 80 cent, zelfs 1 cent deals.
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
pi_101453879
gaan balletjes pistolen van dx en die groene laser door de doaune naar nederland?
pi_101453896
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef markar het volgende:
gaan balletjes pistolen van dx en die groene laser door de doaune naar nederland?
o|O :|W
  donderdag 1 september 2011 @ 17:44:49 #49
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_101454044
quote:
Doe eens een gok.
  donderdag 1 september 2011 @ 17:54:30 #50
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101454327
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:02 schreef Berend. het volgende:

[..]

Hang je hier niet zo vaak rond? Wij schamen onszelf niet voor dit soort spulletjes ~O>

Beetje jammer alle negatieve opmerkingen over messen, beetje hysterisch. Negakinu klinkt in mijn oren helemaal niet als een gekke messentrekker zoals W00fer graag wilt geloven :N

Ik heb ook stapeltjes (legale) messen liggen, gewoon mooi design en stukje vakmanschap uit een klomp metaal. Alsof je ineens gek gaat worden als je een mes in je zak hebt. Met een bosje sleutels kun je een gezicht tot pulp slaan, ook maar afschaffen :+

quote:

Maar wat ga je doen als de tegenpartij schijt heeft aan deze regel, sta je daar als hulpeloos slachtoffer. Zag je ook in Noorwegen, lekker prijsschieten op dat eilandje. Wapens bestaan, accepteer de realiteit.

Wapens in de handen van goede mensen zorgt juist voor bescherming. Nu hebben alle idioten en criminelen wapens in handen met keus uit genoeg slachtoffers. Ik snap deze mentaliteit totaal niet in Nederland. De kranten staan vol met dit soort verschrikkelijke verhalen.

Shiznuts woont in het land van Glock, wat een teleurstelling, FOEI!!! :P
  donderdag 1 september 2011 @ 17:56:03 #51
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101454379
Ik heb niet quote gedrukt i.p.v. edit O-)
pi_101454941
Heb voor het eerst een bestelling geplaatst bij 2 chinese webshops, na heel wat topics te doorlezen heb ik gekozen om eerst bij 2 webshops voor een klein bedrag te bestellen.

Heb besteld bij Dealextreme & Budget gadgets

Bij dealextreme besteld op 29/08; 01/09; shipped.
(2x usb cable,InEars,Screencover)
Nu afwachten eer het hier geraakt. Beetje geluk blijkbaar ?! Laatste reacties in de topics is over DX nooit echt rooskleurig, toch keurig snel vind ik voorlopig.

Budgetgadets besteled op 29/08; 30/08; processing; 31/08 shipped. Dus dagje rapper als DX.
(Protected case voor BB, 2x powerbalance)

[ Bericht 0% gewijzigd door jonasr op 01-09-2011 19:24:45 ]
pi_101455516
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:15 schreef jonasr het volgende:
Heb voor het eerst een bestelling geplaatst bij 2 chinese webshops, na heel wat topics te doorlezen heb ik gekozen om eerst bij 2 webshops voor een klein bedrag te bestellen.

Nu afwachten eer het hier geraakt. Beetje geluk blijkbaar ?! Laatste reacties in de topics is over DX nooit echt rooskleurig, toch keurig snel vind ik voorlopig.

Budgetgadets besteled op 29/08; 30/09; processing; 31/09 shipped. Dus dagje rapper als DX.
:') _O-
pi_101455582
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:34 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:') _O-
lekker veel toegevoegde waarde aan het topic slummerd xD.
pi_101455656
Gister een paar dingen besteld voor mn nieuwe telefoon die er aankomt :)

SPOILER
totaal was maar 14 dollar inclusief tracking
Op zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
pi_101455707
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:36 schreef jonasr het volgende:

[..]

lekker veel toegevoegde waarde aan het topic slummerd xD.
Hij probeert je op je fout te wijzen maar doet het niet goed
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:15 schreef jonasr het volgende:

Budgetgadets besteled op 29/08; 30/09; processing; 31/09 shipped. Dus dagje rapper als DX.
Het zou dus nog een maand duren voordat het word verzonden :P
het zou ook kunnen zijn dat hij je uitlacht om je bb :+
pi_101456404
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:40 schreef -K03N- het volgende:

[..]

[..]

Het zou dus nog een maand duren voordat het word verzonden :P
het zou ook kunnen zijn dat hij je uitlacht om je bb :+
Arch, omdat ik me een maandje mistyp :P. Dat ie me dan gewoon verbeterd haha xD.
Niets tegen men BB, handig voor zakelijk gebruik. Fysiek toetsenbord is voormij een must dus is het een bb gekregen, heb hem trouwens gratis van de zaak, dus kom. Ben er dan ook zeer tevreden van.
pi_101456423
@ monkeybrain: Ik zie een paar onschuldige mensen die dan de lol ontnomen wordt door anderen, tja het zij zo. Bij vuurwapens is dat toch ook zo? Zou wat zijn als iedereen zomaar rond mocht lopen met een wapen... gelukkig is daar een hele rits aan papierwerk voor nodig tegenwoordig, zo hoort dat. Ik heb dan ook niks tegen vuurwapens of messen zelf, vind het mooi spul, maar het moet wel door die mensen gebruikt worden voor professionele doeleinden, of in ieder geval in een professionele setting.

Schieten mag je best bij een schietvereniging. Mensen mogen best een jachtgeweer hebben om te jagen. Thuis een Glockje verstoppen onder je hoofdkussen vind ik een minder goed idee. Er moet ook beter gekeken worden naar wie je zo'n wapen geeft en kijken hoe iemand die wapens herbergt. Want als geld en bureaucratie (geduld) het enige is wat je nodig hebt, kan nog altijd iedereen aan wapens komen. Het gaat me dan ook niet zozeer om de idioten (waar een wil is, is een weg, je kunt ook zelf met chemicaliën extreem rare fratsen uithalen), maar de mensen die het gewoon kopen 'omdat het kan en makkelijk wordt gemaakt' en er anders niet over zouden beschikken, maar zo dus wel een risico gaan vormen.

Maar goed. :P 't Is maar net hoe je het ziet. ;) Zo zie ik het i.i.g.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:19 schreef BigD033 het volgende:
wie gebruikt hier wel eens offers.dealextreme?
zag wel mooie dingen, zaklampje voor 80 cent, zelfs 1 cent deals.
Kende ik nog niet. Was wel bekend met: ever buying.com/GroupDeals.html :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 18:40 schreef -K03N- het volgende:

[..]

[..]
Heuh? Oh wacht jij bent iemand anders met een schuine gitaar als avatar.. verwarrend weer. :P
pi_101456432
Arch, omdat ik me een maandje mistyp :P. Dat ie me dan gewoon verbeterd haha xD.
Niets tegen men BB, handig voor zakelijk gebruik. Fysiek toetsenbord is voormij een must dus is het een bb geworden, heb hem trouwens gratis van de zaak, dus kom. Ben er dan ook zeer tevreden van.

@dubbelpost; moest edit zijn xD. Brak forum haha xD
pi_101456653
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:01 schreef jonasr het volgende:
Niets tegen men BB, handig voor zakelijk gebruik. Fysiek toetsenbord is voormij een must dus is het een bb geworden, heb hem trouwens gratis van de zaak, dus kom. Ben er dan ook zeer tevreden van.

@dubbelpost; moest edit zijn xD. Brak forum haha xD
Leuk je de quote en edit knopjes naast elkaar :)

Ik zag net nog iets leuks bij tinydeal

Vraag me alleen wel af of dat gewoon langs de douane komt aangezien het niet echt namaak is maar wel op een bestaand product lijkt
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heuh? Oh wacht jij bent iemand anders met een schuine gitaar als avatar.. verwarrend weer. :P
Geen zorgen kben toch al van plan om hem te veranderen :P
pi_101456923
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 17:39 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

o|O :|W
ja of nee?
pi_101456992
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:13 schreef markar het volgende:

[..]

ja of nee?
gok eens -_-
waarom zouden ze er naar om kijken als ze illegaal zijn , kom op joh denk eens na :')
  donderdag 1 september 2011 @ 19:48:16 #63
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101458516
quote:
Thuis een Glockje verstoppen onder je hoofdkussen vind ik een minder goed idee.
Ik lig ook naakt in mijn bed, heb je daar ook last van? :P

Ik heb mijn mini kabeltje binnen voor mijn externe lader Shiz, aparte gezichten als je dit uit je binnenzak trekt _O- 40GB, 100(?) uur accu, Rockbox _O_

I
pi_101458592
Lijkt wel een homemade explosive device. :P
Maare uh... hoe krijg je 40 GB voor elkaar dan? :+
  donderdag 1 september 2011 @ 19:51:50 #65
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101458663
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:50 schreef shiznuts het volgende:
Lijkt wel een homemade explosive device. :P
Maare uh... hoe krijg je 40 GB voor elkaar dan? :+
8GB + 32GB sd kaartje :Y

Jammer dat er geen kleine stekkers zijn voor male USB.
pi_101458842
Oh, op die fiets! ^O^

Moet ff kijken of ik zo'n stekkertje/noodaccu wel bestellen ga.
Was voornamelijk omdat ik m'n telefoon niet leeg wil trekken al luisterend naar muziek en een 'dedicated' mp3-speler wel fijn zou zijn, het liefste een beetje pocketsize, de Clip + is w.d.b. perfect. Ze hebben ook een nieuwe trouwens de Clip Zip of zo. Wat leuker displaytje, de prijs wat minder leuk, dus vond de Clip+ wel prima, bovendien was daar al Rockbox-ondersteuning voor. Heb de 2GB-versie genomen omdat die het goedkoopst was, je kunt ja toch uitbreiden met een microSD-kaartje. :Y
  donderdag 1 september 2011 @ 20:35:05 #67
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_101461017
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

8GB + 32GB sd kaartje :Y

Jammer dat er geen kleine stekkers zijn voor male USB.
Wat voor mp3 speler is dat? :P Dat er apart geheugen bijgeprikt kan worden?

quote:
Thuis een Glockje verstoppen onder je hoofdkussen vind ik een minder goed idee.
:@
* neo2000 legt Glock op nachtkastje i.p.v terug onder kussen.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_101461552
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef neo2000 het volgende:

[..]

[..]

Sansa Clip+ dus. :P
(Beter namelijk dan zulke poep: http://www.dealextreme.co(...)ker-clip-black-81134 )

[..]

FUUU!!!! :(
pi_101461790
quote:
100mw laser kwam er gewoon door. pistool weet ik niet.
:]
  donderdag 1 september 2011 @ 20:52:20 #70
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_101461976
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Sansa Clip+ dus. :P
[..]
FUUU!!!! :(
Ah, thnx. Toch eens een china bril kopen aangezien ik de laatste tijd vaak over zaken heen lees.

En verder, just kidding. Heb geen friggin' glock op m'n nachtkastje hoor.
Alleen een Heckler & Koch G36 Commando.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_101463955
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 15:48 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Ik wil wel even meedelen dat ik mijn mes/snijgereedschap dagelijks gebruik op mijn werk en in mijn hobby.
Ik dacht dat je slagersmes er zo uit zag? No offence maar dagelijks in je beroep? Welke werkgever verstrekt zijn mensen geen goedgekeurd gereedschap?

En dat verhaal van hij ziet er niet uit als een messenzwaaier, ik denk dat het Noorwegen verhaal laat zien dat eenieder messen kan trekken. En het vergelijk met een bosje sleutels slaat kant nog wal, met een stuk scherp papier kan je ook snijden.
Ik accepteer een realiteit waarin het mensen veel te gemakkelijk gemaakt wordt om over wapens te discussiëren en elkaar echt letterlijk lekker te maken niet zomaar. Er is nooit voorlichting geweest voor die mensen, messenclubs waar je die dingen verantwoord leert gebruiken zijn er niet. Wat dat betreft maar even de aflevering van Undercover in Nederland - Verboden Wapens terugkijken. Alles groter dan een aardappelschilmesje is eigenlijk al out of the question.
Dat zijn niet mijn woorden, maar van een politiefunctionaris.

Niet voor niets haalt het gros het in het buitenland, echt niet alleen voor de prijs.
Je hoort verhalen over het smokkelen in keukenrollen, boorcillinders, in legodozen voor kinderen, tussen linnengoed noem het maar op.
  donderdag 1 september 2011 @ 21:53:09 #72
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101466086
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef shiznuts het volgende:
Oh, op die fiets! ^O^

Moet ff kijken of ik zo'n stekkertje/noodaccu wel bestellen ga.
Was voornamelijk omdat ik m'n telefoon niet leeg wil trekken al luisterend naar muziek en een 'dedicated' mp3-speler wel fijn zou zijn, het liefste een beetje pocketsize, de Clip + is w.d.b. perfect. Ze hebben ook een nieuwe trouwens de Clip Zip of zo. Wat leuker displaytje, de prijs wat minder leuk, dus vond de Clip+ wel prima, bovendien was daar al Rockbox-ondersteuning voor. Heb de 2GB-versie genomen omdat die het goedkoopst was, je kunt ja toch uitbreiden met een microSD-kaartje. :Y
De nieuwe Fuze is waardeloos omdat deze een touch bediening heeft. De oude Fuze is legendarisch maar niet meer te koop. Eigenlijk een grotere clip+ met kleurenscherm.
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef neo2000 het volgende:

[..]

[..]

High capa clip met hollow point mag ik hopen, 16 kogels is meestal niet voldoende in mijn wijk.

pi_101466514
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De nieuwe Fuze is waardeloos omdat deze een touch bediening heeft. De oude Fuze is legendarisch maar niet meer te koop. Eigenlijk een grotere clip+ met kleurenscherm.

[..]
Deze bedoelde ik eigenlijk met nieuw type:

http://www.amazon.com/San(...)id=1314907068&sr=1-3 (US only verkrijgbaarheidsbasis meen ik)
  donderdag 1 september 2011 @ 22:04:32 #74
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_101466933
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Deze bedoelde ik eigenlijk met nieuw type:
[ afbeelding ]
http://www.amazon.com/San(...)id=1314907068&sr=1-3 (US only verkrijgbaarheidsbasis meen ik)
:9~ :9~ :9~ Hebben :Y
Zal wel een keer naar Nederland komen.
pi_101467547
Ik heb vandaag iets besteld bij Dealcool via paypal, en ik kreeg een mail van service@intl.paypal.com gekregen waarin werd bevestigd dat ik heb betaald... Nou heb ik het internet eens even afgezocht en ik kwam verwarrende en verschillende resultaten tegen... (wel betrouwbaar, niet betrouwbaar) Iemand ervaring hiermee? Of moet ik even contact opnemen met paypal zelf?
pi_101467613
Verwarrende resultaten over wat... want nu doe je zelf verwarrend. ;(
pi_101467745
dat had ik dus tussen haakjes gezet... of het e-mail adres wel of niet betrouwbaar is. Sommige fora hadden het over een scam, andere fora zeiden weer dat het een officieel adres van paypal is...
pi_101467965
Email adres is betrouwbaar heb er een stuk of 8 van Service@int.paypal.com en ook een stuk van Service@paypal.nl en service@paypal.com.hk
pi_101468067
oké, bedankt.. ben ik weer gerustgesteld :9
pi_101468189
Oh zo. Zou niet weten waarom niet. Als je via het gecertificeerde https:// van de officiële Paypal betaald hebt, dan is elke reactie met bevestiging die dat benadrukt afkomstig van Paypal lijkt me. Ik kijk dan ook verder niet naar welk e-mailadres dat afkomstig is. Maar nu ik eens kijk, wat -K03N- zegt inderdaad. :)
pi_101468411
kan misschien iets handigs zijn om in de OP te zetten , alle vertrouwde emails adressen van paypal en misschien de webwinkels in de OP.
pi_101468814
Mja, de OP moet sowieso wat grondiger op de schop, maar nu elk detail erin te pleuren. Een kort stukje dat wat meer inzicht geeft in het hoe-en-wat rondom Paypal is natuurlijk een goed idee, maar een hele waslijst van gebruikelijke gegevens, lijkt me een beetje overkill. Als je langs officiële kanalen bent geleid en je dat goed in de gaten houdt en je order niet op een status als 'unpaid' staat, lijkt me dat allemaal voor zichzelf spreken.

Ook de eerste keer in tientallen topics dat ik erover lees dat iemand een paypal.com-mailadres in twijfel trekt naar aanleiding van diverse e-mails. Zeker als daarin specifieke Paypal-database gegevens zijn verwerkt. Is iets anders dan een spam-/phishingmailtje waarin ze je juist allerlei gegevens proberen af te troggelen door bijvoorbeeld te zeggen dat je wachtwoord verloopt en je je accountgegevens opnieuw moet invoeren. Komt nou nooit eens voor dat ze die gegevens aan jezelf willen geven ter informatie. :P
  donderdag 1 september 2011 @ 23:05:30 #83
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_101470808
Werkt de "Sort by" functie op DX bij jullie ook niet meer? Dus boven de productenrij.
Jonge, ik bin op de weaze
pi_101471650
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef shiznuts het volgende:
Mja, de OP moet sowieso wat grondiger op de schop, maar nu elk detail erin te pleuren. Een kort stukje dat wat meer inzicht geeft in het hoe-en-wat rondom Paypal is natuurlijk een goed idee, maar een hele waslijst van gebruikelijke gegevens, lijkt me een beetje overkill. Als je langs officiële kanalen bent geleid en je dat goed in de gaten houdt en je order niet op een status als 'unpaid' staat, lijkt me dat allemaal voor zichzelf spreken.
Ik heb hier nog wel een stukje met informatie over paypal

SPOILER
Is niet echt compleet maar het kan voor anderen denk wel als een opstap dienen

Was deel van een samenvatting over internet betalingsmogelijkheden
pi_101472081
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:48 schreef wootahH het volgende:

[..]

100mw laser kwam er gewoon door. pistool weet ik niet.
dankje wel eindelijk iemand die fastoenlijk antwoord geeft op een vraag. ^O^
pi_101472174
Zit eraan te denken om een setje BRAINWAVZ te halen bij MP4 nation. Kan alleen niet echt een keuze maken. Twijfel tussen de ALPHA, Beta, en de M2 en ProAlpha vanwege de kortingen. :-)

Iemand die me iets kan aanraden? Graag met een beetje toelichting als het kan. :)
pi_101472233
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:28 schreef markar het volgende:

[..]

dankje wel eindelijk iemand die fastoenlijk antwoord geeft op een vraag. ^O^
Er is altijd wel de kans dat iets illegaals langs de douane komt :{
Betekend niet dat dat van jouw er doorheen glipt , dus niet raar opkijken als je een boete moet betalen en even ondervraagd word.
  donderdag 1 september 2011 @ 23:36:36 #88
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:07:01 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_101473875
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 23:30 schreef Salamanderrr het volgende:
Zit eraan te denken om een setje BRAINWAVZ te halen bij MP4 nation. Kan alleen niet echt een keuze maken. Twijfel tussen de ALPHA, Beta, en de M2 en ProAlpha vanwege de kortingen. :-)

Iemand die me iets kan aanraden? Graag met een beetje toelichting als het kan. :)
Alpha = budget, fijne pasvorm, medium vervaardiging, muddy details, erg volle bas, prijs kwaliteit top
Beta = heb je kunnen lezen eerder, zelf geen ervaring mee, zou zeggen: voor mensen die details waarderen, ok bass, goede vervaardiging, aardige prijs kwaliteit
ProAlpha = hier ook geen ervaring mee, zou zeggen: voor mensen die net een beetje meer range en kwaliteit willen, opstapje van de normale Alpha's, voor het winnen van range, tikje minder bass
M2 = hoge vervaardigheidsgraag, goede range, veel details, directe bass, heb ze voor $24,50 kunnen kopen, momenteel op nummer twee van mijn favo dopjes. Op nummer 1 nog altijd de XT2 Pro van Xears (Duitse site, zendt naar NL, korting met coupon 'KLANGFUZZIS' als het goed is (via Spaanse collega's op dit forum)).
pi_101474384
Ik vind die dingen maar wazig bij Mistertao. Geen e-mail notifications als ze je een bericht sturen op de site. Bleek dat ze al 1,5 dag wachten op mijn antwoord, wist ik veel dat ze wat gestuurd hadden :') Nu kwamen er drie berichtjes vandaag. 1 artikel hebben we je maat voor nodig 2 Ding is uitverkocht helaas pindakaas 3 Sorry het vorige bericht klopt niet, We hebben je maat nodig om door te gaan.

Ik snap het maar half :')

En die agents die ineens de 1st payment verhogen nadat we al een deal hadden gemaakt vind ik ook niet tof.
"Ja maar ik heb de verkoper gesproken en het artikel is zwaarder dus de prijs wordt hoger".
Nee zeg ik, we hadden een andere prijs afgesproken.

Wordt tijd dat ik zelf met die shops ga handelen ipv dat gezever van die agents.
Met veel verkopers kun je chatten via QQ messenger. Laat die nou net een ingebouwde translator hebben van Chinees naar Engels. Dat is nog een work in progress omdat ik verwacht dat ze alleen via EMS verzenden en geen korting hebben op Air Mail, maargoed dat zien we dan wel.

Een van die verkopers op Taobao heeft msn, helaas wel in het Chinees (maargoed Google Translate doet z'n werk) alleen nu vraagt ie om Western Union.

Ik weet dat er heel veel Nigerianen scam is via Western Union, maar is het verder wel ok (er zal via Paypal of ieder ander betaalsysteem ook wel scam zijn).

Voordeel is dat je via Western Union geen fee betaald (misschien wel een ander addertje, waar leven ze anders van).
pi_101474624
Probeer anders Moneybookers, dat gebruiken ze vaker dan PayPal Was ik ook eerst huiverig voor maar nu ben ik er volledig vertrouwd mee. Je kan er zelfs gewoon via iDeal geld op zetten.
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:28:46 #92
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101474710
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:20 schreef W00fer het volgende:
Een van die verkopers op Taobao heeft msn, helaas wel in het Chinees (maargoed Google Translate doet z'n werk) alleen nu vraagt ie om Western Union.

Ik weet dat er heel veel Nigerianen scam is via Western Union, maar is het verder wel ok (er zal via Paypal of ieder ander betaalsysteem ook wel scam zijn).

Voordeel is dat je via Western Union geen fee betaald (misschien wel een ander addertje, waar leven ze anders van).
Naar mijn mening betaal je bij WU gewoon een fee, én je hebt 0.0 buyersprotection :N
Dus blijft een risico om WU als betaalmiddel te gebruiken. Vertrouw je de shop 100% (goede feedback, shopscore..) kan je het proberen. (wat koop je? :D )

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Alpha = budget, fijne pasvorm, medium vervaardiging, muddy details, erg volle bas, prijs kwaliteit top
Beta = heb je kunnen lezen eerder, zelf geen ervaring mee, zou zeggen: voor mensen die details waarderen, ok bass, goede vervaardiging, aardige prijs kwaliteit
ProAlpha = hier ook geen ervaring mee, zou zeggen: voor mensen die net een beetje meer range en kwaliteit willen, opstapje van de normale Alpha's, voor het winnen van range, tikje minder bass
M2 = hoge vervaardigheidsgraag, goede range, veel details, directe bass, heb ze voor $24,50 kunnen kopen, momenteel op nummer twee van mijn favo dopjes. Op nummer 1 nog altijd de XT2 Pro van Xears (Duitse site, zendt naar NL, korting met coupon 'KLANGFUZZIS' als het goed is (via Spaanse collega's op dit forum)).
Alpha - prima prijs/kwaliteit
Beta - zelfde verhaal, iets meer kwaliteit, iets meer prijs..
ProAlpha - Toch wel een erg goede prijs-kwaliteit (geleverd met hoesje, erg degelijk en top sound)
M2 - On my list om nog te kopen :)
pi_101475213
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:28 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Naar mijn mening betaal je bij WU gewoon een fee, én je hebt 0.0 buyersprotection :N
Dus blijft een risico om WU als betaalmiddel te gebruiken. Vertrouw je de shop 100% (goede feedback, shopscore..) kan je het proberen. (wat koop je? :D )
Het gaat om een t-shirt van Taobao. Shop heeft 5 diamonds rating op Taobao.
  vrijdag 2 september 2011 @ 00:45:01 #94
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_101475228
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:44 schreef W00fer het volgende:

[..]

Het gaat om een t-shirt van Taobao.
Dan zou ik zeggen, gewoon dóen :)
pi_101475277
Dan is nu de vraag, wat kost die grap (transactiekosten).
pi_101477105
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 00:07 schreef shiznuts het volgende:
M2 = hoge vervaardigheidsgraag, goede range, veel details, directe bass, heb ze voor $24,50 kunnen kopen, momenteel op nummer twee van mijn favo dopjes.
Flinke korting dan (zo'n 70%). Of had je ze ergens anders vandaan?

quote:
Op nummer 1 nog altijd de XT2 Pro van Xears (Duitse site, zendt naar NL, korting met coupon 'KLANGFUZZIS' als het goed is (via Spaanse collega's op dit forum)).
Heb je een link naar die duitse shop of zo? En hoe duur was hij daar? Kleine beschrijving ten opzichte van de BRAINWAVZ modellen zou ik ook op prijs stellen. :)

Twijfel nu voornamelijk nog tussen de ProAlpha en Beta. Weet niet echt of ik naar een helder geluid of naar diepe bass zoek, eigenlijk. Normaal zou dat een helder geluid zijn, maar ik luister voornamelijk indie rock en upbeat electronica on the go en thuis heb ik al een hele heldere headset liggen (Alessandro MS1i), dus misschien is een diepe bass dan wel lekkerder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Salamanderrr op 02-09-2011 02:45:44 ]
  vrijdag 2 september 2011 @ 07:19:23 #97
352736 BigD033
中國&#
pi_101478248
Bij een security camera:

Have you ever had anything stolen from your home or office? Maybe some of your properties like your car, house or bike have been vandalized! With all the stipulations behind criminals’ rights it seems unless you have physical proof, the criminal always gets away. Unfortunately your word against his just doesn’t seem to be enough. What you need is a high quality IP wireless surveillance system. Wouldn’t it be great if you can present your crystal clear video of the events whether day or night to the judge and stop that criminal in his tracks?

:Y
我有一個鍋裡的油脂,已經放在桌子上。
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:04:44 #98
334843 Koen.
*zwaaizwaai
pi_101479143
Dealextreme en haar advertentie's op Google :'):

Zoek je Priceangels:
DX vs Priceangels - Lower Prices From Direct Suppliers
www.dealextreme.com/Priceangels
Free shipping, Save More Today!

Zoek je Buyincoins:
DealExtreme or BuyinCoins
www.dealextreme.com/Buyincoins
DealExtreme Offers You Exclusively
Low Price & High Quality, Buy Now!
pi_101479471
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef tornado61 het volgende:
Ik heb vandaag iets besteld bij Dealcool via paypal, en ik kreeg een mail van service@intl.paypal.com gekregen waarin werd bevestigd dat ik heb betaald... Nou heb ik het internet eens even afgezocht en ik kwam verwarrende en verschillende resultaten tegen... (wel betrouwbaar, niet betrouwbaar) Iemand ervaring hiermee? Of moet ik even contact opnemen met paypal zelf?
Ik heb daar ook besteld en paar dagen geleden aangekomen 10x sneller dan dealextreme dus betrouwbaar.
OMGROFL
  vrijdag 2 september 2011 @ 09:24:20 #100
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_101479512
poep dollar :(
die wil maar niet meer worden dan 1,43.. voor een euro
die had volgens de analisten, de banken en wie er nog meer zegt verstand van te hebben allang rond de 1,46 moeten staan, en opwaards naar de 1,50 moeten zijn..
niemand weet waarom dat nog niet zo is.. das appart he?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')