quote:Op donderdag 1 september 2011 18:15 schreef jonasr het volgende:
Heb voor het eerst een bestelling geplaatst bij 2 chinese webshops, na heel wat topics te doorlezen heb ik gekozen om eerst bij 2 webshops voor een klein bedrag te bestellen.
Heb besteld bij Dealextreme & Budget gadgets
Bij dealextreme besteld op 29/08; 01/09; shipped.
(2x usb cable,InEars,Screencover)
Nu afwachten eer het hier geraakt. Beetje geluk blijkbaar ?! Laatste reacties in de topics is over DX nooit echt rooskleurig, toch keurig snel vind ik voorlopig.
Budgetgadets besteled op 29/08; 30/09; processing; 31/09 shipped. Dus dagje rapper als DX.
(Protected case voor BB, 2x powerbalance)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.totaal was maar 14 dollar inclusief trackingOp zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
Hij probeert je op je fout te wijzen maar doet het niet goedquote:Op donderdag 1 september 2011 18:36 schreef jonasr het volgende:
[..]
lekker veel toegevoegde waarde aan het topic slummerd xD.
Het zou dus nog een maand duren voordat het word verzondenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:15 schreef jonasr het volgende:
Heb voor het eerst een bestelling geplaatst bij 2 chinese webshops, na heel wat topics te doorlezen heb ik gekozen om eerst bij 2 webshops voor een klein bedrag te bestellen.
Heb besteld bij Dealextreme & Budget gadgets
Bij dealextreme besteld op 29/08; 01/09; shipped.
(2x usb cable,InEars,Screencover)
Nu afwachten eer het hier geraakt. Beetje geluk blijkbaar ?! Laatste reacties in de topics is over DX nooit echt rooskleurig, toch keurig snel vind ik voorlopig.
Budgetgadets besteled op 29/08; 30/09; processing; 31/09 shipped. Dus dagje rapper als DX.
(Protected case voor BB, 2x powerbalance)
Arch, omdat ik me een maandje mistypquote:Op donderdag 1 september 2011 18:40 schreef -K03N- het volgende:
[..]
Hij probeert je op je fout te wijzen maar doet het niet goed
[..]
Het zou dus nog een maand duren voordat het word verzonden
het zou ook kunnen zijn dat hij je uitlacht om je bb
Kende ik nog niet. Was wel bekend met: ever buying.com/GroupDeals.htmlquote:Op donderdag 1 september 2011 17:19 schreef BigD033 het volgende:
wie gebruikt hier wel eens offers.dealextreme?
zag wel mooie dingen, zaklampje voor 80 cent, zelfs 1 cent deals.
Heuh? Oh wacht jij bent iemand anders met een schuine gitaar als avatar.. verwarrend weer.quote:Op donderdag 1 september 2011 18:40 schreef -K03N- het volgende:
[..]
Hij probeert je op je fout te wijzen maar doet het niet goed
[..]
Leuk je de quote en edit knopjes naast elkaarquote:Op donderdag 1 september 2011 19:01 schreef jonasr het volgende:
Arch, omdat ik me een maandje mistyp. Dat ie me dan gewoon verbeterd haha xD.
Niets tegen men BB, handig voor zakelijk gebruik. Fysiek toetsenbord is voormij een must dus is het een bb geworden, heb hem trouwens gratis van de zaak, dus kom. Ben er dan ook zeer tevreden van.
@dubbelpost; moest edit zijn xD. Brak forum haha xD
Geen zorgen kben toch al van plan om hem te veranderenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heuh? Oh wacht jij bent iemand anders met een schuine gitaar als avatar.. verwarrend weer.
gok eens -_-quote:
Ik lig ook naakt in mijn bed, heb je daar ook last van?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:01 schreef shiznuts het volgende:
Thuis een Glockje verstoppen onder je hoofdkussen vind ik een minder goed idee.
8GB + 32GB sd kaartjequote:Op donderdag 1 september 2011 19:50 schreef shiznuts het volgende:
Lijkt wel een homemade explosive device.
Maare uh... hoe krijg je 40 GB voor elkaar dan?
Wat voor mp3 speler is dat?quote:Op donderdag 1 september 2011 19:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
8GB + 32GB sd kaartje![]()
Jammer dat er geen kleine stekkers zijn voor male USB.
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:01 schreef shiznuts het volgende:
Thuis een Glockje verstoppen onder je hoofdkussen vind ik een minder goed idee.
Sansa Clip+ dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wat voor mp3 speler is dat?Dat er apart geheugen bijgeprikt kan worden?
[..]
![]()
* neo2000 legt Glock op nachtkastje i.p.v terug onder kussen.
100mw laser kwam er gewoon door. pistool weet ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 17:38 schreef markar het volgende:
gaan balletjes pistolen van dx en die groene laser door de doaune naar nederland?
Ah, thnx. Toch eens een china bril kopen aangezien ik de laatste tijd vaak over zaken heen lees.quote:
Ik dacht dat je slagersmes er zo uit zag? No offence maar dagelijks in je beroep? Welke werkgever verstrekt zijn mensen geen goedgekeurd gereedschap?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:48 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Ik wil wel even meedelen dat ik mijn mes/snijgereedschap dagelijks gebruik op mijn werk en in mijn hobby.
De nieuwe Fuze is waardeloos omdat deze een touch bediening heeft. De oude Fuze is legendarisch maar niet meer te koop. Eigenlijk een grotere clip+ met kleurenscherm.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:55 schreef shiznuts het volgende:
Oh, op die fiets!
Moet ff kijken of ik zo'n stekkertje/noodaccu wel bestellen ga.
Was voornamelijk omdat ik m'n telefoon niet leeg wil trekken al luisterend naar muziek en een 'dedicated' mp3-speler wel fijn zou zijn, het liefste een beetje pocketsize, de Clip + is w.d.b. perfect. Ze hebben ook een nieuwe trouwens de Clip Zip of zo. Wat leuker displaytje, de prijs wat minder leuk, dus vond de Clip+ wel prima, bovendien was daar al Rockbox-ondersteuning voor. Heb de 2GB-versie genomen omdat die het goedkoopst was, je kunt ja toch uitbreiden met een microSD-kaartje.
High capa clip met hollow point mag ik hopen, 16 kogels is meestal niet voldoende in mijn wijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Wat voor mp3 speler is dat?Dat er apart geheugen bijgeprikt kan worden?
[..]
![]()
* neo2000 legt Glock op nachtkastje i.p.v terug onder kussen.
Deze bedoelde ik eigenlijk met nieuw type:quote:Op donderdag 1 september 2011 21:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De nieuwe Fuze is waardeloos omdat deze een touch bediening heeft. De oude Fuze is legendarisch maar niet meer te koop. Eigenlijk een grotere clip+ met kleurenscherm.
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik eigenlijk met nieuw type:
[ afbeelding ]
http://www.amazon.com/San(...)id=1314907068&sr=1-3 (US only verkrijgbaarheidsbasis meen ik)
Ik heb hier nog wel een stukje met informatie over paypalquote:Op donderdag 1 september 2011 22:33 schreef shiznuts het volgende:
Mja, de OP moet sowieso wat grondiger op de schop, maar nu elk detail erin te pleuren. Een kort stukje dat wat meer inzicht geeft in het hoe-en-wat rondom Paypal is natuurlijk een goed idee, maar een hele waslijst van gebruikelijke gegevens, lijkt me een beetje overkill. Als je langs officiële kanalen bent geleid en je dat goed in de gaten houdt en je order niet op een status als 'unpaid' staat, lijkt me dat allemaal voor zichzelf spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is niet echt compleet maar het kan voor anderen denk wel als een opstap dienen
Was deel van een samenvatting over internet betalingsmogelijkhedenOp zondag 30 mei 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende over -K03N-:
WHAHAHA BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS :D
Op zondag 19 september 2010 01:16 schreef JanPiraat het volgende over -K03N-:
ij bent zojuist Diehard NB geworden met deze shit _O_ _O_
dankje wel eindelijk iemand die fastoenlijk antwoord geeft op een vraag.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:48 schreef wootahH het volgende:
[..]
100mw laser kwam er gewoon door. pistool weet ik niet.
Er is altijd wel de kans dat iets illegaals langs de douane komtquote:Op donderdag 1 september 2011 23:28 schreef markar het volgende:
[..]
dankje wel eindelijk iemand die fastoenlijk antwoord geeft op een vraag.
Alpha = budget, fijne pasvorm, medium vervaardiging, muddy details, erg volle bas, prijs kwaliteit topquote:Op donderdag 1 september 2011 23:30 schreef Salamanderrr het volgende:
Zit eraan te denken om een setje BRAINWAVZ te halen bij MP4 nation. Kan alleen niet echt een keuze maken. Twijfel tussen de ALPHA, Beta, en de M2 en ProAlpha vanwege de kortingen. :-)
Iemand die me iets kan aanraden? Graag met een beetje toelichting als het kan.
Naar mijn mening betaal je bij WU gewoon een fee, én je hebt 0.0 buyersprotectionquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:20 schreef W00fer het volgende:
Een van die verkopers op Taobao heeft msn, helaas wel in het Chinees (maargoed Google Translate doet z'n werk) alleen nu vraagt ie om Western Union.
Ik weet dat er heel veel Nigerianen scam is via Western Union, maar is het verder wel ok (er zal via Paypal of ieder ander betaalsysteem ook wel scam zijn).
Voordeel is dat je via Western Union geen fee betaald (misschien wel een ander addertje, waar leven ze anders van).
Alpha - prima prijs/kwaliteitquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Alpha = budget, fijne pasvorm, medium vervaardiging, muddy details, erg volle bas, prijs kwaliteit top
Beta = heb je kunnen lezen eerder, zelf geen ervaring mee, zou zeggen: voor mensen die details waarderen, ok bass, goede vervaardiging, aardige prijs kwaliteit
ProAlpha = hier ook geen ervaring mee, zou zeggen: voor mensen die net een beetje meer range en kwaliteit willen, opstapje van de normale Alpha's, voor het winnen van range, tikje minder bass
M2 = hoge vervaardigheidsgraag, goede range, veel details, directe bass, heb ze voor $24,50 kunnen kopen, momenteel op nummer twee van mijn favo dopjes. Op nummer 1 nog altijd de XT2 Pro van Xears (Duitse site, zendt naar NL, korting met coupon 'KLANGFUZZIS' als het goed is (via Spaanse collega's op dit forum)).
Het gaat om een t-shirt van Taobao. Shop heeft 5 diamonds rating op Taobao.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:28 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Naar mijn mening betaal je bij WU gewoon een fee, én je hebt 0.0 buyersprotection![]()
Dus blijft een risico om WU als betaalmiddel te gebruiken. Vertrouw je de shop 100% (goede feedback, shopscore..) kan je het proberen. (wat koop je?)
Dan zou ik zeggen, gewoon dóenquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:44 schreef W00fer het volgende:
[..]
Het gaat om een t-shirt van Taobao.
Flinke korting dan (zo'n 70%). Of had je ze ergens anders vandaan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:07 schreef shiznuts het volgende:
M2 = hoge vervaardigheidsgraag, goede range, veel details, directe bass, heb ze voor $24,50 kunnen kopen, momenteel op nummer twee van mijn favo dopjes.
Heb je een link naar die duitse shop of zo? En hoe duur was hij daar? Kleine beschrijving ten opzichte van de BRAINWAVZ modellen zou ik ook op prijs stellen.quote:Op nummer 1 nog altijd de XT2 Pro van Xears (Duitse site, zendt naar NL, korting met coupon 'KLANGFUZZIS' als het goed is (via Spaanse collega's op dit forum)).
Ik heb daar ook besteld en paar dagen geleden aangekomen 10x sneller dan dealextreme dus betrouwbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef tornado61 het volgende:
Ik heb vandaag iets besteld bij Dealcool via paypal, en ik kreeg een mail van service@intl.paypal.com gekregen waarin werd bevestigd dat ik heb betaald... Nou heb ik het internet eens even afgezocht en ik kwam verwarrende en verschillende resultaten tegen... (wel betrouwbaar, niet betrouwbaar) Iemand ervaring hiermee? Of moet ik even contact opnemen met paypal zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |