SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Onmogelijk figuur waarmee alles kan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik móet mezelf beschrijven in 5 woorden. help eens
Nee De Bond van Broeders met gebrek aan vrouwelijke kruizen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een kruis. Beter zou zijn: De Bond van Broeders zonder Kruizen van een Ander. Ofwel: BBKA
BBVKquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee De Bond van Broeders met gebrek aan vrouwelijke kruizen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef ValHallen het volgende:
Faye:
Onmogelijk sappige dijen ja toch.
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef ValHallen het volgende:
Faye:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoi, heb jij een vrouwelijk kruis?
Liefde is er in zoveel vormen, hoeft niet seksueel te zijn!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef Insomnium het volgende:
Als ik op kerels zou vallen.
Dan zou ik de TT van de daken schreeuwen
En nu niet qua uiterlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef ValHallen het volgende:
Faye:
Neen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed punt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Liefde is er in zoveel vormen, hoeft niet seksueel te zijn!
Wijze man.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef ValHallen het volgende:
Faye:
Af.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Goed zo, richt die man van je maar goed afquote:
pittig kapsel is ook uiterlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker vlot, pittig, prettig gestoord.
Soms was ik de auto met een rode spons ipv een gele als ik in een gekke bui ben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker vlot, pittig, prettig gestoord.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Soms was ik de auto met een rode spons ipv een gele als ik in een gekke bui ben.
[..]
Soms was ik de auto met een rode spons ipv een gele als ik in een gekke bui ben.
Nee hij peilt voor mij.quote:
[..]
Jij leeft echt op het randjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou en Hans.quote:
Meid je hebt geen idee, nu even aan de Aldi bubbels en Dr Dreamy kijken.quote:
Meid! Jij durft! Soms rijdt ik met de bakfiets een andere route naar school toe, dat vinden de kids helemaal te gek!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh jij malle meid!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Even aftasten, daar begint het mee
* Insomnium steelt de borrelsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:32 schreef PriemGirl het volgende:
Dus.... [me=PriemGirl]zet krabsalade aan de kant.
[/me]
Groot deel op trui en op de grond.
Hond is vandaag wel blij met mij![]()
* PriemGirl schuift de borrels ook maar aan de kant
Het schiet wel op met jou.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:32 schreef PriemGirl het volgende:
Dus.... [me=PriemGirl]zet krabsalade aan de kant.
[/me]
Groot deel op trui en op de grond.
Hond is vandaag wel blij met mij![]()
* PriemGirl schuift de borrels ook maar aan de kant
Oooooooo jij ging heul niks drinken voor 2 wekenquote:
Een echte thrillseeker, ik zie het alquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meid je hebt geen idee, nu even aan de Aldi bubbels en Dr Dreamy kijken.
It's one big fail tonightquote:
Jij lefbak, de adrenaline wordt al te hoog als ik een witte in plaats van een rode wijn voor Jan haal!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meid je hebt geen idee, nu even aan de Aldi bubbels en Dr Dreamy kijken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
En nu een Arabier op een robotleeuw.
[ afbeelding ]
Zou hij zich ook willen aansluiten bij de BBVK?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooooooo jij ging heul niks drinken voor 2 weken
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hans wat ben je aan het doen manDit is experimentele muziek voor snachts na 4 uur
![]()
Gooi er eens wat CCR in of zoOf Doors of zo
![]()
Of ben ik dan te mainstream?
Dit zijn gewoon de Beatles.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hans wat ben je aan het doen manDit is experimentele muziek voor snachts na 4 uur
![]()
Gooi er eens wat CCR in of zoOf Doors of zo
![]()
Of ben ik dan te mainstream?
[ afbeelding ]
Juist.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Oooooooo gij snoodaardquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja wel.
Dat is al niet helemaal goed gegaan vanmiddag![]()
JA NOU JAquote:
jaquote:
Aahw.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja
ze begon nog een tirade over kinderen die veel te snel het labeltje adhd kregen en weet ik veel wat..
was net wat op tv..
en toen over wat ze allemaal fout had gedaan bij ons
ik ben bijna rennend naar boven gegaan
En Faye wou het niet geloven toen ik zei dat jij altijd 'I JUST CAME TO SAY HELLO' riep tijdens Serious Request.quote:
Maar stiekem waren het er meer he... Geef maar toe hoor...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
JA NOU JA
Ik zat in mijn stamkroeg.
En ik hoorde een stem vanuit de tap komen.
Kom op. Drink mij. Twee biertjes kan wel
Hahahaha daar kan ik inkomen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja
ze begon nog een tirade over kinderen die veel te snel het labeltje adhd kregen en weet ik veel wat..
was net wat op tv..
en toen over wat ze allemaal fout had gedaan bij ons
ik ben bijna rennend naar boven gegaan
Hihi, je kwamquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
En Faye wou het niet geloven toen ik zei dat jij altijd 'I JUST CAME TO SAY HELLO' riep tijdens Serious Request.
Kloptquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar stiekem waren het er meer he... Geef maar toe hoor...
Snoodaard
Hoe schattigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahaha daar kan ik inkomen.
Ik weet nog goed dat ik keer met van de kroeg kwam en nog thuis woonde en een dame mee had.
Mijn pa en stiefma waren nog aan het kaarten.
Stom dronken werd ze bij mijn stiefma op schoot getrokken.
" Wat ben jij een leuk meisje " " Wil je wat drinken ? "
" Ben je wel lief voor insom " ect ect.
quote:
Godver ik faal weer.quote:
quote:
Ik heb haar daarna ook nooit meer gezienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe schattig
en eng voor het meisje
Had ik beter niet kunnen doen.quote:
moet ik over je heen komen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Dan zak je als man zijnde ook door de grond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahaha daar kan ik inkomen.
Ik weet nog goed dat ik keer met van de kroeg kwam en nog thuis woonde en een dame mee had.
Mijn pa en stiefma waren nog aan het kaarten.
Stom dronken werd ze bij mijn stiefma op schoot getrokken.
" Wat ben jij een leuk meisje " " Wil je wat drinken ? "
" Ben je wel lief voor insom " ect ect.
Wil je dat er iemand over jou klaarkomt? Ik weet niet of ik dat kan hoor, misschien moet ?je iemand zoeken die dat wel kan.. een jongen?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik over je heen komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
WATERBED IS EEN BED VOL PRETBipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik over je heen komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kom maar hier naartoe... Heb nog zat biertjes voor jequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb haar daarna ook nooit meer gezien
[..]
Had ik beter niet kunnen doen.
Nu heb ik zin in bier maar niets in huis.
Maar goed ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb haar daarna ook nooit meer gezien
[..]
Had ik beter niet kunnen doen.
Nu heb ik zin in bier maar niets in huis.
Dat was wel een beetje naar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zak je als man zijnde ook door de grond.
Dat ik de verkeerde zin op schreef het had natuurlijk cum moeten zijn en niet came.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje naar.
Ergste was nog dat mijn pa schreeuwde " ALS IK JULLIE HOOR DAN KOM IK KIJKEN NAAKT OF NIET HET MAAKT MIJ NIETS UIT "
quote:
Cum together, impliceert minstens 2 personenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wil je dat er iemand over jou klaarkomt? Ik weet niet of ik dat kan hoor, misschien moet ?je iemand zoeken die dat wel kan.. een jongen?
Naat neemt Stephan en ik jou, iedereen gelukkig!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wil je dat er iemand over jou klaarkomt? Ik weet niet of ik dat kan hoor, misschien moet ?je iemand zoeken die dat wel kan.. een jongen?
Je vriendje komt nog thuisquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kom maar hier naartoe... Heb nog zat biertjes voor je
Ja klopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar goed ook
Jij zou een aantal weken nuchter blijven had je t van
het verbaasd me niet dat ze niet weer is geweest...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje naar.
Ergste was nog dat mijn pa schreeuwde " ALS IK JULLIE HOOR DAN KOM IK KIJKEN NAAKT OF NIET HET MAAKT MIJ NIETS UIT "
Euj!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker Ron Miel aan het drinkenEven relaxen, alles goed hier?
c_aquote:
Heya !quote:
quote:
C_Aquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
O nee nog op vakantiequote:
Ik kreeg weer een stijfje.quote:
Nooit geweten dat kerels te drinken zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Geil.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Naat neemt Stephan en ik jou, iedereen gelukkig!
Dat was voor mij wel de cue om door de grond te zakkenquote:
Spijtig genoeg zijn meisjes met humor moeilijk te vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het verbaasd me niet dat ze niet weer is geweest...
niet iedereen heeft humor
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga mijn eigen muziek wel weer luisteren, sorry
Excuses aanvaard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga mijn eigen muziek wel weer luisteren, sorry
Ja he.quote:
Daar kan ik me levendig iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat was voor mij wel de cue om door de grond te zakken
[..]
Spijtig genoeg zijn meisjes met humor moeilijk te vinden
Ja natuurlijk.quote:
quote:
Ik zal het even vertalen. Ron = rum en Miel = honing in het Nederlands is het dus honingrumquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nooit geweten dat kerels te drinken zijn.
HIj hij geen kikker was geweest was dat een padgatquote:
Oh shit er gaan opeens hier allemaal lampjes branden.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:44 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
HIj hij geen kikker was geweest was dat een padgat
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zal het even vertalen. Ron = rum en Miel = honing in het Nederlands is het dus honingrum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Die aap doet ook net of er geen fuck aan de hand isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oops![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Vanmiddag kacheltje lam zegquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooooooooo wat gebeurt er nu !!!GIJ! Nu ga ik expres douchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oops![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even tussendoor...Ik ga voor onbekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooooooooo wat gebeurt er nu !!!Volgens mij is het een Rick RollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oops![]()
![]()
Ja dit dan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Die aap doet ook net of er geen fuck aan de hand is
even tussendoor...Raad de plaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BAM!! Hihi
Ron Miel http://t.co/TVNhNcE
Trustenquote:
Dat is correct! Whehehehehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wil toch niet zeggen dat je dat daar nu zit weg te tikken he![]()
neem je een paar flessen mee? Dan kom ik een keertje een glaassie drinkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is correct! Whehehehehe
We zitten nu in een café van een vriend van onsTini heeft sinds 5 maandjes een eigen zaak in Los Christianos
Dus hij is een beetje uitgeschoten met de Ron Miel
even tussendoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Slaap lekker muts.quote:
Raad de plaat dan maar.quote:
We nemen weer 4 flessen mee en eentje gaat naar mijn mamaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neem je een paar flessen mee? Dan kom ik een keertje een glaassie drinken
Juist de keuze die me het minste aansprak!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap het wordt miskende/onbekende artiesten
voorbereiding doen enzo dus.
en de keer erop wordt raad de plaat
dat heb ik al voorbereid dus makkie
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We nemen weer 4 flessen mee en eentje gaat naar mijn mama
whehe.. ik hoopte dat iedereen raad de plaat zou doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist de keuze die me het minste aansprak!
die vind ik ook leukstquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe.. ik hoopte dat iedereen raad de plaat zou doenhihi
Good memoriesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:58 schreef ValHallen het volgende:
Kneiterhard losgaan in de kinderdisco op de camping.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Ik ga genieten van de muziek en mijn prachtige door moeders meegenomen blaadje lezen.
twitter:70219 twitterde op dinsdag 30-08-2011 om 23:56:16Een Helikopter haalt u links in, mag dat? http://t.co/Am1DpUj http://t.co/LeuGgFi http://t.co/6MsKcHm http://t.co/jvwsvG4 #A1 #Deventer reageer retweet
neen.. je brengt me op ideeenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
hmmmmm als we een show krijgen met types als Dries Roelvink, mag ik mijn keuze dan nog wijzigen
Nee een studentenblaadje met Gerrie op de voorkant.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Ze heeft de playboy voor je meegenomen ?
Uhu uhuquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee een studentenblaadje met Gerrie op de voorkant.
Ja mijn moeder heeft die speciaal voor me meegenomen.quote:
Ik doe het al een tijdje en nog maak ik amateursfouten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:03 schreef JJH het volgende:
Ik moet wel strakker radio leren maken, tering zeg.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja mijn moeder heeft die speciaal voor me meegenomen.![]()
Dat was mijn eerste show, thema uurtje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:04 schreef WickedTunes het volgende:
rooster klopt niet meer he? Dit zijn geen NL parels enzo
dat klinkt toch heul andersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Is dit een origineel van Daddy Cool?
Ik hou van oudquote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hou van oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
PRETTY WOMAN !! WALKING DOWN THE STREEETquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik hou van oudGerontofielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gerontofiel
whehehe kende die term helemaal nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Vandaar dat de reacties even duren. De meeste mensen moeten het opzoekenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whehehe kende die term helemaal niet
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gerontofiel
ik ging googlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
Geneeskunde voor ouderen is geriatrie, dat wist ik wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whehehe kende die term helemaal niet
Little Britainquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En toen kwam je bij Little Britain uit?
http://www.metacafe.com/w(...)anny_little_britain/
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En toen kwam je bij Little Britain uit?
http://www.metacafe.com/w(...)anny_little_britain/
Ik zal even kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hans je klinkt eigenlijk best een beetje zacht
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hans je klinkt eigenlijk best een beetje zacht
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij die scenes moet ik altijd een beetje in mijn mond braken.
Uit den ouden doosch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Klinkt wel lekker!quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
Zo mijn blaadje uitgelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Zo mijn blaadje uitgelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Ik deed een vreugdesprongetje.quote:
Zo mijn blaadje uitgelezen.Wie is Gerrie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
Lang verhaal, heel lang verhaal.quote:
Oh, laat maar zitten danquote:
Verstandig besluit.quote:
quote:
Ga danquote:
Jezus wat is zij lekker.quote:
Beide welquote:
quote:
Nee niet die Gerrie.quote:
Nou...quote:
IK WIL MARLOUS!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:20 schreef Watertornado het volgende:
Hey JJH waar zijn de Nederlandse klassiekers?
Ja echt hatelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:20 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb een hekel met mensen met dezelfde UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |