Maar goed ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb haar daarna ook nooit meer gezien
[..]
Had ik beter niet kunnen doen.
Nu heb ik zin in bier maar niets in huis.
Dat was wel een beetje naar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zak je als man zijnde ook door de grond.
Dat ik de verkeerde zin op schreef het had natuurlijk cum moeten zijn en niet came.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje naar.
Ergste was nog dat mijn pa schreeuwde " ALS IK JULLIE HOOR DAN KOM IK KIJKEN NAAKT OF NIET HET MAAKT MIJ NIETS UIT "
quote:
Cum together, impliceert minstens 2 personenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wil je dat er iemand over jou klaarkomt? Ik weet niet of ik dat kan hoor, misschien moet ?je iemand zoeken die dat wel kan.. een jongen?
Naat neemt Stephan en ik jou, iedereen gelukkig!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wil je dat er iemand over jou klaarkomt? Ik weet niet of ik dat kan hoor, misschien moet ?je iemand zoeken die dat wel kan.. een jongen?
Je vriendje komt nog thuisquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kom maar hier naartoe... Heb nog zat biertjes voor je
Ja klopt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Maar goed ook
Jij zou een aantal weken nuchter blijven had je t van
het verbaasd me niet dat ze niet weer is geweest...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje naar.
Ergste was nog dat mijn pa schreeuwde " ALS IK JULLIE HOOR DAN KOM IK KIJKEN NAAKT OF NIET HET MAAKT MIJ NIETS UIT "
Euj!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker Ron Miel aan het drinkenEven relaxen, alles goed hier?
c_aquote:
Heya !quote:
quote:
C_Aquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
O nee nog op vakantiequote:
Ik kreeg weer een stijfje.quote:
Nooit geweten dat kerels te drinken zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Geil.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Naat neemt Stephan en ik jou, iedereen gelukkig!
Dat was voor mij wel de cue om door de grond te zakkenquote:
Spijtig genoeg zijn meisjes met humor moeilijk te vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het verbaasd me niet dat ze niet weer is geweest...
niet iedereen heeft humor
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga mijn eigen muziek wel weer luisteren, sorry
Excuses aanvaard.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
nou ik ga mijn eigen muziek wel weer luisteren, sorry
Ja he.quote:
Daar kan ik me levendig iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat was voor mij wel de cue om door de grond te zakken
[..]
Spijtig genoeg zijn meisjes met humor moeilijk te vinden
Ja natuurlijk.quote:
quote:
Ik zal het even vertalen. Ron = rum en Miel = honing in het Nederlands is het dus honingrumquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nooit geweten dat kerels te drinken zijn.
HIj hij geen kikker was geweest was dat een padgatquote:
Oh shit er gaan opeens hier allemaal lampjes branden.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:44 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
HIj hij geen kikker was geweest was dat een padgat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |