jaquote:
Aahw.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja
ze begon nog een tirade over kinderen die veel te snel het labeltje adhd kregen en weet ik veel wat..
was net wat op tv..
en toen over wat ze allemaal fout had gedaan bij ons
ik ben bijna rennend naar boven gegaan
En Faye wou het niet geloven toen ik zei dat jij altijd 'I JUST CAME TO SAY HELLO' riep tijdens Serious Request.quote:
Maar stiekem waren het er meer he... Geef maar toe hoor...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
JA NOU JA
Ik zat in mijn stamkroeg.
En ik hoorde een stem vanuit de tap komen.
Kom op. Drink mij. Twee biertjes kan wel
Hahahaha daar kan ik inkomen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja
ze begon nog een tirade over kinderen die veel te snel het labeltje adhd kregen en weet ik veel wat..
was net wat op tv..
en toen over wat ze allemaal fout had gedaan bij ons
ik ben bijna rennend naar boven gegaan
Hihi, je kwamquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
En Faye wou het niet geloven toen ik zei dat jij altijd 'I JUST CAME TO SAY HELLO' riep tijdens Serious Request.
Kloptquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar stiekem waren het er meer he... Geef maar toe hoor...
Snoodaard
Hoe schattigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahaha daar kan ik inkomen.
Ik weet nog goed dat ik keer met van de kroeg kwam en nog thuis woonde en een dame mee had.
Mijn pa en stiefma waren nog aan het kaarten.
Stom dronken werd ze bij mijn stiefma op schoot getrokken.
" Wat ben jij een leuk meisje " " Wil je wat drinken ? "
" Ben je wel lief voor insom " ect ect.
quote:
Godver ik faal weer.quote:
quote:
Ik heb haar daarna ook nooit meer gezienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hoe schattig
en eng voor het meisje
Had ik beter niet kunnen doen.quote:
moet ik over je heen komen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Dan zak je als man zijnde ook door de grond.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahaha daar kan ik inkomen.
Ik weet nog goed dat ik keer met van de kroeg kwam en nog thuis woonde en een dame mee had.
Mijn pa en stiefma waren nog aan het kaarten.
Stom dronken werd ze bij mijn stiefma op schoot getrokken.
" Wat ben jij een leuk meisje " " Wil je wat drinken ? "
" Ben je wel lief voor insom " ect ect.
Wil je dat er iemand over jou klaarkomt? Ik weet niet of ik dat kan hoor, misschien moet ?je iemand zoeken die dat wel kan.. een jongen?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik over je heen komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
WATERBED IS EEN BED VOL PRETBipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik over je heen komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kom maar hier naartoe... Heb nog zat biertjes voor jequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb haar daarna ook nooit meer gezien
[..]
Had ik beter niet kunnen doen.
Nu heb ik zin in bier maar niets in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |