Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zal het even vertalen. Ron = rum en Miel = honing in het Nederlands is het dus honingrum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Die aap doet ook net of er geen fuck aan de hand isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oops![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Vanmiddag kacheltje lam zegquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooooooooo wat gebeurt er nu !!!GIJ! Nu ga ik expres douchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oops![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even tussendoor...Ik ga voor onbekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooooooooo wat gebeurt er nu !!!Volgens mij is het een Rick RollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oops![]()
![]()
Ja dit dan!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Die aap doet ook net of er geen fuck aan de hand is
even tussendoor...Raad de plaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
BAM!! Hihi
Ron Miel http://t.co/TVNhNcE
Trustenquote:
Dat is correct! Whehehehehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je wil toch niet zeggen dat je dat daar nu zit weg te tikken he![]()
neem je een paar flessen mee? Dan kom ik een keertje een glaassie drinkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is correct! Whehehehehe
We zitten nu in een café van een vriend van onsTini heeft sinds 5 maandjes een eigen zaak in Los Christianos
Dus hij is een beetje uitgeschoten met de Ron Miel
even tussendoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Slaap lekker muts.quote:
Raad de plaat dan maar.quote:
We nemen weer 4 flessen mee en eentje gaat naar mijn mamaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neem je een paar flessen mee? Dan kom ik een keertje een glaassie drinken
Juist de keuze die me het minste aansprak!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap het wordt miskende/onbekende artiesten
voorbereiding doen enzo dus.
en de keer erop wordt raad de plaat
dat heb ik al voorbereid dus makkie
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We nemen weer 4 flessen mee en eentje gaat naar mijn mama
whehe.. ik hoopte dat iedereen raad de plaat zou doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist de keuze die me het minste aansprak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |