quote:
quote:
Goed zo, richt die man van je maar goed afquote:
pittig kapsel is ook uiterlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker vlot, pittig, prettig gestoord.
Soms was ik de auto met een rode spons ipv een gele als ik in een gekke bui ben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker vlot, pittig, prettig gestoord.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Soms was ik de auto met een rode spons ipv een gele als ik in een gekke bui ben.
[..]
Soms was ik de auto met een rode spons ipv een gele als ik in een gekke bui ben.
Nee hij peilt voor mij.quote:
[..]
Jij leeft echt op het randjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou en Hans.quote:
Meid je hebt geen idee, nu even aan de Aldi bubbels en Dr Dreamy kijken.quote:
Meid! Jij durft! Soms rijdt ik met de bakfiets een andere route naar school toe, dat vinden de kids helemaal te gek!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh jij malle meid!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je spreekt uit ervaring?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Even aftasten, daar begint het mee
* Insomnium steelt de borrelsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:32 schreef PriemGirl het volgende:
Dus.... [me=PriemGirl]zet krabsalade aan de kant.
[/me]
Groot deel op trui en op de grond.
Hond is vandaag wel blij met mij![]()
* PriemGirl schuift de borrels ook maar aan de kant
Het schiet wel op met jou.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:32 schreef PriemGirl het volgende:
Dus.... [me=PriemGirl]zet krabsalade aan de kant.
[/me]
Groot deel op trui en op de grond.
Hond is vandaag wel blij met mij![]()
* PriemGirl schuift de borrels ook maar aan de kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |