Zo mee eensquote:
En dan ook nog eens Katie en Lily erbij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:45 schreef alors het volgende:
Ik dacht dat het nog later zou beginnen....
Chris![]()
![]()
![]()
Ik vind hem sowieso onsmakelijk, wat een aseksueel, niet charismatisch, nietszeggende acteur is ditquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het nogal onsmakelijk hoe die nieuwe Chris praat ...
Dat ook. Verschrikkelijk onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso onsmakelijk, wat een aseksueel, niet charismatisch, nietszeggende acteur is dit
jaaa het begon wel 10 minuten eerder dan gepland stond!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:56 schreef sjampoeh het volgende:
heeeeeeeeee is het er al op ??? goffer
Jep ... de eerste reclame is nu al bezig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:56 schreef sjampoeh het volgende:
heeeeeeeeee is het er al op ??? goffer
Reidquote:
nehhquote:
niet doenquote:
quote:
lukequote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Jij mag Reid hebben, dan neem ik Gabriel
alleen als ik luke erbij mag.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Jij mag Reid hebben, dan neem ik Gabriel
quote:
ik eet nog liever stront.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef Miam het volgende:
heeft iemand die hamburger van de mac al geprobeerd?
Nee, die m&m ijs lijkt me ook lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef Miam het volgende:
oke is goed!quote:
qftwquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee, die m&m ijs lijkt me ook lekker
Ik houd niet van hamburgers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:19 schreef Miam het volgende:
what the heck ...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik houd niet van hamburgers.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
voor hamburgers moet je naar de slager gaan en niet naar de Mac.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
nja das waar. ik vind die saus zo lekker ertussenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
voor hamburgers moet je naar de slager gaan en niet naar de Mac.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Faith.
Iedereen die Lily terecht wijst, verdient een applaus.
Ik lust sowieso veel vleessoorten niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
voor hamburgers moet je naar de slager gaan en niet naar de Mac.
Inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Faith.
Iedereen die Lily terecht wijst, verdient een applaus.
woooooow, wat is dat?! duivel ofzo?quote:
ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
bwuuuuuh, engquote:
dat compenseert, ze is er een.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Faith ziet er ook uit als een slet.
andere schoolquote:Op donderdag 1 september 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
En hoezo schoolze was toch geschorst ??
ja zag je dat! m`n maag keerde er zowat van omquote:
Amenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Al die Ciccones zijn geen aanwinst voor de serie.
Liberty was eerst leuk, maar met deze recast is ze gewoon saai.
jaquote:Op donderdag 1 september 2011 22:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Janet en Dusty die gaan samenwonen.
Ze hebben een paar maanden geleden pas voor het eerst gezoend en nog maar net een relatie.
Ja maar Dusty moet zijn vers gevangen milfje natuurlijk goed opbergen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Janet en Dusty die gaan samenwonen.
Ze hebben een paar maanden geleden pas voor het eerst gezoend en nog maar net een relatie.
Dat dusquote:
er zat toch ook iemand in zijn kamer te rommelen? zal dezelfde persoon wel zijn...quote:
Ojaquote:Op donderdag 1 september 2011 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
er zat toch ook iemand in zijn kamer te rommelen? zal dezelfde persoon wel zijn...
Haat aan faithquote:Op donderdag 1 september 2011 23:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Parker heeft echt zo ongelofelijk gelijk.
Faith is egoďstisch.
Wie? Die zangeres?quote:
Een jaar geleden vond ik het echt het meest walgelijke personage uit deze hele serie, maar nu hij zich niet meer met Paul en Meg bemoeit en Jack de waarheid spreekt, vind ik het wel cool.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:10 schreef alors het volgende:
Ik vind Dusty echt verschrikkelijk, hij en Janet verdienen elkaar.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Graag minder afleveringen met Lily/Janet/Noah/Katie/Chris/Jack, en meer afleveringen met Reid/Luke/Paul/Meg/Emily/Barbara/Henry/Bob/Kim/Lisa.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Graag minder afleveringen met Lily/Janet/Noah/Katie/Chris/Jack, en meer afleveringen met Reid/Luke/Paul/Meg/Emily/Barbara/Henry/Bob/Kim/Lisa.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:20 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Vooral nadat je erachter komt hoe dit eindigt..
![]()
Niet zo verrassend dat ATWT van de buis is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit nu ook te kijken joh, al heb ik`m al 3 keer gezien inmiddels. wohooooo
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
rtl he.die film van daarnet was ook vreselijk slecht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:14 schreef alors het volgende:
kak man, is het al lang bezig? aah ik wil ook tennis zien... waarom is alles tegelijk nu terwijl er de hele dag geen fuck op tv is?
je kunt de aflevering ook via je computer kijken via http://soapaliens-atwt.hyves.nl/quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:23 schreef sjampoeh het volgende:
grr kan nog niet kijken, man kijkt naar film
kan ook! heb je nog wat leuks tegoed!quote:
is al de hele avond zoquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef alors het volgende:
waarom u? u bestaat niet eens in het Engels!
en hoe .. Wauwwww <3quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Reid is aan t ontdooien!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben flieft op reid 0+quote:
verbaasd je niks zekers :pquote:
Ik denk dat iedereen er een beetje zo over denkt, volgens mij heeft iedereen hier bijvoorbeeld wel haatgevoelens wat betreft Lilyquote:
Nope !!!! ik vind m fucking ugly en zwaar irriquote:Op maandag 5 september 2011 10:11 schreef Koningin het volgende:
Ben ik de enige die Reid eigenlijk helemaal niet zo geweldig vindt?
dat dus!!quote:Op maandag 5 september 2011 10:14 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Nope !!!! ik vind m fucking ugly en zwaar irri
hopelijk is je vriend/man geen fokker hierquote:Op maandag 5 september 2011 11:05 schreef Miam het volgende:
Ik vind reid lekker. Karakter vind ik leuk, ik val op klootzakken voornamelijk dus dat verklaart
don't worry, die heb ik niet meerquote:Op maandag 5 september 2011 11:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
hopelijk is je vriend/man geen fokker hier![]()
![]()
ja of niet dan!quote:
ja duurt me te lang....quote:Op maandag 5 september 2011 12:32 schreef Miam het volgende:
[..]
ja of niet dan!wel een scharrel maar dat is niet echt serieus te noemen. Vanavond weer atwt! Whoaaaaa
Volgens mij was ze dat al langer (toen ze eetproblemen had oid) Maar daar hadden ze toen niks mee gedaan.quote:Op maandag 5 september 2011 12:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja duurt me te lang....
kijken hoelang het duurt voordat Reid en Luke samen komen en volgens mij wordt Faith verliefd op Parker
Gelukkig maar. Faith en Parker zijn (verre) familie.quote:Op maandag 5 september 2011 13:02 schreef Sk00p het volgende:
Volgens mij was ze dat al langer (toen ze eetproblemen had oid) Maar daar hadden ze toen niks mee gedaan.
nouja zou me niks verbazen, en van de familiebanden hebben ze zich nooit echt iets van aangetrokken...quote:Op maandag 5 september 2011 13:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Faith en Parker zijn (verre) familie.
Liberty en Parker zijn in ieder geval biologisch gezien geen familie.
quote:Op maandag 5 september 2011 13:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
Volgens mij zijn ze geen familie van elkaar toch?
Faith is van Holden en Lily.
Parker is van Hal en Carly.
Ik zie geen bloedband iig.
quote:Op maandag 5 september 2011 12:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja duurt me te lang....
kijken hoelang het duurt voordat Reid en Luke samen komen
Volgens mij ook ja. was goed merkbaar toen ze aangaf jaloers te zijn op hetquote:en volgens mij wordt Faith verliefd op Parker
nee ik ook niet, maar nu je het zegt holden en Lilly zijn wel familie van elkaar toch?quote:Op maandag 5 september 2011 13:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
Volgens mij zijn ze geen familie van elkaar toch?
Faith is van Holden en Lily.
Parker is van Hal en Carly.
Ik zie geen bloedband iig.
Iva was geadopteerd, dus Holden en Lily zijn biologisch gezien geen familie.quote:Op maandag 5 september 2011 13:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar nu je het zegt holden en Lilly zijn wel familie van elkaar toch?
Lilly is een dochter van Iva en dat is toch weer een zus van Holden of ben ik nu verkeerd?
ah oke, dat heb ik dan weer even gemist dat Iva geadopteerd was...maar toch is het dan eigenlijk het nichtje van Holdenquote:Op maandag 5 september 2011 13:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iva was geadopteerd, dus Holden en Lily zijn biologisch gezien geen familie.
Maar het blijft een beetje smerig.
Yep. Iva was toen verkracht door Josh (man van Meg).quote:Op maandag 5 september 2011 13:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iva was geadopteerd, dus Holden en Lily zijn biologisch gezien geen familie.
Maar het blijft een beetje smerig.
hahaha! ja inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 14:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop op niet teveel scčnes met Janet.
Het is onderhand As Janet's World Turns geworden.
Ik vind het een win. De vorige Chrisquote:Op maandag 5 september 2011 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan hebben ze zo'n stom belspelletje tussendoor over waar de acteur die Chris speelt vroeger in speelde en dan laten ze de foto van een eerdere Chris zien. Fail!
ja die oude is echt een mooiboy! Niks meer aan doen :pquote:Op maandag 5 september 2011 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan hebben ze zo'n stom belspelletje tussendoor over waar de acteur die Chris speelt vroeger in speelde en dan laten ze de foto van een eerdere Chris zien. Fail!
flink irritant, ik vind die nieuwe Liberty maar niks eigelijk.quote:Op maandag 5 september 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik denk dat het Liberty's vlog is.
begint vrijwel altijd eerder hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
het zou pas om half 11 beginnen
oh zo, nouja het begint veelal 5 tot 10 minuten eerder dan gepland staat ..quote:Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ahoke, ik kijk eik nooit 's avonds
oh noeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!quote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef sjampoeh het volgende:
Ik heb deze aflevering vant weekend gezien. janet en carly aflevering
Vorig jaar was ze volgens mij 15.quote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef sjampoeh het volgende:
En wat groeien de kids daar snel he? faith was vorig jaar nog een kind van 12 ? En nu al bijna even oud als parker ?
Ik vind Carly niet echt mooi ...quote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef Miam het volgende:
ik vind carly overigens een prachtige vrouw met lang stijl haar!
ze had het vorige keer opgestoken en vond dat niet zo tof.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind Carly niet echt mooi ...
Dat kon je goed zien toen ze net weer terug was bij de begrafenis van Brad.
Het is toch echt iemand die er beter uitziet met het haar deels voor het gezicht.
ik kwam laatst een foto voorbij met kort haar. vind ik ook mooi. maar ieder z'n ding!quote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind Carly niet echt mooi ...
Dat kon je goed zien toen ze net weer terug was bij de begrafenis van Brad.
Het is toch echt iemand die er beter uitziet met het haar deels voor het gezicht.
die van afgelopen vrijdag volgens mijquote:Op maandag 5 september 2011 22:45 schreef roos85 het volgende:
Alweer een paar afleveringen gemistIn welke aflevering werd Dusty door Jack gevonden?
dankjequote:Op maandag 5 september 2011 22:46 schreef Miam het volgende:
[..]
die van afgelopen vrijdag volgens mij
ur welcomequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |