oh zo, nouja het begint veelal 5 tot 10 minuten eerder dan gepland staat ..quote:Op maandag 5 september 2011 22:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ahoke, ik kijk eik nooit 's avonds
oh noeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!quote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef sjampoeh het volgende:
Ik heb deze aflevering vant weekend gezien. janet en carly aflevering
Vorig jaar was ze volgens mij 15.quote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef sjampoeh het volgende:
En wat groeien de kids daar snel he? faith was vorig jaar nog een kind van 12 ? En nu al bijna even oud als parker ?
Ik vind Carly niet echt mooi ...quote:Op maandag 5 september 2011 22:32 schreef Miam het volgende:
ik vind carly overigens een prachtige vrouw met lang stijl haar!
ze had het vorige keer opgestoken en vond dat niet zo tof.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind Carly niet echt mooi ...
Dat kon je goed zien toen ze net weer terug was bij de begrafenis van Brad.
Het is toch echt iemand die er beter uitziet met het haar deels voor het gezicht.
ik kwam laatst een foto voorbij met kort haar. vind ik ook mooi. maar ieder z'n ding!quote:Op maandag 5 september 2011 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind Carly niet echt mooi ...
Dat kon je goed zien toen ze net weer terug was bij de begrafenis van Brad.
Het is toch echt iemand die er beter uitziet met het haar deels voor het gezicht.
die van afgelopen vrijdag volgens mijquote:Op maandag 5 september 2011 22:45 schreef roos85 het volgende:
Alweer een paar afleveringen gemistIn welke aflevering werd Dusty door Jack gevonden?
dankjequote:Op maandag 5 september 2011 22:46 schreef Miam het volgende:
[..]
die van afgelopen vrijdag volgens mij
ur welcomequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |