nouja zou me niks verbazen, en van de familiebanden hebben ze zich nooit echt iets van aangetrokken...quote:Op maandag 5 september 2011 13:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Faith en Parker zijn (verre) familie.
Liberty en Parker zijn in ieder geval biologisch gezien geen familie.
quote:Op maandag 5 september 2011 13:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
Volgens mij zijn ze geen familie van elkaar toch?
Faith is van Holden en Lily.
Parker is van Hal en Carly.
Ik zie geen bloedband iig.
quote:Op maandag 5 september 2011 12:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja duurt me te lang....
kijken hoelang het duurt voordat Reid en Luke samen komen
Volgens mij ook ja. was goed merkbaar toen ze aangaf jaloers te zijn op hetquote:en volgens mij wordt Faith verliefd op Parker
nee ik ook niet, maar nu je het zegt holden en Lilly zijn wel familie van elkaar toch?quote:Op maandag 5 september 2011 13:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
Volgens mij zijn ze geen familie van elkaar toch?
Faith is van Holden en Lily.
Parker is van Hal en Carly.
Ik zie geen bloedband iig.
Iva was geadopteerd, dus Holden en Lily zijn biologisch gezien geen familie.quote:Op maandag 5 september 2011 13:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar nu je het zegt holden en Lilly zijn wel familie van elkaar toch?
Lilly is een dochter van Iva en dat is toch weer een zus van Holden of ben ik nu verkeerd?
ah oke, dat heb ik dan weer even gemist dat Iva geadopteerd was...maar toch is het dan eigenlijk het nichtje van Holdenquote:Op maandag 5 september 2011 13:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iva was geadopteerd, dus Holden en Lily zijn biologisch gezien geen familie.
Maar het blijft een beetje smerig.
Yep. Iva was toen verkracht door Josh (man van Meg).quote:Op maandag 5 september 2011 13:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iva was geadopteerd, dus Holden en Lily zijn biologisch gezien geen familie.
Maar het blijft een beetje smerig.
hahaha! ja inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 14:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop op niet teveel scènes met Janet.
Het is onderhand As Janet's World Turns geworden.
Ik vind het een win. De vorige Chrisquote:Op maandag 5 september 2011 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan hebben ze zo'n stom belspelletje tussendoor over waar de acteur die Chris speelt vroeger in speelde en dan laten ze de foto van een eerdere Chris zien. Fail!
ja die oude is echt een mooiboy! Niks meer aan doen :pquote:Op maandag 5 september 2011 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan hebben ze zo'n stom belspelletje tussendoor over waar de acteur die Chris speelt vroeger in speelde en dan laten ze de foto van een eerdere Chris zien. Fail!
flink irritant, ik vind die nieuwe Liberty maar niks eigelijk.quote:Op maandag 5 september 2011 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik denk dat het Liberty's vlog is.
begint vrijwel altijd eerder hoor.quote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
het zou pas om half 11 beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |