is al de hele avond zoquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:59 schreef alors het volgende:
waarom u? u bestaat niet eens in het Engels!
en hoe .. Wauwwww <3quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
Reid is aan t ontdooien!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben flieft op reid 0+quote:
verbaasd je niks zekers :pquote:
Ik denk dat iedereen er een beetje zo over denkt, volgens mij heeft iedereen hier bijvoorbeeld wel haatgevoelens wat betreft Lilyquote:
Nope !!!! ik vind m fucking ugly en zwaar irriquote:Op maandag 5 september 2011 10:11 schreef Koningin het volgende:
Ben ik de enige die Reid eigenlijk helemaal niet zo geweldig vindt?
dat dus!!quote:Op maandag 5 september 2011 10:14 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Nope !!!! ik vind m fucking ugly en zwaar irri
hopelijk is je vriend/man geen fokker hierquote:Op maandag 5 september 2011 11:05 schreef Miam het volgende:
Ik vind reid lekker. Karakter vind ik leuk, ik val op klootzakken voornamelijk dus dat verklaart
don't worry, die heb ik niet meerquote:Op maandag 5 september 2011 11:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
hopelijk is je vriend/man geen fokker hier![]()
![]()
ja of niet dan!quote:
ja duurt me te lang....quote:Op maandag 5 september 2011 12:32 schreef Miam het volgende:
[..]
ja of niet dan!wel een scharrel maar dat is niet echt serieus te noemen. Vanavond weer atwt! Whoaaaaa
Volgens mij was ze dat al langer (toen ze eetproblemen had oid) Maar daar hadden ze toen niks mee gedaan.quote:Op maandag 5 september 2011 12:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja duurt me te lang....
kijken hoelang het duurt voordat Reid en Luke samen komen en volgens mij wordt Faith verliefd op Parker
Gelukkig maar. Faith en Parker zijn (verre) familie.quote:Op maandag 5 september 2011 13:02 schreef Sk00p het volgende:
Volgens mij was ze dat al langer (toen ze eetproblemen had oid) Maar daar hadden ze toen niks mee gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |