Dat dusquote:
er zat toch ook iemand in zijn kamer te rommelen? zal dezelfde persoon wel zijn...quote:
Ojaquote:Op donderdag 1 september 2011 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
er zat toch ook iemand in zijn kamer te rommelen? zal dezelfde persoon wel zijn...
Haat aan faithquote:Op donderdag 1 september 2011 23:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Parker heeft echt zo ongelofelijk gelijk.
Faith is egoďstisch.
Wie? Die zangeres?quote:
Een jaar geleden vond ik het echt het meest walgelijke personage uit deze hele serie, maar nu hij zich niet meer met Paul en Meg bemoeit en Jack de waarheid spreekt, vind ik het wel cool.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:10 schreef alors het volgende:
Ik vind Dusty echt verschrikkelijk, hij en Janet verdienen elkaar.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Graag minder afleveringen met Lily/Janet/Noah/Katie/Chris/Jack, en meer afleveringen met Reid/Luke/Paul/Meg/Emily/Barbara/Henry/Bob/Kim/Lisa.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Graag minder afleveringen met Lily/Janet/Noah/Katie/Chris/Jack, en meer afleveringen met Reid/Luke/Paul/Meg/Emily/Barbara/Henry/Bob/Kim/Lisa.
quote:Op donderdag 1 september 2011 23:20 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Vooral nadat je erachter komt hoe dit eindigt..
![]()
Niet zo verrassend dat ATWT van de buis is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit nu ook te kijken joh, al heb ik`m al 3 keer gezien inmiddels. wohooooo
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
rtl he.die film van daarnet was ook vreselijk slecht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:14 schreef alors het volgende:
kak man, is het al lang bezig? aah ik wil ook tennis zien... waarom is alles tegelijk nu terwijl er de hele dag geen fuck op tv is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |