ah thanksquote:Op donderdag 1 september 2011 22:36 schreef belsen het volgende:
Supertof weer.
Ik zal ook weer eens luisteren, op die van n00bie heb ik uiteindelijk niet meer gereageerd.
Meteen trouwens in de reeks geplakt.
oh das al vrij netjes, succes nogquote:Op maandag 5 september 2011 00:52 schreef froebelmeister het volgende:
1e x luisteren weet ik er volgens mij 14.
in ieder geval meer dan de vorige keer.
er zitten er nog een paar bij waar ik nog even naar wil zoeken.
maar nu even niet.
't Is maar hoe je het bekijkt. Verwacht niet meer dan 10 inzendingen. Maar het duurde bij mij ook heel lang voordat de inzendingen binnenstroomden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:58 schreef Gehenna het volgende:
*kick*
ik heb het gevoel dat hier maar heel weinig animo voor is....
Oh, ik heb ze allemaal 2x beluisterd maar ga er nog wel weer voor zitten. Inzending komt wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:58 schreef Gehenna het volgende:
*kick*
You have PMquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:58 schreef Gehenna het volgende:
*kick*
Ha, 1e plaatsquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:31 schreef Gehenna het volgende:
voorlopige tussenstand:
Gambolputty 23 punten
Belsen 18 punten
Die had ik ook, zegt niks.quote:
1 2 3 4 | Berkery 32 punten froebelmeister 28 punten Gambolputty 23 punten Belsen 18 punten |
1 2 3 4 5 6 | n00biedoobiedoo 62 punten Belsen 36 punten Berkery 32 punten froebelmeister 28 punten Gambolputty 23 punten MMUFC 16 punten |
Dat dan weer wel, jou ga ik niet meer inhalen denk ik.quote:Op zondag 11 september 2011 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch wel een eerdere nummer 1 hoop ik?
Ik moet zeggen dat ik de legendarische Gerard mij heb laten helpen, maar er waren ook ineens heel veel kwartjes die plots vielen (waarschijnlijk door Gerards magische aura).quote:Op zondag 11 september 2011 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wow, wist belsen opeens ook de titels bij de artiesten die 'ie eerst had geraden?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | n00biedoobiedoo 62 punten BroekJ1987 47 punten On 37 punten Belsen 36 punten Berkery 32 punten Trashcanman 30 punten froebelmeister 28 punten Gambolputty 23 punten MMUFC 16 punten |
gewoon sowieso doen johquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:09 schreef Felagund het volgende:
Zal dit weekend ook wat proberen. Als ik genoeg weet stuur ik wat in.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | n00biedoobiedoo 64 punten WeezerButler 63 punten BroekJ1987 47 punten froebelmeister 40 punten On 37 punten Ranja 37 punten Belsen 36 punten Berkery 32 punten Trashcanman 30 punten Gambolputty 23 punten MMUFC 16 punten |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | Triggerfinger - First Taste Air - Kelly Watch the Stars Alice Cooper - Poison Amy Winehouse - You Know I'm No Good Armand - Vrijheid (deze bleek erg lastig te zijn, wellicht te onbekend..) Frace Gall - Poupée de cire, poupée de son Beastie Boys - Pass the Mic Rush - Working Man (veel dachten dat dit Black Sabbath was) Dune - Hardcore Vibes Caro Emerald - That Man Dolly Dots - Love me Just a Little Bit More Dinosaur Jr. - Freak Scene Doe Maar - Pa David Hasselhoff - Du Jefferson Airplane - White Rabbit Neutral Milk Hotel - Holland, 1945 John Coltrane - A Love Supreme (Part 1) Skik - Nie Veur Spek en Bonen Sonic Youth - Silver Rocket Steve Reich - Music For 18 Musicians (volgens mij had niemand dit nummer geraden, artiest wel) The Gathering - Strange Machine Eefje de Visser - Afdwaalt The Zombies - Time of the Season Kanye West - POWER Lenny Kuhr - De Troubadour The La's - There She Goes Laserkraft 3D - Nein Mann My Bloody Valentine - Only Shallow Andre Hazes - Hoogste Tijd (niemand had deze geraden, gelukkig maar, zou je haast zeggen :P) Babylon Zoo - Spaceman Black Sabbath - Neon Knights Dr. Dre & Snoop Dogg - Nuttin' But a G Thang Turbonegro - I Got Erection The Velvet Underground - All Tomorow's Parties Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Ete-L'Après-midi Fleetwood Mac - Oh Well Mike Oldfield - In Dulci Jubilo Beck - The New Polution Cuby + The Blizzards - Window of my Eye Aphex Twin - Windowlicker |
Komt wel weer een nieuwe kans.quote:Op zondag 18 september 2011 22:33 schreef Splashh het volgende:
Hè jammer, kende ik FOK! maar eerder.
Kom maar op.quote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef On het volgende:
Ik heb er bijna één af, is er al puf voor een nieuwe of zal ik even wachten? Iedereen krijgt sowieso wel weer even de tijd daar niet van.
ik heb wel weer zin in om met één mee te doen hoorquote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef On het volgende:
Ik heb er bijna één af, is er al puf voor een nieuwe of zal ik even wachten? Iedereen krijgt sowieso wel weer even de tijd daar niet van.
Natuurlijk niet! Ik denk dat ik weet waar je op doelt trouwens.quote:
Als je mag valsspelen is het geen valsspelen meer he. Maar als iedereen 80 punten haalt is het spel element een beetje weg he?quote:
Is goed, heb nog wat problemen met de fragmenten. Als test naar iemand gestuurd maar die kan ze niet openen.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:56 schreef Trashcanman het volgende:
On, wil je de link naar je rdp ook hier even posten als je hem klaar hebt? Kan maar zo zijn dat ik hem anders mis.
Ik ben er altijd te slecht in, dus doe ik niet meequote:Op dinsdag 6 september 2011 11:58 schreef Gehenna het volgende:
*kick*
bedankt voor de kick, maar eigenlijk ben je net een paar dagen te laatquote:Op woensdag 21 september 2011 14:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben er altijd te slecht in, dus doe ik niet mee
Ik wil wel ff kicken hoor...
Gehenna, heb jij de stukjes ook met Audacity geknipt? Ik heb ze dan geëxporteerd, standaard staat er dan geen mp3 bij, maar als je hem opslaat als .mp3 dan verandert hij er wel in. Ik heb het bij iemand getest en die schijnt hem niet te kunnen openen, terwijl ik dat zelf wel kan namelijk. Tips en tricks?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
bedankt voor de kick, maar eigenlijk ben je net een paar dagen te laat
maar zal iig niet slecht zijn voor het volgende deel
Ik heb nu wel weer puf, denk ik.quote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef On het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Hoezo dat eigenlijk? Maakt hij een wereldreis ofzo? Of is hij overleden of gewoon niet meer actief hier? Vertel het ons!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk is Grobbel nog steeds aan de beurt..maar daar hoven we denk ik niet op te wachten.
In welk formaat heb je ze nu dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef On het volgende:
Ik heb dus al 40 liedjes klaar, maar kreeg ze niet omgezet van wav naar mp3 ofzo. Moet echt nog even kijken hoe ik dit aanpak.
Wav, dat is het formaat dat ik krijg als ik in audacity een bestand aanpas.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:31 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
In welk formaat heb je ze nu dan?
Ligt eraan hoe je het exporteert natuurlijk. Maar mekkert Audacity over een Lame_enc.dll ofzo als je 't probeert op te slaan als MP3?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:32 schreef On het volgende:
[..]
Wav, dat is het formaat dat ik krijg als ik in audacity een bestand aanpas.
Hij luistert nog steeds muziek, dus hij zal wel gewoon niet meer op fok komen.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoezo dat eigenlijk? Maakt hij een wereldreis ofzo? Of is hij overleden of gewoon niet meer actief hier? Vertel het ons!
De optie om hem als mp3 op te slaan is er niet bij mij. Hij werkt wel als ik er als bestand .mp3 achter zet, maar had hem als test naar een vriendin gestuurd en die kon hem niet openen. En online converters werkten ook niet echt mee, maar ik ga nog even kijken!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij luistert nog steeds muziek, dus hij zal wel gewoon niet meer op fok komen.
Nee, renamen zal niet werken. Maar de optie File - Export as MP3 zit er toch standaard in? Daarna krijg je als het goed is die melding over Lame_enc.dll.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:24 schreef On het volgende:
[..]
De optie om hem als mp3 op te slaan is er niet bij mij. Hij werkt wel als ik er als bestand .mp3 achter zet, maar had hem als test naar een vriendin gestuurd en die kon hem niet openen. En online converters werkten ook niet echt mee, maar ik ga nog even kijken!
Linux zeker..?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:03 schreef cafca het volgende:
Bij mij heeft Audacity inderdaad die optie. En ik heb geen dll' s, dus die foutmelding krijg ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |