Ik heb nu wel weer puf, denk ik.quote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef On het volgende:
Ik heb er bijna één af, is er al puf voor een nieuwe of zal ik even wachten? Iedereen krijgt sowieso wel weer even de tijd daar niet van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Hoezo dat eigenlijk? Maakt hij een wereldreis ofzo? Of is hij overleden of gewoon niet meer actief hier? Vertel het ons!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk is Grobbel nog steeds aan de beurt..maar daar hoven we denk ik niet op te wachten.
In welk formaat heb je ze nu dan?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef On het volgende:
Ik heb dus al 40 liedjes klaar, maar kreeg ze niet omgezet van wav naar mp3 ofzo. Moet echt nog even kijken hoe ik dit aanpak.
Wav, dat is het formaat dat ik krijg als ik in audacity een bestand aanpas.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:31 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
In welk formaat heb je ze nu dan?
Ligt eraan hoe je het exporteert natuurlijk. Maar mekkert Audacity over een Lame_enc.dll ofzo als je 't probeert op te slaan als MP3?quote:Op donderdag 8 december 2011 12:32 schreef On het volgende:
[..]
Wav, dat is het formaat dat ik krijg als ik in audacity een bestand aanpas.
Hij luistert nog steeds muziek, dus hij zal wel gewoon niet meer op fok komen.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoezo dat eigenlijk? Maakt hij een wereldreis ofzo? Of is hij overleden of gewoon niet meer actief hier? Vertel het ons!
De optie om hem als mp3 op te slaan is er niet bij mij. Hij werkt wel als ik er als bestand .mp3 achter zet, maar had hem als test naar een vriendin gestuurd en die kon hem niet openen. En online converters werkten ook niet echt mee, maar ik ga nog even kijken!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij luistert nog steeds muziek, dus hij zal wel gewoon niet meer op fok komen.
Nee, renamen zal niet werken. Maar de optie File - Export as MP3 zit er toch standaard in? Daarna krijg je als het goed is die melding over Lame_enc.dll.quote:Op donderdag 8 december 2011 13:24 schreef On het volgende:
[..]
De optie om hem als mp3 op te slaan is er niet bij mij. Hij werkt wel als ik er als bestand .mp3 achter zet, maar had hem als test naar een vriendin gestuurd en die kon hem niet openen. En online converters werkten ook niet echt mee, maar ik ga nog even kijken!
Linux zeker..?quote:Op donderdag 8 december 2011 14:03 schreef cafca het volgende:
Bij mij heeft Audacity inderdaad die optie. En ik heb geen dll' s, dus die foutmelding krijg ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |