1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | n00biedoobiedoo 64 punten WeezerButler 63 punten BroekJ1987 47 punten froebelmeister 40 punten On 37 punten Ranja 37 punten Belsen 36 punten Berkery 32 punten Trashcanman 30 punten Gambolputty 23 punten MMUFC 16 punten |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 | Triggerfinger - First Taste Air - Kelly Watch the Stars Alice Cooper - Poison Amy Winehouse - You Know I'm No Good Armand - Vrijheid (deze bleek erg lastig te zijn, wellicht te onbekend..) Frace Gall - Poupée de cire, poupée de son Beastie Boys - Pass the Mic Rush - Working Man (veel dachten dat dit Black Sabbath was) Dune - Hardcore Vibes Caro Emerald - That Man Dolly Dots - Love me Just a Little Bit More Dinosaur Jr. - Freak Scene Doe Maar - Pa David Hasselhoff - Du Jefferson Airplane - White Rabbit Neutral Milk Hotel - Holland, 1945 John Coltrane - A Love Supreme (Part 1) Skik - Nie Veur Spek en Bonen Sonic Youth - Silver Rocket Steve Reich - Music For 18 Musicians (volgens mij had niemand dit nummer geraden, artiest wel) The Gathering - Strange Machine Eefje de Visser - Afdwaalt The Zombies - Time of the Season Kanye West - POWER Lenny Kuhr - De Troubadour The La's - There She Goes Laserkraft 3D - Nein Mann My Bloody Valentine - Only Shallow Andre Hazes - Hoogste Tijd (niemand had deze geraden, gelukkig maar, zou je haast zeggen :P) Babylon Zoo - Spaceman Black Sabbath - Neon Knights Dr. Dre & Snoop Dogg - Nuttin' But a G Thang Turbonegro - I Got Erection The Velvet Underground - All Tomorow's Parties Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Ete-L'Après-midi Fleetwood Mac - Oh Well Mike Oldfield - In Dulci Jubilo Beck - The New Polution Cuby + The Blizzards - Window of my Eye Aphex Twin - Windowlicker |
Komt wel weer een nieuwe kans.quote:Op zondag 18 september 2011 22:33 schreef Splashh het volgende:
Hè jammer, kende ik FOK! maar eerder.
Kom maar op.quote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef On het volgende:
Ik heb er bijna één af, is er al puf voor een nieuwe of zal ik even wachten? Iedereen krijgt sowieso wel weer even de tijd daar niet van.
ik heb wel weer zin in om met één mee te doen hoorquote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef On het volgende:
Ik heb er bijna één af, is er al puf voor een nieuwe of zal ik even wachten? Iedereen krijgt sowieso wel weer even de tijd daar niet van.
Natuurlijk niet! Ik denk dat ik weet waar je op doelt trouwens.quote:
Als je mag valsspelen is het geen valsspelen meer he. Maar als iedereen 80 punten haalt is het spel element een beetje weg he?quote:
Is goed, heb nog wat problemen met de fragmenten. Als test naar iemand gestuurd maar die kan ze niet openen.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:56 schreef Trashcanman het volgende:
On, wil je de link naar je rdp ook hier even posten als je hem klaar hebt? Kan maar zo zijn dat ik hem anders mis.
Ik ben er altijd te slecht in, dus doe ik niet meequote:Op dinsdag 6 september 2011 11:58 schreef Gehenna het volgende:
*kick*
ik heb het gevoel dat hier maar heel weinig animo voor is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |