SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Onbekend/Miskend!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jij kunt meebeslissen.. wat wordt mijn eerstvolgende avond show?
* onbekende/miskende artiesten 2 stemmen
* raad de plaat ( lyrics verdrenst) 2,5 stemmen
* artiesten en feitjes 2,5 stemmen
Is dat die winkel waar het uitverkoop is?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Liggen al klaar voor me in de "winkel"
Nee, maar ik las alleen de vraag wie draait en toen klikte ik naar SAM terugquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
begrijpend lezen is lastig he joof
dat zeg ik..lastig hequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, maar ik las alleen de vraag wie draait en toen klikte ik naar SAM terug
Man, Multitaskenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zeg ik..lastig he [ afbeelding ]
joa anders stond je nog niet op het roosterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Man, Multitasken
Ingetuned wel trouwens?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nijn leef jij ook nog?![]()
whutquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]. Hier niet heel veel meer geweest de laatste tijd
.
Wanneer is er weer scrobble?.
Heuj nijnniequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]. Hier niet heel veel meer geweest de laatste tijd
.
Wanneer is er weer scrobble?.
Dat je met een woord uit de titel/artiest een volgend nummer moet zoekenquote:
Knetterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heuj nijnnie
wanneer is er weer wat?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat je met een woord uit de titel/artiest een volgend nummer moet zoeken.
Wat is verdrenst?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh nijn.. jij mag ook mee beslissen.. mijn eerstvolgende avondshow wordt:
* onbekende/miskende artiesten 3 stemmen
Je maakt naaktfoto's van jezelf?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan mezelf niet zo ver krijgen aan te kleden en de supermarkt te bezoeken. Dus dan maar foto's van mezelf maken en bewerken. Internet doet trouwens superkut
.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je maakt naaktfoto's van jezelf?
engelse lyrics vertalen naar het nederlands, en daar een drents accent tegen aan gooienquote:
quote:
Erikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan mezelf niet zo ver krijgen aan te kleden en de supermarkt te bezoeken. Dus dan maar foto's van mezelf maken en bewerken. Internet doet trouwens superkut
.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
.. jij mag ook mee beslissen.. mijn eerstvolgende avondshow wordt:
Onbekend/miskend graagquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh nijn.. jij mag ook mee beslissen.. mijn eerstvolgende avondshow wordt:
dit!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn stem gaat uit naar Raad de Plaat. Want Knetters stem.
Maar dit ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:35 schreef ValHallen het volgende:
Onbekend/miskend graag. Lekker bitchen als je nummers WEL kent.
Keek er nogal van op dat er nog maar 1 van die zes was gedraaid want ik vind mijn muzieksmaak bepaald niet afwijkendquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:37 schreef WickedTunes het volgende:
Lekkere song Ms. Messy! Die had ik ook in mind, maar toch niet gekozen
de rest vind van wel, Jofu iigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Keek er nogal van op dat er nog maar 1 van die zes was gedraaid want ik vind mijn muzieksmaak bepaald niet afwijkend
haha, tijd over?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef MsMessy het volgende:
Dit nummer achterstevoren gedraaid klinkt nog steeds leuk. Kwam ik achter door de tape van een cassettebandje te knippen en er andersom weer inplakken
Rare hobbyquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef MsMessy het volgende:
Dit nummer achterstevoren gedraaid klinkt nog steeds leuk. Kwam ik achter door de tape van een cassettebandje te knippen en er andersom weer inplakken
Ik knipte de reclames uit de opnames van de radio en een keer dat nummer er verkeerd om weer ingeplaktquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik knipte de reclames uit de opnames van de radio en een keer dat nummer er verkeerd om weer ingeplakt
Zeg jonkie dat ik nou zo'n ouwe taart ben kan ik toch niets aan doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik knip ook altijd CD's kapot en plak ze andersom weer in elkaar.
Nou als ik moest kiezen verloor dat jonkie hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zeg jonkie dat ik nou zo'n ouwe taart ben kan ik toch niets aan doen
Nee ik nam een heel programma op maar was wel eens te laat met de pauze knop of was net even ergens anders en dan had je het nieuws en de reclame erbij en ook wou ik wel eens een nummer niet hebben en skip was toen nog lastig dus ik eigenwijs die bandjes editten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon er overheen tapen was geen optie?
Maar werkte dat een beetje dan? Kreeg je dan niet van die rare skips?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee ik nam een heel programma op maar was wel eens te laat met de pauze knop of was net even ergens anders en dan had je het nieuws en de reclame erbij en ook wou ik wel eens een nummer niet hebben en skip was toen nog lastig dus ik eigenwijs die bandjes editten.
Tis kwart voor 6 schatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
OMG kacheltje lam om kwart voor 4, hihihi. Hola
Het is hier geweldigNooit meer naar huis
Wowiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Over kacheltje lam gesproken, gisteren zijn er hier met 3.5 mensen (een iemand verdween op de helft van de avond) 6 flessen rode wijn opgegaan.
Nog bruiner worden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoelde kwart voor 5hihi 1 uurtje vroeger
Zo nu even naar de playa
Zeg dat welquote:
Joahquote:
Dat was juist leuk. Alleen sommige dj's gingen door gitaarsolo's heenjengelen en uitro's verneuken... jaren later hoor ik nog sommige stemmen in bepaalde nummers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar werkte dat een beetje dan? Kreeg je dan niet van die rare skips?
Door het plakband had je net een korte pauze ertussen en het was wel even oefenen maar had het vrij snel door.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar werkte dat een beetje dan? Kreeg je dan niet van die rare skips?
Hihi alles draait een beetjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent met een borreltje op nog schattiger.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi alles draait een beetje
Hihi en weer wegbye bye schatties
Check!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet vergeten te zwemmen hè, als je het water inrent.
Knipte alleen niet in het 3fm programma Bad Grrrl want ik vond haar stem en tekst ook gewoon leuk. Jammer dat ik niet weet wat er met die bandjes is gebeurd uiteindelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat was juist leuk. Alleen sommige dj's gingen door gitaarsolo's heenjengelen en uitro's verneuken... jaren later hoor ik nog sommige stemmen in bepaalde nummers.
Jij bent gek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
is het nou stil of ..
quote:
Dit..quote:
wat moet ik me bij 2 en 3 voorstellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:00 schreef WickedTunes het volgende:
3 nrs luisteren, dan naar huis...
Zal ik vanaaf van 22 tot 23u draaien?
Dan voorkeur:
1) - Artiest special: nog geheim, maar goed funky
2) - Thema special: superhelden
3) - Boardgames special (met af en toe wat muziekjes)
Kies maar!!![]()
use your imaginationquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat moet ik me bij 2 en 3 voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Ik denk nummers waar superhelden in genoemd worden, en een link hebben naar.. Zals Iron man van Black Sabbath, of Superman can't use his legs...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat moet ik me bij 2 en 3 voorstellen
Ik had 't goed bedacht dusquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef WickedTunes het volgende:
Dan voorkeur:
Kies maar!!![]()
Er mag gestemd worden!
quote:
Superhelden heeft ook mijn voorkeurquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:00 schreef WickedTunes het volgende:
Dan voorkeur:
Kies maar!!![]()
2 dan maar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef WickedTunes het volgende:
Dan voorkeur:
Kies maar!!![]()
Er mag gestemd worden!
laat dat maar aan mij overquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had 't goed bedacht dus
Maar zijn daar wel genoeg van voor een show dan?
Ik kan je iig wel aan 1 nummer helpen over Supermanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:07 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
laat dat maar aan mij over![]()
(weer een uitdaging erbij)
zippy maar raak voor een knaakquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan je iig wel aan 1 nummer helpen over Superman
Ik ook... die doen?quote:
2quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
zippy maar raak voor een knaak
[..]
Ik ook... die doen?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[..]
Ik ook... die doen?
Kom maar op met die knaak dan, kan ik weer een shake halenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
[..]
Ik ook... die doen?
Sorry, ik heb het opgegeven, jij bent er ook nooit als ik jou nodig heb, dus zoek het nu zelf maar uit knulquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom is niemand online die ik nodig heb?
Ik heb jou ook niet nodigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het opgegeven, jij bent er ook nooit als ik jou nodig heb, dus zoek het nu zelf maar uit knul
dat waren pas keiharde pegelsquote:
quote:
Jofu op automatisch, eten en douchen enzo en ik ga uurtje na jouquote:
Oke top!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Jofu op automatisch, eten en douchen enzo en ik ga uurtje na jou
quote:
Ik heb ook wel weer lekkere muziekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:34 schreef JJH het volgende:
Volgens mij heb ik de eindjes ook wel aan elkaar geknoopt. Was heerlijk om het een en ander uit te zoeken.
Ik ben er tussen de regels door drie dagen mee bezig geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ook wel weer lekkere muziek
Heb er wat andere nummers bij gezocht
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:36 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb SAM nu ook.
En als goed is werkt alles
Zelfs mijn mic
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:36 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb SAM nu ook.
En als goed is werkt alles
Zelfs mijn mic
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:38 schreef Symphonic het volgende:
Fuck
Dit nummer kan ik er dus uit halen
Aj 't maar niet flikt om het te vervangen door Blue suede shoes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:38 schreef Symphonic het volgende:
Fuck
Hoi !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:41 schreef TrollenFTW het volgende:
Hallon!
Tijd niet geweest hier, sorry luitjes.
Ehh ja is goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Morph, jij wil vast 19:00 tot 20:00 draaien
Mooi, dan kan ik er straks uit, 3 uur Tofu in de middag is wel weer genoegquote:
welke?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:38 schreef Symphonic het volgende:
Fuck
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Aj 't maar niet flikt om het te vervangen door Blue suede shoes.
Oke geef maar een GOquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik er straks uit, 3 uur Tofu in de middag is wel weer genoeg
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:49 schreef Insomnium het volgende:
Oh en ik faal.
Ik zou 2 weken niet drinken
Kom ik net uit mijn stamkroeg met 3 biertjes achter mijn kiezen.
Moedie bloes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:49 schreef WickedTunes het volgende:
Ik ga naar huus... show voorbereiden en dan kleurenspecial luustern
It's gonna be a night in white satin
Jij deugniet!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:49 schreef Insomnium het volgende:
Oh en ik faal.
Ik zou 2 weken niet drinken
Kom ik net uit mijn stamkroeg met 3 biertjes achter mijn kiezen.
Ja, goede oude tijdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
dat waren pas keiharde pegels
die ga ik weer een keer in een lange nummers show doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:49 schreef WickedTunes het volgende:
Ik ga naar huus... show voorbereiden en dan kleurenspecial luustern
It's gonna be a night in white satin
Alleen maar rookpauzes.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die ga ik weer een keer in een lange nummers show doen
Dat vindt iedereen van zichzelf. Don't worry, we lachen je toch wel uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:52 schreef Insomnium het volgende:
Ik weet niet zo goed of ik wel een show moet doen.
Hoorde mijn stem gister voor het eerst echt.
Beetje apart
Heb je mijn stem wel eens gehoord.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:52 schreef Insomnium het volgende:
Beetje apart
Morph.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:53 schreef ToT het volgende:
Is er van 19.00 tot 20.00 niemand die gaat draaien?
Me!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:53 schreef ToT het volgende:
Is er van 19.00 tot 20.00 niemand die gaat draaien?
is ook met mijn stem, maar ik ben blijkbaar goed vestaanbaar, dus no probquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:52 schreef Insomnium het volgende:
Beetje apart
Volgens mij was het een soort van retorische vraag..quote:
Pft.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:54 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Volgens mij was het een soort van retorische vraag..
Een beetje van dat inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:54 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Volgens mij was het een soort van retorische vraag..
Zo van: 'Ik heb ook een kutstem.'
Ook niet in de FRS?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:56 schreef Symphonic het volgende:
Kut
Het album van Zinatra is niet te vinden
quote:
Ohquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee joh die band is allang dood
MJ had niet moeten starten maar ik zat niet op te lettenquote:
Ow je was al klaarquote:
quote:
Heb niet lang geluisterd maar wat ik gehoord heb was tofquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ik hoop dat jullie genoten hebben, en dat nu gaan doen van Morph en Symph!
Was prima jofu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ik hoop dat jullie genoten hebben, en dat nu gaan doen van Morph en Symph!
Okayquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:06 schreef TrollenFTW het volgende:
* TrollenFTW is nu home alone. [ afbeelding ]
Fappen tot je er bij neervaltquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:06 schreef TrollenFTW het volgende:
* TrollenFTW is nu home alone. [ afbeelding ]
Jij daar, gebruik die msn tool eens!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]Je gaat huilen van blijdschap als je dEUS in je hart sluit.
Hmm?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij daar, gebruik die msn tool eens!
Hoiquote:
quote:
Daarvoor ook al hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Skippy_ball het volgende:
Tuurlijk het is goede muziek. Maar waarom wordt die juist na dat die dood is zoveel gedraaid..
Ik draai het niet meer of minder dan ervoor hoor...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef Skippy_ball het volgende:
Tuurlijk het is goede muziek. Maar waarom wordt die juist na dat die dood is zoveel gedraaid..
ik ook nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik draai het niet meer of minder dan ervoor hoor...
Morphmutsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie is er schuldig aan dit mooie muziekje?
meld je eens even rap
alle soorten muziekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef Skippy_ball het volgende:
Word er alleen maar dit soort muziek gedraaid? Of prikkel je ons nog met andere stylen, BPM's
Hangt er maar net af wie er draaitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef Skippy_ball het volgende:
Word er alleen maar dit soort muziek gedraaid? Of prikkel je ons nog met andere stylen, BPM's
Hoi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meld je eens even rap
Variatie ftwquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hangt er maar net af wie er draait
Hoiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meld je eens even rap
Ja vanmorgenvroeg nog..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef ValHallen het volgende:
Heeft er iemand melting in het topic gezien de laatste tijd?
Ja gisteren of eergister nog.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef ValHallen het volgende:
Heeft er iemand melting in het topic gezien de laatste tijd?
Ik blijf popliedjes draaienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:15 schreef Skippy_ball het volgende:
Okee, zoals nu hebben we al drie wat langzamere nummers
wat mag ik als genre invullen?quote:
* Knetter bied schouder aanquote:
Prikkelen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Skippy_ball het volgende:
Als DJ zul je toch juist je luisteraars moeten prikkelen met veel variatie
Waar kan ik me aanmelden?quote:
Je weet het wel goed allemaal he?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Skippy_ball het volgende:
Nee, ligt eraan welke DJ en wanneer.. als ik 's avonds kan draaien komt er veelal Rock en Metal voorbij, overdag draai ik mindere herrie..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Skippy_ball het volgende:
Doe maar Popsongsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat mag ik als genre invullen?
leuken muziekjens?
relaxxxxx
classis?
gewoonweggoed?
Knetter is lief.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter bied schouder aan
Ja das waar ookquote:
Ben snel van begripquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je weet het wel goed allemaal he?
Ik draai liever consistent een beetje hetzelfde gedurende tijdens een show dan dat ik van Dubstep via Elvis naar speedcore ga.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:17 schreef Skippy_ball het volgende:
Elk genre is welkom en meestal draai ik rock & metal maar heb nu zin in popsongsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Ja das waar ook
[..]
Ben snel van begrip
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Insomnium het volgende:
Ik ga deze week nog een uurtje draaien
die stond er niet tussenquote:
Drents!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jouw stem kan meetellen..
mijn eerstvolgende avond show wordt:
* onbekende/miskende artiesten 5 stemmen
* raad de plaat ( lyrics verdrenst) 3,5 stemmen
* artiesten en feitjes 3,5 stemmen
stem nuen beslis mee wat ik ga draaien
Onbekende/miskende artiesten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die stond er niet tussen
zucht... ke... zucht... steun.. .zucht..
een combi van 1 en 2quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
WAS?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:21 schreef heloef het volgende:
Er is een Ekstra Weekend On Tour maar waar en wanneer kan ik niet vinden, wat is deze?
Vertel me meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:21 schreef heloef het volgende:
Er is een Ekstra Weekend On Tour maar waar en wanneer kan ik niet vinden, wat is deze?
www.3fm.nl ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:21 schreef heloef het volgende:
Ik zag het.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
http://www.leemhuis.nl/dj/
Ik heb al wat gevonden.
tja, wat hebben we daaraan...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
http://www.leemhuis.nl/dj/
Ik heb al wat gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |