Nou als ik moest kiezen verloor dat jonkie hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zeg jonkie dat ik nou zo'n ouwe taart ben kan ik toch niets aan doen
Nee ik nam een heel programma op maar was wel eens te laat met de pauze knop of was net even ergens anders en dan had je het nieuws en de reclame erbij en ook wou ik wel eens een nummer niet hebben en skip was toen nog lastig dus ik eigenwijs die bandjes editten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon er overheen tapen was geen optie?
Maar werkte dat een beetje dan? Kreeg je dan niet van die rare skips?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee ik nam een heel programma op maar was wel eens te laat met de pauze knop of was net even ergens anders en dan had je het nieuws en de reclame erbij en ook wou ik wel eens een nummer niet hebben en skip was toen nog lastig dus ik eigenwijs die bandjes editten.
Tis kwart voor 6 schatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
OMG kacheltje lam om kwart voor 4, hihihi. Hola
Het is hier geweldigNooit meer naar huis
Wowiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Over kacheltje lam gesproken, gisteren zijn er hier met 3.5 mensen (een iemand verdween op de helft van de avond) 6 flessen rode wijn opgegaan.
Nog bruiner worden?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoelde kwart voor 5hihi 1 uurtje vroeger
Zo nu even naar de playa
Zeg dat welquote:
Joahquote:
Dat was juist leuk. Alleen sommige dj's gingen door gitaarsolo's heenjengelen en uitro's verneuken... jaren later hoor ik nog sommige stemmen in bepaalde nummers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar werkte dat een beetje dan? Kreeg je dan niet van die rare skips?
Door het plakband had je net een korte pauze ertussen en het was wel even oefenen maar had het vrij snel door.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar werkte dat een beetje dan? Kreeg je dan niet van die rare skips?
Hihi alles draait een beetjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent met een borreltje op nog schattiger.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hihi alles draait een beetje
Hihi en weer wegbye bye schatties
Check!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet vergeten te zwemmen hè, als je het water inrent.
Knipte alleen niet in het 3fm programma Bad Grrrl want ik vond haar stem en tekst ook gewoon leuk. Jammer dat ik niet weet wat er met die bandjes is gebeurd uiteindelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat was juist leuk. Alleen sommige dj's gingen door gitaarsolo's heenjengelen en uitro's verneuken... jaren later hoor ik nog sommige stemmen in bepaalde nummers.
Jij bent gek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
is het nou stil of ..
quote:
Dit..quote:
wat moet ik me bij 2 en 3 voorstellenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:00 schreef WickedTunes het volgende:
3 nrs luisteren, dan naar huis...
Zal ik vanaaf van 22 tot 23u draaien?
Dan voorkeur:
1) - Artiest special: nog geheim, maar goed funky
2) - Thema special: superhelden
3) - Boardgames special (met af en toe wat muziekjes)
Kies maar!!![]()
use your imaginationquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat moet ik me bij 2 en 3 voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Ik denk nummers waar superhelden in genoemd worden, en een link hebben naar.. Zals Iron man van Black Sabbath, of Superman can't use his legs...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat moet ik me bij 2 en 3 voorstellen
Ik had 't goed bedacht dusquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef WickedTunes het volgende:
Dan voorkeur:
Kies maar!!![]()
Er mag gestemd worden!
quote:
Superhelden heeft ook mijn voorkeurquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:00 schreef WickedTunes het volgende:
Dan voorkeur:
Kies maar!!![]()
2 dan maar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef WickedTunes het volgende:
Dan voorkeur:
Kies maar!!![]()
Er mag gestemd worden!
laat dat maar aan mij overquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had 't goed bedacht dus
Maar zijn daar wel genoeg van voor een show dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |