SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
gaga heeft toegegeven dat ze madonna kopieert om aandacht te trekken, vind ik heel triest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet beter, ik zie wel gelijkenissen tussen die twee.
Geef eens link.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:47 schreef Viro het volgende:
[..]
gaga heeft toegegeven dat ze madonna kopieert om aandacht te trekken, vind ik heel triest.
Dat gaat wel heel moeilijk worden. Ander tijdperk enz. Maar niemand kan ontkennen dat Gaga sowieso de grootste is vandaag de dag. En dat nog wel een tijdje vol gaat houden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je vergelijkt haar aan het begin van haar carrière al met Madonna. Dat betekent dat ze waarschijnlijk groter, veel groter gaat worden.
Het is een gave.quote:
Dit doen boybands toch al jaren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is nog veel genialer om keihard te scoren terwijl je géén muzikaal genie bentGillende meisjes
Bekende sterren/modellen in je directe nabijheid
In een film spelen
Hij heeft misschien niet zoveel muzikaal talent, maar hij DOET het gewoon, en iedereen valt er als een blok voor.
niet te vergelijken behalve de controverciele houding van beiden. Madonna's begintijd is veel beter dan wat Gaga nu presteert. Madonna anno nu:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:45 schreef Viro het volgende:
[..]
jij vind gaga ook beter dan madonna?
ik vond Madonna als Evita overigens wel geweldigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:47 schreef Viro het volgende:
[..]
gaga heeft toegegeven dat ze madonna kopieert om aandacht te trekken, vind ik heel triest.
Datquote:
Heb je dat nou over dat ene nummer wat ze van Madonna heeft gejat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Integendeel; hoe slim is ze momenteel bezigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet zo snel bedenken waarom iemand in stijl kopieren meteen triest is...
Nou, nee. Ten eerste zou het een boyBAND zijn, ofwel 4 mensen ofzo. En ouder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit doen boybands toch al jaren?
Nou ja bij hun zijn het tegenwoordig gillende Huishoudbeurs bezoekers.
vind ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet zo snel bedenken waarom iemand in stijl kopieren meteen triest is...
nee qua kostuumsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je dat nou over dat ene nummer wat ze van Madonna heeft gejat?
Zinatra?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe nee ik doelde niet op Sinatra, maar op Zinatra (met een Z dus)
Ahum... luister jij eens gauw True Bluequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef Bellatrix het volgende:
Gaga is wél muzikaler dan Madonna, en heeft een veel betere stem.
En kopiëren lijkt me sterk, een van Gaga's grote voorbeelden is overduidelijk Madonna.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
Beter is subjectief, qua hitnoteringen is ze zelfs beter dan Madonna.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
niet te vergelijken behalve de controverciele houding van beiden. Madonna's begintijd is veel beter dan wat Gaga nu presteert. Madonna anno nu:
Ik hoor het.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Daar heb jij nu ook een nummer van sl het goed is
Ja dit.. Iedereen is vergeten dat Madonna eerst nergens aan de bak kwam omdat ze niet kon zingen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef Bellatrix het volgende:
Gaga is wél muzikaler dan Madonna, en heeft een veel betere stem.
Ja, preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
En kopiëren lijkt me sterk, een van Gaga's grote voorbeelden is overduidelijk Madonna.
Inspireren lijkt mij een beter woord.
qua hitnotering is ze idd beter, maar als icoonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter is subjectief, qua hitnoteringen is ze zelfs beter dan Madonna.
Bieber mag de schoenveters van MJ nog niet strikken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaga is de nieuwe Madonna die blijft plakken.
Stijlicoon en vernieuwend die zien we over 30 jaar nog.
Bieber is geen muzikaal genie zoals Michael dat was.
Dat denk ik tenminste we zullen het zien.
jij bent me te snel afquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
en die bliksemschicht van gaga heeft ze gestolen van David bowie
Ander tijdperk, niet te vergelijken... Je vergelijkt de Beatles toch ook niet met The Rootsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
behoorlijk jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoor het.
Dat is heul wat anders dan Sinatra inderdaad.
quote:
Dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bieber mag de schoenveters van MJ nog niet strikken.
Hij verkoopt alleen wel eng, eng veel plaatjes voor iemand die niet blijft hangen.
Volgens mij is het nog te vroeg om dat oordeel te vellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel tijdsbeeldbepalend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Madonna nooit briljant gevonden. Toffee muziek, maar niet briljant of zo.
meisjes van 13 krijgen teveel zakgeld blijkbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bieber mag de schoenveters van MJ nog niet strikken.
Hij verkoopt alleen wel eng, eng veel plaatjes voor iemand die niet blijft hangen.
En Bowie heeft 't vast weer ergens anders gezienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
en die bliksemschicht van gaga heeft ze gestolen van David bowie
Als Gaga in 2006 meer plaatjes verkoopt dan madonna in 1985 is dat juist enorm veelzeggend. Met de huidige download-cultuur zou je denken dat het andersom zou zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ander tijdperk, niet te vergelijken... Je vergelijkt de Beatles toch ook niet met The Roots
Weet je nog dat nummer van Madonna? Hung Up heette het geloof ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je dat nou over dat ene nummer wat ze van Madonna heeft gejat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |