Beter is subjectief, qua hitnoteringen is ze zelfs beter dan Madonna.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:48 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
niet te vergelijken behalve de controverciele houding van beiden. Madonna's begintijd is veel beter dan wat Gaga nu presteert. Madonna anno nu:
Ik hoor het.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Daar heb jij nu ook een nummer van sl het goed is
Ja dit.. Iedereen is vergeten dat Madonna eerst nergens aan de bak kwam omdat ze niet kon zingen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef Bellatrix het volgende:
Gaga is wél muzikaler dan Madonna, en heeft een veel betere stem.
Ja, preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
En kopiëren lijkt me sterk, een van Gaga's grote voorbeelden is overduidelijk Madonna.
Inspireren lijkt mij een beter woord.
qua hitnotering is ze idd beter, maar als icoonquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter is subjectief, qua hitnoteringen is ze zelfs beter dan Madonna.
Bieber mag de schoenveters van MJ nog niet strikken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Gaga is de nieuwe Madonna die blijft plakken.
Stijlicoon en vernieuwend die zien we over 30 jaar nog.
Bieber is geen muzikaal genie zoals Michael dat was.
Dat denk ik tenminste we zullen het zien.
jij bent me te snel afquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
en die bliksemschicht van gaga heeft ze gestolen van David bowie
Ander tijdperk, niet te vergelijken... Je vergelijkt de Beatles toch ook niet met The Rootsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
behoorlijk jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoor het.
Dat is heul wat anders dan Sinatra inderdaad.
quote:
Dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bieber mag de schoenveters van MJ nog niet strikken.
Hij verkoopt alleen wel eng, eng veel plaatjes voor iemand die niet blijft hangen.
Volgens mij is het nog te vroeg om dat oordeel te vellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel tijdsbeeldbepalend.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Madonna nooit briljant gevonden. Toffee muziek, maar niet briljant of zo.
meisjes van 13 krijgen teveel zakgeld blijkbaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bieber mag de schoenveters van MJ nog niet strikken.
Hij verkoopt alleen wel eng, eng veel plaatjes voor iemand die niet blijft hangen.
En Bowie heeft 't vast weer ergens anders gezienquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
en die bliksemschicht van gaga heeft ze gestolen van David bowie
Als Gaga in 2006 meer plaatjes verkoopt dan madonna in 1985 is dat juist enorm veelzeggend. Met de huidige download-cultuur zou je denken dat het andersom zou zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ander tijdperk, niet te vergelijken... Je vergelijkt de Beatles toch ook niet met The Roots
Weet je nog dat nummer van Madonna? Hung Up heette het geloof ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb je dat nou over dat ene nummer wat ze van Madonna heeft gejat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |