abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101363000
Beste mensen,

Ik zit met een probleempje en zou graag wat advies willen.
De laatste paar weken ben ik aan het daten geweest met een jongen. We zijn allebei begin twintig. We hebben elkaar in totaal 5 keer gezien. Stuk voor stuk leuke dates gehad, maar toch zit mij iets dwars, het gaat om het volgende: iedere keer, wanneer ik hem zie, of afscheid van hem neem, neem ík initiatief voor een knuffel of een zoen (op de wang). Als ik het niet doe, dan zegt hij 'doei', draait zich om en loopt weg. Ik begin het eerlijk gezegd een beetje zat te worden want het voelt voor mij alsof ik mijzelf aan hem opdring.
Hij is intelligent, grappig, vaak lief, ziet er goed uit etc. In woorden geeft hij mij complimentjes, zegt dat 'ie me leuk vindt en graag wat meer wil. Maar toch: waaróm raakt hij mij niet aan? En nee, ik wil niet aangerand worden, maar zelfs een kleine aanraking, op m'n hand, schouder, of wat dan ook, het lijkt wel of we gewoon een platonische relatie hebben. Ik heb hem inmiddels al wel duidelijk (letterlijk) verteld dat ik níet op zoek ben naar een 'vriendschappelijke' relatie.
Nu vraag ik mij af, als je iemand zo leuk vindt als hij beweert dan wil je iemand toch ook het liefste aanraken/knuffelen/zoenen/wat dan ook? Ik hoor woorden, maar ik voel geen daden. Heb het hier, zoals eerder vermeld, ook al met hem over gehad en als ik het nóg eens doe dan voelt het voor mij alsof ik hem aan het bekritiseren ben (aan het zeuren ben).
De topictitel heet ''Verlegen jongens/mannen'' omdat ik denk (hoop) dat hij gewoon verlegen is, wat verder ook een beetje moeilijk te rijmen valt met het feit dat hij zeker niet op zijn mondje gevallen is.
Het voelt zo zonde om hiermee te kappen omdat hij verder wel een leuke jongen is ;(.

Iemand die mij hiermee kan helpen?

Alvast bedankt voor de reacties.
pi_101363076
Misschien heeft ie wel amper tot geen ervaring met aanraken, zoenen en al die andere dingen.

Dus, vind je m leuk genoeg om zelf initiatief te blijven tonen hierin, of niet ? ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:27:57 #3
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101363122
Ipv een kus op de wang geef je die jongen een tongzoen en kijk je wat zijn reactie dan is. Misschien breek je dan wel het ijs voor hem. Mocht hij het dan nog steeds niet snappen, dan zeg ik dumpen of ermee leven.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:29:09 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101363150
Een kus op de wang is nu ook niet bepaald een steamy ijsbreker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101363167
Anders ga je toch achter de foute mannen/jongens aan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_101363220
misschien stink je lichtelijk uit je mond of moet je eens een andere deo/parfum gebruiken.
Nee grapje,
eventueel ligt het aan de leeftijd? weet niet hoe oud je beste knul is?
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:32:44 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101363222
Help een apaat.

wie weet...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_101363242
Onderneem zelf de eerste actie (aanraking of misschien kus/tongzoen).
Misschien krijgt hij dan ook meer zelfvertrouwen (als het daar aan ligt). Ben zelf ook vaak verlegen/onzeker en zal ook niet snel de actie ondernemen, maar als de vrouw duidelijk laat weten dat zij mij ook ziet zitten wordt het een stuk makkelijker (gevoelsmatig).
Ik zeg probeer gewoon en zie wat hij doet..
Als hij dan nog niks doet, vraag je anders toch gewoon wat hij nou eigenlijk wil?
pi_101363256
Na 5 dates heeft 'ie me nog niet één keer uit eigen initiatief aangeraakt, wanneer ik dichtbij kom zorgt hij subtiel voor afstand en kijkt weg. En nee mensen, ik ben niet iemand die gauw te dichtbij komt. Ik val op normale mannen, en dit is wat mij opvalt.
pi_101363293
6 jaar geleden zat ik in hetzelfde shuitje als hij. Mijn eerste date met een erg leuk en mooi meisje Ik was ook al 20 zei 18. Ik durfde ook niks maar zij wel. We gingen naar de film en het heeft 2 uur geduurt voordat ik mijn hand op haar been durfde te leggen.

Gelukkig begon zij niet veel later met de zoen gewoon op de mond. en toen was het duidelijk, Zei deed het kort maar ik wou meer en mist dat ik dat ging krijgen dus toen hebben we getongzoend. De eerste volgende dates was ik nog steeds terug houdend maar dan pakte zei gewoon me hand en legde die op de juiste plek. Toen we eenmaal verkering hadden nar 3 weken /dates had ik er geen problemen meer mee. Het was duidelijk zei was officieel mijn meisje en ik mocht haar dus "overal" aanraken waar ik wou. En was het voor mij ook geen probleem meer om dat zomaar te doen.

Ik denk dat hij dus inderdaad gewoon niet durft en dat je het een beetje moet forceren. en de reactie afwachten. Als je zijn hand op een plek legt waar je die wil hebben en hij niet terug trekt vindt hij het echt niet erg.

Ondertussen zijn we al 1 jaar getrouwd.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:36:56 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101363308
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:34 schreef Leyli het volgende:
Na 5 dates heeft 'ie me nog niet één keer uit eigen initiatief aangeraakt, wanneer ik dichtbij kom zorgt hij subtiel voor afstand en kijkt weg. En nee mensen, ik ben niet iemand die gauw te dichtbij komt. Ik val op normale mannen, en dit is wat mij opvalt.
Het lijkt wel alsof hij helemaal niet op jouw lichamelijke aandacht zit te wachten als hij zich zo afstandelijk opstelt als jij toenadering zoekt.
Heb je hem al eens echt proberen te zoenen?

Voor mij zou dit al snel een lost cause zijn. Graag of niet.
pi_101363369
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof hij helemaal niet op jouw lichamelijke aandacht zit te wachten als hij zich zo afstandelijk opstelt als jij toenadering zoekt.
Heb je hem al eens echt proberen te zoenen?

Voor mij zou dit al snel een lost cause zijn. Graag of niet.
Hmm, zou dat niet kunnen komen door zijn 'verlegenheid'? Maar ik begrijp wat je bedoelt, in woorden zegt hij wel dat 'ie me buitengewoon mooi vindt. Ik heb het idee dat je het dan juist wél wilt ;(. Maar goed, ook iets om over na te denken inderdaad.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:41:11 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101363400
Heb je hem al eens brutaal op 'de bek gepakt'?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:41:16 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101363406
Stel ze op hun gemak, laat ze zich welkom voelen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_101363407
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:34 schreef Leyli het volgende:
Lijkt wel alsof hij bang is.. Misschien moet je het hem eens vragen of hij het vervelend vind als je dichtbij hem komt of zo? Vind het wel raar hoor..

En zoals Copycat zegt, als er niet snel wat veranderd, zal dit hem denk ik niet worden..
pi_101363466
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien heeft ie wel amper tot geen ervaring met aanraken, zoenen en al die andere dingen.

Dus, vind je m leuk genoeg om zelf initiatief te blijven tonen hierin, of niet ? ;)
Ik vind hem leuk, ja, maar niet leuk genoeg om steeds maar weer de eerste stap te moeten zetten, denk ik ;(. Voelt opdringerig, vooral als er geen goede reactie op komt.
pi_101363532
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:41 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Lijkt wel alsof hij bang is.. Misschien moet je het hem eens vragen of hij het vervelend vind als je dichtbij hem komt of zo? Vind het wel raar hoor..

En zoals Copycat zegt, als er niet snel wat veranderd, zal dit hem denk ik niet worden..
Hij zegt dat mijn aanwezigheid goed voelt, dus ik neem aan dat dat ook wel geldt voor als ik dichtbij kom.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:49:24 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101363555
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
Driemaal is scheepsrecht ;) .
pi_101363560
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
Stel ze op hun gemak, laat ze zich welkom voelen.
Ik doe eerlijk waar m'n best. Ik vind hem oprecht een leuke jongen, vandaar dat ik ook steeds met die dates ben doorgegaan. *zucht
pi_101363577
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:47 schreef Leyli het volgende:

[..]

Hij zegt dat mijn aanwezigheid goed voelt, dus ik neem aan dat dat ook wel geldt voor als ik dichtbij kom.
Zou hem dan toch eens ermee confronteren.. Ben het met je eens dat het niet elke keer van jou kant moet komen. Laat hem weten hoe jij je voelt. Dit kan natuurlijk op meerdere manier, maar je weet zelf wat jij het prettigste vind daarin. (zoen/aanraking/praten)
pi_101363580
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

idd
bij sommige kerels helpt dat
als de eerste keer uit de weg is gaan ze daarna gewoon lekker los :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_101363582
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:44 schreef Leyli het volgende:

[..]

Ik vind hem leuk, ja, maar niet leuk genoeg om steeds maar weer de eerste stap te moeten zetten, denk ik ;(. Voelt opdringerig, vooral als er geen goede reactie op komt.
Dat zal ook niet tot in den treure hoeven lijkt me.
Maar in het begin waarschijnlijk wel, als je dat eenmaal een paar hebt gedaan komt hij misschien wel helemaal los.

En verder : antwoord Copycat ff.
pi_101363588
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat durf ik eerlijk gezegd niet. Wanneer ik dichtbij komt zorgt hij voor afstand dus dan ga ik mij niet opdringen. Zou willen dat het vloeiend ging ;(.
pi_101363601
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:51 schreef Leyli het volgende:

[..]

Nee, dat durf ik eerlijk gezegd niet. Wanneer ik dichtbij komt zorgt hij voor afstand dus dan ga ik mij niet opdringen. Zou willen dat het vloeiend ging ;(.
Ah dus je bent zelf ook verlegen !
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:53:07 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101363630
quote:

Hij neemt zelf dus geen enkel initiatief en geeft jou ook geen enkele ruimte om initiatief te nemen? Pfff, vermoeiend, frustrerend en killing voor je ego op dat moment.

Dat zou hem in mijn ogen al snel stukken minder maken. Dit is niet meer hard to get, dit is impossible to kiss.
pi_101363638
quote:

[..]

ja nou en dat gaat het nou eenmaal niet
helaas pindakaas

nu heb je 3 opties
- er een punt achter zetten (lijkt me ook zo zonde)
- een goed gesprek gaan voeren over intimiteit (maar dat is ook zo droog)
- of gewoon ff een move maken en kijken wat er gebeurt
als ie dan gaat huilen of niet mee doet weet je genoeg

ik heb mijn vriend op een gegeven moment ook gewoon gezoend
arme knul wist zelf helemaal niet hoe ie met dat soort dingen om moest gaan en ik was het beu
hij was inderdaad gewoon verlegen en vond mij heel leuk maar had niet door dat ik hem ook leuk vond (terwijl ik dat wel letterlijk had gezegd)
dus ga er gewoon voor joh
wat is het ergste dat er kan gebeuren? dat ie niet mee doet? nou dan heb je wel een antwoord en hoef je het niet met hem verder te proberen he
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_101363653
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
wat is het ergste dat er kan gebeuren? dat ie niet mee doet? nou dan heb je wel een antwoord en hoef je het niet met hem verder te proberen he
:Y
pi_101363654
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ah dus je bent zelf ook verlegen !
Als dat betekent dat ik iemand niet ga zoenen wanneer diegene, voor mijn gevoel, duidelijk laat blijken dat ik niet dichtbij moet komen dan ben ik inderdaad verlegen.
pi_101363659
Pak hem een keer vol op zijn smoelwerk.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2011 10:54:27 ]
pi_101363676
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:54 schreef Leyli het volgende:

[..]

Als dat betekent dat ik iemand niet ga zoenen wanneer diegene, voor mijn gevoel, duidelijk laat blijken dat ik niet dichtbij moet komen dan ben ik inderdaad verlegen.
Jij moet gewoon door zijn muurtje heen breken.
pi_101363727
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:29 schreef HSG het volgende:
Anders ga je toch achter de foute mannen/jongens aan.
dit
is
mijn
signature.
pi_101363733
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij moet gewoon door zijn muurtje heen breken.
Juist! Go for it! en anders inderdaad onderstaande
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
pi_101363829
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:57 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Juist! Go for it! en anders inderdaad onderstaande

[..]

Jullie hebben vast gelijk. Maar het is lastig, ben verliefd en kwetsbaar, wil niet afgewezen worden, en een zoen is intiem (voor mij).
pi_101363847
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:57 schreef RiderXXX het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er ook gewoon normale mannen die wél initiatief nemen :P.
pi_101363889
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:02 schreef Leyli het volgende:

[..]

ja oke maar die heb je nu toevallig niet aan de haak geslagen
wil je echt iemand mislopen met wie je misschien een kei leuk leven kunt hebben omdat je dit zo lastig vind?
dat zou ik eeuwig zonde vinden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_101363904
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:01 schreef Leyli het volgende:

[..]

Jullie hebben vast gelijk. Maar het is lastig, ben verliefd en kwetsbaar, wil niet afgewezen worden, en een zoen is intiem (voor mij).
Daarom heet het ook 'de volgende stap' nemen

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:02 schreef Leyli het volgende:

[..]

Ja, maar jij hebt gewoon een verlegen jongen uitgekozen. Als je hem nu zou zoenen kijken jullie over 2 jaar hierop terug en moeten jullie erom lachen. Hij heeft denk gewoon niet zoveel ervaring met vrouwen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:05:18 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101363938
quote:
Je wordt nu keer op keer afgewezen.
pi_101363947
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Daarom heet het ook 'de volgende stap' nemen

[..]

Ja, maar jij hebt gewoon een verlegen jongen uitgekozen. Als je hem nu zou zoenen kijken jullie over 2 jaar hierop terug en moeten jullie erom lachen. Hij heeft denk gewoon niet zoveel ervaring met vrouwen.
Hmm, ik denk dat je gelijk hebt.
pi_101363963
quote:

[..]

Ben ik met je eens. Niemand wil gekwetst worden. Maar misschien denkt hij net zo?
Soms moet je de gok gewoon wagen. Anders blijf je om elkaar heen draaien.

Voorbeeld:
Pak gewoon zijn hand/arm en sla die om je heen/kruip tegen hem aan (als de situatie dat toelaat).
Kijk hoe hij reageert.. Zoenen hoeft ook niet direct, maar dat is wel direct super duidelijk voor hem en jou..
pi_101363964
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je wordt nu keer op keer afgewezen.
Zo voelt het inderdaad. Daarom is het ook zo lastig om 'de volgende stap' te nemen :P.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:07:49 #41
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101364011
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:49 schreef Leyli het volgende:

[..]

Ik doe eerlijk waar m'n best. Ik vind hem oprecht een leuke jongen, vandaar dat ik ook steeds met die dates ben doorgegaan. *zucht
Misschien is het niet eens verlegenheid. Anders vraag je hem eens wat zijn plan is en waarom hij zo verlegen lijkt. Misschien ligt het probleem, als die er al is, wel ergens anders.
pi_101364025
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:06 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens. Niemand wil gekwetst worden. Maar misschien denkt hij net zo?
Soms moet je de gok gewoon wagen. Anders blijf je om elkaar heen draaien.

Voorbeeld:
Pak gewoon zijn hand/arm en sla die om je heen/kruip tegen hem aan (als de situatie dat toelaat).
Kijk hoe hij reageert.. Zoenen hoeft ook niet direct, maar dat is wel direct super duidelijk voor hem en jou..
Dit klinkt als een goede oplossing. Ik ga het nog één keer proberen, want ik zit bijna tegen de grens aan van 'er gewoon mee kappen'.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:09:14 #43
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_101364052
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Pak hem een keer vol op zijn smoelwerk.
pi_101364075
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:07 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Misschien is het niet eens verlegenheid. Anders vraag je hem eens wat zijn plan is en waarom hij zo verlegen lijkt. Misschien ligt het probleem, als die er al is, wel ergens anders.
Waar zou het dan bijvoorbeeld aan kunnen liggen? (Ik weet het, rare vraag maar als er voorbeelden zijn dan zou ik het graag willen weten :P)
pi_101364080
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:08 schreef Leyli het volgende:

[..]

Dit klinkt als een goede oplossing. Ik ga het nog één keer proberen, want ik zit bijna tegen de grens aan van 'er gewoon mee kappen'.
Succes ermee!
Komt vast goed. Wel even laten weten hoe het ging he ;)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:10:33 #46
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_101364087
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:08 schreef Leyli het volgende:

[..]

Dat klinkt als een slechte oplossing. Dat gaat die kerel toch niet begrijpen. Het probleem is niet alleen dat die jongen onzeker is, maar de TS net zo goed.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:11:04 #47
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101364106
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:10 schreef Leyli het volgende:

[..]

Waar zou het dan bijvoorbeeld aan kunnen liggen? (Ik weet het, rare vraag maar als er voorbeelden zijn dan zou ik het graag willen weten :P)
Hij kan bijvoorbeeld de kat uit de boom kijken. Maar ik kan je wel vertellen dat mannen die besluiteloos gaan doen vaak ook slappelingen zijn.
pi_101364110
Dan vind je hem ook niet zo leuk als je pretendeert.
pi_101364126
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:10 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Dat klinkt als een slechte oplossing. Dat gaat die kerel toch niet begrijpen.
Jij denkt dat hij zo'n plaat voor zijn kop heeft?
Misschien heb ik dat wel en word ik gewoon keihard (subtiel) afgewezen ;(.
pi_101364150
serieus ik zou voor zoenen gaan

als ie niet mee doet heb je er in ieder geval zelf wat van geleerd toch? want dan ben je hopelijk de volgende keer niet meer zo verlegen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_101364160
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:10 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Dat klinkt als een slechte oplossing. Dat gaat die kerel toch niet begrijpen. Het probleem is niet alleen dat die jongen onzeker is, maar de TS net zo goed.
Dat klopt. Als mijn 'vraag' naar wat meer fysiek contact niet beantwoord wordt, word ik wel onzeker, ja.
pi_101364175
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:11 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Hij kan bijvoorbeeld de kat uit de boom kijken. Maar ik kan je wel vertellen dat mannen die besluiteloos gaan doen vaak ook slappelingen zijn.
Zit ook wat in, inderdaad.
pi_101364177
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:11 schreef Leyli het volgende:

[..]

als jij degene bent met een plaat kom je daar maar op 1 manier achter
of laat je het liever doorkabbelen tot het vanzelf dood bloed zonder ook maar een poging gewaagd te hebben? dat is pas zonde!
dan kom je hem over 10 jaar tegen (hij gelukkig getrouwd en jij alleen) en dan komt uit dat ie je wel zag zitten maar niets durfde (en dat zijn huidige vrouw hem gewoon op zijn bek heeft gepakt en ze nu al meer dan 9 jaar samen zijn)

wat is er nou erg aan een keertje afgewezen worden?
dat lijkt me veel minder erg dan een heerlijke relatie mis lopen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_101364197
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:15 schreef Leyli het volgende:
Zit ook wat in, inderdaad.
Ergo, gewoon zoenen dus. :)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:17:23 #55
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_101364219
quote:

[..]

Als ik extreem onzekere ik van wat jaren geleden als voorbeeld neem... die had hem iig niet gesnapt ;).

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:14 schreef Leyli het volgende:
Dat klopt. Als mijn 'vraag' naar wat meer fysiek contact niet beantwoord wordt, word ik wel onzeker, ja.
Hij gaat echt niet zo vaak met je op date zonder dat hij jou leuk vindt.
pi_101364230
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als jij degene bent met een plaat kom je daar maar op 1 manier achter
of laat je het liever doorkabbelen tot het vanzelf dood bloed zonder ook maar een poging gewaagd te hebben? dat is pas zonde!
dan kom je hem over 10 jaar tegen (hij gelukkig getrouwd en jij alleen) en dan komt uit dat ie je wel zag zitten maar niets durfde (en dat zijn huidige vrouw hem gewoon op zijn bek heeft gepakt en ze nu al meer dan 9 jaar samen zijn)

wat is er nou erg aan een keertje afgewezen worden?
dat lijkt me veel minder erg dan een heerlijke relatie mis lopen
Wat een doemscenario ;D!

En wat er nou zo erg aan is, is dat ik mij kwetsbaar opstel en wat voorzichtiger ben. In mijn vorige relatie is mijn ex-partner vreemdgegaan, dus daar komt het ook wel een beetje door (dat met kwetsbaar opstellen en voorzichtig zijn).
pi_101364279
quote:

[..]

Je wordt keihard subtiel afgewezen door iedere keer op date met hem te gaan. Vrouwenlogica ^O^
pi_101364312
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:17 schreef Leyli het volgende:

[..]

Wat een doemscenario ;D!

En wat er nou zo erg aan is, is dat ik mij kwetsbaar opstel en wat voorzichtiger ben. In mijn vorige relatie is mijn ex-partner vreemdgegaan, dus daar komt het ook wel een beetje door (dat met kwetsbaar opstellen en voorzichtig zijn).
ja maar je zit nu toch ook al in diezelfde kwetsbare situatie? ik bedoel als dit niets word vind je dat ook jammer

er kunnen 3 dingen gebeuren
- je doet niets en het word niets (als jij niets doet, doet hij het ook niet en loop je elkaar gewoon mis) jij janken, hij janken
- Je doet wel iets en het word niets (dan ben je ook verdrietig maar dan heb je het in ieder gevalt geprobeerd! winst voor jou op persoonlijk vlak en je hoeft je niet af te vragen what if...)
- je doet wel iets en het word wat! (wat het meest logische is want hij gaat wel meerdere malen met je uit en geeft aan je aantrekkelijk te vinden etc.) win-win

volgens mij staan ze duidelijk op volgorde van stomste oplossing naar beste oplossing als je het zo leest
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_101364447
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:17 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Als ik extreem onzekere ik van wat jaren geleden als voorbeeld neem... die had hem iig niet gesnapt ;).

[..]

Hij gaat echt niet zo vaak met je op date zonder dat hij jou leuk vindt.
Hmm, ik zal mij dan toch over mijn ego moeten heenzetten.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:29:28 #60
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_101364478
Zit je nou onze dates op fok te bespreken?!??! Zoals ik al zei: De enige reden dat ik niet zo graag dicht bij je in de buurt komt is dat je niet zo lekker ruikt. Je mond stinkt ook een beetje. Als dat beter is (douchen, meid!), wil ik best weer met je zoenen.

groetjes,

Krea.
pi_101364506
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:29 schreef Kreator het volgende:
Zit je nou onze dates op fok te bespreken?!??! Zoals ik al zei: De enige reden dat ik niet zo graag dicht bij je in de buurt komt is dat je niet zo lekker ruikt. Je mond stinkt ook een beetje. Als dat beter is (douchen, meid!), wil ik best weer met je zoenen.

groetjes,

Krea.
Hehe :'). Ik zat al te wachten op dit soort reacties.
pi_101364554
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:27 schreef Leyli het volgende:

[..]

Hmm, ik zal mij dan toch over mijn ego moeten heenzetten.
He likes you, you like him, hij is alleen een bange schijterd die geen eerste stap durft te zetten.
pi_101364606
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

He likes you, you like him, hij is alleen een bange schijterd die geen eerste stap durft te zetten.
Ja, ik zal hem de volgende keer gewoon aanranden en als hij begint te gillen dan weet ik dat ook weer ;(.

Bedankt voor alle reacties tot nu toe, mensen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:42:13 #64
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_101364825
Even een woordje ter verdediging van verlegen mannen: dit klinkt niet als verlegenheid. Zelfs iemand die verlegen is, laat dit soort toenaderingen wel toe. Sterker nog, ik zou het als verlegen persoon zelfs prettig vinden als de ander de eerste stap zou zetten. Het feit dat hij je aanrakingen probeert te ontwijken, doet mij denken dat er heel wat anders aan de hand is.

Maar goed, als jij hem leuk vindt, moet je er voor gaan. Gewoon tegen hem aan kruipen, je hand op de zijne leggen en als dat goed gaat, dan kun je altijd voor de tongzoen gaan.

Als het niet goed gaat, kun je nog proberen om het te bespreken.
pi_101364842
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:34 schreef Leyli het volgende:

[..]

Ja, ik zal hem de volgende keer gewoon aanranden en als hij begint te gillen dan weet ik dat ook weer ;(.

Bedankt voor alle reacties tot nu toe, mensen.
Je bent echt een vrouwtje he? Ik heb je net al uitgelegd dat hij je leuk vind als hij het 5 dates met je uithoudt. Ga dan ook niet gelijk zo in negatievo-modus maar hou je hoofd koel en denk eens na, de enige uitkomst is dat hij je terugzoent.
pi_101364868
Die OP zou zo over mij kunnen gaan. Zeker niet op mijn mondje gevallen; maar ik heb de grootste moeite met aanrakingen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:46:40 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_101364939
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:43 schreef Axel1988 het volgende:
Die OP zou zo over mij kunnen gaan. Zeker niet op mijn mondje gevallen; maar ik heb de grootste moeite met aanrakingen.
[TIP] Probeer het eens met een man, misschien gaat het dan beter.
pi_101365002
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bent echt een vrouwtje he? Ik heb je net al uitgelegd dat hij je leuk vind als hij het 5 dates met je uithoudt. Ga dan ook niet gelijk zo in negatievo-modus maar hou je hoofd koel en denk eens na, de enige uitkomst is dat hij je terugzoent.
Ben nu erg onzeker, inderdaad. Als je niets verwacht dan kun je ook haast niet teleurgesteld worden, toch :D? Stukje zelfbescherming. Maar goed, ik begrijp wat je bedoelt.
pi_101365032
vraag m anders ook gewoon eens of hij al vaker vriendinnetjes heeft gehad enzo.. wie weet ben je zn eerste en moet je hem gewoon even de drempel over tillen ;)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_101365037
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:49 schreef Leyli het volgende:

[..]

Ben nu erg onzeker, inderdaad. Als je niets verwacht dan kun je ook haast niet teleurgesteld worden, toch :D? Stukje zelfbescherming. Maar goed, ik begrijp wat je bedoelt.
Het enige waar jij je druk om moet maken is of hij een beetje lekker kan zoenen :)
En als hij dat niet doet, dan PM je mij maar. O+
pi_101365086
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef Chevalric het volgende:
Even een woordje ter verdediging van verlegen mannen: dit klinkt niet als verlegenheid. Zelfs iemand die verlegen is, laat dit soort toenaderingen wel toe. Sterker nog, ik zou het als verlegen persoon zelfs prettig vinden als de ander de eerste stap zou zetten. Het feit dat hij je aanrakingen probeert te ontwijken, doet mij denken dat er heel wat anders aan de hand is.

Maar goed, als jij hem leuk vindt, moet je er voor gaan. Gewoon tegen hem aan kruipen, je hand op de zijne leggen en als dat goed gaat, dan kun je altijd voor de tongzoen gaan.

Als het niet goed gaat, kun je nog proberen om het te bespreken.
Wat zou er dan bijvoorbeeld aan de hand kunnen zijn?
pi_101365120
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:52 schreef Leyli het volgende:

[..]

Heb je:

Zwart haar op de armen?
Uitslag op je handen?
Grote handen?
Eelthanden?
Scherpe nagels?
pi_101365147
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:52 schreef Leyli het volgende:

[..]

joh volgens mij wil je zelf ook gewoon niet :')
je grijpt iig alles aan om maar lekker ontwijkend te kunnen blijven voor mijn gevoel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_101365162
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heb je:

Zwart haar op de armen?
Uitslag op je handen?
Grote handen?
Eelthanden?
Scherpe nagels?
Hehe, nee op al je vragen. Lijkt me sterk dat hij het zo lang uit zou houden als ik 'last' van bovenstaande dingen had, die dingen lijken mij niet erg aantrekkelijk :P.
pi_101365188
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

joh volgens mij wil je zelf ook gewoon niet :')
je grijpt iig alles aan om maar lekker ontwijkend te kunnen blijven voor mijn gevoel
Ik ben aan het overanalyseren, een slechte gewoonte.
pi_101365208
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
vraag m anders ook gewoon eens of hij al vaker vriendinnetjes heeft gehad enzo.. wie weet ben je zn eerste en moet je hem gewoon even de drempel over tillen ;)
dat is het idd
pi_101365239
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:56 schreef Leyli het volgende:

[..]

Ik ben aan het overanalyseren, een slechte gewoonte.
ja en dat doet hij waarschijnlijk nu ook, thuis op de bank

daar ga je niet doorheen komen als je het allebei blijft doen natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_101365349
Hij is bang voor vrouwen,

Gewoon dat is het heb ik ook is ook kut. Voordat je gezoend wordt heb je een bordje nodig met "steek je tong in mijn keel" En dan nog durft ie het niet.

Als je hiermee een relatie wilt moet je hem mee slepen. En dan nog is het de vraag of ie durft. En ja knappe mannen hebben dat ook.
pi_101365374
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja en dat doet hij waarschijnlijk nu ook, thuis op de bank

daar ga je niet doorheen komen als je het allebei blijft doen natuurlijk
`
In dat geval moet je hem opbellen met de vraag "waar denk je aan"?

Maar serieus idd; volgende keer gewoon actie en maar zien waar het schip strandt.
pi_101365471
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:04 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

`
In dat geval moet je hem opbellen met de vraag "waar denk je aan"?

Maar serieus idd; volgende keer gewoon actie en maar zien waar het schip strandt.
Dat is zo'n kutvraag waar je niet anders dan gewoon raar kunt/moet/mag antwoorden ;(.

En je hebt gelijk, met overanalyseren kom ik in dit geval niet zo heel ver mee (uitkomsten zouden interessant kunnen zijn).
Moet het toch doen en kijken hoe hij erop reageert want m'n geduld begint eerlijk gezegd een béétje op te raken :P.
pi_101365503
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:08 schreef Leyli het volgende:

[..]

Dat is zo'n kutvraag waar je niet anders dan gewoon raar kunt/moet/mag antwoorden ;(.

En je hebt gelijk, met overanalyseren kom ik in dit geval niet zo heel ver mee (uitkomsten zouden interessant kunnen zijn).
Moet het toch doen en kijken hoe hij erop reageert want m'n geduld begint eerlijk gezegd een béétje op te raken :P.
Als je geduld opraakt, moet je hem dan niet is een keertje zoenen. Of botweg zeggen dat hij je moet zoenen?
pi_101365526
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:22 schreef Leyli het volgende:
Beste mensen,

De laatste paar weken ben ik aan het daten geweest met een jongen. We zijn allebei begin twintig. We hebben elkaar in totaal 5 keer gezien. Stuk voor stuk leuke dates gehad, maar toch zit mij iets dwars, het gaat om het volgende: iedere keer, wanneer ik hem zie, of afscheid van hem neem, neem ík initiatief voor een knuffel of een zoen (op de wang). Als ik het niet doe, dan zegt hij 'doei', draait zich om en loopt weg. Ik begin het eerlijk gezegd een beetje zat te worden want het voelt voor mij alsof ik mijzelf aan hem opdring.
Hij is intelligent, grappig, vaak lief, ziet er goed uit etc. In woorden geeft hij mij complimentjes, zegt dat 'ie me leuk vindt en graag wat meer wil. Maar toch: waaróm raakt hij mij niet aan? En nee, ik wil niet aangerand worden, maar zelfs een kleine aanraking, op m'n hand, schouder, of wat dan ook, het lijkt wel of we gewoon een platonische relatie hebben. Ik heb hem inmiddels al wel duidelijk (letterlijk) verteld dat ik níet op zoek ben naar een 'vriendschappelijke' relatie.
Nu vraag ik mij af, als je iemand zo leuk vindt als hij beweert dan wil je iemand toch ook het liefste aanraken/knuffelen/zoenen/wat dan ook? Ik hoor woorden, maar ik voel geen daden. Heb het hier, zoals eerder vermeld, ook al met hem over gehad en als ik het nóg eens doe dan voelt het voor mij alsof ik hem aan het bekritiseren ben (aan het zeuren ben).
De topictitel heet ''Verlegen jongens/mannen'' omdat ik denk (hoop) dat hij gewoon verlegen is, wat verder ook een beetje moeilijk te rijmen valt met het feit dat hij zeker niet op zijn mondje gevallen is.
Het voelt zo zonde om hiermee te kappen omdat hij verder wel een leuke jongen is ;(.

Als ik zeg "zoek een vent" zal het wel niet het soort reactie zijn wat je zoekt.

Maar denk wel dat er een kern van waarheid inzit.
pi_101365543
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:09 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Als je geduld opraakt, moet je hem dan niet is een keertje zoenen. Of botweg zeggen dat hij je moet zoenen?
Sta tegenover elkaar; pakt zijn handen vast; en zegt: "je krijgt 10 seconde de tijd om me te zoenen..."
pi_101365545
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:10 schreef PhirePhoenix4 het volgende:

[..]

Als ik zeg "zoek een vent" zal het wel niet het soort reactie zijn wat je zoekt.

Maar denk wel dat er een kern van waarheid inzit.
Nee is niet zo.
pi_101365602
Als je geduld op begint te raken vind je hem dus ook weer niet zo leuk.
pi_101365643
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:13 schreef Scorpie het volgende:
Als je geduld op begint te raken vind je hem dus ook weer niet zo leuk.
Mwah, vind hem wel leuk genoeg om het nog eens te proberen en te zien hoe hij erop reageert.
pi_101365650
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:11 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Sta tegenover elkaar; pakt zijn handen vast; en zegt: "je krijgt 10 seconde de tijd om me te zoenen..."
aah bah nee
waarom willen jullie allemaal praten over zoenen? dat doe je alleen als de ander het zo kut doet dat je hem wel tips moet geven :')

en dan kan het nog zijn dat ie niet durft

kop op, gewoon ballen tonen, diep in zijn ogen kijken, beetje knipperen als bambi en bam er op
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_101365685
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
aah bah nee
waarom willen jullie allemaal praten over zoenen? dat doe je alleen als de ander het zo kut doet dat je hem wel tips moet geven :')
Don't know; is te lang geleden.
pi_101365702
quote:

[..]

Lekker geforceerd :P. Denk dat 'ie zich dan héél erg ongemakkelijk gaat voelen. Ik ga het zelf doen.
pi_101365727
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:15 schreef Leyli het volgende:

[..]

Mwah, vind hem wel leuk genoeg om het nog eens te proberen en te zien hoe hij erop reageert.
Niks 'nog eens te proberen', je gaat hem zoenen. Klaar. Punt. Einde. Niks geen geprobeer.
pi_101365728
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Don't know; is te lang geleden.
Dat projecteren ;(.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:18:33 #92
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_101365760
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:16 schreef Leyli het volgende:

[..]

Lekker geforceerd :P. Denk dat 'ie zich dan héél erg ongemakkelijk gaat voelen. Ik ga het zelf doen.
Ben benieuwd naar de update, nadat je hem op zijn muil hebt gepakt!
pi_101365808
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Niks 'nog eens te proberen', je gaat hem zoenen. Klaar. Punt. Einde. Niks geen geprobeer.
Yes, sir!

En ik zal m'n best doen
pi_101365838
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:20 schreef Leyli het volgende:

[..]

Yes, sir!

En ik zal m'n best doen
Wanneer is de volgende keer eigenlijk?
  Redactie Games dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:21:36 #95
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_101365850
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heb je:

Zwart haar op de armen?
Uitslag op je handen?
Grote handen?
Eelthanden?
Scherpe nagels?
Je vergeet de scherpe knieën.. :X
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_101365887
ik zeg altijd maar. Beter een verlegen jongen dan een verlegen jongeheer.

MAW het eerste kun je nog oplossen, maar als hij je niet ziet zitten dan word het toch lastig.
pi_101365890
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wanneer is de volgende keer eigenlijk?
Binnenkort.
pi_101365923
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:22 schreef jstrike het volgende:
ik zeg altijd maar. Beter een verlegen jongen dan een verlegen jongeheer.

MAW het eerste kun je nog oplossen, maar als hij je niet ziet zitten dan word het toch lastig.
Nou ja, in woorden vertelt hij me wel dat 'ie me leuk vindt, mooi vindt, interessant vindt etc etc. Dus denk dat ik het gewoon moet doen.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:26:33 #99
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_101365991
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:16 schreef Leyli het volgende:

[..]

Juist. Dat is de enige manier om bij deze gozer wat los te krijgen. Het is niet zo dat ie je niet leuk vindt. Hij gaat niet op 5 dates met je, omdat ie je eigenlijk niet leuk vind en zijn tijd liever ergens anders voor had gebruikt. Hij stopt tijd en energie in op dates met je gaan, dús hij ziet je wel zitten.

Maar het lijkt een verlegen jongen te zijn. Wat denk jij nou, dat ie 5x met je iets leuks gaat maar niks meer wil? ;) Natuurlijk wil hij dat wel. Hij zit thuis, en hij is 's middags al nerveus omdat ie 's avonds iets met jou gaat doen. Hij ziet jou. Hij heeft al aangegeven je mooi te vinden etc.

Dan staat ie op de badkamer om zich klaar te maken voor de date, en in gedachten is hij een held, die je gewoon heel casual vastpakt en zoent. Dat wil ie graag, maar hij weet dat hij zo niet is, dat durft hij niet. Sure, hij gaat de deur uit en als hij de deur achter zich dicht trekt spreekt ie zichzelf toe 'rustig maar, niks aan de hand, ze vind me leuk, anders gaat ze niet 5x met me op date, het zit goed, dus vanavond zoen ik haar, gewoon. dat doe ik gewoon. Kan ik wel, no problem'.

En dat meent ie ook echt op dat moment. Maar dan ziet ie je, zijn hart slaat 3 slagen over, en zn moed zinkt in zn schoenen want wat nou als jij niet met hem wil zoenen? Wat nou als ie 't mis heeft? Wat nou als hij jou zoent, en jij dat eigenlijk niet wilde en nu alles anders is tussen jullie? Wat nou als hij jou zoent, en hij bakt er niks van en jij knapt op 'm af?

Wat nou wat nou wat nou? En dan zit ie daar. Op die date. Met jou. En hij kijkt naar je en hij smelt bijna, en hij wilwilwil met je zoenen, maar die drempel is zo hoog. Alles in hem schreeuwt het uit dat hij je moet zoenen...en toch durft hij niet. En dit is al date 5, en hij is bang dat je op hem afknapt omdat hij steeds maar niks doet. Dat voedt de spanning alleen maar, en zijn angst ook.

Oplossing: ben gewoon relaxed. Niet bezig zijn met afknappen omdat hij maar steeds niks doet. Hij wil wel, maar hij durft echt niet. Gewoon losjes praten over koetjes en kalfjes. En dan, ergens op een willekeurig moment (dat voel je wel aan) neem je iets afstand, fysiek. Dan zeg je nog iets, waarna je stil valt. Heel even maar. Dan kijk je hem aan, met een blik die uitstraalt 'ik vind je leuk' maar ook aan hem aangeeft 'niet bang zijn'.

Er komt oogcontact. Dan loop je naar hem toe, heel rustig, je zegt nog steeds niks (want hij weet héél goed wat je bedoeld). Je stopt. Je blijft hem aankijken, je heeft hem je meest ontwapenende lach, je doet je armen om hem heen, en je zoent hem, in een vloeiende beweging.

Trust me. Als dit niet werkt is hij homo, maar dan weet je ook direct genoeg.

Jij zult het moeten doen, en ik vermoed dat dat de door jou gewenste reactie gaat hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:26:45 #100
8369 speknek
Another day another slay
pi_101365998
Kan me voorstellen dat hij verlegen is. Hij heeft al gezegd dat hij je meer dan leuk vindt, en jij geeft hem bij het afscheid een zoentje op de wang. Dat wordt volgens hem nooit meer wat. Ongetwijfeld zit hij nu de hele dag artikelen te lezen hoe hij uit de vrouwelijke friendzone kan geraken.

(even de zaken omdraaien).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:29:24 #101
322829 ReVamp_
Puss in boots
pi_101366069
Heb t ook gehad met een jongen. Zijn ouderd zijn gescheiden en kon met zijn,stiefvader en stiefbroertjes niet opschieten. Ik weet dus niet of hij veel liefde (hetzij aanrakingen, knuffels kusjes etc.) Heeft meegekregen vanuit thuis. Ik daarentegen ben wel knuffelig en hou van aanrakingen etc.

Bespreek het met hem!
Take a look trough the sky just before you die, it's the last time you will!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:29:46 #102
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_101366079
Het is wel goed voor 'm als je probeert hem uit z'n comfortzone te trekken. Anders leert hij het natuurlijk nooit.
Je moeder is een hamster
pi_101366090
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:26 schreef speknek het volgende:
Kan me voorstellen dat hij verlegen is. Hij heeft al gezegd dat hij je meer dan leuk vindt, en jij geeft hem bij het afscheid een zoentje op de wang. Dat wordt volgens hem nooit meer wat. Ongetwijfeld zit hij nu de hele dag artikelen te lezen hoe hij uit de vrouwelijke friendzone kan geraken.

(even de zaken omdraaien).
Hehe, ik begrijp je heel goed. Maar zo zit het volgens mij niet in elkaar. Vind het gewoon wat lastig als iemand je niet aankijkt of voor een ander soort afstand zorgt.
pi_101366148
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:29 schreef ReVamp_ het volgende:
Heb t ook gehad met een jongen. Zijn ouderd zijn gescheiden en kon met zijn,stiefvader en stiefbroertjes niet opschieten. Ik weet dus niet of hij veel liefde (hetzij aanrakingen, knuffels kusjes etc.) Heeft meegekregen vanuit thuis. Ik daarentegen ben wel knuffelig en hou van aanrakingen etc.

Bespreek het met hem!
Hmm, hier komt het in elk geval niet door omdat hij wel uit een 'liefdevolle' gezin komt, zeg maar :P. Ik geloof dat hij het redelijk goed had, thuis.
  Redactie Games dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:32:59 #105
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_101366174
Of misschien lijkt ze wel op z'n zus qua uiterlijk. How awkward... :D
pi_101366206
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of misschien lijkt ze wel op z'n zus qua uiterlijk. How awkward... :D
Oh nee, zeker niet. Kan me voorstellen dat zo iemand zich dan héél vies zou voelen als die opeens door een dubbelganger van z'n zus gezoend zou worden :r.
pi_101366210
quote:

[..]

Nee is niet zo.
Vind dergelijk passiviteit niet echt iets voor een vent.
pi_101366271
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Juist. Dat is de enige manier om bij deze gozer wat los te krijgen. Het is niet zo dat ie je niet leuk vindt. Hij gaat niet op 5 dates met je, omdat ie je eigenlijk niet leuk vind en zijn tijd liever ergens anders voor had gebruikt. Hij stopt tijd en energie in op dates met je gaan, dús hij ziet je wel zitten.

Maar het lijkt een verlegen jongen te zijn. Wat denk jij nou, dat ie 5x met je iets leuks gaat maar niks meer wil? ;) Natuurlijk wil hij dat wel. Hij zit thuis, en hij is 's middags al nerveus omdat ie 's avonds iets met jou gaat doen. Hij ziet jou. Hij heeft al aangegeven je mooi te vinden etc.

Dan staat ie op de badkamer om zich klaar te maken voor de date, en in gedachten is hij een held, die je gewoon heel casual vastpakt en zoent. Dat wil ie graag, maar hij weet dat hij zo niet is, dat durft hij niet. Sure, hij gaat de deur uit en als hij de deur achter zich dicht trekt spreekt ie zichzelf toe 'rustig maar, niks aan de hand, ze vind me leuk, anders gaat ze niet 5x met me op date, het zit goed, dus vanavond zoen ik haar, gewoon. dat doe ik gewoon. Kan ik wel, no problem'.

En dat meent ie ook echt op dat moment. Maar dan ziet ie je, zijn hart slaat 3 slagen over, en zn moed zinkt in zn schoenen want wat nou als jij niet met hem wil zoenen? Wat nou als ie 't mis heeft? Wat nou als hij jou zoent, en jij dat eigenlijk niet wilde en nu alles anders is tussen jullie? Wat nou als hij jou zoent, en hij bakt er niks van en jij knapt op 'm af?

Wat nou wat nou wat nou? En dan zit ie daar. Op die date. Met jou. En hij kijkt naar je en hij smelt bijna, en hij wilwilwil met je zoenen, maar die drempel is zo hoog. Alles in hem schreeuwt het uit dat hij je moet zoenen...en toch durft hij niet. En dit is al date 5, en hij is bang dat je op hem afknapt omdat hij steeds maar niks doet. Dat voedt de spanning alleen maar, en zijn angst ook.

Oplossing: ben gewoon relaxed. Niet bezig zijn met afknappen omdat hij maar steeds niks doet. Hij wil wel, maar hij durft echt niet. Gewoon losjes praten over koetjes en kalfjes. En dan, ergens op een willekeurig moment (dat voel je wel aan) neem je iets afstand, fysiek. Dan zeg je nog iets, waarna je stil valt. Heel even maar. Dan kijk je hem aan, met een blik die uitstraalt 'ik vind je leuk' maar ook aan hem aangeeft 'niet bang zijn'.

Er komt oogcontact. Dan loop je naar hem toe, heel rustig, je zegt nog steeds niks (want hij weet héél goed wat je bedoeld). Je stopt. Je blijft hem aankijken, je heeft hem je meest ontwapenende lach, je doet je armen om hem heen, en je zoent hem, in een vloeiende beweging.

Jij zult het moeten doen, en ik vermoed dat dat de door jou gewenste reactie gaat hebben.
Bedankt voor je lange post.
Denk dat de enige manier om antwoorden te krijgen is door het gewoon te doen, inderdaad.
pi_101366275
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:34 schreef PhirePhoenix4 het volgende:

[..]

Vind dergelijk passiviteit niet echt iets voor een vent.
Hij is niet passief; hij heeft haar al 5x gedate. Passief is als je helemaal niet date zoals ik.
pi_101366322
Ik zeg gewoon zoenen op het juiste moment op de mond. geen tong ofzo dat is niet nodig. en dan heel klein beetje terug (minder dan een centimeter) ogen gesloten houden en wachten of hij verder terug trekt of je terug zoent. Als je hem afschrikt heb je niks verloren als het werkt heb je alles gewonnen wat je wil.
pi_101366362
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:29 schreef Crutch het volgende:
Het is wel goed voor 'm als je probeert hem uit z'n comfortzone te trekken. Anders leert hij het natuurlijk nooit.
Nou ja, daar ben ik niet voor natuurlijk. Ik zal hem, voor mezelf, wat meer los proberen te krijgen en als dat niet lukt, dan is dat heel erg jammer, maar dan is het gewoon wat het is. Maw: wil hem niet steeds bij z'n handje hoeven vasthouden, zeg maar :).
pi_101366412
quote:
kop op, gewoon ballen tonen, diep in zijn ogen kijken, beetje knipperen als bambi en bam er op
Ja, ik generaliseer.
pi_101366421
TS kan ook achter de foute mannen aangaan, die jou b.v. helemaal verrot beuken. Weet je zeker dat er geen verlegenheid in het spel zit.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:42:11 #114
16180 crew  CoolGuy
pi_101366436
quote:

[..]
Ja, en als ze dat goed doet toont hij daarna zijn ballen :')
pi_101366442
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:41 schreef Northside het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
zeg! ik knipper er wel bij als bambi he!
die is schattig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_101366477
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:10 schreef Leyli het volgende:

[..]

Volgens mij gewoon heel simpel, hij is nog gewoon maagd. Niet erg of zo, maar als iemand geen of nauwelijks ervaring heeft dan is zo iemand veel gevoeliger en verlegener bij dat soort dingen. Je kunt hem een beetje prikkelen en uitdagen, of gewoon vragen: "wat moet ik doen voor een zoen?" ;)
pi_101366483
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, en als ze dat goed doet toont hij daarna zijn ballen :')
:')
pi_101366506
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:43 schreef jaha het volgende:

[..]

Volgens mij gewoon heel simpel, hij is nog gewoon maagd. Niet erg of zo, maar als iemand geen of nauwelijks ervaring heeft dan is zo iemand veel gevoeliger en verlegener bij dat soort dingen. Je kunt hem een beetje prikkelen en uitdagen, of gewoon vragen: "wat moet ik doen voor een zoen?" ;)
Dat is te confronterend, denk ik. Volgens mij trekt 'ie zich dan al helemaal terug. Moet het gewoon zelf doen.
pi_101366525
En hem prikkelen en uitdagen doe ik sowieso al wel :P.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:45:50 #120
16180 crew  CoolGuy
pi_101366547
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:43 schreef Leyli het volgende:

[..]

Ja nou ja, ik zeg het natuurlijk wat lacherig, maar wat denk jij nou? Hij is op 5 dates met je geweest. Ga er maar vanuit dat hij jullie in gedachten al lang in allerlei romantische situaties heeft gezien, en dat ie gefantaseerd heeft over seks met jou hoor ;)

Dat ie niet zo goed durft betekent niet dat ie allerlei dingen met je wil doén :P
pi_101366589
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:41 schreef HSG het volgende:
TS kan ook achter de foute mannen aangaan, die jou b.v. helemaal verrot beuken. Weet je zeker dat er geen verlegenheid in het spel zit.
Want er is alleen maar zwart en wit :P?
pi_101366643
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:36 schreef Axel1988 het volgende:
Hij is niet passief; hij heeft haar al 5x gedate. Passief is als je helemaal niet date zoals ik.
Een dergelijke passiviteit zegt ze.

Wél blijven daten maar niets ondernemen, zoals zoenen in dit geval, is ook passief gedrag hoor. ;)
pi_101366704
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:48 schreef Techno het volgende:

[..]

Een dergelijke passiviteit zegt ze.

Wél blijven daten maar niets ondernemen, zoals zoenen in dit geval, is ook passief gedrag hoor. ;)
Misschien doet ie het wel bewust om de spanning op te bouwen.
pi_101366812
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja nou ja, ik zeg het natuurlijk wat lacherig, maar wat denk jij nou? Hij is op 5 dates met je geweest. Ga er maar vanuit dat hij jullie in gedachten al lang in allerlei romantische situaties heeft gezien, en dat ie gefantaseerd heeft over seks met jou hoor ;)

Dat ie niet zo goed durft betekent niet dat ie allerlei dingen met je wil doén :P
Hehe, zo'n gedachte is wel goed voor je ego natuurlijk.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:55:56 #125
16180 crew  CoolGuy
pi_101366872
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:54 schreef Leyli het volgende:

[..]

ja maar goed, wil je dat daar iets werkelijkheid van wordt zul jij de move moeten maken. Hij heeft zich in totaal, sinds hij met jou date, al minimaal een keer of 10 op je afgetrokken, als 't niet meer is :')
pi_101366919
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:54 schreef Leyli het volgende:

[..]

Wacht maar, na jouw eerste zoen gooit hij je over de keukentafel heen, ontdoet je van je slipje en haalt 40 centimeter puur genot uit zijn broek wat jij op dat moment mag ontvangen.

Of hij zoent je terug, dat is ook een scenario.
pi_101366923
Wat wellicht werkt is hem een massage aanbieden.
En laat gewoon merken dat je het heel fijn vind als jullie elkaar aanraken ;)
pi_101366990
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:57 schreef jaha het volgende:
Wat wellicht werkt is hem een massage aanbieden.
En laat gewoon merken dat je het heel fijn vind als jullie elkaar aanraken ;)
Oh ja, briljant idee, dat vindt zo'n verlegen jongen natuurlijk fantastisch... :')
Ja, ik generaliseer.
  Redactie Games dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:59:58 #129
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_101366993
Nee man, na 3 slagen had ie lang een Homerun moeten maken. Daar heb je geen 5 dates voor nodig. Laat staan dat het nog met spanning opbouwen te maken heeft. Het begint gewoon vervelend te worden en zo'n meisje laat je ook in de kou staan. Tenzij er lichamelijk iets met em zelf mis is, dat de initmiteit blokkeert dan zit ie gewoon zelf niet lekker in de vel.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:59:59 #130
16180 crew  CoolGuy
pi_101366995
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wacht maar, na jouw eerste zoen gooit hij je over de keukentafel heen, ontdoet je van je slipje en haalt 40 centimeter puur genot uit zijn broek wat jij op dat moment mag ontvangen.

Of hij zoent je terug, dat is ook een scenario.
:') ja, en die 40cm genot gaan zo linea recta(al) tussen je billetjes naar binnen :')

Nee, zonder dollen. Kijk, hij is verlegen, maar als jij hem over die streep helpt, en hij dus merkt dat het 'goed' is, zeg maar, dan snap je natuurlijk wel dat ie dan alle fantasieën die ie over je heeft (en die heeft ie ;) ) maar al te graag in de praktijk wil brengen. ;)
pi_101367034
quote:
neem ík initiatief voor een knuffel of een zoen (op de wang).

...

Ik heb hem inmiddels al wel duidelijk (letterlijk) verteld dat ik níet op zoek ben naar een 'vriendschappelijke' relatie.

Niet uit op iets vriendschappelijks, maar wel een zoentje op de wang... Uhu... Zie je de paradox? 8)7
  Redactie Games dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:03:07 #132
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_101367102
Lekker als je alles gaat overanalyseren en allerlei Whatif momenten gaat bedenken. Maar zo word het natuurlijk niet makkelijker hè? :')
pi_101367105
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:01 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

Niet uit op iets vriendschappelijks, maar wel een zoentje op de wang... Uhu... Zie je de paradox? 8)7
Beter iets dan niets toch :P? Misschien niet zo heel handig, maar goed, ben gewend dat het wat meer 'vloeiend' verloopt en je dus eigenlijk over dit soort dingen niet hoeft na te denken omdat het steeds van beide kanten komt, zeg maar.
pi_101367159
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lekker als je alles gaat overanalyseren en allerlei Whatif momenten gaat bedenken. Maar zo word het natuurlijk niet makkelijker hè? :')
Dat weet ik. Daarom heb ik al eerder, een paar keer, gezegd dat ik het gewoon ga doen.
pi_101367160
Na afloop van een date en er is nog niet gezoend:
Ga tegenover hem staan (net als voor een afscheidskus) pak zn handen zeg dat je het erg leuk met hem vond en kus hem zachtjes op zn mond. Doet hij dan nog niks, dan wordt het helemaal niks.
pi_101367171
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Kudos voor deze post, ik voelde zelfs bij mij de nervositeit opwellen :P
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_101367191
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:05 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Mee eens; goede post.
pi_101367272
Daar komt het wel op neer ;) ik heb op mijn 26e voor het eerst in 10 jaar in het oor van een meisje gefluisterd dat ik van haar hield. Nou ik stond te trillen op mijn benen, alsof ik midden in een aardbeving stond.

Helaas werd die liefde niet beantwoord, maar eens je door zo'n verlegenheid heen bent, is de volgende keer veel minder moeilijk. Ik heb het jaar daarna meer dates gehad dan in die 10 jaar ervoor... ;)
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:08:18 #139
16180 crew  CoolGuy
pi_101367275
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:05 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

;)
pi_101367537
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:08 schreef jaha het volgende:
Daar komt het wel op neer ;) ik heb op mijn 26e voor het eerst in 10 jaar in het oor van een meisje gefluisterd dat ik van haar hield. Nou ik stond te trillen op mijn benen, alsof ik midden in een aardbeving stond.

Helaas werd die liefde niet beantwoord, maar eens je door zo'n verlegenheid heen bent, is de volgende keer veel minder moeilijk. Ik heb het jaar daarna meer dates gehad dan in die 10 jaar ervoor... ;)
Ja, maar ik vind te onzekere/verlegen mannen ook 10 keer niets. Als ik iemand leuk vind dan ben ik bereid daar wat voor te doen, maar als ik hier teveel tijd/geld/energie in moet investeren is het ook een afknapper natuurlijk. Beetje verlegen/onzeker is niet erg, we hebben allemaal onze 'zwakheden'. Zal het gewoon moeten doen en als daar (wat mij sterk lijkt) niet goed op gereageerd wordt dan houdt het op.
pi_101367580
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:16 schreef Leyli het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind te onzekere/verlegen mannen ook 10 keer niets. Als ik iemand leuk vind dan ben ik bereid daar wat voor te doen, maar als ik hier teveel tijd/geld/energie in moet investeren is het ook een afknapper natuurlijk. Beetje verlegen/onzeker is niet erg, we hebben allemaal onze 'zwakheden'. Zal het gewoon moeten doen en als daar (wat mij sterk lijkt) niet goed op gereageerd wordt dan houdt het op.
Heb je eindelijk de kans om te doen wat vrouwen het liefst doen, namelijk ons mannen veranderen, wil je het niet. Ik snap er niks meer van.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:18:37 #142
118585 Crutch
pi_101367597
En er met hem over praten? Als in: "Ik merk dat je wat terughoudend bent met knuffelen/aanraken, hou je daar niet van?"
Je moeder is een hamster
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:19:03 #143
118585 Crutch
pi_101367609
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heb je eindelijk de kans om te doen wat vrouwen het liefst doen, namelijk ons mannen veranderen, wil je het niet. Ik snap er niks meer van.
Ik wou net zeggen, vrouwen houden toch van 'projectjes'?
Je moeder is een hamster
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:19:25 #144
353399 PluskudosForMe
Ik wil pluskudo's
pi_101367625
ik wil ook wel ff met je daten hoor en dan doe ik ej voor zoals je het het beste kan doen.
pi_101367666
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ben een standaard vrouw maar ergens toch weer niet ;(.
pi_101367686
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:21 schreef Leyli het volgende:

[..]

Ben een standaard vrouw maar ergens toch weer niet ;(.
Ik merk het.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:22:29 #147
353399 PluskudosForMe
Ik wil pluskudo's
pi_101367705
vertel eens.

hoe oud ben je
hoe zie je er uit
wat zijn je maten
heb je een kaal kutje
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:23:10 #148
118585 Crutch
pi_101367723
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:22 schreef PluskudosForMe het volgende:
vertel eens.

hoe oud ben je
hoe zie je er uit
wat zijn je maten
heb je een kaal kutje
PM? :')
Je moeder is een hamster
pi_101367735
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:19 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik wou net zeggen, vrouwen houden toch van 'projectjes'?
Associaties met moeders, waarom weet ik niet :r.
pi_101367773
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:22 schreef PluskudosForMe het volgende:
vertel eens.

hoe oud ben je
hoe zie je er uit
wat zijn je maten
heb je een kaal kutje
Je denkt: ik gooi gewoon zoveel mogelijk ballen op? Waar, wanneer en hoe maakt niet uit?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:26:10 #151
353399 PluskudosForMe
Ik wil pluskudo's
pi_101367811
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:25 schreef Leyli het volgende:

[..]

Je denkt: ik gooi gewoon zoveel mogelijk ballen op? Waar, wanneer en hoe maakt niet uit?
waar, wanneer, en hoe, dat is pas van belang als deze info bekend is.

;)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:26:20 #152
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101367815
Goh die vent en ik zouden goede vrienden worden zeg.
Ik zou ook doodsbang zijn. :')
Ik denk dat het aan zijn onervarenheid/onzekerheid ligt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:26:24 #153
8369 speknek
Another day another slay
pi_101367817
quote:
Ja, maar ik vind te onzekere/verlegen mannen ook 10 keer niets.
Lijkt me alleen maar prettig dat als jullie een relatie hebben hij niet meteen alle andere vrouwen door gaat playen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101367884
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:18 schreef Crutch het volgende:
En er met hem over praten? Als in: "Ik merk dat je wat terughoudend bent met knuffelen/aanraken, hou je daar niet van?"
Volgens mij moet ik het hier juist niet meer over hebben met hem, over zijn afstandelijkheid. Denk dat het gewoon, vloeiend, fysiek, moet verlopen. Als ik het er weer over ga hebben legt dat er druk op, denk ik.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:28:30 #155
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101367898
quote:

[..]

Ja, maar ik vind te onzekere/verlegen mannen ook 10 keer niets.
Ik maak alweer geen kans zie ik.
C'est la vie
pi_101367999
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Lijkt me alleen maar prettig dat als jullie een relatie hebben hij niet meteen alle andere vrouwen door gaat playen.
Zou liever die 'zekerheid' ergens anders op baseren :P.
pi_101368141
Ik zou bij de volgende date een zwoele en romantische setting verzorgen en hem met subtiele en wat dringender hints duidelijk maken dat je echt wel wat meer wilt dan samen aan een cursus kantklossen deelnemen.
pi_101368175
Het kan gewoon heel lastig zijn voor jongens in de 20, zeker met meisjes die ze leuk vinden en ze weinig of geen ervaring hebben. Dan is iets proberen een enorme stap, dus ook aanraken, knuffelen, zoenen, want voor hen is dat dan "de" poging. Elke aanraking die zij proberen is dan dus heel groot, want voor hen is dat het moment.

Ik heb vrienden van wie ik zeker weet dat hun huidige vriendin gewoon een keer bovenop ze is gaan zitten, omdat er anders nooit wat gebeurd was. Voor de rest toen al zelfverzekerde zelfbewuste jongens, maar niet in de liefde. Probeer het gewoon, wie niet waagt wie niet wint.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:44:48 #159
118585 Crutch
pi_101368387
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:28 schreef Leyli het volgende:

[..]

Volgens mij moet ik het hier juist niet meer over hebben met hem, over zijn afstandelijkheid. Denk dat het gewoon, vloeiend, fysiek, moet verlopen. Als ik het er weer over ga hebben legt dat er druk op, denk ik.
Dat kun jij het beste inschatten natuurlijk, maar mocht je bij hem in de buurt zijn en hem proberen aan te raken kun je kijken hoe hij reageert en wellicht direct vragen of hij er moeite mee heeft.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 14:39:02 #160
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_101370176
Weet je zeker dat jij de juiste signalen geeft?

Ik beeld het me even in: Ik ben verlegen, ben al gelukkig dat ik hier op date X zit, en na afloop weet ik me niet zo goed een houding te geven. Zij daarentegen wel: ik krijg een kus op mijn wang. Een groter signaal van "ik wil alleen vrienden zijn" kan ik me eigenlijk niet bedenken. Wel raar, ze zei nog "ik ben niet op zoek naar vriendschap". Dat zal wel betekenen dat er binnenkort een einde aan komt dan, niet teveel risico nemen dus.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:28:12 #161
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101371961
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik maak alweer geen kans zie ik.
Vallen en opstaan, kerel.
pi_101372413
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:39 schreef AgLarrr het volgende:
Ik beeld het me even in: Ik ben verlegen, ben al gelukkig dat ik hier op date X zit, en na afloop weet ik me niet zo goed een houding te geven. Zij daarentegen wel: ik krijg een kus op mijn wang. Een groter signaal van "ik wil alleen vrienden zijn" kan ik me eigenlijk niet bedenken. Wel raar, ze zei nog "ik ben niet op zoek naar vriendschap". Dat zal wel betekenen dat er binnenkort een einde aan komt dan, niet teveel risico nemen dus.
Vrouwen die je als vriend zien die geven je niet eens een kus op de wang; tenzij je jarig bent misschien.
pi_101372641
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:39 schreef Axel1988 het volgende:
Vrouwen die je als vriend zien die geven je niet eens een kus op de wang; tenzij je jarig bent misschien.
Jawel hoor.
pi_101372731
quote:
Juist wel.
Ja, ik generaliseer.
pi_101372820
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:32 schreef Re het volgende:
Help een apaat.

wie weet...
Whaha je had m al gevonden. Ik moet zeggen dat ik haar toch al wel uit mezelf aanraakte, alleen niet expliciet. Dat kwam pas nadat ze me op me bek pakte.

Maargoed, dat zou ik dus zeker doen als ik TS was. Doet ie daarna nog zo, dan is er wat aan de hand.
pi_101372908
quote:

Dit klinkt als mij een paar maanden geleden. Ik was ook heel niet verlegen, maar had gewoon 0,0 ervaring. Misschien is dat bij hem ook zo? Niet naar vragen maar gewoon op zn minst een kus op zn mond volgende keer.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:14:59 #167
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_101373706
Wat is zijn fokkersaccount?
Doei!
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:17:15 #168
188426 famousje
Nemo me impune lacessit
pi_101373793
Hij vind je denk ik wel leuk; anders zegt hij niet zulke dingen en spreekt niet meerdere malen met je af.

Voor de rest was ik hetzelfde als hem toen ik 17 was. Ik twijfelde over signalen, en nam nooit initiatief. Pas toen een meisje mij vol pakte durfde ik wat terug te doen :')
pi_101374202
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:14 schreef Meloewa het volgende:
Wat is zijn fokkersaccount?
Ga jij hem hosselen dan? :')
pi_101375223
Topic niet gelezen, maar je kan toch gewoon letterlijk zeggen dat je het waardeert als hij je aanraakt?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:54:42 #171
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_101375410
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:27 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ga jij hem hosselen dan? :')
Jup.
Doei!
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:06:11 #172
16180 crew  CoolGuy
pi_101375848
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Meloewa het volgende:

[..]

Jup.
Hij heeft geen geld als in 'rijk' denk ik hoor ;)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:27:44 #173
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_101378793
Zoals vrijwel iedereen al zegt gewoon zoenen die kerel! Daarna merk je vanzelf wel hoe hij reageert.

Wanneer is je volgende date met hem?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_101379175
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:45 schreef Techno het volgende:

[..]

Jawel hoor.
Oke, jullie hebben ander type vrienden dan denk ik.
pi_101379205
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zoals vrijwel iedereen al zegt gewoon zoenen die kerel! Daarna merk je vanzelf wel hoe hij reageert.

Wanneer is je volgende date met hem?
Ik zou dat wel cool vinden O+
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:10:11 #176
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_101380548
quote:

[..]

Jawel hoor.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_101380671
Is het geen poot?
pi_101382904
Ik durfde ook niks, tot ik op m'n 23e na een leuke avond in de kroeg met een meid (waarvan ik al minimaal een jaar aan iedereen had verteld (dat bleek vooral ook achteraf) dat ik haar enorm leuk vond) ineens midden op straat vol door haar op m'n smoel gepakt werd. Met een man of 20 publiek, waarvan de helft mijn maten. Mijn eerste reactie was 'huh help euh en nu :?' Nja, toen deed ik maar gewoon mee, en ze wist toch een minuut of 20 niet van ophouden. Een week later moest ze niks meer van me, d'r ex kon het niet hebben dat ik er met haar vandoor poogde te gaan en hielp 't een en ander aan onzin over mij de wereld in.

Conclusie: pak op de bek die gozer ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_101624334
Een update zou leuk zijn...
pi_101624624
Een update:
Zondag heb ik met hem afgesproken, superleuke date gehad. Toen wij naast elkaar zaten op een bankje, liet ik bewust een stilte vallen, bewoog mij wat meer naar hem toe om hem te zoenen, hij pikte mijn signaal op en zoende mij als eerste. Ben smoorverliefd.
pi_101624666
Wat leuk. *O*
pi_101624699
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef Leyli het volgende:
Een update:
Zondag heb ik met hem afgesproken, superleuke date gehad. Toen wij naast elkaar zaten op een bankje, liet ik bewust een stilte vallen, bewoog mij wat meer naar hem toe om hem te zoenen, hij pikte mijn signaal op en zoende mij als eerste. Ben smoorverliefd.
pi_101624903
Bedankt voor jullie advies/aanmoedigingen!
pi_101627719
Het heeft niet persé met verlegenheid te maken. Sommige mensen zijn gewoon niet zo lijfelijk.

Als het je in de toekomst nog dwars gaat zitten, kan je wel zeggen dat je het fijn vindt om wat meer fysiek contact te hebben. Maar ga het niet afdwingen of verwijten maken. Want dan gaat hij zich misschien geclaimd voelen.

Ik ken vrouwen die altijd met iedereen moeten knuffelen en iedereen aanspreken met "schat" of "lieverd". Ik vind het zelf onbetrouwbaar en ook manipulatief en dwingend overkomen. Alsof ze iets van je willen ten behoeve van zichzelf.
pi_101627746
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2011 10:29 schreef Leyli het volgende:
Bedankt voor jullie advies/aanmoedigingen!
yay!
goed gedaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_101628337
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef Leyli het volgende:
Een update:
Zie je wel :) als de andere partij verlegen is zul je zelf ook een move moeten maken.
Gefeliciteerd trouwens ;)
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:53:27 #187
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_101630440
_O_
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:59:39 #188
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101630627
Och. O+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:12:46 #189
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_101631036
Wat leuk, een happy end :)
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_109771318
Het sprookje is afgelopen. De mensen die hier negatief over waren hadden toch gelijk. Bleek helaas dat ik toch te blind was om te zien hoe gemakzuchtig hij was. Ben er achtergekomen dat de balans volledig afwezig was en ik er voor de volle 100% voor ben gegaan, 200% zelfs, en hij maar 30% ofzo. Geen ruggegraat, en alleen maar mooie woorden. Zijn 'probleem' waar ik vorig jaar een topic over geopend had, bleek dus niet alleen verlegenheid te zijn.
  zondag 1 april 2012 @ 17:56:21 #191
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_109771569
Awhhh :(. Je hebt je in ieder 200% gegeven voor jouw kunnen. Meer kun je er niet van maken. Als ik het zo lees verdien je ook veel beter!

even ontopic, zo'n 5 jaartjes terug was ik ook vrij verlegen en toen vond ik ook een meid leuk, durfde zelf niet echt het initiatief te nemen. Gelukkig deed zij dat wel :D. Vol op te bek gepakt :7
pi_109771727
Tjah jammer, je weet het niet he.. Wellicht heeft hij wel een probleem ofzo, maarja, dan kan jij er alsnog niks mee.
Rustig aan.
pi_109772105
Zijn probleem was dat ie niet graag genoeg wou en het wel lekker vond, een meisje dat dol op hem was en alles voor hem deed zonder iets terug te verwachten. Bah. Vaak genoeg ook 'gecommuniceerd' hierover. Wil hem iets aandoen. En mezelf, omdat ik zo dom ben geweest. Ga maar eens pizza bestellen. :').
  zondag 1 april 2012 @ 18:15:47 #194
94346 Northside
We'll see
pi_109772222
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:12 schreef Leyli het volgende:
Zijn probleem was dat ie niet graag genoeg wou en het wel lekker vond, een meisje dat dol op hem was en alles voor hem deed zonder iets terug te verwachten. Bah. Vaak genoeg ook 'gecommuniceerd' hierover. Wil hem iets aandoen. En mezelf, omdat ik zo dom ben geweest. Ga maar eens pizza bestellen. :').
Overkomt iedereen wel een keer. Daarna vraag je je af hoe je zo dom hebt kunnen zijn en overkomt het je nooit meer. Zie het als een wijze les. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_109772959
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:15 schreef Northside het volgende:

[..]

Overkomt iedereen wel een keer. Daarna vraag je je af hoe je zo dom hebt kunnen zijn en overkomt het je nooit meer. Zie het als een wijze les. :)
Ja.. Ik probeer het als een wijze les te zien. Liet me gewoon keihard vallen wanneer ik hem écht nodig had. Gewoon ineens. Ik ben zo kwaad op hem. En mezelf. Op hem omdat hij recht in mijn ogen keek en meerdere keren loog en op mezelf omdat ik erin ben getrapt. :r.
  zondag 1 april 2012 @ 18:40:24 #196
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109773100
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:15 schreef Northside het volgende:

[..]

Overkomt iedereen wel een keer.
pi_109773372
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:40 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Klopt, daarom maar heel veel eten besteld. Kijken of ik het allemaal op kan krijgen.
pi_109778794
quote:
Beste mensen,

Niet iedereen is in staat om dat bij andere mensen te doen. Ik spreek hier uit eigen ervaring. Mocht het zijn dat ik ooit een relatie krijg dan zal dat van zelf gaan. Het is een kwestie van wennen.

Het kan in zijn geval ook een angst zijn om iets verkeerds aan te raken of überhaupt niet weten dat jij het wil. Hou het nog even vol en neem zelf nog even een paar keren het initiatief om zijn hand vast te houden, spontaan te knuffelen dan zal hij, als het goed is, dat vanzelf ook gaan doen.

Daarnaast heb je ook de optie om dit met hem te bespreken. Een simpele vraag; waarom raak je me niet op en dan omschrijf je met wat precies zoals de voorheen genoemde voorbeelden en natuurlijk er bij zeggen dat je het niet erg vindt maar juist leuk.Het klinkt misschien kinderachtig om "toestemming" te geven, maar goed, sommige mensen hebben dat eenmaal nodig.

Ik heb alleen de OP gelezen, dus ik weet niet hoeveel er doorgaans de 8 pagina's is besproken, maar het beste is om beide gevallen; jouw initiatief en het bespreken er van te doen.

Succes verder.
pi_109778882
pi_109783275
Begin hem gewoon spontaan te pijpen. Is hij hier ook tegen dan is hij gewoon not that in to you.
  zondag 1 april 2012 @ 22:02:17 #201
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109783327
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 18:48 schreef Leyli het volgende:

[..]

Klopt, daarom maar heel veel eten besteld. Kijken of ik het allemaal op kan krijgen.
Lekker volstouwen, dat helpt.
pi_109783440
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 17:48 schreef Leyli het volgende:
Het sprookje is afgelopen. De mensen die hier negatief over waren hadden toch gelijk. Bleek helaas dat ik toch te blind was om te zien hoe gemakzuchtig hij was. Ben er achtergekomen dat de balans volledig afwezig was en ik er voor de volle 100% voor ben gegaan, 200% zelfs, en hij maar 30% ofzo. Geen ruggegraat, en alleen maar mooie woorden. Zijn 'probleem' waar ik vorig jaar een topic over geopend had, bleek dus niet alleen verlegenheid te zijn.
Ach meissie toch. Wat vervelend voor je.
Heeft hij de homokaart uiteindelijk gespeeld?
  zondag 1 april 2012 @ 23:17:49 #203
94346 Northside
We'll see
pi_109787220
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 18:48 schreef Leyli het volgende:
Denk je dat je dan gelukkiger bent? :? Ik snap dit soort acties van vrouwen nooit zo...
Ja, ik generaliseer.
pi_109789108
;')
pi_109791285
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:17 schreef Northside het volgende:

[..]

Denk je dat je dan gelukkiger bent? :? Ik snap dit soort acties van vrouwen nooit zo...
Zo nu en dan losgaan moet toch best kunnen lijkt mij. En ik kan het hebben hoor :D.
pi_109791317
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:04 schreef hlmllp het volgende:

[..]

Ach meissie toch. Wat vervelend voor je.
Heeft hij de homokaart uiteindelijk gespeeld?
pi_109791373
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:48 schreef Schaapje1987 het volgende:

[..]

Niet iedereen is in staat om dat bij andere mensen te doen. Ik spreek hier uit eigen ervaring. Mocht het zijn dat ik ooit een relatie krijg dan zal dat van zelf gaan. Het is een kwestie van wennen.

Het kan in zijn geval ook een angst zijn om iets verkeerds aan te raken of überhaupt niet weten dat jij het wil. Hou het nog even vol en neem zelf nog even een paar keren het initiatief om zijn hand vast te houden, spontaan te knuffelen dan zal hij, als het goed is, dat vanzelf ook gaan doen.

Daarnaast heb je ook de optie om dit met hem te bespreken. Een simpele vraag; waarom raak je me niet op en dan omschrijf je met wat precies zoals de voorheen genoemde voorbeelden en natuurlijk er bij zeggen dat je het niet erg vindt maar juist leuk.Het klinkt misschien kinderachtig om "toestemming" te geven, maar goed, sommige mensen hebben dat eenmaal nodig.

Ik heb alleen de OP gelezen, dus ik weet niet hoeveel er doorgaans de 8 pagina's is besproken, maar het beste is om beide gevallen; jouw initiatief en het bespreken er van te doen.

Succes verder.
Bedankt voor de moeite maar zoals je ziet dateert de OP van 30 aug 2011. Ik heb op 1 april 2012 een update gegeven; het is afgelopen.
  maandag 2 april 2012 @ 01:24:33 #208
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109791468
Geen ruggengraat alleen maar mooie worden, klinkt als mij.
C'est la vie
pi_109791509
quote:
9s.gif Op maandag 2 april 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
Topickaap :D
  maandag 2 april 2012 @ 01:28:13 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109791517
quote:
17s.gif Op maandag 2 april 2012 01:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Topickaap :D
Nee maar serieus ik kan alles heel mooi vertellen om vervolgens geen moer te doen of te veranderen. :')
C'est la vie
pi_109791524
quote:
9s.gif Op maandag 2 april 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
;(. doe er iets aan!
  maandag 2 april 2012 @ 01:29:03 #212
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109791526
Aan den TS.

Zonde dat het zo heeft moeten lopen, relaties waar het niet van beiden kanten komt werken gewoon niet.
C'est la vie
pi_109791540
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 01:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee maar serieus ik kan alles heel mooi vertellen om vervolgens geen moer te doen of te veranderen. :')
Ligt er toch aan bij wie het is? Althans, ik kan me voorstellen dat je dat weleens uit eigenbelang doet maar als je om iemand geeft dan moet het je haast toch wel raken?
  maandag 2 april 2012 @ 01:31:27 #214
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109791561
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 01:30 schreef Leyli het volgende:

[..]

Ligt er toch aan bij wie het is? Althans, ik kan me voorstellen dat je dat weleens uit eigenbelang doet maar als je om iemand geeft dan moet het je haast toch wel raken?
Jawel, maar in relaties met mensen val ik nog wel mee. Vooral op mijn opleiding ben ik zo lui. :')
C'est la vie
pi_109791562
Hm. Waarom probeer ik het ook. :').
pi_109791580
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 01:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Jawel, maar in relaties met mensen val ik nog wel mee. Vooral op mijn opleiding ben ik zo lui. :')
Oh, blijkbaar werkt die houding voor je?
  maandag 2 april 2012 @ 01:50:15 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109791711
quote:
10s.gif Op maandag 2 april 2012 01:33 schreef Leyli het volgende:

[..]

Oh, blijkbaar werkt die houding voor je?
Ik doe MBO en heb nog nooit een relatie gehad. Denk het niet.
C'est la vie
  maandag 2 april 2012 @ 01:53:18 #218
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_109791725
Dan wordt het hoog tijd om contact op te nemen met de studiebegeleider. Daar hoef je je niet voor te schamen. Zelfs ik heb dat gedaan en ik volg een opleiding op een iets hoger niveau.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_109791753
Eens met Comp_Lex. Als je er nu niet wat aan doet ga je er later geheid spijt van krijgen, geloof me.
  maandag 2 april 2012 @ 02:15:32 #220
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109791850
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 01:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Dan wordt het hoog tijd om contact op te nemen met de studiebegeleider. Daar hoef je je niet voor te schamen. Zelfs ik heb dat gedaan en ik volg een opleiding op een iets hoger niveau.
Is allang gebeurd dit jaar gaat alles naar behoren.
C'est la vie
pi_109807098
quote:
10s.gif Op maandag 2 april 2012 01:14 schreef Leyli het volgende:
Zo nu en dan losgaan moet toch best kunnen lijkt mij. En ik kan het hebben hoor :D.
Ja, goed, maar dan zit je s'avonds tussen de lege pizzadozen op de bank, je gezicht onder het chocoladeijs enzo... dan voel je je toch ook niet beter?

Doe als mannen; fles drank leegdrinken en een willekeurige man je bed inslepen voor een fijne pot wraakseks. Hij heeft jou gebruikt, dat kan jij ook!
Ja, ik generaliseer.
pi_109814274
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, goed, maar dan zit je s'avonds tussen de lege pizzadozen op de bank, je gezicht onder het chocoladeijs enzo... dan voel je je toch ook niet beter?

Doe als mannen; fles drank leegdrinken en een willekeurige man je bed inslepen voor een fijne pot wraakseks. Hij heeft jou gebruikt, dat kan jij ook!
oh jawel O+. Dan weet ik dat ik heb genoten en ga dan met een verzadigd gevoel naar bed en val dan als een blok in slaap. (van veel eten kun je ook moe worden)

Ieder z'n ding :P
pi_109815568
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 18:45 schreef Leyli het volgende:

[..]

oh jawel O+. Dan weet ik dat ik heb genoten en ga dan met een verzadigd gevoel naar bed en val dan als een blok in slaap. (van veel eten kun je ook moe worden)

Ieder z'n ding :P
After dinner dipss :)
Eigenlijk moet je die met een leuke verlegen jongen hebben zodat je snoezig bij elkaar op de bank in slaap valt.
Rustig aan.
pi_109816339
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 18:45 schreef Leyli het volgende:
Nou, dan ben je in ieder geval zeker over je figuur, da's dan weer een pluspunt bij vrouwen.
Ja, ik generaliseer.
pi_109829750
quote:
12s.gif Op maandag 2 april 2012 01:19 schreef Leyli het volgende:

[..]

Bedankt voor de moeite maar zoals je ziet dateert de OP van 30 aug 2011. Ik heb op 1 april 2012 een update gegeven; het is afgelopen.
Owh, dat is rot voor je en jammer om te horen.
pi_109833912
Hier mag trouwens wel een slotje op. Heb er toch niets bijzonders meer over te vertellen. Behalve dat het zeer doet, maar dat was al wel duidelijk geloof ik.
  dinsdag 3 april 2012 @ 08:44:47 #227
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_109837761
Ik heb dit wel eens gehad met een vrouw, maar bij mij was het dan vooral omdat het op dat moment even duurde voor ik doorhad dat zij mij veel leuker leek te vinden dan ik haar; ik was toen gewoon niet verliefd op haar. Als ik verliefd ben, dan wil ik haar zoenen, knuffelen, kussen en zelfs met handjes vast door de stad lopen, ben ik dit niet dan loop ik er het liefst met mn handen in mn zakken naast, dan kan ik het nog wel gezellig vinden maar dan is mijn intimiteitswens gewoon veel minder.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 3 april 2012 @ 08:47:01 #228
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109837798
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 08:44 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb dit wel eens gehad met een vrouw, maar bij mij was het dan vooral omdat het op dat moment even duurde voor ik doorhad dat zij mij veel leuker leek te vinden dan ik haar; ik was toen gewoon niet verliefd op haar. Als ik verliefd ben, dan wil ik haar zoenen, knuffelen, kussen en zelfs met handjes vast door de stad lopen, ben ik dit niet dan loop ik er het liefst met mn handen in mn zakken naast, dan kan ik het nog wel gezellig vinden maar dan is mijn intimiteitswens gewoon veel minder.
Niks mee gedaan verder?
  FOK!fotograaf dinsdag 3 april 2012 @ 10:55:53 #229
364681 over_hedge
pi_109841114
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:36 schreef vampireDKC het volgende:
6 jaar geleden zat ik in hetzelfde shuitje als hij. Mijn eerste date met een erg leuk en mooi meisje Ik was ook al 20 zei 18. Ik durfde ook niks maar zij wel. We gingen naar de film en het heeft 2 uur geduurt voordat ik mijn hand op haar been durfde te leggen.

Gelukkig begon zij niet veel later met de zoen gewoon op de mond. en toen was het duidelijk, Zei deed het kort maar ik wou meer en mist dat ik dat ging krijgen dus toen hebben we getongzoend. De eerste volgende dates was ik nog steeds terug houdend maar dan pakte zei gewoon me hand en legde die op de juiste plek. Toen we eenmaal verkering hadden nar 3 weken /dates had ik er geen problemen meer mee. Het was duidelijk zei was officieel mijn meisje en ik mocht haar dus "overal" aanraken waar ik wou. En was het voor mij ook geen probleem meer om dat zomaar te doen.

Ik denk dat hij dus inderdaad gewoon niet durft en dat je het een beetje moet forceren. en de reactie afwachten. Als je zijn hand op een plek legt waar je die wil hebben en hij niet terug trekt vindt hij het echt niet erg.

Ondertussen zijn we al 1 jaar getrouwd.
Leer het verschil tussen zij en zei eens.. Dit leest echt irritant. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')