Het lijkt wel alsof hij helemaal niet op jouw lichamelijke aandacht zit te wachten als hij zich zo afstandelijk opstelt als jij toenadering zoekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:34 schreef Leyli het volgende:
Na 5 dates heeft 'ie me nog niet één keer uit eigen initiatief aangeraakt, wanneer ik dichtbij kom zorgt hij subtiel voor afstand en kijkt weg. En nee mensen, ik ben niet iemand die gauw te dichtbij komt. Ik val op normale mannen, en dit is wat mij opvalt.
Hmm, zou dat niet kunnen komen door zijn 'verlegenheid'? Maar ik begrijp wat je bedoelt, in woorden zegt hij wel dat 'ie me buitengewoon mooi vindt. Ik heb het idee dat je het dan juist wél wiltquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof hij helemaal niet op jouw lichamelijke aandacht zit te wachten als hij zich zo afstandelijk opstelt als jij toenadering zoekt.
Heb je hem al eens echt proberen te zoenen?
Voor mij zou dit al snel een lost cause zijn. Graag of niet.
Lijkt wel alsof hij bang is.. Misschien moet je het hem eens vragen of hij het vervelend vind als je dichtbij hem komt of zo? Vind het wel raar hoor..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:34 schreef Leyli het volgende:
Na 5 dates heeft 'ie me nog niet één keer uit eigen initiatief aangeraakt, wanneer ik dichtbij kom zorgt hij subtiel voor afstand en kijkt weg. En nee mensen, ik ben niet iemand die gauw te dichtbij komt. Ik val op normale mannen, en dit is wat mij opvalt.
Ik vind hem leuk, ja, maar niet leuk genoeg om steeds maar weer de eerste stap te moeten zetten, denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien heeft ie wel amper tot geen ervaring met aanraken, zoenen en al die andere dingen.
Dus, vind je m leuk genoeg om zelf initiatief te blijven tonen hierin, of niet ?
Hij zegt dat mijn aanwezigheid goed voelt, dus ik neem aan dat dat ook wel geldt voor als ik dichtbij kom.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij bang is.. Misschien moet je het hem eens vragen of hij het vervelend vind als je dichtbij hem komt of zo? Vind het wel raar hoor..
En zoals Copycat zegt, als er niet snel wat veranderd, zal dit hem denk ik niet worden..
Driemaal is scheepsrechtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
Heb je hem al eens brutaal op 'de bek gepakt'?
Ik doe eerlijk waar m'n best. Ik vind hem oprecht een leuke jongen, vandaar dat ik ook steeds met die dates ben doorgegaan. *zuchtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
Stel ze op hun gemak, laat ze zich welkom voelen.
Zou hem dan toch eens ermee confronteren.. Ben het met je eens dat het niet elke keer van jou kant moet komen. Laat hem weten hoe jij je voelt. Dit kan natuurlijk op meerdere manier, maar je weet zelf wat jij het prettigste vind daarin. (zoen/aanraking/praten)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:47 schreef Leyli het volgende:
[..]
Hij zegt dat mijn aanwezigheid goed voelt, dus ik neem aan dat dat ook wel geldt voor als ik dichtbij kom.
iddquote:
Dat zal ook niet tot in den treure hoeven lijkt me.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:44 schreef Leyli het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, ja, maar niet leuk genoeg om steeds maar weer de eerste stap te moeten zetten, denk ik. Voelt opdringerig, vooral als er geen goede reactie op komt.
Nee, dat durf ik eerlijk gezegd niet. Wanneer ik dichtbij komt zorgt hij voor afstand dus dan ga ik mij niet opdringen. Zou willen dat het vloeiend gingquote:
Ah dus je bent zelf ook verlegen !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:51 schreef Leyli het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik eerlijk gezegd niet. Wanneer ik dichtbij komt zorgt hij voor afstand dus dan ga ik mij niet opdringen. Zou willen dat het vloeiend ging.
Hij neemt zelf dus geen enkel initiatief en geeft jou ook geen enkele ruimte om initiatief te nemen? Pfff, vermoeiend, frustrerend en killing voor je ego op dat moment.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:51 schreef Leyli het volgende:
Nee, dat durf ik eerlijk gezegd niet. Wanneer ik dichtbij komt zorgt hij voor afstand dus dan ga ik mij niet opdringen. Zou willen dat het vloeiend ging.
ja nou en dat gaat het nou eenmaal nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:51 schreef Leyli het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
wat is het ergste dat er kan gebeuren? dat ie niet mee doet? nou dan heb je wel een antwoord en hoef je het niet met hem verder te proberen he
Als dat betekent dat ik iemand niet ga zoenen wanneer diegene, voor mijn gevoel, duidelijk laat blijken dat ik niet dichtbij moet komen dan ben ik inderdaad verlegen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah dus je bent zelf ook verlegen !
Jij moet gewoon door zijn muurtje heen breken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:54 schreef Leyli het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ik iemand niet ga zoenen wanneer diegene, voor mijn gevoel, duidelijk laat blijken dat ik niet dichtbij moet komen dan ben ik inderdaad verlegen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:29 schreef HSG het volgende:
Anders ga je toch achter de foute mannen/jongens aan.
Juist! Go for it! en anders inderdaad onderstaandequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij moet gewoon door zijn muurtje heen breken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is het ergste dat er kan gebeuren? dat ie niet mee doet? nou dan heb je wel een antwoord en hoef je het niet met hem verder te proberen he
Jullie hebben vast gelijk. Maar het is lastig, ben verliefd en kwetsbaar, wil niet afgewezen worden, en een zoen is intiem (voor mij).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Juist! Go for it! en anders inderdaad onderstaande
[..]
ja oke maar die heb je nu toevallig niet aan de haak geslagenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:02 schreef Leyli het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook gewoon normale mannen die wél initiatief nemen.
Daarom heet het ook 'de volgende stap' nemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:01 schreef Leyli het volgende:
[..]
Jullie hebben vast gelijk. Maar het is lastig, ben verliefd en kwetsbaar, wil niet afgewezen worden, en een zoen is intiem (voor mij).
Ja, maar jij hebt gewoon een verlegen jongen uitgekozen. Als je hem nu zou zoenen kijken jullie over 2 jaar hierop terug en moeten jullie erom lachen. Hij heeft denk gewoon niet zoveel ervaring met vrouwen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:02 schreef Leyli het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook gewoon normale mannen die wél initiatief nemen.
Je wordt nu keer op keer afgewezen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:01 schreef Leyli het volgende:
Jullie hebben vast gelijk. Maar het is lastig, ben verliefd en kwetsbaar, wil niet afgewezen worden, en een zoen is intiem (voor mij).
Hmm, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom heet het ook 'de volgende stap' nemen
[..]
Ja, maar jij hebt gewoon een verlegen jongen uitgekozen. Als je hem nu zou zoenen kijken jullie over 2 jaar hierop terug en moeten jullie erom lachen. Hij heeft denk gewoon niet zoveel ervaring met vrouwen.
Ben ik met je eens. Niemand wil gekwetst worden. Maar misschien denkt hij net zo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:01 schreef Leyli het volgende:
[..]
Zo voelt het inderdaad. Daarom is het ook zo lastig om 'de volgende stap' te nemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je wordt nu keer op keer afgewezen.
Misschien is het niet eens verlegenheid. Anders vraag je hem eens wat zijn plan is en waarom hij zo verlegen lijkt. Misschien ligt het probleem, als die er al is, wel ergens anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:49 schreef Leyli het volgende:
[..]
Ik doe eerlijk waar m'n best. Ik vind hem oprecht een leuke jongen, vandaar dat ik ook steeds met die dates ben doorgegaan. *zucht
Dit klinkt als een goede oplossing. Ik ga het nog één keer proberen, want ik zit bijna tegen de grens aan van 'er gewoon mee kappen'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Niemand wil gekwetst worden. Maar misschien denkt hij net zo?
Soms moet je de gok gewoon wagen. Anders blijf je om elkaar heen draaien.
Voorbeeld:
Pak gewoon zijn hand/arm en sla die om je heen/kruip tegen hem aan (als de situatie dat toelaat).
Kijk hoe hij reageert.. Zoenen hoeft ook niet direct, maar dat is wel direct super duidelijk voor hem en jou..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
Heb je hem al eens brutaal op 'de bek gepakt'?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Pak hem een keer vol op zijn smoelwerk.
Waar zou het dan bijvoorbeeld aan kunnen liggen? (Ik weet het, rare vraag maar als er voorbeelden zijn dan zou ik het graag willen wetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien is het niet eens verlegenheid. Anders vraag je hem eens wat zijn plan is en waarom hij zo verlegen lijkt. Misschien ligt het probleem, als die er al is, wel ergens anders.
Succes ermee!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:08 schreef Leyli het volgende:
[..]
Dit klinkt als een goede oplossing. Ik ga het nog één keer proberen, want ik zit bijna tegen de grens aan van 'er gewoon mee kappen'.
Dat klinkt als een slechte oplossing. Dat gaat die kerel toch niet begrijpen. Het probleem is niet alleen dat die jongen onzeker is, maar de TS net zo goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:08 schreef Leyli het volgende:
[..]
Dit klinkt als een goede oplossing. Ik ga het nog één keer proberen, want ik zit bijna tegen de grens aan van 'er gewoon mee kappen'.
Hij kan bijvoorbeeld de kat uit de boom kijken. Maar ik kan je wel vertellen dat mannen die besluiteloos gaan doen vaak ook slappelingen zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:10 schreef Leyli het volgende:
[..]
Waar zou het dan bijvoorbeeld aan kunnen liggen? (Ik weet het, rare vraag maar als er voorbeelden zijn dan zou ik het graag willen weten)
Jij denkt dat hij zo'n plaat voor zijn kop heeft?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:10 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dat klinkt als een slechte oplossing. Dat gaat die kerel toch niet begrijpen.
Dat klopt. Als mijn 'vraag' naar wat meer fysiek contact niet beantwoord wordt, word ik wel onzeker, ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:10 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dat klinkt als een slechte oplossing. Dat gaat die kerel toch niet begrijpen. Het probleem is niet alleen dat die jongen onzeker is, maar de TS net zo goed.
Zit ook wat in, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij kan bijvoorbeeld de kat uit de boom kijken. Maar ik kan je wel vertellen dat mannen die besluiteloos gaan doen vaak ook slappelingen zijn.
als jij degene bent met een plaat kom je daar maar op 1 manier achterquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:11 schreef Leyli het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij zo'n plaat voor zijn kop heeft?
Misschien heb ik dat wel en word ik gewoon keihard (subtiel) afgewezen.
Als ik extreem onzekere ik van wat jaren geleden als voorbeeld neem... die had hem iig niet gesnaptquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:11 schreef Leyli het volgende:
[..]
Hij gaat echt niet zo vaak met je op date zonder dat hij jou leuk vindt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:14 schreef Leyli het volgende:
Dat klopt. Als mijn 'vraag' naar wat meer fysiek contact niet beantwoord wordt, word ik wel onzeker, ja.
Wat een doemscenario ;D!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als jij degene bent met een plaat kom je daar maar op 1 manier achter
of laat je het liever doorkabbelen tot het vanzelf dood bloed zonder ook maar een poging gewaagd te hebben? dat is pas zonde!
dan kom je hem over 10 jaar tegen (hij gelukkig getrouwd en jij alleen) en dan komt uit dat ie je wel zag zitten maar niets durfde (en dat zijn huidige vrouw hem gewoon op zijn bek heeft gepakt en ze nu al meer dan 9 jaar samen zijn)
wat is er nou erg aan een keertje afgewezen worden?
dat lijkt me veel minder erg dan een heerlijke relatie mis lopen
Je wordt keihard subtiel afgewezen door iedere keer op date met hem te gaan. Vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:11 schreef Leyli het volgende:
[..]
ja maar je zit nu toch ook al in diezelfde kwetsbare situatie? ik bedoel als dit niets word vind je dat ook jammerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:17 schreef Leyli het volgende:
[..]
Wat een doemscenario ;D!
En wat er nou zo erg aan is, is dat ik mij kwetsbaar opstel en wat voorzichtiger ben. In mijn vorige relatie is mijn ex-partner vreemdgegaan, dus daar komt het ook wel een beetje door (dat met kwetsbaar opstellen en voorzichtig zijn).
Hmm, ik zal mij dan toch over mijn ego moeten heenzetten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:17 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Als ik extreem onzekere ik van wat jaren geleden als voorbeeld neem... die had hem iig niet gesnapt.
[..]
Hij gaat echt niet zo vaak met je op date zonder dat hij jou leuk vindt.
Hehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:29 schreef Kreator het volgende:
Zit je nou onze dates op fok te bespreken?!??! Zoals ik al zei: De enige reden dat ik niet zo graag dicht bij je in de buurt komt is dat je niet zo lekker ruikt. Je mond stinkt ook een beetje. Als dat beter is (douchen, meid!), wil ik best weer met je zoenen.
groetjes,
Krea.
He likes you, you like him, hij is alleen een bange schijterd die geen eerste stap durft te zetten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:27 schreef Leyli het volgende:
[..]
Hmm, ik zal mij dan toch over mijn ego moeten heenzetten.
Ja, ik zal hem de volgende keer gewoon aanranden en als hij begint te gillen dan weet ik dat ook weerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
He likes you, you like him, hij is alleen een bange schijterd die geen eerste stap durft te zetten.
Je bent echt een vrouwtje he? Ik heb je net al uitgelegd dat hij je leuk vind als hij het 5 dates met je uithoudt. Ga dan ook niet gelijk zo in negatievo-modus maar hou je hoofd koel en denk eens na, de enige uitkomst is dat hij je terugzoent.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:34 schreef Leyli het volgende:
[..]
Ja, ik zal hem de volgende keer gewoon aanranden en als hij begint te gillen dan weet ik dat ook weer.
Bedankt voor alle reacties tot nu toe, mensen.
[TIP] Probeer het eens met een man, misschien gaat het dan beter.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:43 schreef Axel1988 het volgende:
Die OP zou zo over mij kunnen gaan. Zeker niet op mijn mondje gevallen; maar ik heb de grootste moeite met aanrakingen.
Ben nu erg onzeker, inderdaad. Als je niets verwacht dan kun je ook haast niet teleurgesteld worden, tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent echt een vrouwtje he? Ik heb je net al uitgelegd dat hij je leuk vind als hij het 5 dates met je uithoudt. Ga dan ook niet gelijk zo in negatievo-modus maar hou je hoofd koel en denk eens na, de enige uitkomst is dat hij je terugzoent.
Het enige waar jij je druk om moet maken is of hij een beetje lekker kan zoenenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:49 schreef Leyli het volgende:
[..]
Ben nu erg onzeker, inderdaad. Als je niets verwacht dan kun je ook haast niet teleurgesteld worden, toch? Stukje zelfbescherming. Maar goed, ik begrijp wat je bedoelt.
Wat zou er dan bijvoorbeeld aan de hand kunnen zijn?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef Chevalric het volgende:
Even een woordje ter verdediging van verlegen mannen: dit klinkt niet als verlegenheid. Zelfs iemand die verlegen is, laat dit soort toenaderingen wel toe. Sterker nog, ik zou het als verlegen persoon zelfs prettig vinden als de ander de eerste stap zou zetten. Het feit dat hij je aanrakingen probeert te ontwijken, doet mij denken dat er heel wat anders aan de hand is.
Maar goed, als jij hem leuk vindt, moet je er voor gaan. Gewoon tegen hem aan kruipen, je hand op de zijne leggen en als dat goed gaat, dan kun je altijd voor de tongzoen gaan.
Als het niet goed gaat, kun je nog proberen om het te bespreken.
Heb je:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:52 schreef Leyli het volgende:
[..]
Wat zou er dan bijvoorbeeld aan de hand kunnen zijn?
joh volgens mij wil je zelf ook gewoon nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:52 schreef Leyli het volgende:
[..]
Wat zou er dan bijvoorbeeld aan de hand kunnen zijn?
Hehe, nee op al je vragen. Lijkt me sterk dat hij het zo lang uit zou houden als ik 'last' van bovenstaande dingen had, die dingen lijken mij niet erg aantrekkelijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je:
Zwart haar op de armen?
Uitslag op je handen?
Grote handen?
Eelthanden?
Scherpe nagels?
Ik ben aan het overanalyseren, een slechte gewoonte.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh volgens mij wil je zelf ook gewoon niet
je grijpt iig alles aan om maar lekker ontwijkend te kunnen blijven voor mijn gevoel
dat is het iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
vraag m anders ook gewoon eens of hij al vaker vriendinnetjes heeft gehad enzo.. wie weet ben je zn eerste en moet je hem gewoon even de drempel over tillen
ja en dat doet hij waarschijnlijk nu ook, thuis op de bankquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:56 schreef Leyli het volgende:
[..]
Ik ben aan het overanalyseren, een slechte gewoonte.
`quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dat doet hij waarschijnlijk nu ook, thuis op de bank
daar ga je niet doorheen komen als je het allebei blijft doen natuurlijk
Dat is zo'n kutvraag waar je niet anders dan gewoon raar kunt/moet/mag antwoordenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
`
In dat geval moet je hem opbellen met de vraag "waar denk je aan"?
Maar serieus idd; volgende keer gewoon actie en maar zien waar het schip strandt.
Als je geduld opraakt, moet je hem dan niet is een keertje zoenen. Of botweg zeggen dat hij je moet zoenen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:08 schreef Leyli het volgende:
[..]
Dat is zo'n kutvraag waar je niet anders dan gewoon raar kunt/moet/mag antwoorden.
En je hebt gelijk, met overanalyseren kom ik in dit geval niet zo heel ver mee (uitkomsten zouden interessant kunnen zijn).
Moet het toch doen en kijken hoe hij erop reageert want m'n geduld begint eerlijk gezegd een béétje op te raken.
Als ik zeg "zoek een vent" zal het wel niet het soort reactie zijn wat je zoekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:22 schreef Leyli het volgende:
Beste mensen,
Ik zit met een probleempje en zou graag wat advies willen.
De laatste paar weken ben ik aan het daten geweest met een jongen. We zijn allebei begin twintig. We hebben elkaar in totaal 5 keer gezien. Stuk voor stuk leuke dates gehad, maar toch zit mij iets dwars, het gaat om het volgende: iedere keer, wanneer ik hem zie, of afscheid van hem neem, neem ík initiatief voor een knuffel of een zoen (op de wang). Als ik het niet doe, dan zegt hij 'doei', draait zich om en loopt weg. Ik begin het eerlijk gezegd een beetje zat te worden want het voelt voor mij alsof ik mijzelf aan hem opdring.
Hij is intelligent, grappig, vaak lief, ziet er goed uit etc. In woorden geeft hij mij complimentjes, zegt dat 'ie me leuk vindt en graag wat meer wil. Maar toch: waaróm raakt hij mij niet aan? En nee, ik wil niet aangerand worden, maar zelfs een kleine aanraking, op m'n hand, schouder, of wat dan ook, het lijkt wel of we gewoon een platonische relatie hebben. Ik heb hem inmiddels al wel duidelijk (letterlijk) verteld dat ik níet op zoek ben naar een 'vriendschappelijke' relatie.
Nu vraag ik mij af, als je iemand zo leuk vindt als hij beweert dan wil je iemand toch ook het liefste aanraken/knuffelen/zoenen/wat dan ook? Ik hoor woorden, maar ik voel geen daden. Heb het hier, zoals eerder vermeld, ook al met hem over gehad en als ik het nóg eens doe dan voelt het voor mij alsof ik hem aan het bekritiseren ben (aan het zeuren ben).
De topictitel heet ''Verlegen jongens/mannen'' omdat ik denk (hoop) dat hij gewoon verlegen is, wat verder ook een beetje moeilijk te rijmen valt met het feit dat hij zeker niet op zijn mondje gevallen is.
Het voelt zo zonde om hiermee te kappen omdat hij verder wel een leuke jongen is.
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Alvast bedankt voor de reacties.
Sta tegenover elkaar; pakt zijn handen vast; en zegt: "je krijgt 10 seconde de tijd om me te zoenen..."quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:09 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Als je geduld opraakt, moet je hem dan niet is een keertje zoenen. Of botweg zeggen dat hij je moet zoenen?
Nee is niet zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:10 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
[..]
Als ik zeg "zoek een vent" zal het wel niet het soort reactie zijn wat je zoekt.
Maar denk wel dat er een kern van waarheid inzit.
Mwah, vind hem wel leuk genoeg om het nog eens te proberen en te zien hoe hij erop reageert.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:13 schreef Scorpie het volgende:
Als je geduld op begint te raken vind je hem dus ook weer niet zo leuk.
aah bah neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Sta tegenover elkaar; pakt zijn handen vast; en zegt: "je krijgt 10 seconde de tijd om me te zoenen..."
Don't know; is te lang geleden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
aah bah nee
waarom willen jullie allemaal praten over zoenen? dat doe je alleen als de ander het zo kut doet dat je hem wel tips moet geven
Lekker geforceerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Sta tegenover elkaar; pakt zijn handen vast; en zegt: "je krijgt 10 seconde de tijd om me te zoenen..."
Niks 'nog eens te proberen', je gaat hem zoenen. Klaar. Punt. Einde. Niks geen geprobeer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:15 schreef Leyli het volgende:
[..]
Mwah, vind hem wel leuk genoeg om het nog eens te proberen en te zien hoe hij erop reageert.
Ben benieuwd naar de update, nadat je hem op zijn muil hebt gepakt!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:16 schreef Leyli het volgende:
[..]
Lekker geforceerd. Denk dat 'ie zich dan héél erg ongemakkelijk gaat voelen. Ik ga het zelf doen.
Yes, sir!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niks 'nog eens te proberen', je gaat hem zoenen. Klaar. Punt. Einde. Niks geen geprobeer.
Je vergeet de scherpe knieën..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je:
Zwart haar op de armen?
Uitslag op je handen?
Grote handen?
Eelthanden?
Scherpe nagels?
Binnenkort.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende keer eigenlijk?
Nou ja, in woorden vertelt hij me wel dat 'ie me leuk vindt, mooi vindt, interessant vindt etc etc. Dus denk dat ik het gewoon moet doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:22 schreef jstrike het volgende:
ik zeg altijd maar. Beter een verlegen jongen dan een verlegen jongeheer.
MAW het eerste kun je nog oplossen, maar als hij je niet ziet zitten dan word het toch lastig.
Juist. Dat is de enige manier om bij deze gozer wat los te krijgen. Het is niet zo dat ie je niet leuk vindt. Hij gaat niet op 5 dates met je, omdat ie je eigenlijk niet leuk vind en zijn tijd liever ergens anders voor had gebruikt. Hij stopt tijd en energie in op dates met je gaan, dús hij ziet je wel zitten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:16 schreef Leyli het volgende:
[..]
Lekker geforceerd. Denk dat 'ie zich dan héél erg ongemakkelijk gaat voelen. Ik ga het zelf doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |