ja nou en dat gaat het nou eenmaal nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:51 schreef Leyli het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik eerlijk gezegd niet. Wanneer ik dichtbij komt zorgt hij voor afstand dus dan ga ik mij niet opdringen. Zou willen dat het vloeiend ging.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
wat is het ergste dat er kan gebeuren? dat ie niet mee doet? nou dan heb je wel een antwoord en hoef je het niet met hem verder te proberen he
Als dat betekent dat ik iemand niet ga zoenen wanneer diegene, voor mijn gevoel, duidelijk laat blijken dat ik niet dichtbij moet komen dan ben ik inderdaad verlegen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah dus je bent zelf ook verlegen !
Jij moet gewoon door zijn muurtje heen breken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:54 schreef Leyli het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ik iemand niet ga zoenen wanneer diegene, voor mijn gevoel, duidelijk laat blijken dat ik niet dichtbij moet komen dan ben ik inderdaad verlegen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:29 schreef HSG het volgende:
Anders ga je toch achter de foute mannen/jongens aan.
Juist! Go for it! en anders inderdaad onderstaandequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij moet gewoon door zijn muurtje heen breken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat is het ergste dat er kan gebeuren? dat ie niet mee doet? nou dan heb je wel een antwoord en hoef je het niet met hem verder te proberen he
Jullie hebben vast gelijk. Maar het is lastig, ben verliefd en kwetsbaar, wil niet afgewezen worden, en een zoen is intiem (voor mij).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Juist! Go for it! en anders inderdaad onderstaande
[..]
ja oke maar die heb je nu toevallig niet aan de haak geslagenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:02 schreef Leyli het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook gewoon normale mannen die wél initiatief nemen.
Daarom heet het ook 'de volgende stap' nemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:01 schreef Leyli het volgende:
[..]
Jullie hebben vast gelijk. Maar het is lastig, ben verliefd en kwetsbaar, wil niet afgewezen worden, en een zoen is intiem (voor mij).
Ja, maar jij hebt gewoon een verlegen jongen uitgekozen. Als je hem nu zou zoenen kijken jullie over 2 jaar hierop terug en moeten jullie erom lachen. Hij heeft denk gewoon niet zoveel ervaring met vrouwen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:02 schreef Leyli het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook gewoon normale mannen die wél initiatief nemen.
Je wordt nu keer op keer afgewezen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:01 schreef Leyli het volgende:
Jullie hebben vast gelijk. Maar het is lastig, ben verliefd en kwetsbaar, wil niet afgewezen worden, en een zoen is intiem (voor mij).
Hmm, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom heet het ook 'de volgende stap' nemen
[..]
Ja, maar jij hebt gewoon een verlegen jongen uitgekozen. Als je hem nu zou zoenen kijken jullie over 2 jaar hierop terug en moeten jullie erom lachen. Hij heeft denk gewoon niet zoveel ervaring met vrouwen.
Ben ik met je eens. Niemand wil gekwetst worden. Maar misschien denkt hij net zo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:01 schreef Leyli het volgende:
[..]
Zo voelt het inderdaad. Daarom is het ook zo lastig om 'de volgende stap' te nemenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je wordt nu keer op keer afgewezen.
Misschien is het niet eens verlegenheid. Anders vraag je hem eens wat zijn plan is en waarom hij zo verlegen lijkt. Misschien ligt het probleem, als die er al is, wel ergens anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:49 schreef Leyli het volgende:
[..]
Ik doe eerlijk waar m'n best. Ik vind hem oprecht een leuke jongen, vandaar dat ik ook steeds met die dates ben doorgegaan. *zucht
Dit klinkt als een goede oplossing. Ik ga het nog één keer proberen, want ik zit bijna tegen de grens aan van 'er gewoon mee kappen'.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Niemand wil gekwetst worden. Maar misschien denkt hij net zo?
Soms moet je de gok gewoon wagen. Anders blijf je om elkaar heen draaien.
Voorbeeld:
Pak gewoon zijn hand/arm en sla die om je heen/kruip tegen hem aan (als de situatie dat toelaat).
Kijk hoe hij reageert.. Zoenen hoeft ook niet direct, maar dat is wel direct super duidelijk voor hem en jou..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
Heb je hem al eens brutaal op 'de bek gepakt'?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Pak hem een keer vol op zijn smoelwerk.
Waar zou het dan bijvoorbeeld aan kunnen liggen? (Ik weet het, rare vraag maar als er voorbeelden zijn dan zou ik het graag willen wetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien is het niet eens verlegenheid. Anders vraag je hem eens wat zijn plan is en waarom hij zo verlegen lijkt. Misschien ligt het probleem, als die er al is, wel ergens anders.
Succes ermee!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:08 schreef Leyli het volgende:
[..]
Dit klinkt als een goede oplossing. Ik ga het nog één keer proberen, want ik zit bijna tegen de grens aan van 'er gewoon mee kappen'.
Dat klinkt als een slechte oplossing. Dat gaat die kerel toch niet begrijpen. Het probleem is niet alleen dat die jongen onzeker is, maar de TS net zo goed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:08 schreef Leyli het volgende:
[..]
Dit klinkt als een goede oplossing. Ik ga het nog één keer proberen, want ik zit bijna tegen de grens aan van 'er gewoon mee kappen'.
Hij kan bijvoorbeeld de kat uit de boom kijken. Maar ik kan je wel vertellen dat mannen die besluiteloos gaan doen vaak ook slappelingen zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:10 schreef Leyli het volgende:
[..]
Waar zou het dan bijvoorbeeld aan kunnen liggen? (Ik weet het, rare vraag maar als er voorbeelden zijn dan zou ik het graag willen weten)
Jij denkt dat hij zo'n plaat voor zijn kop heeft?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:10 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Dat klinkt als een slechte oplossing. Dat gaat die kerel toch niet begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |