Het lijkt wel alsof hij helemaal niet op jouw lichamelijke aandacht zit te wachten als hij zich zo afstandelijk opstelt als jij toenadering zoekt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:34 schreef Leyli het volgende:
Na 5 dates heeft 'ie me nog niet één keer uit eigen initiatief aangeraakt, wanneer ik dichtbij kom zorgt hij subtiel voor afstand en kijkt weg. En nee mensen, ik ben niet iemand die gauw te dichtbij komt. Ik val op normale mannen, en dit is wat mij opvalt.
Hmm, zou dat niet kunnen komen door zijn 'verlegenheid'? Maar ik begrijp wat je bedoelt, in woorden zegt hij wel dat 'ie me buitengewoon mooi vindt. Ik heb het idee dat je het dan juist wél wiltquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof hij helemaal niet op jouw lichamelijke aandacht zit te wachten als hij zich zo afstandelijk opstelt als jij toenadering zoekt.
Heb je hem al eens echt proberen te zoenen?
Voor mij zou dit al snel een lost cause zijn. Graag of niet.
Lijkt wel alsof hij bang is.. Misschien moet je het hem eens vragen of hij het vervelend vind als je dichtbij hem komt of zo? Vind het wel raar hoor..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:34 schreef Leyli het volgende:
Na 5 dates heeft 'ie me nog niet één keer uit eigen initiatief aangeraakt, wanneer ik dichtbij kom zorgt hij subtiel voor afstand en kijkt weg. En nee mensen, ik ben niet iemand die gauw te dichtbij komt. Ik val op normale mannen, en dit is wat mij opvalt.
Ik vind hem leuk, ja, maar niet leuk genoeg om steeds maar weer de eerste stap te moeten zetten, denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien heeft ie wel amper tot geen ervaring met aanraken, zoenen en al die andere dingen.
Dus, vind je m leuk genoeg om zelf initiatief te blijven tonen hierin, of niet ?
Hij zegt dat mijn aanwezigheid goed voelt, dus ik neem aan dat dat ook wel geldt voor als ik dichtbij kom.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij bang is.. Misschien moet je het hem eens vragen of hij het vervelend vind als je dichtbij hem komt of zo? Vind het wel raar hoor..
En zoals Copycat zegt, als er niet snel wat veranderd, zal dit hem denk ik niet worden..
Driemaal is scheepsrechtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
Heb je hem al eens brutaal op 'de bek gepakt'?
Ik doe eerlijk waar m'n best. Ik vind hem oprecht een leuke jongen, vandaar dat ik ook steeds met die dates ben doorgegaan. *zuchtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
Stel ze op hun gemak, laat ze zich welkom voelen.
Zou hem dan toch eens ermee confronteren.. Ben het met je eens dat het niet elke keer van jou kant moet komen. Laat hem weten hoe jij je voelt. Dit kan natuurlijk op meerdere manier, maar je weet zelf wat jij het prettigste vind daarin. (zoen/aanraking/praten)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:47 schreef Leyli het volgende:
[..]
Hij zegt dat mijn aanwezigheid goed voelt, dus ik neem aan dat dat ook wel geldt voor als ik dichtbij kom.
iddquote:
Dat zal ook niet tot in den treure hoeven lijkt me.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:44 schreef Leyli het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk, ja, maar niet leuk genoeg om steeds maar weer de eerste stap te moeten zetten, denk ik. Voelt opdringerig, vooral als er geen goede reactie op komt.
Nee, dat durf ik eerlijk gezegd niet. Wanneer ik dichtbij komt zorgt hij voor afstand dus dan ga ik mij niet opdringen. Zou willen dat het vloeiend gingquote:
Ah dus je bent zelf ook verlegen !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:51 schreef Leyli het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik eerlijk gezegd niet. Wanneer ik dichtbij komt zorgt hij voor afstand dus dan ga ik mij niet opdringen. Zou willen dat het vloeiend ging.
Hij neemt zelf dus geen enkel initiatief en geeft jou ook geen enkele ruimte om initiatief te nemen? Pfff, vermoeiend, frustrerend en killing voor je ego op dat moment.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:51 schreef Leyli het volgende:
Nee, dat durf ik eerlijk gezegd niet. Wanneer ik dichtbij komt zorgt hij voor afstand dus dan ga ik mij niet opdringen. Zou willen dat het vloeiend ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |