abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101363000
Beste mensen,

Ik zit met een probleempje en zou graag wat advies willen.
De laatste paar weken ben ik aan het daten geweest met een jongen. We zijn allebei begin twintig. We hebben elkaar in totaal 5 keer gezien. Stuk voor stuk leuke dates gehad, maar toch zit mij iets dwars, het gaat om het volgende: iedere keer, wanneer ik hem zie, of afscheid van hem neem, neem ík initiatief voor een knuffel of een zoen (op de wang). Als ik het niet doe, dan zegt hij 'doei', draait zich om en loopt weg. Ik begin het eerlijk gezegd een beetje zat te worden want het voelt voor mij alsof ik mijzelf aan hem opdring.
Hij is intelligent, grappig, vaak lief, ziet er goed uit etc. In woorden geeft hij mij complimentjes, zegt dat 'ie me leuk vindt en graag wat meer wil. Maar toch: waaróm raakt hij mij niet aan? En nee, ik wil niet aangerand worden, maar zelfs een kleine aanraking, op m'n hand, schouder, of wat dan ook, het lijkt wel of we gewoon een platonische relatie hebben. Ik heb hem inmiddels al wel duidelijk (letterlijk) verteld dat ik níet op zoek ben naar een 'vriendschappelijke' relatie.
Nu vraag ik mij af, als je iemand zo leuk vindt als hij beweert dan wil je iemand toch ook het liefste aanraken/knuffelen/zoenen/wat dan ook? Ik hoor woorden, maar ik voel geen daden. Heb het hier, zoals eerder vermeld, ook al met hem over gehad en als ik het nóg eens doe dan voelt het voor mij alsof ik hem aan het bekritiseren ben (aan het zeuren ben).
De topictitel heet ''Verlegen jongens/mannen'' omdat ik denk (hoop) dat hij gewoon verlegen is, wat verder ook een beetje moeilijk te rijmen valt met het feit dat hij zeker niet op zijn mondje gevallen is.
Het voelt zo zonde om hiermee te kappen omdat hij verder wel een leuke jongen is ;(.

Iemand die mij hiermee kan helpen?

Alvast bedankt voor de reacties.
pi_101363076
Misschien heeft ie wel amper tot geen ervaring met aanraken, zoenen en al die andere dingen.

Dus, vind je m leuk genoeg om zelf initiatief te blijven tonen hierin, of niet ? ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:27:57 #3
350968 kedge
cicatrix manet
pi_101363122
Ipv een kus op de wang geef je die jongen een tongzoen en kijk je wat zijn reactie dan is. Misschien breek je dan wel het ijs voor hem. Mocht hij het dan nog steeds niet snappen, dan zeg ik dumpen of ermee leven.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:29:09 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101363150
Een kus op de wang is nu ook niet bepaald een steamy ijsbreker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_101363167
Anders ga je toch achter de foute mannen/jongens aan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_101363220
misschien stink je lichtelijk uit je mond of moet je eens een andere deo/parfum gebruiken.
Nee grapje,
eventueel ligt het aan de leeftijd? weet niet hoe oud je beste knul is?
Regardant au tour de moi sur ce site, toujours partout continuellement, c'est moi qui tente de trouver ceux qui me veulent répondre tout ce que je me demande pendant ma randonnée de survie en grandissant.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:32:44 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101363222
Help een apaat.

wie weet...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_101363242
Onderneem zelf de eerste actie (aanraking of misschien kus/tongzoen).
Misschien krijgt hij dan ook meer zelfvertrouwen (als het daar aan ligt). Ben zelf ook vaak verlegen/onzeker en zal ook niet snel de actie ondernemen, maar als de vrouw duidelijk laat weten dat zij mij ook ziet zitten wordt het een stuk makkelijker (gevoelsmatig).
Ik zeg probeer gewoon en zie wat hij doet..
Als hij dan nog niks doet, vraag je anders toch gewoon wat hij nou eigenlijk wil?
pi_101363256
Na 5 dates heeft 'ie me nog niet één keer uit eigen initiatief aangeraakt, wanneer ik dichtbij kom zorgt hij subtiel voor afstand en kijkt weg. En nee mensen, ik ben niet iemand die gauw te dichtbij komt. Ik val op normale mannen, en dit is wat mij opvalt.
pi_101363293
6 jaar geleden zat ik in hetzelfde shuitje als hij. Mijn eerste date met een erg leuk en mooi meisje Ik was ook al 20 zei 18. Ik durfde ook niks maar zij wel. We gingen naar de film en het heeft 2 uur geduurt voordat ik mijn hand op haar been durfde te leggen.

Gelukkig begon zij niet veel later met de zoen gewoon op de mond. en toen was het duidelijk, Zei deed het kort maar ik wou meer en mist dat ik dat ging krijgen dus toen hebben we getongzoend. De eerste volgende dates was ik nog steeds terug houdend maar dan pakte zei gewoon me hand en legde die op de juiste plek. Toen we eenmaal verkering hadden nar 3 weken /dates had ik er geen problemen meer mee. Het was duidelijk zei was officieel mijn meisje en ik mocht haar dus "overal" aanraken waar ik wou. En was het voor mij ook geen probleem meer om dat zomaar te doen.

Ik denk dat hij dus inderdaad gewoon niet durft en dat je het een beetje moet forceren. en de reactie afwachten. Als je zijn hand op een plek legt waar je die wil hebben en hij niet terug trekt vindt hij het echt niet erg.

Ondertussen zijn we al 1 jaar getrouwd.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:36:56 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101363308
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:34 schreef Leyli het volgende:
Na 5 dates heeft 'ie me nog niet één keer uit eigen initiatief aangeraakt, wanneer ik dichtbij kom zorgt hij subtiel voor afstand en kijkt weg. En nee mensen, ik ben niet iemand die gauw te dichtbij komt. Ik val op normale mannen, en dit is wat mij opvalt.
Het lijkt wel alsof hij helemaal niet op jouw lichamelijke aandacht zit te wachten als hij zich zo afstandelijk opstelt als jij toenadering zoekt.
Heb je hem al eens echt proberen te zoenen?

Voor mij zou dit al snel een lost cause zijn. Graag of niet.
pi_101363369
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof hij helemaal niet op jouw lichamelijke aandacht zit te wachten als hij zich zo afstandelijk opstelt als jij toenadering zoekt.
Heb je hem al eens echt proberen te zoenen?

Voor mij zou dit al snel een lost cause zijn. Graag of niet.
Hmm, zou dat niet kunnen komen door zijn 'verlegenheid'? Maar ik begrijp wat je bedoelt, in woorden zegt hij wel dat 'ie me buitengewoon mooi vindt. Ik heb het idee dat je het dan juist wél wilt ;(. Maar goed, ook iets om over na te denken inderdaad.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:41:11 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101363400
Heb je hem al eens brutaal op 'de bek gepakt'?
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:41:16 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101363406
Stel ze op hun gemak, laat ze zich welkom voelen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_101363407
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:34 schreef Leyli het volgende:
Lijkt wel alsof hij bang is.. Misschien moet je het hem eens vragen of hij het vervelend vind als je dichtbij hem komt of zo? Vind het wel raar hoor..

En zoals Copycat zegt, als er niet snel wat veranderd, zal dit hem denk ik niet worden..
pi_101363466
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien heeft ie wel amper tot geen ervaring met aanraken, zoenen en al die andere dingen.

Dus, vind je m leuk genoeg om zelf initiatief te blijven tonen hierin, of niet ? ;)
Ik vind hem leuk, ja, maar niet leuk genoeg om steeds maar weer de eerste stap te moeten zetten, denk ik ;(. Voelt opdringerig, vooral als er geen goede reactie op komt.
pi_101363532
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:41 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

Lijkt wel alsof hij bang is.. Misschien moet je het hem eens vragen of hij het vervelend vind als je dichtbij hem komt of zo? Vind het wel raar hoor..

En zoals Copycat zegt, als er niet snel wat veranderd, zal dit hem denk ik niet worden..
Hij zegt dat mijn aanwezigheid goed voelt, dus ik neem aan dat dat ook wel geldt voor als ik dichtbij kom.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:49:24 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101363555
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:41 schreef Copycat het volgende:
Heb je hem al eens brutaal op 'de bek gepakt'?
Driemaal is scheepsrecht ;) .
pi_101363560
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
Stel ze op hun gemak, laat ze zich welkom voelen.
Ik doe eerlijk waar m'n best. Ik vind hem oprecht een leuke jongen, vandaar dat ik ook steeds met die dates ben doorgegaan. *zucht
pi_101363577
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:47 schreef Leyli het volgende:

[..]

Hij zegt dat mijn aanwezigheid goed voelt, dus ik neem aan dat dat ook wel geldt voor als ik dichtbij kom.
Zou hem dan toch eens ermee confronteren.. Ben het met je eens dat het niet elke keer van jou kant moet komen. Laat hem weten hoe jij je voelt. Dit kan natuurlijk op meerdere manier, maar je weet zelf wat jij het prettigste vind daarin. (zoen/aanraking/praten)
pi_101363580
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

idd
bij sommige kerels helpt dat
als de eerste keer uit de weg is gaan ze daarna gewoon lekker los :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_101363582
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:44 schreef Leyli het volgende:

[..]

Ik vind hem leuk, ja, maar niet leuk genoeg om steeds maar weer de eerste stap te moeten zetten, denk ik ;(. Voelt opdringerig, vooral als er geen goede reactie op komt.
Dat zal ook niet tot in den treure hoeven lijkt me.
Maar in het begin waarschijnlijk wel, als je dat eenmaal een paar hebt gedaan komt hij misschien wel helemaal los.

En verder : antwoord Copycat ff.
pi_101363588
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat durf ik eerlijk gezegd niet. Wanneer ik dichtbij komt zorgt hij voor afstand dus dan ga ik mij niet opdringen. Zou willen dat het vloeiend ging ;(.
pi_101363601
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:51 schreef Leyli het volgende:

[..]

Nee, dat durf ik eerlijk gezegd niet. Wanneer ik dichtbij komt zorgt hij voor afstand dus dan ga ik mij niet opdringen. Zou willen dat het vloeiend ging ;(.
Ah dus je bent zelf ook verlegen !
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:53:07 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101363630
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:51 schreef Leyli het volgende:

Hij neemt zelf dus geen enkel initiatief en geeft jou ook geen enkele ruimte om initiatief te nemen? Pfff, vermoeiend, frustrerend en killing voor je ego op dat moment.

Dat zou hem in mijn ogen al snel stukken minder maken. Dit is niet meer hard to get, dit is impossible to kiss.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')