abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101364160
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:10 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Dat klinkt als een slechte oplossing. Dat gaat die kerel toch niet begrijpen. Het probleem is niet alleen dat die jongen onzeker is, maar de TS net zo goed.
Dat klopt. Als mijn 'vraag' naar wat meer fysiek contact niet beantwoord wordt, word ik wel onzeker, ja.
pi_101364175
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:11 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Hij kan bijvoorbeeld de kat uit de boom kijken. Maar ik kan je wel vertellen dat mannen die besluiteloos gaan doen vaak ook slappelingen zijn.
Zit ook wat in, inderdaad.
pi_101364177
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:11 schreef Leyli het volgende:

[..]

Jij denkt dat hij zo'n plaat voor zijn kop heeft?
Misschien heb ik dat wel en word ik gewoon keihard (subtiel) afgewezen ;(.
als jij degene bent met een plaat kom je daar maar op 1 manier achter
of laat je het liever doorkabbelen tot het vanzelf dood bloed zonder ook maar een poging gewaagd te hebben? dat is pas zonde!
dan kom je hem over 10 jaar tegen (hij gelukkig getrouwd en jij alleen) en dan komt uit dat ie je wel zag zitten maar niets durfde (en dat zijn huidige vrouw hem gewoon op zijn bek heeft gepakt en ze nu al meer dan 9 jaar samen zijn)

wat is er nou erg aan een keertje afgewezen worden?
dat lijkt me veel minder erg dan een heerlijke relatie mis lopen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_101364197
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:15 schreef Leyli het volgende:
Zit ook wat in, inderdaad.
Ergo, gewoon zoenen dus. :)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:17:23 #55
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_101364219
quote:

[..]

Als ik extreem onzekere ik van wat jaren geleden als voorbeeld neem... die had hem iig niet gesnapt ;).

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:14 schreef Leyli het volgende:
Dat klopt. Als mijn 'vraag' naar wat meer fysiek contact niet beantwoord wordt, word ik wel onzeker, ja.
Hij gaat echt niet zo vaak met je op date zonder dat hij jou leuk vindt.
pi_101364230
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:15 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als jij degene bent met een plaat kom je daar maar op 1 manier achter
of laat je het liever doorkabbelen tot het vanzelf dood bloed zonder ook maar een poging gewaagd te hebben? dat is pas zonde!
dan kom je hem over 10 jaar tegen (hij gelukkig getrouwd en jij alleen) en dan komt uit dat ie je wel zag zitten maar niets durfde (en dat zijn huidige vrouw hem gewoon op zijn bek heeft gepakt en ze nu al meer dan 9 jaar samen zijn)

wat is er nou erg aan een keertje afgewezen worden?
dat lijkt me veel minder erg dan een heerlijke relatie mis lopen
Wat een doemscenario ;D!

En wat er nou zo erg aan is, is dat ik mij kwetsbaar opstel en wat voorzichtiger ben. In mijn vorige relatie is mijn ex-partner vreemdgegaan, dus daar komt het ook wel een beetje door (dat met kwetsbaar opstellen en voorzichtig zijn).
pi_101364279
quote:

[..]

Je wordt keihard subtiel afgewezen door iedere keer op date met hem te gaan. Vrouwenlogica ^O^
pi_101364312
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:17 schreef Leyli het volgende:

[..]

Wat een doemscenario ;D!

En wat er nou zo erg aan is, is dat ik mij kwetsbaar opstel en wat voorzichtiger ben. In mijn vorige relatie is mijn ex-partner vreemdgegaan, dus daar komt het ook wel een beetje door (dat met kwetsbaar opstellen en voorzichtig zijn).
ja maar je zit nu toch ook al in diezelfde kwetsbare situatie? ik bedoel als dit niets word vind je dat ook jammer

er kunnen 3 dingen gebeuren
- je doet niets en het word niets (als jij niets doet, doet hij het ook niet en loop je elkaar gewoon mis) jij janken, hij janken
- Je doet wel iets en het word niets (dan ben je ook verdrietig maar dan heb je het in ieder gevalt geprobeerd! winst voor jou op persoonlijk vlak en je hoeft je niet af te vragen what if...)
- je doet wel iets en het word wat! (wat het meest logische is want hij gaat wel meerdere malen met je uit en geeft aan je aantrekkelijk te vinden etc.) win-win

volgens mij staan ze duidelijk op volgorde van stomste oplossing naar beste oplossing als je het zo leest
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_101364447
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:17 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Als ik extreem onzekere ik van wat jaren geleden als voorbeeld neem... die had hem iig niet gesnapt ;).

[..]

Hij gaat echt niet zo vaak met je op date zonder dat hij jou leuk vindt.
Hmm, ik zal mij dan toch over mijn ego moeten heenzetten.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:29:28 #60
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_101364478
Zit je nou onze dates op fok te bespreken?!??! Zoals ik al zei: De enige reden dat ik niet zo graag dicht bij je in de buurt komt is dat je niet zo lekker ruikt. Je mond stinkt ook een beetje. Als dat beter is (douchen, meid!), wil ik best weer met je zoenen.

groetjes,

Krea.
pi_101364506
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:29 schreef Kreator het volgende:
Zit je nou onze dates op fok te bespreken?!??! Zoals ik al zei: De enige reden dat ik niet zo graag dicht bij je in de buurt komt is dat je niet zo lekker ruikt. Je mond stinkt ook een beetje. Als dat beter is (douchen, meid!), wil ik best weer met je zoenen.

groetjes,

Krea.
Hehe :'). Ik zat al te wachten op dit soort reacties.
pi_101364554
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:27 schreef Leyli het volgende:

[..]

Hmm, ik zal mij dan toch over mijn ego moeten heenzetten.
He likes you, you like him, hij is alleen een bange schijterd die geen eerste stap durft te zetten.
pi_101364606
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

He likes you, you like him, hij is alleen een bange schijterd die geen eerste stap durft te zetten.
Ja, ik zal hem de volgende keer gewoon aanranden en als hij begint te gillen dan weet ik dat ook weer ;(.

Bedankt voor alle reacties tot nu toe, mensen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:42:13 #64
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_101364825
Even een woordje ter verdediging van verlegen mannen: dit klinkt niet als verlegenheid. Zelfs iemand die verlegen is, laat dit soort toenaderingen wel toe. Sterker nog, ik zou het als verlegen persoon zelfs prettig vinden als de ander de eerste stap zou zetten. Het feit dat hij je aanrakingen probeert te ontwijken, doet mij denken dat er heel wat anders aan de hand is.

Maar goed, als jij hem leuk vindt, moet je er voor gaan. Gewoon tegen hem aan kruipen, je hand op de zijne leggen en als dat goed gaat, dan kun je altijd voor de tongzoen gaan.

Als het niet goed gaat, kun je nog proberen om het te bespreken.
pi_101364842
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:34 schreef Leyli het volgende:

[..]

Ja, ik zal hem de volgende keer gewoon aanranden en als hij begint te gillen dan weet ik dat ook weer ;(.

Bedankt voor alle reacties tot nu toe, mensen.
Je bent echt een vrouwtje he? Ik heb je net al uitgelegd dat hij je leuk vind als hij het 5 dates met je uithoudt. Ga dan ook niet gelijk zo in negatievo-modus maar hou je hoofd koel en denk eens na, de enige uitkomst is dat hij je terugzoent.
pi_101364868
Die OP zou zo over mij kunnen gaan. Zeker niet op mijn mondje gevallen; maar ik heb de grootste moeite met aanrakingen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:46:40 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_101364939
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:43 schreef Axel1988 het volgende:
Die OP zou zo over mij kunnen gaan. Zeker niet op mijn mondje gevallen; maar ik heb de grootste moeite met aanrakingen.
[TIP] Probeer het eens met een man, misschien gaat het dan beter.
pi_101365002
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bent echt een vrouwtje he? Ik heb je net al uitgelegd dat hij je leuk vind als hij het 5 dates met je uithoudt. Ga dan ook niet gelijk zo in negatievo-modus maar hou je hoofd koel en denk eens na, de enige uitkomst is dat hij je terugzoent.
Ben nu erg onzeker, inderdaad. Als je niets verwacht dan kun je ook haast niet teleurgesteld worden, toch :D? Stukje zelfbescherming. Maar goed, ik begrijp wat je bedoelt.
pi_101365032
vraag m anders ook gewoon eens of hij al vaker vriendinnetjes heeft gehad enzo.. wie weet ben je zn eerste en moet je hem gewoon even de drempel over tillen ;)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_101365037
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:49 schreef Leyli het volgende:

[..]

Ben nu erg onzeker, inderdaad. Als je niets verwacht dan kun je ook haast niet teleurgesteld worden, toch :D? Stukje zelfbescherming. Maar goed, ik begrijp wat je bedoelt.
Het enige waar jij je druk om moet maken is of hij een beetje lekker kan zoenen :)
En als hij dat niet doet, dan PM je mij maar. O+
pi_101365086
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef Chevalric het volgende:
Even een woordje ter verdediging van verlegen mannen: dit klinkt niet als verlegenheid. Zelfs iemand die verlegen is, laat dit soort toenaderingen wel toe. Sterker nog, ik zou het als verlegen persoon zelfs prettig vinden als de ander de eerste stap zou zetten. Het feit dat hij je aanrakingen probeert te ontwijken, doet mij denken dat er heel wat anders aan de hand is.

Maar goed, als jij hem leuk vindt, moet je er voor gaan. Gewoon tegen hem aan kruipen, je hand op de zijne leggen en als dat goed gaat, dan kun je altijd voor de tongzoen gaan.

Als het niet goed gaat, kun je nog proberen om het te bespreken.
Wat zou er dan bijvoorbeeld aan de hand kunnen zijn?
pi_101365120
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:52 schreef Leyli het volgende:

[..]

Heb je:

Zwart haar op de armen?
Uitslag op je handen?
Grote handen?
Eelthanden?
Scherpe nagels?
pi_101365147
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:52 schreef Leyli het volgende:

[..]

joh volgens mij wil je zelf ook gewoon niet :')
je grijpt iig alles aan om maar lekker ontwijkend te kunnen blijven voor mijn gevoel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_101365162
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heb je:

Zwart haar op de armen?
Uitslag op je handen?
Grote handen?
Eelthanden?
Scherpe nagels?
Hehe, nee op al je vragen. Lijkt me sterk dat hij het zo lang uit zou houden als ik 'last' van bovenstaande dingen had, die dingen lijken mij niet erg aantrekkelijk :P.
pi_101365188
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 11:55 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

joh volgens mij wil je zelf ook gewoon niet :')
je grijpt iig alles aan om maar lekker ontwijkend te kunnen blijven voor mijn gevoel
Ik ben aan het overanalyseren, een slechte gewoonte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')