abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:10:11 #176
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_101380548
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:39 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Vrouwen die je als vriend zien die geven je niet eens een kus op de wang; tenzij je jarig bent misschien.
Jawel hoor.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_101380671
Is het geen poot?
pi_101382904
Ik durfde ook niks, tot ik op m'n 23e na een leuke avond in de kroeg met een meid (waarvan ik al minimaal een jaar aan iedereen had verteld (dat bleek vooral ook achteraf) dat ik haar enorm leuk vond) ineens midden op straat vol door haar op m'n smoel gepakt werd. Met een man of 20 publiek, waarvan de helft mijn maten. Mijn eerste reactie was 'huh help euh en nu :?' Nja, toen deed ik maar gewoon mee, en ze wist toch een minuut of 20 niet van ophouden. Een week later moest ze niks meer van me, d'r ex kon het niet hebben dat ik er met haar vandoor poogde te gaan en hielp 't een en ander aan onzin over mij de wereld in.

Conclusie: pak op de bek die gozer ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_101624334
Een update zou leuk zijn...
pi_101624624
Een update:
Zondag heb ik met hem afgesproken, superleuke date gehad. Toen wij naast elkaar zaten op een bankje, liet ik bewust een stilte vallen, bewoog mij wat meer naar hem toe om hem te zoenen, hij pikte mijn signaal op en zoende mij als eerste. Ben smoorverliefd.
pi_101624666
Wat leuk. *O*
pi_101624699
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef Leyli het volgende:
Een update:
Zondag heb ik met hem afgesproken, superleuke date gehad. Toen wij naast elkaar zaten op een bankje, liet ik bewust een stilte vallen, bewoog mij wat meer naar hem toe om hem te zoenen, hij pikte mijn signaal op en zoende mij als eerste. Ben smoorverliefd.
pi_101624903
Bedankt voor jullie advies/aanmoedigingen!
pi_101627719
Het heeft niet persé met verlegenheid te maken. Sommige mensen zijn gewoon niet zo lijfelijk.

Als het je in de toekomst nog dwars gaat zitten, kan je wel zeggen dat je het fijn vindt om wat meer fysiek contact te hebben. Maar ga het niet afdwingen of verwijten maken. Want dan gaat hij zich misschien geclaimd voelen.

Ik ken vrouwen die altijd met iedereen moeten knuffelen en iedereen aanspreken met "schat" of "lieverd". Ik vind het zelf onbetrouwbaar en ook manipulatief en dwingend overkomen. Alsof ze iets van je willen ten behoeve van zichzelf.
pi_101627746
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2011 10:29 schreef Leyli het volgende:
Bedankt voor jullie advies/aanmoedigingen!
yay!
goed gedaan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_101628337
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2011 10:17 schreef Leyli het volgende:
Een update:
Zie je wel :) als de andere partij verlegen is zul je zelf ook een move moeten maken.
Gefeliciteerd trouwens ;)
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:53:27 #187
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_101630440
_O_
  dinsdag 6 september 2011 @ 13:59:39 #188
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_101630627
Och. O+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:12:46 #189
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_101631036
Wat leuk, een happy end :)
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_109771318
Het sprookje is afgelopen. De mensen die hier negatief over waren hadden toch gelijk. Bleek helaas dat ik toch te blind was om te zien hoe gemakzuchtig hij was. Ben er achtergekomen dat de balans volledig afwezig was en ik er voor de volle 100% voor ben gegaan, 200% zelfs, en hij maar 30% ofzo. Geen ruggegraat, en alleen maar mooie woorden. Zijn 'probleem' waar ik vorig jaar een topic over geopend had, bleek dus niet alleen verlegenheid te zijn.
  zondag 1 april 2012 @ 17:56:21 #191
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_109771569
Awhhh :(. Je hebt je in ieder 200% gegeven voor jouw kunnen. Meer kun je er niet van maken. Als ik het zo lees verdien je ook veel beter!

even ontopic, zo'n 5 jaartjes terug was ik ook vrij verlegen en toen vond ik ook een meid leuk, durfde zelf niet echt het initiatief te nemen. Gelukkig deed zij dat wel :D. Vol op te bek gepakt :7
pi_109771727
Tjah jammer, je weet het niet he.. Wellicht heeft hij wel een probleem ofzo, maarja, dan kan jij er alsnog niks mee.
Rustig aan.
pi_109772105
Zijn probleem was dat ie niet graag genoeg wou en het wel lekker vond, een meisje dat dol op hem was en alles voor hem deed zonder iets terug te verwachten. Bah. Vaak genoeg ook 'gecommuniceerd' hierover. Wil hem iets aandoen. En mezelf, omdat ik zo dom ben geweest. Ga maar eens pizza bestellen. :').
  zondag 1 april 2012 @ 18:15:47 #194
94346 Northside
We'll see
pi_109772222
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:12 schreef Leyli het volgende:
Zijn probleem was dat ie niet graag genoeg wou en het wel lekker vond, een meisje dat dol op hem was en alles voor hem deed zonder iets terug te verwachten. Bah. Vaak genoeg ook 'gecommuniceerd' hierover. Wil hem iets aandoen. En mezelf, omdat ik zo dom ben geweest. Ga maar eens pizza bestellen. :').
Overkomt iedereen wel een keer. Daarna vraag je je af hoe je zo dom hebt kunnen zijn en overkomt het je nooit meer. Zie het als een wijze les. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_109772959
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:15 schreef Northside het volgende:

[..]

Overkomt iedereen wel een keer. Daarna vraag je je af hoe je zo dom hebt kunnen zijn en overkomt het je nooit meer. Zie het als een wijze les. :)
Ja.. Ik probeer het als een wijze les te zien. Liet me gewoon keihard vallen wanneer ik hem écht nodig had. Gewoon ineens. Ik ben zo kwaad op hem. En mezelf. Op hem omdat hij recht in mijn ogen keek en meerdere keren loog en op mezelf omdat ik erin ben getrapt. :r.
  zondag 1 april 2012 @ 18:40:24 #196
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_109773100
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:15 schreef Northside het volgende:

[..]

Overkomt iedereen wel een keer.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_109773372
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:40 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Klopt, daarom maar heel veel eten besteld. Kijken of ik het allemaal op kan krijgen.
pi_109778794
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 10:22 schreef Leyli het volgende:
Beste mensen,

Ik zit met een probleempje en zou graag wat advies willen.
De laatste paar weken ben ik aan het daten geweest met een jongen. We zijn allebei begin twintig. We hebben elkaar in totaal 5 keer gezien. Stuk voor stuk leuke dates gehad, maar toch zit mij iets dwars, het gaat om het volgende: iedere keer, wanneer ik hem zie, of afscheid van hem neem, neem ík initiatief voor een knuffel of een zoen (op de wang). Als ik het niet doe, dan zegt hij 'doei', draait zich om en loopt weg. Ik begin het eerlijk gezegd een beetje zat te worden want het voelt voor mij alsof ik mijzelf aan hem opdring.
Hij is intelligent, grappig, vaak lief, ziet er goed uit etc. In woorden geeft hij mij complimentjes, zegt dat 'ie me leuk vindt en graag wat meer wil. Maar toch: waaróm raakt hij mij niet aan? En nee, ik wil niet aangerand worden, maar zelfs een kleine aanraking, op m'n hand, schouder, of wat dan ook, het lijkt wel of we gewoon een platonische relatie hebben. Ik heb hem inmiddels al wel duidelijk (letterlijk) verteld dat ik níet op zoek ben naar een 'vriendschappelijke' relatie.
Nu vraag ik mij af, als je iemand zo leuk vindt als hij beweert dan wil je iemand toch ook het liefste aanraken/knuffelen/zoenen/wat dan ook? Ik hoor woorden, maar ik voel geen daden. Heb het hier, zoals eerder vermeld, ook al met hem over gehad en als ik het nóg eens doe dan voelt het voor mij alsof ik hem aan het bekritiseren ben (aan het zeuren ben).
De topictitel heet ''Verlegen jongens/mannen'' omdat ik denk (hoop) dat hij gewoon verlegen is, wat verder ook een beetje moeilijk te rijmen valt met het feit dat hij zeker niet op zijn mondje gevallen is.
Het voelt zo zonde om hiermee te kappen omdat hij verder wel een leuke jongen is ;(.

Iemand die mij hiermee kan helpen?

Alvast bedankt voor de reacties.
Niet iedereen is in staat om dat bij andere mensen te doen. Ik spreek hier uit eigen ervaring. Mocht het zijn dat ik ooit een relatie krijg dan zal dat van zelf gaan. Het is een kwestie van wennen.

Het kan in zijn geval ook een angst zijn om iets verkeerds aan te raken of überhaupt niet weten dat jij het wil. Hou het nog even vol en neem zelf nog even een paar keren het initiatief om zijn hand vast te houden, spontaan te knuffelen dan zal hij, als het goed is, dat vanzelf ook gaan doen.

Daarnaast heb je ook de optie om dit met hem te bespreken. Een simpele vraag; waarom raak je me niet op en dan omschrijf je met wat precies zoals de voorheen genoemde voorbeelden en natuurlijk er bij zeggen dat je het niet erg vindt maar juist leuk.Het klinkt misschien kinderachtig om "toestemming" te geven, maar goed, sommige mensen hebben dat eenmaal nodig.

Ik heb alleen de OP gelezen, dus ik weet niet hoeveel er doorgaans de 8 pagina's is besproken, maar het beste is om beide gevallen; jouw initiatief en het bespreken er van te doen.

Succes verder.
pi_109778882
:')
pi_109783275
Begin hem gewoon spontaan te pijpen. Is hij hier ook tegen dan is hij gewoon not that in to you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')