Lekker volstouwen, dat helpt.quote:Op zondag 1 april 2012 18:48 schreef Leyli het volgende:
[..]
Klopt, daarom maar heel veel eten besteld. Kijken of ik het allemaal op kan krijgen.
Ach meissie toch. Wat vervelend voor je.quote:Op zondag 1 april 2012 17:48 schreef Leyli het volgende:
Het sprookje is afgelopen. De mensen die hier negatief over waren hadden toch gelijk. Bleek helaas dat ik toch te blind was om te zien hoe gemakzuchtig hij was. Ben er achtergekomen dat de balans volledig afwezig was en ik er voor de volle 100% voor ben gegaan, 200% zelfs, en hij maar 30% ofzo. Geen ruggegraat, en alleen maar mooie woorden. Zijn 'probleem' waar ik vorig jaar een topic over geopend had, bleek dus niet alleen verlegenheid te zijn.
Denk je dat je dan gelukkiger bent?quote:Op zondag 1 april 2012 18:48 schreef Leyli het volgende:
Klopt, daarom maar heel veel eten besteld. Kijken of ik het allemaal op kan krijgen.
Zo nu en dan losgaan moet toch best kunnen lijkt mij. En ik kan het hebben hoorquote:Op zondag 1 april 2012 23:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Denk je dat je dan gelukkiger bent?Ik snap dit soort acties van vrouwen nooit zo...
quote:Op zondag 1 april 2012 22:04 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Ach meissie toch. Wat vervelend voor je.
Heeft hij de homokaart uiteindelijk gespeeld?
Bedankt voor de moeite maar zoals je ziet dateert de OP van 30 aug 2011. Ik heb op 1 april 2012 een update gegeven; het is afgelopen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:48 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Niet iedereen is in staat om dat bij andere mensen te doen. Ik spreek hier uit eigen ervaring. Mocht het zijn dat ik ooit een relatie krijg dan zal dat van zelf gaan. Het is een kwestie van wennen.
Het kan in zijn geval ook een angst zijn om iets verkeerds aan te raken of überhaupt niet weten dat jij het wil. Hou het nog even vol en neem zelf nog even een paar keren het initiatief om zijn hand vast te houden, spontaan te knuffelen dan zal hij, als het goed is, dat vanzelf ook gaan doen.
Daarnaast heb je ook de optie om dit met hem te bespreken. Een simpele vraag; waarom raak je me niet op en dan omschrijf je met wat precies zoals de voorheen genoemde voorbeelden en natuurlijk er bij zeggen dat je het niet erg vindt maar juist leuk.Het klinkt misschien kinderachtig om "toestemming" te geven, maar goed, sommige mensen hebben dat eenmaal nodig.
Ik heb alleen de OP gelezen, dus ik weet niet hoeveel er doorgaans de 8 pagina's is besproken, maar het beste is om beide gevallen; jouw initiatief en het bespreken er van te doen.
Succes verder.
Topickaapquote:Op maandag 2 april 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
Geen ruggengraat alleen maar mooie worden, klinkt als mij.
Nee maar serieus ik kan alles heel mooi vertellen om vervolgens geen moer te doen of te veranderen.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
Geen ruggengraat alleen maar mooie worden, klinkt als mij.
Ligt er toch aan bij wie het is? Althans, ik kan me voorstellen dat je dat weleens uit eigenbelang doet maar als je om iemand geeft dan moet het je haast toch wel raken?quote:Op maandag 2 april 2012 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar serieus ik kan alles heel mooi vertellen om vervolgens geen moer te doen of te veranderen.
Jawel, maar in relaties met mensen val ik nog wel mee. Vooral op mijn opleiding ben ik zo lui.quote:Op maandag 2 april 2012 01:30 schreef Leyli het volgende:
[..]
Ligt er toch aan bij wie het is? Althans, ik kan me voorstellen dat je dat weleens uit eigenbelang doet maar als je om iemand geeft dan moet het je haast toch wel raken?
Oh, blijkbaar werkt die houding voor je?quote:Op maandag 2 april 2012 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, maar in relaties met mensen val ik nog wel mee. Vooral op mijn opleiding ben ik zo lui.
Ik doe MBO en heb nog nooit een relatie gehad. Denk het niet.quote:Op maandag 2 april 2012 01:33 schreef Leyli het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar werkt die houding voor je?
Is allang gebeurd dit jaar gaat alles naar behoren.quote:Op maandag 2 april 2012 01:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Dan wordt het hoog tijd om contact op te nemen met de studiebegeleider. Daar hoef je je niet voor te schamen. Zelfs ik heb dat gedaan en ik volg een opleiding op een iets hoger niveau.
Ja, goed, maar dan zit je s'avonds tussen de lege pizzadozen op de bank, je gezicht onder het chocoladeijs enzo... dan voel je je toch ook niet beter?quote:Op maandag 2 april 2012 01:14 schreef Leyli het volgende:
Zo nu en dan losgaan moet toch best kunnen lijkt mij. En ik kan het hebben hoor.
oh jawelquote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, goed, maar dan zit je s'avonds tussen de lege pizzadozen op de bank, je gezicht onder het chocoladeijs enzo... dan voel je je toch ook niet beter?
Doe als mannen; fles drank leegdrinken en een willekeurige man je bed inslepen voor een fijne pot wraakseks. Hij heeft jou gebruikt, dat kan jij ook!
After dinner dipssquote:Op maandag 2 april 2012 18:45 schreef Leyli het volgende:
[..]
oh jawel. Dan weet ik dat ik heb genoten en ga dan met een verzadigd gevoel naar bed en val dan als een blok in slaap. (van veel eten kun je ook moe worden)
Ieder z'n ding![]()
Nou, dan ben je in ieder geval zeker over je figuur, da's dan weer een pluspunt bij vrouwen.quote:Op maandag 2 april 2012 18:45 schreef Leyli het volgende:
oh jawel. Dan weet ik dat ik heb genoten en ga dan met een verzadigd gevoel naar bed en val dan als een blok in slaap. (van veel eten kun je ook moe worden)
Owh, dat is rot voor je en jammer om te horen.quote:Op maandag 2 april 2012 01:19 schreef Leyli het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite maar zoals je ziet dateert de OP van 30 aug 2011. Ik heb op 1 april 2012 een update gegeven; het is afgelopen.
Niks mee gedaan verder?quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:44 schreef Frag_adder het volgende:
Ik heb dit wel eens gehad met een vrouw, maar bij mij was het dan vooral omdat het op dat moment even duurde voor ik doorhad dat zij mij veel leuker leek te vinden dan ik haar; ik was toen gewoon niet verliefd op haar. Als ik verliefd ben, dan wil ik haar zoenen, knuffelen, kussen en zelfs met handjes vast door de stad lopen, ben ik dit niet dan loop ik er het liefst met mn handen in mn zakken naast, dan kan ik het nog wel gezellig vinden maar dan is mijn intimiteitswens gewoon veel minder.
Leer het verschil tussen zij en zei eens.. Dit leest echt irritant.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:36 schreef vampireDKC het volgende:
6 jaar geleden zat ik in hetzelfde shuitje als hij. Mijn eerste date met een erg leuk en mooi meisje Ik was ook al 20 zei 18. Ik durfde ook niks maar zij wel. We gingen naar de film en het heeft 2 uur geduurt voordat ik mijn hand op haar been durfde te leggen.
Gelukkig begon zij niet veel later met de zoen gewoon op de mond. en toen was het duidelijk, Zei deed het kort maar ik wou meer en mist dat ik dat ging krijgen dus toen hebben we getongzoend. De eerste volgende dates was ik nog steeds terug houdend maar dan pakte zei gewoon me hand en legde die op de juiste plek. Toen we eenmaal verkering hadden nar 3 weken /dates had ik er geen problemen meer mee. Het was duidelijk zei was officieel mijn meisje en ik mocht haar dus "overal" aanraken waar ik wou. En was het voor mij ook geen probleem meer om dat zomaar te doen.
Ik denk dat hij dus inderdaad gewoon niet durft en dat je het een beetje moet forceren. en de reactie afwachten. Als je zijn hand op een plek legt waar je die wil hebben en hij niet terug trekt vindt hij het echt niet erg.
Ondertussen zijn we al 1 jaar getrouwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |